پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

ایکس ویژن سرویس
اگر تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکلاتی شده است که نمی توانید مثل گذشته از آن لذت ببرید، ایکس ویژن سرویس بهترین مجموعه تعمیراتی است که می تواند به شما کمک کند!

ارائه خدمات ایکس ویژن سرویس در محل انجام می گیرد و تلاش این گروه بر این است که به منظور کاهش هزینه های تعمیر، تا جای ممکن به جای تعویض قطعات آن ها را تعمیر کنند. قابل ذکر است که تعمیرات در این نمایندگی معتبر با ارائه ضمانت نامه انجام می شود.

کیفیت خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در این مجموعه با کمک کارشناسان باتجربه و تجهیزات بروز به دست آمده و شما می توانید همین حالا برای ثبت سفارش و اطلاع از هزینه های تعمیر در این پشتیبانی با ما تماس بگیرید.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی، یکی از بهترین مراکز تعمیرات و عیب یابی تلویزیون های شماست و با کمک تیم حرفه ای و مجرب خود سعی در رفع مشکلات پیش آمده تلویزیون در سریع ترین زمان ممکن را دارد.

می توان تلویزیون را با اهمیت ترین سرگرمی خانگی دانست که با کمک برنامه بسیار متنوع که برای سلایق مختلف تولید شده اند، اعضای خانواده را برای چند ساعت پای تلویزیون سرگرم می کند. با همه این توصیفات، این که در زمان خراب شدن تلویزیون سریعا برای رفع ایرادات دست به کار شوید کاملا طبیعی است. متخصصان سرویس تی وی برای برگرداندن آرامش خاطر، نشاط و سرگرمی به خانه شما با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بهترین راهکارهای ممکن را به کار می گیرند.

هر زمانی که تلویزیون ایکس ویژن شما با مشکلی مواجه شد باید به این نکات مهم توجه داشته باشید:

  1. مشکل به وجود آمده در تلویزیون ایکس ویژن شما بی دلیل نیست و بدون اقدام به تعمیرات از بین نمی رود
  2. در صورت وارد شدن هر مشکلی به تلویزیون ایکس ویژن باید از کارشناسان مجرب و آزموده کمک بگیرید

پشتیبانی تلویزیون های ایکس ویژن

در برندهای لوازم خانگی داخل ایران ایکس ویژن پرچمدار است و در همین سال های گذشته توانسته است در زمینه تولید تلویزیون خوب بدرخشد و با استفاده از فناوری های جدید در محصولات خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. یکی از بزرگ ترین مزایای تلویزیون های ایکس ویژن سازگار بودن آن ها با شرایط ایران است. سیستم هوشمند این تلویزیون ها نسبت به سری های پایین تی سی ال کارآیی بالاتری دارند و تولیدکنندگان بر خلاف رقبای خود برنامه  های کاربردی و پیش فرضی مثل فیلیمو، خبری و آب و هوا را در آن ها فراهم کرده اند.

طراحی تلویزیون  های ایکس ویژن با وجود فاصله بسیار با برندهای معتبر جهانی راضی کننده می باشند و نمی توان آن را زیر سوال برد. کیفیت ساخت این تلویزیون ها قابل توجه بوده و می تواند انتظارات کاربران را برآورده کند.

تعمیر تلویزیون خود را به پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن بسپارید!

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده طولانی مدت فرسودگی پیدا کرد و یا با هر مشکل دیگری رو به رو شد که مثل سابق از تماشای تلویزیون لذت نبردید، باید در اولین فرصت با تیم پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی تماس بگیرید و بروز مشکلات را با آن ها درمیان بگذارید.

تعمیرکاران سرویس تی وی می توانند در سریعترین زمان ممکن، تعمیر و تعویض قطعات مدل های تولید شده برند ایکس ویژن، از جمله تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن، پلاسما، LCD و LED را بر عهده بگیرند و خدمات منحصر به فردی را در اختیارتان قرار دهند.

یکی از نکات برجسته و بسیار کاربردی سرویس تی وی، تامین قطعات اورجینال و اصل برای تعمیرات تلویزیون های ایکس ویژن به شمار می رود. کارشناسان متخصص سرویس تی وی در مرحله اول تعمیر، همه تلاش خود برای تعمیر قطعه معیوب به کار می گیرند و فقط وقتی قطعه مشکل دار با تعمیر قابل استفاده نبود، آن را با قطعه اصل و ارجینال عوض می کنند.

در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن چه خدماتی ارائه می شود؟

تلویزیون های ایکس ویژن از برندهای باکیفیت بازار ایران محسوب می شوند که با توجه به تنوع در مدل، سایزها و انواع مختلف مثل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و …، رضایت بسیاری را جلب کرده اند. ولی باید بدانید که هیچ کیفیت و کارآیی در تلویزیون نمی تواند جلوی صدمات و خرابی هایی را بگیرد. همانطور که می دانید تلویزیون های جدید بسیار حساس هستند و هر نوع ضربه، فشار، نوسان برق، تنش حرارتی و … موجب بروز مشکلات در تلویزیون و نیاز به تعمیرات اصولی خواهد شد.

مرکز نمایندگی تلویزیون xvision سرویس تی وی با تیم حرفه ای خود در امر تعمیرات کنار شماست تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید تلویزیون خود را به حالا عادی بازگردانید. این مرکز با همراهی متخصصان باتجربه با سرعتی مثال زدنی در محل حضور پیدا کرده و اگر نیاز باشد، جا به جایی دستگاه شما را تا کارگاه حرفه ای تلویزیون سرویس تی وی برعهده می گیرند. امکانات نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در سرویس تی وی، به یمن تجربه هزار تعمیر انجام شده روی مدل های متنوع این برند توسط متخصصان ماهر و آموزش دیده، طبق اصول و استانداردهای لازم انجام می شود.

نصب تلویزیون ایکس ویژن روی انواع پایه و سطوح مثل دیوار و سقف، سرویس دهی برای حفظ کارآیی دستگاه و برطرف سازی مشکلات و تعمیر اختصاصی تلویزیون ایکس ویژن برای برطرف کردن هر ایراد پیش آمده برای دستگاه شما، قسمتی از خدمات منحصر به فرد سرویس تی وی است که با در نظر گرفتن بیمه تعمیر، همه نگرانی های موجود را از شما دور کرده و با اعطای گارانتی معتبر، شما را از مشکلات پیش آمده رهایی می بخشد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن
نمایندگی تلویزیون

مشکلات مربوط به تلویزیون ایکس ویژن

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

این عیب به برد پاور تلویزیون ارتباط دارد که باید قطعات فرسوده برد پاور عوض شود. تعمیر برد پاور در محل هم قابل انجام است. تعمیرات مربوط به برد پاور تلویزیون در مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن با گارانتی تعمیرات صورت میگیرد تا بتوانید با خیالی آسوده از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

مشکلات پاور تلویزیون

مشکلات اینچنینی معمولا به برد پاور تلویزیون LCD ایکس ویژن ارتباط دارد. در اغلب اوقات هم می توان این مشکل را در برد مین جست و جو کرد. تعمیر برد پاور تلویزیون در محل انجام می شود. این اختلال بیشتر به نیم سوز شدن قطعات ارتباط دارد که باید بررسی شود.

عدم وجود تصویر در تلویزیون ایکس ویژن

این اختلال به صفحه نمایش تلویزیون ارتباط دارد که بیشتر به خاطر آب خوردگی و ضربه دیدگی رخ می دهد. اگر پنل با آب خوردگی رو به رو نشده باشد با تعمیرات مربوط به برد تصویر به حالت اولیه بازمی گردد. اگر پنل تلویزیون نیاز به تعویض نداشته باشد، توسط کارشناسان در محل بررسی می شود.

قطع شدن تصویر

اصولا دلیل اصلی قطع شدن تصویر تلویزیون، بروز اختلال در نور بک لایت می باشد. در بعضی مواقع اختلال برد پاور و اینورتر هم نقش دارد. توصیه می کنیم در صورت مواجه شدن با چنین شرایطی به هیچ وجه خودتان دست به کار نشوید و آن را به متخصصین بسپارید. چرا که دستکاری های غیر تخصصی می تواند مشکلات این چنینی را گسترده تر کرده و شما را مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای رفع مشکلات پیش آمده کند.

تلویزیون خاموش شده و چراغ جلوی تلویزیون چشمک می زند!

این دست از مشکلات در تلویزیون های LCD ایکس ویژن به برد پاور تلویزیون ارتباط دارد که باید تعمیر یا تعویض شود. تعمیرات برد به همراه ضمانت در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن انجام می شود. شما می توانید در صورت مشاهده چنین مشکلاتی با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

گیر کردن در حالت استند بای

این عیب در اکثر مواقع به علت فرسودگی قطعات پاور تلویزیون رخ می دهد که جهت تعمیر باید قطعات فرسوده را با قطعات اورجینال عوض کرد. البته در مواردی برد مین هم می تواند باعث بروز این مشکل گردد.

تلویزیون روشن نمی شود

این مشکل هم عموما به برد پاور تلویزیون ارتباط دارد باید توسط تکنسین حرفه ای مورد عیب یابی قرار بگیرد. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی با مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

خاموش شدن پی در پی تلویزیون

این اختلال معمولا به برد پاور تلویزیون LED ایکس ویژن ارتباط دارد که دلیل آن نوسانات برق می باشد. نوسانات برق اگر نادیده گرفته شود سوختگی قطعات داخلی تلویزیون را به دنبال دارد و موجب می شود هزینه بسیاری را برای تعمیرات متحمل شوید. پس  تا دیر نشده از محافط های برق برای وصل کردن تلویزیون به اتصالات الکترونیکی استفاده کنید. در بعضی موارد که تعمیر تلویزیون را جدی نگیرید، با گذشت زمان برد قابل تعمیر نبوده و باید عوض شود. تعمیر برد مین LED در محل توسط کارشناسان تلویزیون ایکس ویژن انجام می شود.

دیر روشن شدن تلویزیون

این مشکل در تلویزیون های LED ایکس ویژن به برد مین ارتباط دارد که به علت فرسودگی قطعات برد رخ می دهد که ما تعمیر را با قطعات درجه یک و اصل برعهده می گیریم.
در بعضی موارد که تعمیر تلویزیون را جدی نگیرید، با گذشت زمان برد قابل تعمیر نبوده و باید عوض شود. تعمیر برد مین LED در محل توسط کارشناسان تلویزیون ایکس ویژن انجام می شود.

علت کار نکردن پورت HDMI

کابل HDMI اتصال همه دستگاه های دیجیتال را با استفاده از یک کابل واحد هم برای صدا و هم برای تصویر امکان پذیر می سازد. این عملیات برای شناسایی و برقراری ارتباط با رسانه ها و دستگاه ها “هندشیک HDMI” یا “دست تکانی” نامیده می شود. اگر مشکلی در فرایند دست تکانی ایجاد شود، رمزگذاری HDCP تعبیه شده در سیگنال HDMI توسط دستگاه های متصل شناسایی نمی شود و همین امر باعث می شود هیچ گونه صدا و تصویری دریافت نکنید. اگر راهکارهای دستی برای رفع مشکل موثر نبود باید از یک تعمیرکار با تجربه کمک بگیرید.

قطع شدن صدای تلویزیون

اگر صدای تلویزیون شما قطع شده است این مشکل به اختلال در قسمت مین برد یا بلندگو تلویزیون ارتباط دارد که در تلویزیون های LED یا LCD پیش می آید که قابل تعمیر است. این خرابی در تلویزیون های LCD ایکس ویژن بیشتر است.

x-vision tv agency

سرویس تی وی نمایندگی کدام تلویزیون ها را برعهده می گیرد؟

اگر هنگام تماشای تلویزیون به صورت ناگهانی تلویزیون خاموش شود، یا با وجود نمایش تصویر صدای تلویزیون قطع شود و یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی روی تصویر دیده شود، اختلالاتی روی تماشا کردن تلویزیون به وجود می آورد که باید برای رفع ان ها به یک مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مراجعه کنید. اشکالات متداول تلویزیون ایکس ویژن بسیار هستند که با توجه به عوامل مختلف و نوع استفاده کاربران خود را به این صورت نشان می دهند:

  • دیر روشن شدن تلویزیون
  • بهم خوردگی رنگ، کیفیت و صدای تلویزیون
  • تغییر سایز تصاویر و دفرمه شدن آن ها
  • ترکیب شدگی رنگ ها
  • از کار افتادگی بلندگوها یا دکمه های تلویزیون
  • شکستگی یا ترک برداشتن پنل
  • و…

متخصصان ما با دانش حرفه ای و  تجهیزات جدید خود در کارگاه مجهز تعمیر تلویزیون سرویس تی وی، تضمین رفع هر گونه ایراد دستگاه شما را می دهند. همچنین، اهمیتی ندارد که مدل و نوع تلویزیون ایکس ویژن شما کدام است. همه تلویزیون های ایکس ویژن بدون توجه به مدل و سایز توسط متخصصان ماهر مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

نمایندگی تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن

مین برد تلویزیون ایکس ویژن مثل همه قطعات دستگاه دچار اختلال می شود و تقریبا هر دستگاه مین برد مخصوص دارد که به مدل دیگر نمیخورد. نوسان برق و کابل های بی کیفیت htmi از علل اختلال مین برد تلوزیون است. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز حرفه ای عیب یابی و تعمیر مین برد های انواع تلویزیون ایکس ویژن را دارد.

مین برد وظیفه اصلی قطعات تلویزیون را انجام می دهد و در صورت اختلال تلویزیون از کار می افتد. در اکثر مواقع تلویزیون روشن نمی شود و با فشار دادن دکمه روشن و خاموش عکس العملی نشان نمی دهد. تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن تخصص های لازم جهت تعمیر انواع مین برد را دارند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پاور تلویزیون ایکس ویژن

پاور تلویزیون نقش روشن و خاموش کردن تلویزیون را برعهده دارد و هرگونه مشکلی در روشن شدن تلویزیون ها را می توان به پاور ربط داد. تعمیر پاور در مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن زیرنظر کارشناسان صورت میگیرد. اما با ما همراه باشید تا ببینیم کدام مشکلات تلویزیون به پاور ربط دارد؟

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

دیر روشن شدن تلویزیون ریشه در اختلال پاور و برد پاور دارد. برای رفع چنین مواردی می توانید از مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن کمک بگیرید.

خراب شدن ترانزیستور های پاور

ترانزیستور های خراب پاور را باید عوض کنید. بد نیست بدانید که در بعضی از پاور ها STR به کار رفته امکان دارد، در بازار موجود نباشد، در این صورت برد پاور باید تعمیر شود.

چشمک زدن چراغ LED تلویزیون و روشن نشدن آن

این ایراد هم در تی وی به اختلال قسمت پاور ربط دارد. باید پاور تلویزیون بررسی شود. با این حال  این احتمال وجود دارد که این اختلال به مین برد برگردد. پس باید بررسی ها به دقت انجام شود.

روشن نشدن تلویزیون و توقف روی چراغ پاور

تعمیرکاران واحد آموزش تعمیر پاور تلویزیون برای شما بیشتر توضیح می دهند که این نوع از اختلال بیشتر در تلویزیون های LCD دیده می شود و باز هم ریشه در اختلال برد پاور دارد ولی در تلویزیون های LED بیشتر به مربوط مین برد است.

خاموش شدن اتوماتیک تلویزیون پس از چند ساعت

این اختلال را هم می توان به برد پاور تلویزیون ربط دارد.

خاموش شدن کامل تلویزیون ایکس ویژن

خاموش شدن کامل تلویزیون یا همان حالت مرگ یا DEAD هم در اختلال پاور تی وی نقش دارد.

تعمیر پنل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی ایکس ویژن

شکستگی پنل تلویزیون

به طور کلی باید گفت که خرابی هایی که به دلیل ضربه و عوامل مشابه در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و راه حل تعمیر تلویزیون در این حالت تعویض کامل پنل است. پنل قطعه ای است که شامل سینی فلزی و بیس اصلی و لامپ های بک لایت و صفحات پولاریزه نور بک لایت و صفحه نمایش اصلی می باشد. در صورت موجود بودن پنل برای صرفه جویی در هزینه می توان قسمت لیکوئید را تعویض کرد به شرطی که آسیب وارد شده شدید نباشد و صفحات پولاریزه سالم باشند. کارشناسان می توانند این نکته را به آسانی پیگیری کنند.

آبخوردگی پنل تلویزیون

بسیاری از کاربران آبخوردگی را برابر با ریختن یک لیوان آب روی تلویزیون می دانند اما آبخوردگی پنل تلویزیون های LED و LCD بر اثر برای نفوذ مایعات پاک کننده مثل شیشه شوی از فاصله بسیار کم بین قاب و صفحه نمایش تلویزیون هم به وجود می آید.

به طور معمول هنگام بازی کودکان و یا موقع تمیز کردن تلویزیون به علت اسپری کردن مستقیم مایع پاک کننده روی صفحه، این مایعات که به طور معمول رسانا هم می باشند از پایین پنل و فاصله بسیار کم بین قاب دستگاه و صفحه نمایش وارد دستگاه شده و به علت قرار گرفتن فلت های منتقل کننده اطلاعات تصویر در زیر پنل تلویزیون باعث اتصال پین های مختلف این فلت ها به هم می شوند که بعضی از آن ها ولتاژ و بعضی دیگر اطلاعات تصویر می باشند.

رسیدن مایعات رسانا به فلت های انتقال تصویر باعث ایجاد جرقه، سولفاته مدار و سوختگی فیزیکی این مدارات ظریف و حساس می شود و عیوب ظاهری مختلفی را باعث می شود که خطوط رنگی عمودی، ایجاد نوارهای سفید و یا مشکی روی تصویر، تفاوت روشنایی در دو نیمه راست و چپ تلویزیون از بهترین آن ها می باشند.

آسیب دیدگی فلت های پنل و برد آدرس گاهی باعث انتقال آسیب به برد t con که راه انداز این قسمت و آخرین بخشی است که تصویر در ان پردازش می شود. به عنوان نمونه سری EX در ایکس ویژن که آبخوردگی پنل باعث خراب شدن برد T.CON می شود و با خراب شدن این برد عیب یاب داخلی دستگاه روشن شده و تلویزیون پس از روشن شدن مجددا خاموش می شود.

تعمیر پنل تلویزیون LED و LCD در بیشتر موارد خرابیهایی مشابه و محدود ایجاد می کند اما در عمل باید گفت که به علت ظرافت بیش از حد و ارتباط های میکرومیلی متری شاید هیچ دو تعمیری را نمی توان پیدا کرد که کاملا شبیه بهم انجام شود.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

سیاه شدن و دو تایی شدن تصویر تلویزیون

این خرابی بیشتر در تلویزیون های ایکس ویژن و یا پنل های تولید شده توسط ایکس ویژن که در برندهای دیگر استفاده شده دیده می شود و ابتدا یک سوم بالای تصویر در سمت راست یا چپ دچار این حالت می شود و پس از مدتی استفاده نصف شده و سپس همه تصویر تلویزیون را دچار می کند.

در روزهای ابتدایی ایجاد شدن این خرابی به طور معمول با کمی کار کردن تلویزیون عیب رفع می شود که باعث می شود بیشتر مصرف کنندگان از تلویزیون به همین طریق استفاده کنند تا اینکه خرابی به حد زیادی پیش می رود و هزینه بیشتری باید جهت تعمیر تلویزیون هزینه شود.

کند شدن تصویر تلویزیون

این اختلال در اکثر تلویزیون های ایکس ویژن دیده می شود و به این صورت است که تصاویر به حالت اسلوموشن به نمایش در آمده و هاله ای از تصویر قبلی در تصویر بعدی دیده می شود. در مواردی این خرابی در یک سوم بالایی تصویر و گاهی در همه قسمت های تصویر دیده می شود. کند شدن تصویر تلویزیون به علت عدم واکنش صحیح پنل به اطلاعات وارد شده و پاسخگویی پیکسل ها رخ می دهد.

به طور معمول در ابتدای شکل گیری خرابی پس از گذشت مدت زمان کارکرد دستگاه خرابی رفع می شود که نادیده گرفتن آن موجب می شود خرابی گسترش پیدا کند. در اکثر مواقع تعمیر پنل تلویزیون LED و LCD می تواند تلویزیون رت به حالت عادی بازگرداند و گزینه تعویض پنل کنار گذاشته می شود.

تعمیر پنل تلویزیون LED و LCD شاخه های متعدد و عیوب ظاهری متفاوتی دارد که نمی توان به همه آن ها پرداخت، در صورت نیاز به مشاوره نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن می توانید از طریق تماس و اطلاعات کامل ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

اختلال فلت تلویزیون از آن دست خرابیاتی است که همزمان با آبخوردگی تلویزیون اتفاق می‌افتد. به عبارتی دیگر یکی از اختلالات پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، همین اختلال فلت ‌های تلویزیون است که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند. در صورت وارد شدن هر گونه مایعات به پنل تلویزیون، پین‌های فلت‌ها تلویزیون  که وظیفه انتقال اطلاعات تصویر را دارند اتصالی کرده و در آخر باعث ایجاد اختلال در نقطه اتصال فلت به برد آدرس می شوند.

تا این مرحله، آسیب وارد شده با ترمیم برد آدرس و فلت آبخورده تلویزیون قابل تعمیر است. اما اگر اختلال پیش آمده به فلت سرایت کند و این سرایت، سوختن، قطعی خطوط ارتباطی و یا اختلال آی سی پردازنده را به دنبال دارد، تعمیر این قسمت دیگر ممکن نیست و رفع اشکالات پیش آمده فقط با تعویض فلت تلویزیون ممکن می شود.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

تعویض فلت تلویزیون

تعویض فلت تلویزیون زمانی ضروری می شود که به علت حدت اشکالات پیش آمده در این قسمت از دستگاه، امکان تعمیر فلت وجود نداشته باشد. همانطور که باید بدانید فلت های به کاررفته در پنل تلویزیون در واقع قطعات و نوارهای نرم و انعطاف‌پذیری می باشند که وظیفه انتقال تصویر را از برد آدرس به پنل تلویزیون برعهده دارند.

روی هر یک از این فلت ها یک IC برای پردازش نهایی تصویر و انتقال به پنل تلویزیون وجود دارد. ایرادی که برای فلت پیش می‌آید آن است که امکان دارد خطوط ارتباطی موجود روی این فلت‌ها، که به صورت خطوط گرافیکی است، به دلیل عبور جریان زیاد نابود می شود. در این شرایط راهکاری که می توان برای برطرف کردن اشکالات پیش آمده در نظر گرفت، تعویض فلت تلویزیون می باشد.

تعمیر فلت پنل تلویزیون

ظرافت بالای قطعات به کاررفته در انواع تلویزیون به اندازه‌ای است که امکان تعمیر آن ها با چشم غیرمسلح مشکل می باشد. اکثر کارشناسان تلویزیون جهت تعمیر قطعات تلویزیون از لوپ های خاص و تجهیزات ویژه کمک می گیرند. تعویض فلت پنل تلویزیون led و lcd تماماً با کمک بندینگ ماشین انجام می شود. برای تعویض و تعمیر فلت تلویزیون، در وهله نخست فلت معیوب از دستگاه جدا می شود و پس از اماده سازی محل نصب، فلت جدید در محل و با دقت بسیار زیاد نصب شود.

این کار با کمک بندینگ ماشین انجام می شود. دستگاه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون یا همان بندینگ ماشین Bonding Machine، دستگاهی بسیار پیشرفته برای چسباندن مجدد COF با کمک کمپرس‌های فشار هوای داغ، لنزهای فوق پیشرفته اپتیکال، سیستم نمایش دوگانه، پنل کوارتز و رابط کاربری ابزار گرما دهی به LCD و همینطور برد مرکزی PCB است. عمده اختلال تلویزیون های نسل جدید به رابط فلت COF آن ها ربط دارد که با کمک دستگاه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون یا همان بندینگ ماشین – Bonding Machine این اختلال کاملا بر طرف می شود.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل با گارانتی خدمات

تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. اگر این تعمیر زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیر مرکز سرویس تی وی انتقال یافته و تعمیر حرفه ای روی آن انجام می شود.

از جمله اشکالات متداول تلویزیون های LCD ایکس ویژن، بهم خوردگی صدا و رنگ تلویزیون است که به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و … خود را نشان می دهد.

بسیاری از این اشکالات می تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد LCD باشد. همچنین فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD ایکس ویژن هم که از جمله گران ترین قطعات تلویزیون محسوب می شود، در ایجاد مشکل در تصویر نقش مهمی دارند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن که در این مرکز به صورت حرفه ای ارائه می شود می توان به نصب و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اشاره داشت.

متخصصان تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن در مرکز سرویس تی وی، با گذراندن دوره های حرفه ای سالانه در به روز نگه داشتن دانش فنی خود کوشا بوده و با تکیه بر سالها تجربه، انواع خدمات تعمیر تلویزیون های LED ایکس ویژن را با گارانتی تعمیر انجام شده، ارائه می دهند. رفع اشکالات رایج تلویزیون های LED از جمله خرابی بک لایت، پاور، آبخوردگی پنل یا فلت، قطعی صدا یا عدم وجود تصویر و …، توسط متخصصان باتجربه مرکز سرویس تی وی در منزل شما صورت می گیرد و در زمان لازم، با انتقال دستگاه به نمایندگی و به قسمت تعمیر تلوزیون با کمک تجهیزات پیشرفته در تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن شما، به اصولی ترین شیوه و بالاترین کیفیت ممکن مشکل ایجاد شده حل می شود.

توجه کنید اگر به هر علت عملکرد دستگاه شما مختل شده یا ایرادی در زمینه کمک دستگاه می بینید باید فوری این ایراد توسط کارشناس فنی بررسی و رفع شود چرا که احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری برای تعمیر و یا تعویض قطعات متحمل شوید.

نگذارید به علت اشکالات کوچک تلویزیون شما اشکال اساسی پیدا کند! هم اکنون با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. ما با کمک متخصصان با تجربه خود همیشه آمادگی ارائه انواع خدمات نمایندگی تلویزیون را داریم.

تعمیر تلویزیون led ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون lcd ایکس ویژن

ایکس ویژن توانست با تامین نیاز خریداران بازار به شهرت برسد، محصولات زیادی را بفروشد و مهمان خانه ها یا محل کار شما باشد.
از آنجایی که تلویزیون هم مثل دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار فرسودگی می شود و یا در استفاده اشتباه ضربه می بیند، بحث تعمیر آن مهم و برجسته است.

سرویس تی وی افتخار دارد با بهره مندی از برترین و به روز ترین متخصصان و کارشناسان آشنا به تعمیر و عیب یابی انواع تلویزیون های موجود در بازار ایران و کمک ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنیا گام بلندی در زمینه خدمت رسانی به کاربران تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد شما را را به دست آورد. تعمیرکاران سرویس تی وی با تسلط کامل روی برند ایکس ویژن می توانند خدمات بسیار منحصربفردی را به شما ارائه دهند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

چرا باید به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی اعتماد کنیم؟

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل توسط کارشناسان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی سرویس تی وی انجام می شود. ما تلویزیون Xvision شما را عیب یابی و برای رفع ایرادات از قطعات اصل کمک می گیریم تا شاهد بازگشت مشکلات نباشیم. اگر LCD و LED شما خراب شده و نیاز به تعمیرات پیدا کرده است در هر نقطه از تهران و کرج که باشید با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکاران مربوطه را به محل اعزام کنیم.

کارشناسان ماهر در امر نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

همه تعمیرکاران و متخصصان تعمیر تلویزیون که در مجموعه سرویس TV فعالیت دارند بعد از گذراندن دوره های تخصصی در حوزه تعمیر تلویزیون مشغول به کار می شوند تا با جدیدترین فناوری های روز این تلویزیون ها آشنا باشند.

درنظر گرفتن هزینه هایی بسیار منصفانه

تعمیرکاران مجموعه ما در زمینه تعمیر تلویزیون از همه نقاط قوت و ضعف این دستگاه الکترونیکی با خبر می باشند و می توانند در سریعترین زمان ممکن شروع به عیب یابی تلویزیون شما کرده و از تا جای ممکن به جای تعویض قطعات آن ها را تعمیر کنند.

سرعت و دقت بالا در اجرای خدمات

مجموعه سرویس TV با کمک کارشناسان مجرب و آزموده ای همکاری می کند و همه این ها به این معنی است که سرعت خدمات رسانی این مجموعه بالا بوده و همینطور کیفیت انجام تعمیرات به بالاترین شکل ممکن صورت می گیرد.

برای تماس با مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن جهت استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تهران

تلویزیون ایکس ویژن یکی از معتبرترین برندهای ایرانی است که با خصوصیات پیشرفته خود توانسته است تا حد زیادی جای برندهای خارجی را بگیرد.

در هر صورت هر تلویزیونی ممکن است دچار مشکلاتی شود و برای تعمیر نیاز به بازبینی دقیق تکنسین آموزش دیده داشته باشد. ایکس ویژن سرویس همه خدمات خود را به همراه ضمانت نامه های معتبر ارائه می کند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران

ساکنین غرب تهران می توانند در صورت بروز هر مشکلی در تلویزیون خود، ضمن تماس با ایکس ویژن سرویس تعمیرگاه را به خانه بیاورند! این نمایندگی با بهترین تجهیزات مشغول فعالیت است و شما می توانید شاهد بهترین خدمات تعمیراتی باشید.

همین حالا تماس بگیرید و درخواست خود را برای ارسال تعمیرکار ثبت کنید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران هستید و تلویزیون شما دچار مشکلاتی شده است که نیاز به تعمیرات دارد می توانید با نمایندگی ایکس ویژن سرویس تماس بگیرید.

بعد از شرح تلفنی مشکل به کارشناس، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود و بعد از ارائه خدمات به شما ضمانت نامه معتبر برای پیگیری ارائه می کند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در شمال تهران

ما در کنار شما هستیم تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن تلویزیون خود را به حالت عادی برگردانید. این مجموعه در تلاش است با بهترین هزینه های موجود تلویزیون شما را تعمیر کند.

همین حالا برای ثبت سفارش از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت استفاده کنید و درخواست خود را برای ارسال تعمیرکار ثبت کنید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران

نمایندگی تلویزیون این مجموعه همه خدمات خود را با ضمانت نامه های معتبر ارائه می کند. بهتر است اشاره کنیم که در این مجموعه هدف ما به جای تعویض قطعات تا جای ممکن تعمیرات قطعات است تا هزینه کمتری برای شما اعمال شود.

در صورتی که هیچ راهی به غیر از تعویض قطعات برای ما باقی نماند آن را انجام می دهیم.

راه های تماس با ما در این وب سایت درج شده و شما می توانید ضمن تماس با ما در اعلام مشکل اصلی تلویزیون بهترین خدمات را با توجه به قیمت های رقابتی دریافت کنید.