ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ارزان يکی از خدمات ایکس ویژن سرویس بوده كه در نهایت کیفیت ارائه می شود. شما در هر کجای تهران كه باشید، می توانید از خدمات ایکس ویژن سرویس کمک بگیرید.

اگر هر خرابی برای تلویزیون تان به وجود آمد، نگرانی معنا ندارد. تعمیرکاران ایکس ویژن سرویس می توانند سریعا مشکلات تلویزیون شما را شناسایی كرده و آن را به سادگی حل کنند.

فرقی نمی كند كه شما در کدام قسمت از تهران ساكن هستید، تکسنین با تجربه ایکس ویژن سرویس در سریع ترین زمان همراه با قطعات و تجهیزات لازم، به محل موردنظر آمده و تلویزیون شما را تعمیر می كنند.

با کمک تجهیزات پیشرفته و دقیق کارگاه حرفه ای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس حل هر گونه خرابی پیش آمده برای تلویزیون شما تضمین شده است.

علت بی صدا شدن تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ارزان را به ایکس ویژن سرویس بسپارید!

مهم ترین ایرادات و مشکلات تلویزیون كه امکان دارد افراد را نگران كنند، عبارت هستند از:

 چرا تلویزیون ایکس ویژن صدا دارد، ولی تصویر ندارد؟

در صورتی كه تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، موارد زیر را بررسی كنید.

  1. آسیب دیدن يا شل شدن کابل های تلویزیون
  2. تنظیمات تلویزیون را بررسی كنید.
  3. در سیگنال های تلویزیون ایراداتی رخ داده است.
  4. آسیب دیدن صفحه تلویزیون بر اثر افزایش برق و حرارت شدید، در این حالت باید با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

 چرا تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود؟

در صورتی كه تلویزیون روشن نمی شود، مورد زیر را بررسی كنید. تعمیر تلویزیون ارزان

  • تلویزیون را از پریز برق بکشید، حالا دکمه روشن/ خاموش را به مدت حداقل ۱۰ ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • پس از گذشت ۱۰ دقیقه، تلویزیون را به پریز برق وصل كنید و دوباره آن را روشن كنید.

علت بی صدا شدن تلویزیون ایکس ویژن

در صورت بی صدا شدن تلویزیون، باید موارد زیر را بررسی كنید:

  1. تنظیم شدن سطح صدا بالاتر از صفر
  2. تلویزیون در حالت بی صدا نیست. تعمیر تلویزیون ارزان
  3. بررسی کابل های فیزيکی متصل به تلویزیون و تلویزیون های ورودی
  4. بررسی بلندگو های خارجی، نوار صدا و سیستم های صدا

با تیم تعمیر تلویزیون ارزان بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان دريافت كنید.

 علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

هیچ چیز نا امیدكننده تر از خاموش شدن تلویزیون در حین دیدن سريال جذاب نیست ! چرا؟ برق قطع شده است.

خراب شدن برد داخلی تلویزیون موجب گرم شدن بیش از حد اجزا الکتريکی می شود. گاهی اوقات خازن های خراب داخل منبع تغذیه تاثیرات منفی دارد.

 چرا تلویزیون ایکس ویژن خاموش روشن می شود؟

  1. خرابی در اتصالات کابل برق
  2. بررسی اتصال آداپتور و سیم برق تعمیر تلویزیون ارزان
  3. سیم برق دیگری به پریز متصل كنید، تا مطمئن شوید علت از تلویزیون نیست.
  4. كنترل تلویزیون خرابی دارد.
  5. همه تلویزیون های خارجی را از تلویزیون جدا كنید، سپس تلویزیون را خاموش روشن كنید.
  6. وای فای تلویزیون را قطع كنید.
  7. در صورتی كه ایرادات حل نشد، به تنظیمات کارخانه برگردید.

در صورتی كه تلویزیون ایکس ویژن فلش را نمی خواند، اختلال چیست؟

  1. بررسی وضعیت پورت های USB در تلویزیون
  2. ایجاد رسانی سیستم عامل تلویزیون
  3. فلش را در کامپیوتر فرمت كنید.

 علت قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

در صورتی كه تصویر تلویزیون یخ می زند، شاید علت آن موارد زیر باشد:

  1. ایرادات سخت افزاری
  2. اتصالات و کابل ها خم و آسیب دیده اند.
  3. ایرادات برق داخلی تلویزیون
  4. شاید هوا بد است.
  5. سیگنال های دريافتی ضعیف است. تعمیر تلویزیون ارزان
  6. به حداکثر رسیدن اتصالات و آداپتور های سیستم

علت خرابی كنترل تلویزیون ایکس ویژن

مهمترین جزو تلویزیون، كنترل يا ریموت است. در صورتی كه خراب شود، علت چیست؟

  1. باتری را قدیمی شده اند، پس آن ها را عوض كنید.
  2. سوئیچ خرابی دارد. مطمئن شوید كه سوئیچ به ورودی مورد نظر شما منتقل شده است يا خیر.
  3. كنترل تلویزیون نياز به برنامه ریزی دوباره دارد.

 علت خط افقی و عمودی در تلویزیون ایکس ویژن

  1. در صورتی كه از خطوط افقی و عمودی رنج می برید، این نکات را به کار بگیرید.
  2. تلویزیون را خاموش روشن كنید.
  3. کابل های ویدئویی را بررسی كنید. تعمیر تلویزیون ارزان
  4. نرم افزار های تلویزیون را ایجادرسانی كنید.
  5. تنظیمات کارخانه را اعمال كنید.
  6. منابع را جابجا كنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون يکی از کارهایی بوده كه انجام آن باید به دقت انجام شود. چون این قسمت از تلویزیون يکی از مهم ترین بخش ها بوده كه با کمک آن می توان تصاویر نمایش داده شده را مشاهده كرد.

خرید قطعات تلویزیون ایکس ویژن

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن با حذف واسطه توانسته پخدمات خرید قطعات تلویزیون ایکس ویژن را برای مشتريان و همکاران گرامی با قیمت منصافانه ارائه كند. گاهی اوقات امکان دارد كه زمانی برای خرید قطعات حضوری نداشته باشید و به دنبال مکانی برای دريافت خدمات مورد نياز خود هستید.

استفاده از قطعات اصل برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

در صورتی قطعات تقلبی برای تعمیر تلویزیون ارزان استفاده شود نه تنها اشکال حل نخواهد شد بلكه امکان دارد به دیگر اجزا هم لطمه وارد شود.

پس در این خصوص اهمال نكنید و مراکز تعمیر تلویزیون ارزان در این تامین قطعات اصل را انتخاب كنید تا تعمیرکار اگر تلوزیون نياز به تعویض قطعه داشته باشد بتواند از قطعات اصل با گارانتی مجاز استفاده كند.

تعمیرکار تعمیر تلوزیون در منزل در کوتاه ترین زمان ممكن ارسال می شود

گروه ما مستقر در سطح تهران می توانند در زمان کوتاهی به محل ارسال شوند. خدمات حرفه ای و نمایندگان عالی در کوتاه‎ترین زمان ممكن به محل مورد درخواست شما خواهند رسید.

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

زمانی كه آب به داخل تلویزیون نفوذ پیدا می كند باعث آسیب به قسمت هایی مثل پین های انتقال دهنده تصویر و… خواهد شد. برای تعمیر پنل در اثر چنین خرابی اولین موردی كه باید بررسی شود فلت ها می باشند.

چرا كه اولین محلی كه آب به آن می رسد فلت ها می باشند. زمانی كه آن ها را بررسی می كنید می توانید نياز آن ها به تعمیر و يا تعویض را تشخیص دهید. تعمیر تلویزیون ارزان

در صورتی كه فلت ها طوری آسیب دیده باشند كه امکان تعمیر آن ها وجود نداشته باشد، تعویض فلت ها ضروری بوده كه برای تعویض آن ها باید تلویزیون وکیوم پرس و بعضی از لوازم خاص را در اختيار داشته باشید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

انجام تعمیر بک لایت تلویزیون امکان دارد به دلایل مختلفی انجام شود. تعمیر پنل تلویزیون شکسته از این نظر ضروری است چرا كه آسیب به این قسمت باعث می شود تصویر به خوبی برروی پنل به نمایش درنياید.

اگر تلویزیون با چنین خرابی روبرو شود امکان دارد پنل به رنگ سياه در بياید. در این موارد صدا هست اما تصویری برروی پنل وجود ندارد.

زمانی كه با سياه شدن پنل روبرو می شوید يکی از کارهایی كه قبل از تعمیر ضرورت دارد این بوده كه آن را از برق بکشید و تا لحظه ای كه به طور کامل آن را تعمیر نكرده اید از روشن كردن آن خودداری كنید.

تعمیر کنترل تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر كنترل تلویزیون ایکس ویژن

در بسياری از موارد كه كنترل تلویزیون خراب می شود افراد اقدام به تعویض باتری های آن می كنند اما گاها این خرابی با تعویض باتری حل نخواهد شد و شما مجبور به تعویض و يا مراجعه به افراد عالی در این حیطه خواهید شد.

تعمیر حرفه ای تلویزیون ایکس ویژن

جمله ” تلویزیون اتصالی دارد” بارها و بارها شنیده شده است در حالی كه مشتری با نگرانی درباره این موضوع صحبت می كند و درخواست کمک دارد. تعمیر تلویزیون ارزان

در حقیقت این قسمت به احتمال زياد به قسمت فلت تلویزیون بستگی دارد.  يکی از اشکالاتی كه در تلویزیون در قسمت فلت ایجاد می شود به خاطر خیس شدن این قسمت است.

فلت ها قسمت های انتقال دهنده اطلاعات تصویر می باشند كه محل آن ها بیشتر در زیر قاب و در سطح جلویی تلویزیون است. این قسمت در صورت ورود مایعات كه نقش يک ماده رسانا را ایجاد می كند دچار اتصالی می شود و در آخر دچار مشکل می شود.

اگر برای این قسمت خرابی ایجاد شود نياز به تعمیر برد آدرس و فلت آب خورده بوده كه توسط گروه تعمیر حرفه ای انواع تلویزیون ایکس ویژن در منزل شما در استان تهران صورت می گیرد.

در صورت دیر شدن تعمیر فلت تلویزیون، خرابی به قسمت های دیگر سرایت كرده و سبب خرابی خود فلت ها می شود. آی سی های پردازنده هم درگیر می شود و دیگر تعمیر تلویزیون امکان پذیر نیست. در این شرایط از تعمیرکار تلویزیون می شنوید كه فلت باید عوض شود.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در سراسر تهران

در هر کجای تهران كه باشید با يک تماس ساده می توانید به گروه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس وصل شوید و هر نوع سوال يا خدماتی كه نياز است در نظر بگیرید.

از ياد نبرید كه برای تلویزیون شما احتمال ایجاد ایرادات بسیاری بوده كه باید دقت ویژه ای در این زمینه صورت بگیرد. به عنوان مثال يکی از ایراداتی كه امکان دارد برای تلویزیون ایجاد شود. آبخوردگی است.

اگر میزان آبخوردگی تلویزیون بالا باشد شانس شما برای تعمیر خیلی کم است. اما در صورتی كه میزان آبخوردگی تلویزیون کم باشد و شما خدمات تعمیر تلویزیون ارزان در محل را انتخاب كرده باشید می توانید:

شانس بالاتری در این راستا داشته باشید اما در صورتی كه تلویزیون تحت شرایط دشوار حمل و نقل شود ریسک ضربه بیشتر شده و آب به نقاطی كه نباید نفوذ می كند. اگر زمان را غنیمت بشمارید و به موقع اقدام به تعمیر تلویزیون ارزان كنید.

می توانید به سادگی تنها با تعویض پنل مربوط به آبخوردگی دیگر ایرادات احتمالی را به حداقل برسانید. گاهی بعضی از پنل های مربوط به تلویزیون كه خیس شده اند هزینه بالایی می طلبد و شخص ترجیح می دهد تلویزیون نو جایگزین كند به این صورت:

اگر زودتر اقدام به استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون شود هزینه های احتمالی به حداقل رسیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته بیشتر به کار می آید.

حتما برای شما هم پیش آمده كه گاه در تصویر تلویزیون خرابی ایجاد می شود رنگ ها در موقعیت دقیق قرار ندارد و يا اشکال به صورتی می باشند كه غیر واقعی به نظر می رسد در این شرایط تلویزیون دچار خرابی پرش تصویر شده است.

بعضی از افراد به خاطر اینكه در موقعیت جغرافيایی دور از پشتیبانی تعمیر تلویزیون می باشند. از تعمیر منصرف می شوند و این موضوع متاسفانه پس از دوره ای مشخص ایرادات زيادی برای تلویزیون ایجاد می كند. تعمیر تلویزیون ارزان

لازم به ذكر بوده كه شرایط تعمیر تلویزیون در سراسر تهران به صورت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل فراهم شده بوده و تنها با تماس و اعلام آدرس می توانید از این خدمات استفاده كنید.

اشکالاتی كه در تلویزیون ایجاد می شود گاه ایراداتی از قبیل غیر يكنواختی و کدری ایجاد می كند و این رويكرد بسيار آزاردهنده خواهد شد. به این ترتیب می توانید به سادگی از ایجاد هر نوع مشکلی جلوگیری كنید.

تشخیص دقیق علت پرش تصویر تلویزیون موضوعی بسيار مهم و حرفه ای است و نياز به بررسی دقیق پنل تلویزیون و همینطور تست عملكرد دیگر قطعات دارد خوشبختانه گروه حرفه ای تعمیر تلویزیون ارزان با در نظر گرفتن همه شرایط خطر بهترین خدمات را ارائه می دهند.

هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

عوامل موثر بر هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

هزینه تعمیر تلویزیون ارزان به چه عواملی بستگی دارد؟ با توجه به هزینه بالای خرید لوازم برقی خانگی مثل تلویزیون، این روزها باید بیشتر از وسایل منزل خود مراقبت كنیم.

تعمیر لوازم صوتی و تصویری خانگی مثل تعمیرات تلویزیون در منزل، مثل مواردی بوده كه نياز به داشتن دانش و مهارت بالایی دارد و به خاطر حساس بودن این وسایل، نمی توان تعمیر آن ها را به هرکسی سپرد.

پس اگر برای تعمیر و بررسی تلویزیون خود به دنبال تعمیرکار هستید، علاوه بر قیمت تعمیر تلویزیون ارزان دقت كنید كه فردی با مهارت و دانش کافی برای این کار بيابید.

چگونه قیمت تعمیر تلویزیون را محاسبه كنیم؟

  • هزینه تعمیرات تلویزیون آب خورده چقدر است؟
  • هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن با قیمت تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن و دیگر برندها چه فرقی دارد؟
  • چه فاکتورهایی بر قیمت تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن تاثیر دارند؟
  • آيا می توان از حدود قیمت تعمیرات تلویزیون آگاه شد؟

حتما زمانی كه خرابی برای تلویزیون منزلتان پیش می آید این سوالات به ذهن شما خطور می كند. برای همین در ادامه مطلب سعی داریم به سوالات شما پاسخ دهیم و ببینیم چه عواملی بر قیمت تلویزیون موثرند؟

قطعات تلویزیون بر هزینه تعمیرات تلویزیون تاثیر دارد

اصلی ترین عامل تاثیر گذار بر هزینه تعمیرات تلویزیون آب خورده، تعداد قطعات لازم برای تعمیر تلویزیون ارزان است. قطعات بیشتر به معنی حجم کار بیشتر و نياز به بررسی دقیق تر است.

مارک تلویزیون بر قیمت تعمیرات تلویزیون تاثیر دارد

از آنجا كه هر برندی سیستم انحصاری خود را دارد در نتیجه قطعات هر برندی از لحاظ قیمت با يکدیگر متفاوت بوده و می تواند در هزینه تعمیر تلویزیون  تفاوت ایجاد كند.

هزینه حمل و نقل بر قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر دارد

يکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تعمیرات تلویزیون در منزل، هزینه حمل و نقل است. امکان دارد تعمیرکار تلویزیون بتواند خرابی آن را در منزل حل كند يا شاید لازم باشد تلویزیون به کارگاه تعمیر حرفه ای برده شود. در هر صورت باید بدانید كه هزینه اياب و ذهاب به قیمت تعمیرات تلویزیون آب خورده افزوده خواهد شد.

نوع خرابی شدن تلویزیون بر هزینه تعمیرات تلویزیون تاثیر دارد تعمیر تلویزیون ارزان

برای يک تلویزیون امکان دارد اشکالات زيادی پیش بياید كه نياز به تعمیر صفحه و يا پنل آن باشد و از این برای قیمت تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن يا قیمت تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن و هر برند دیگری برایتان اهمیت پیدا كند. برای مثال امکان دارد تلویزیون اشکالاتی مثل اشکال در منبع تغذیه، خرابی برد دیجیتال، تنظیم نبودن باندهای صدا و ایرادات مربوط به صفحه نمایش داشته باشد.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شامل چه مواردی می شود؟

  • هزینه تعمیرات تلویزیون آب خورده
  • تعمیر قطعات گوناگون تلویزیون
  • قیمت تعمیر پنل تلویزیون سونی تعمیر تلویزیون ارزان
  • تعویض قطعات تلوزیون در صورت سوختگی
  • قیمت تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن
  • تعمیر و تعویض مقاومت تلویزیون
  • تعمیر پرش تصویر
  • حل خرابی صدای تلویزیون
  • تعمیر و تعویض پاور
  • هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

حساسیت تعمیر پنل و پاور تلویزیون ایکس ویژن

يکی از مهم ترین و گران ترین قطعه های موجود در تلویزیون، پنل آن است. پنل تلویزیون، وظیفه پخش تصویر را بر عهده دارد. در صورتی كه پنل ال سی دی تلویزیون شما آسیب ببیند، قیمت تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن شما زياد خواهد بود. خرابی پنل تلویزیون می تواند بر اثر افتادن تلویزیون، ضربه به صفحه، آب خوردن به تلویزیون و آسیب فلت های انتقال دهنده تصویر اتفاق بيافتد.

خرابی پنل تلویزیون می تواند منجر به اشکالاتی مثل ایجاد خطوط عمودی در صفحه و يا سوختن پيکسل ها بشود. در بعضی موارد مثل خراش و ساییدگی پنل امکان تعمیر وجود ندارد و نياز به تعویض پنل تلویزیون است. در این موارد هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن بالاتر خواهد بود. هزینه تعویض پنل تلویزیون با توجه به نوع شکستگی و مدل تلویزیون متفاوت است.

توجه كنید كه معمولا در تلویزیون های ال سی دی، با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل و ماليات، امکان دارد هزینه تعویض پنل تلویزیون به صورتی باشد كه حدود 70 درصد قیمت تلویزیون را در بر بگیرد. به همین خاطر بوده كه معمولا کاربران ترجیح می دهند به جای تعویض پنل، يک تلویزیون جدید تهیه كنند.

پاور هم از قطعاتی بوده كه احتمال فرسوده شدن اش بالبوده و خرابی آن می تواند هزینه تعمیرات تلویزیون را زياد كند. برای اینكه از خرابی پاور جلوگیری كنید، باید برای تلویزیون از محافظ برق استفاده كنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سریع ترین زمان ممكن

چنان چه تلویزیون شما نياز به تعمیر داشته باشد، باید كه هر چه سریع تر برای تعمیر آن اقدام كنید. در صورت ثبت درخواست می توانید در اسرع وقت و به انتخاب خودتان در هر ساعت و روزی كه مایل باشید درخواست تعمیرکار تلویزیون داشته باشید و با پاسخ دادن به چند سوال، از هزینه تعمیرات تلویزیون آب خورده، قیمت تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن و يا هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن مطلع شوید.

از طرفی دیگر، نمایندگان عالی تلویزیون علاوه بر همراه داشتن همه ابزار و تجهیزات مورد نياز تعمیر تلویزیون ارزان در صورت نياز به قطعات برای تعمیر، خودشان این قطعات را تهیه می كنند و نيازی نیست كه شما برای تهیه قطعه تعمیری از منزل خارج بشوید. به این طریق می توانید در وقت و هزینه خود هم صرفه جویی كنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را فقط به کارشناسان ماهر بسپارید

در دست گرفتن فازمتر و انبر و تلاش برای حل خرابی لوازم خانگی تان کار ساده ایست. حتی امکان دارد قبلا اینکار را انجام داده و تلویزیون تان را هم تعمیر كرده باشید. هرچند كه تعمیر لوازم خانگی همیشه باید توسط تعمیرکار باتجربه انجام شود تا از حل اصولی خرابی مطمئن شد، اما تعمیر وسایل برقی و به خصوص تلویزیون، ماجرایی کاملا متفات دارد.

با توجه به هزینه بالای خرید يک تلویزیون جدید و هم حساس بودن این تلویزیون الکترونيکی، هر گونه دستکاری ناشيانه و حتی اتصال يک سیم اشتباه، می تواند خسارات هنگفتی را روی دست شما بگذارد.

پس لازم است تا سرویس و تعمیر تلویزیون خود را حتما به تعمیرکاران عالی و باتجربه ای كه بر جدیدترین مدلها و تكنولوژی های برند تلویزیون شما تسلط دارد، بسپارید. تعمیر تلویزیون ارزان ایکس ویژن سرویس با داشتن صدها عالی حرفه ای و باسابقه برای همه برندهای موجود تلویزیون، قادر به کمک به شما در این زمینه است.

تلویزیون نقش مهمی را در گردهم آوردن اعضای خانواده و ایجاد سرگرمی و اوقاتی شاد در مهمانی ها و شب نشینی های ما بازی می كند. پس خرابی شدن تلویزیون و يا از کار افتادن کلی آن می تواند ضربه بزرگی به فراغت و آسایش همه اعضای خانواده باشد.

ایکس ویژن سرویس با ارائه خدماتی بی بدیل توسط کارشناسانی با تجربه، متعهد به بازگرداندن رفاه و شادی به خانه های شماست. تعمیر و نصب تلویزیون شما در سریعترین زمان ممكن توسط کارشناسان با تجربه ایکس ویژن سرویس كه هر کدام در زمینه تعمیر يکی از برندهای مجاز تلویزیون دوره دیده و دارای تسلط بالا می باشند، ارائه می شود.

خدمات کارشناسان ما در منزل و محل کار شما ارائه شده و با توجه به خرابی شدن تلویزیون شما، امکان دارد نيازمند انتقال به کارگاه حرفه ای باشد.

در این صورت، به برای رفاه حال مشتريان همه مراحل انتقال تلویزیون به کارگاه و تعمیر تلویزیون ارزان توسط تعمیرکاران و بدون هیچ هزینه ای انجام می شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments