تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر پنل

ارائه خدمات تعمیر انواع پنل تلویزیون ایکس ویژن برای شما مشتریان عزیز

تعمیر فلت

ارائه خدمات تعمیر انواع فلت تلویزیون ایکس ویژن برای شما مشتریان عزیز

تعمیر بک لایت

ارائه خدمات تعمیر انواع بگ لایت تلویزیون ایکس ویژن برای شما مشتریان عزیز

تعمیر آبخوردگی

ارائه خدمات تعمیر انواع آبرفتگی تلویزیون ایکس ویژن برای شما مشتریان عزیز

تعمیر انواع برد

ارائه خدمات تعمیر انواع برد تلویزیون ایکس ویژن برای شما مشتریان عزیز

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکلاتی شده است که نمی توانید مثل گذشته از آن لذت ببرید، ایکس ویژن سرویس بهترین مجموعه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن است که می تواند به شما کمک کند!

ارائه خدمات ایکس ویژن سرویس در محل انجام می گیرد و تلاش این گروه بر این است که به منظور کاهش هزینه های تعمیر، تا جای ممکن به جای تعویض قطعات آن ها را تعمیر کنند. قابل ذکر است که تعمیرات در این نمایندگی معتبر با ارائه ضمانت نامه انجام می شود.

کیفیت خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در این مجموعه با کمک کارشناسان باتجربه و تجهیزات بروز به دست آمده و شما می توانید همین حالا برای ثبت سفارش و اطلاع از هزینه های تعمیر در این پشتیبانی با ما تماس بگیرید.

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون

عیب یابی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده دراز مدت مستهلک شد و یا هر ایراد جزئی و کلی دیگری به آن وارد آمد که در هنگام تماشا حس لذت بخش گذشته را به شما منتقل نکرد ( تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تخصص ماست )، بدون هیچ نگرانی و تردیدی با کارشناسان فنی سرویس تی وی تماس حاصل کرده و مشکل پیش آمده را مطرح نمایید.

کادر مجرب و متخصص سرویس تی ویمی تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون ایکس ویژن، از جمله تلویزیون های هوشمند این برند، پلاسما، ال سی دی ( تعمیر lcd ایکس ویژن ) و ال ای دی ( تعمیر led ایکس ویژن )را بر عهده گیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختیار شما قرار دهد.

به عنوان مثال، یکی از خدمات برجسته و بسیار مهم و کاربردی سرویس تی وی، تامین قطعات اورجینال و اصل برای تعمییرات تلویزیون های ایکس ویژن است ( بالا ترین کیفیت قطعات تعمیرات تلویزیون x vision ). مهندسین و متخصصین فنی سرویس تی وی در مرحله نخست تعمیرات، تمامی همت خود را به کار می گیرند تا قطعه معیوب را تعمیر نمایند و تنها زمانی که قطعه معیوب تعمیر پذیر نبود، آن را با نمونه اصل و با کیفیت تعویض کنند.

تعمیر تلویزیون led ایکس ویژن – تعمیر تلویزیون lcd ایکس ویژن

ایکس ویژن توانست با تامین نیاز خریداران بازار، برای خود نامی دست و پا کند، محصولات زیادی را به فروش برساند و مهمان خانه ها یا محل کار شما باشد.

از آن جایی که تلویزیون نیز مانند دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار استهلاک می شود و یا در استفاده اشتباه ضربه می بیند، بحث تعمیر آن اهمیت بسیاری پیدا می کند. در واقع با سپری شدن عمر مفید هر برند تلویزیون نیاز به عیب یابی پیدا می کنید و می توانید این امر را به کارشناسان تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن بسپارید.

سرویس تی وی مفتخر است که اعلام دارد با بهره گیری از برترین و به روز ترین متخصصین و مهندسین آشنا به حوزه تعمیر و عیب یابی انواع تلویزیون های موجود در بازار کشور عزیزمان ایران و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنیا توانسته گام بلندی در زمینه خدمت رسانی به صاحبان تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد آن ها را جلب نماید.
تکنسین های فنی سرویس تی وی با اشراف و تسلط کامل بر روی تمامی مدل های تلویزیون ایکس ویژن ( x.vision ) می توانند خدمات متمایز و با کیفیتی را به شما صاحبان تلویزیون ایکس ویژن ارائه دهند.

مهم ترین چیزی که در این زمینه باید بدانید این است که به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید، چرا که مشکلات تلویزیون اگر به دست افراد غیر متخصص سپرده شوند گسترده تر شده و در مواردی غیر قابل حل می گردند. همچنین برندهای مختلف تلویزیون در ساختارها متفاوت هستند و هر کدام نیاز به کارشناس مختص به خود را دارند. بهتر است برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با تکنسین ایکس ویژن سرویس که در عیب یابی و تعمیر این برند حرفه ای هستند تماس بگیرید و درخواست خود را برای ثبت سفارش و اعزام تعمیرکار به محل ثبت کنید.

متداول ترین مشکلات پیش آمده برای تلویزیون ایکس ویژن

وقتی مشغول تماشای تلویزیون هستید، به یک باره صدا قطع می شود و دیگر صدایی از بلندگوهای دستگاه شما پخش نمی شود. در مرحله نخست اولین ایرادی که به نظر می رسد، نقص در عملکرد بلندگوهای تلویزیون است. اگر بلندگوهای دستگاه سالم باشند، در مرحله بعدی شک بر روی عملکرد مین برد تلویزیون می رود که تیم تخصصی سرویس تی وی می تواند در سریع ترین زمان ممکن ایراد پیش آمده را بررسی کرده و به دقت عیب یابی نماید. پیشنهاد می کنیم در صورت تماس با ما برای ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مدل تلویزیون را بیان کنید تا متخصصین ما راه حل های پیشنهادی خود را پیش از اعزام افراد به شما آموزش دهند. همچنین بعد از اعلام مدل تلویزیون کارشناس مربوطه مجهز تر به محل اعزام می شود و تعمیرات سریعتر انجام می شود.

از عمده ترین و شایع ترین علل قطع شدن تصویر در تلویزیون های ایکس ویژن، ایراد در برد و مدار بک لایت است و در مواردی نیز این مشکل به نقص فنی در بخش T CON مربوط می شود. کلیه قطعات تعویضی در این مجموعه فقط با قطعات اصل و ارجینال انجام می شود.

از دیگر ایرادات شایع و متداولی که صاحیان تلویزیون های ایکس ویژن با آن دست و پنجه نرم می کنند، خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای است. این ایراد که بسیار کلافه کننده هم هست، به علت ایراد و نقص در مین برد تلویزیون ایجاد می شود.

چنان چه در زمان تماشای تلویزیون ایکس ویژن، هرگونه مشکل در کیفیت تصویر و رنگ ها مشاهده کردید، تیم سرویس تی وی را در جریان بگذارید. این مشکلات شامل مواردی نظیر پخش رنگ ها در هنگام پخش تصویر به صورت رنگین کمانی، عدم نمایش رنگ قرمز، آبی و یا سبز و یا ایجاد خط یا خطوط افقی و عمودی بر روی تصویر است.

این مشکلات می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که نیاز است توسط کادر مجرب سرویس تی وی بررسی و به صورت دقیق عیب یابی شود اما بد نیست بدانید که مشکلات نام برده شده، بیشتر به دلیل ایراد در قطعه منبع تغذیه، برد اینورتور دستگاه و یا ایراد در عملکرد بک لایت ها است. (سرویس تی وی، جایگاهی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن)

هرچند که با توجه به مدل های متفاوت تلویزیون ایکس ویژن این مشکل هم دلایل متفاوتی دارد اما رایج ترین علت رخ دادن این حادثه مربوط به نقص در مین برد (برد اصلی) است و در مواردی نیز نقص در عملکرد قطعه پاور باعث بروز این مشکل می شود. برای رفع این مشکل می توانید با ما تماس بگیرید.

گاهی شما یا فشردن دکمه پاور موجود بر روی کنترل تلویزیون ایکس ویژن خود، مشاهده می کنید که تلویزیون به کندی و با تاخیر فراوان فرمان گرفته و روشن می شود. این مشکل به علت نقص فنی در قطعه پاور دستگاه رخ می دهد که جای نگرانی نیست و به دست متخصصین تیم فنی سرویس تی وی قابل عیب یابی و بر طرف شدن است.

برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن فقط از افراد متخصص کمک بگیرید!

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در این زمینه به آن اشاره داشته باشیم، این است که برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن خود، از دستکاری های غیر اصولی جلوگیری کنید و فقط از افراد متخصص در این امر درخواست ارائه خدمات داشته باشید. چرا که تلویزیون ها جزو لوازم گرانقیمت خانه ها محسوب می شوند و اگر برای تعمیر آن ها از راهکارهای اشتباه استفاده کنید، تلویزیون مشکل جدی تری پیدا کرده و حتی در مواردی مجبور به خرید یک تلویزیون جدید خواهید شد. پس برای جلوگیری از چنین مشکلاتی از همان ابتدا با یک متخصص حرفه ای در زمینه تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید و در صرف هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایید.

سخن پایانی در رابطه با تعمیر تلویزیون شما
اگر به هنگام تماشای تلویزیون ایکس ویژن خود، به هر علتی مشاهده کردید عملکرد تلویزیون نسبت به گذشته دچار تغییر شده است و شما را کلافه می کند، حتما با تیم سرویس تی وی مشکل را در میان بگذارید و از دستکاری خود سرانه تلویزیون پرهیز نمایید. هر چه مشکل رخ داده زود تر بررسی و رفع گردد بهتر است چرا که ممکن است همین ایرادهای کوچک پیش آمده، در دراز مدت سبب بروز ایرادهای بزرگ و هزینه بر شوند و حتی شاید پشت گوش انداختن مشکلات کوچک تلویزیون در آینده مسبب تعویض قطعات به کار رفته در آن شود.

دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این مشکل توسط کارشناس فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید. پس در صورت مشاهده هر مشکلی در عملکرد دستگاه برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن از کارشناسان کاربلد ما بخواهید به محل موردنظر اعزام شده و تلویزیون را به حالت عادی بازگردانند.

مشاوره رایگان با کارشناسان سرویس تی وی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
در انتها سرویس تی وی توصیه می کند که چنان چه در عملکرد کلی تلویزیون ایکس ویژن خود نقص و ایرادی مشاهده کردید، از دستکاری آن پرهیز کرده و با شماره 7021 083 (0912) تماس برقرار نمایید و به صورت رایگان مشکل پیش آمده را شرح دهید و نقص فنی را با کارشناسان فنی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در میان بگذارید.

شایان ذکر است که تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون ایکس ویژن، پاور، فلت، تعمیر تخصصی پنل تلویزیون ایکس ویژن و سرویس فوری تلویزیون به دست کادر فنی با دانش و کار آزموده سرویس تی وی صورت می پذیرد. ما در کنار شما هستیم تا تجربه ای عالی از تعمیرات تلویزیون به دست آورید و برای همیشه همراه ایکس ویژن سرویس باقی بمانید.

اگر کمی در بازار تلویزیون گشت و گذار کنید، خیلی زود متوجه می شوید که یکی از برندهای مقرون به صرفه بازار تلویزیون کشور در انحصار ایکس ویژن است. ایکس ویژن در واقع برند ثبت شده و انحصاری شرکت مادیران است، البته مادیران جدا از تولید تلویزیون های ایکس ویژن، انواع مانیتورها و گیرنده های دیجیتال را نیز تولید و روانه بازار کرده است.
ایکس ویژن توانست با تامین دو نیاز اصلی خریدار، خیلی زود بر سر زبان ها افتاده و تبدیل به برند قابل اعتمادی شود، یکی از این دو نیاز امکانات روز و پیشرفته دنیا بود که ایکس ویژن توانست در تولید تلویزیون های هوشمند خود از این حیث به خوبی ظاهر شود و توانایی های خود را به رخ بکشید.
اما نیاز دوم که قیمت تمام شده دستگاه بود که محصولات در قیاس با رقبا و سایر برندها قیمت مقرون به صرفه تری دارند. ترکیب قیمت مقرون به صرفه و برخورداری از امکانات روز دنیا دقیقا همان چیزی بود که خریداران نیاز داشتند. در هر صورت شما می توانید در صورت بروز کوچکترین مشکلی در تلویزیون خود با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تهران

تلویزیون ایکس ویژن را می توان یکی از بهترین برندهای ایرانی شناخت که دارای خصوصیاتی استاندارد می باشد. اگر از این برند استفاده می کنید مثل هر برند دیگری ممکن است در گذر زمان یا بر اثر عوامل خارجی مثل آبخوردگی و ضربه با مشکل مواجه شوید. 

ما در ایکس ویژن سرویس در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین خدمات تعمیر تلویزیون را دریافت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران

ساکن شرق تهران هستید و تلویزیون ایکس ویژن شما به هر دلیلی مثل گذشته نمی تواند شما را راضی نگه دارد؟ مشکلی نیست! برای تعمیر تلویزیون خود می توانید روی ما حساب کنید.

ما دارای بهترین تیم تعمیراتی در تهران هستیم و این مسئله را از میزان رضایت مشتریان ما می توان متوجه شد. شما می توانید همین حالا برای تعمیر تلویزیون با ما تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه را به محل اعزام کنیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران

تلویزیون های ایکس ویژن این روزها در ایران پرفروش شده اند و در صورتی که صاحب یکی از آن ها هستید باید با ایکس ویژن سرویس در ارتباط باشید!

این مجموعه برای دسترسی آسان تر و سریع تر شما به خدمات تعمیراتی، اقدام به ارائه تعمیرات در مناظق شرق تهران به صورت تخصصی کرده و شما می توانید در صورت بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری با ما در ارتباط باشید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شمال تهران

تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکل شده است؟ سعی کنید تا حدالامکان از دستکاری های غیر اصولی پیشگیری کنید و کار را فقط به کاردان بسپارید.

مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس در سریع ترین زمان به محل اعزام می شود و همه خدمات تعمیراتی را ارائه می کند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران

ساکنین جنوب تهران هم می توانند به بهترین شکل از خدمات تعمیرات تلویزیون این مرکز استفاده کنند و در صورت بروز هر مشکلی در صدا، تصویر، رنگ و … با ما در ارتباط باشند.

ما در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ارسال تعمیرکار می کنیم و با به صرفه ترین روش های موجود تلویزیون شما را به حالت عادی بازمیگردانیم!

4 11 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
73 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمدی
احمدی
2 سال قبل

تلویزیون ایکس ویژن خریدیم، خاموش و روشن می شه، چطوری تعمیر تلویزیون ایکس ویژن انجام بدیم؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  احمدی
2 سال قبل

این مشکل مربوط به برد مین تلویزیونه و تعمیر برد مین در محل شما صورت می گیره. تعمیر مین برد با قطعات اصلی صورت می گیره.

atena
atena
2 سال قبل

تلویزیون صدا داره ولی تصویر نداره چیکار باید کرد؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  atena
2 سال قبل

این مشکل در تلویزیون های ال ای دی شایعه که به علت آب خوردگی و ضربه وارد شدن به پنل تلویزیون ایجاد می شه. در صورت خرابی پنل تلویزیون تعمیر تلویزیون مقرون به صرفه نیست.

ahmadavar
ahmadavar
2 سال قبل

سلام، من تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن دارم، مدتی بود که 1 دقیقه طول می کشید که روشن شه الان دیگه روشن هم نمی شه. چه ایرادی داره و این مشکل قابل تعمیره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  ahmadavar
2 سال قبل

سلام دوست عزیز شما نیاز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در قسمت برد و مین برد دارین و مشکلتون با تعمیرکار مجرب حل می شه، می تونین با ما در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین و سفارش اعزام تعمیرکار به محل رو ثبت کنین.

رضا نقوی
رضا نقوی
2 سال قبل

تلوزیون ایکس ویژن دارم صدا با تصویر هماهنگی نداره یعنی صدا طبیعیه اما تصویر به صورت اسلوموشن با مکث از صدا پخش میشه .

fllahi
fllahi
پاسخ به  رضا نقوی
2 سال قبل

سلام، تنظیمات کارخانه رو دوباره انجام بدین و اگه مشکل رفع نشد با ما تماس بگیرین تا برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن نیرو بفرستیم.

سعید
سعید
2 سال قبل

سلام من تلویزیون ال سی دی 32دارم.یکدفعه خاموش شد ویک بوی سوختگی داد. لطفا راهنمایی کنین.

fllahi
fllahi
پاسخ به  سعید
2 سال قبل

سلام، مشکل از برد پاوره و توسط تیم پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن قابل تعمیره.

آرشام
آرشام
2 سال قبل

سلام من ایکس ویژن دارم نصف صفحش سیاه شده بالاش روشنه قطعه چی لازم داره

fllahi
fllahi
پاسخ به  آرشام
2 سال قبل

سلام، مشکل از برد اینورتر و یا بک لایت تلویزیونه. برای تعمیرات با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین.

shahyad
shahyad
2 سال قبل

سلام ،تلوزیون x.vision دارم وقتی روشنش می کنم تا پنج دقیقه پشت سرهم تصویرش قطع و وصل می شه صداش زیاد وکم میشه، وقتی درست میشه نوارعمودی چند ثانیه بارمیاد کنارتصویر. ممنون

fllahi
fllahi
پاسخ به  shahyad
2 سال قبل

سلام، مشکل از برد پاور تلویزیونه و برد تلویزیون توسط تیم پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن قابل تعمیره.

آرمان
آرمان
2 سال قبل

سلام، تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی مدل 47k3ds2 دارم که وقتی روشن میکنم چند ثانیه بعد پیام میاد روی صفحه که ایمیل متوقف شده و بعد پیام سرویس jrm متوقف شد رو نشون میده و هرکاری میکنم از روی صفحه نمیره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید ایراد از چیه. چطوری می تونم با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرم؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  آرمان
2 سال قبل

سلام، تلویزیون رو تنظیم کارخانه کنین در صورتی که ایراد حل نشد تلویزیون باید دوباره راه اندازی شه.

آقای حسینی
آقای حسینی
2 سال قبل

سلام،تلویزیون ایکس ویژن 32 چند سالی دارم که اگه برق قطع بشه یا سیم رو از برق بکشیم تا 72 ساعت.روشن نمیشه چند سالی هست که این مشکل رو داره.

fllahi
fllahi
پاسخ به  آقای حسینی
2 سال قبل

سلام، برد پاور تلویزیون خراب شده و توسط تیم نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن قابل تعمیره.

atenaa farahpoor
atenaa farahpoor
2 سال قبل

سلام ال ای دی ایکس ویژن دارم یکدفعه صفحه سیاه شده و علامت ایکس ویژن میاد و دیگه با کنترل خاموش نمیشه.از طریق دکمه پشت تلویزیون خاموش کردم و با کنترل روشن کردم و دوباره همون صفحه میاد .

fllahi
fllahi
پاسخ به  atenaa farahpoor
2 سال قبل

سلام، مین برد تلویزیون خرابه و برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن می تونین با ما تماس بگیرین.

saman
saman
2 سال قبل

ایکس ویژن ما درحالت خاموش چند تیرگی دایره وار رو روی صفحه داره ووقتی روشن میکنیم صفحه کلا تیره بدون صدا دارای خط های قرمز به صورت ثابت داره که بعضیا می گن سوخته خواستم بدونم ایرادش چیه وایا درست شدنیه اگه میشه ایا ارزش هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن داره یانه

fllahi
fllahi
پاسخ به  saman
2 سال قبل

سلام، پنل تلویزیون مشکل پیدا کرده و تعمیر مقرون به صرفه نیست. در هر صورت می تونین برای تعمیرات با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین.

rezayisd
rezayisd
2 سال قبل

سلام، ما تلویزیون ایکس ویژن32 اینچی مدل kf3 خریدیم. توی دفترچه علاوه بر دکمه خاموش موقت یا همون که زیر تی وی هست، یک دکمه خاموش هم کنار تلویزیون نوشته، ولی تلویزیون چنین دکمه ای نداره، یعنی وقتی میخوام تلویزیون رو خاموش کنم بعد از اینکه خاموش موقت رو زدم ودکمه قرمز شد، برای خاموشی کامل تلویزیون رو از برق بکشم. علت این تفاوت ساختاری در دفترچه و تلویزیون چیست؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  rezayisd
2 سال قبل

سلام، بیشتر تلویزیون ها به همین صورت هستند و ایرادی نیست.

ashim
ashim
2 سال قبل

سلام تلویزیون ایکس ویژن دارم usbوصل کردم بعدازخروج آن تلویزیون تمام صفحه نشون نمی ده.

fllahi
fllahi
پاسخ به  ashim
2 سال قبل

سلام، تلویزیون رو تنظیم کارخانه کنین درست می شه.

مرتضی آخوندی
مرتضی آخوندی
2 سال قبل

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن ۴۰ اینچ دارم روی شیشه ضربه متعددی خورده و بعضی قسمتها حالت لک سیاه شده ایراد چطوری رفع میشه اگه نیاز به تعویض ال ای دی داره هزینه چقدره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  مرتضی آخوندی
2 سال قبل

سلام، پنل تلویزیون مشکل پیدا کرده و باید عوض شه هزینه تعویض پنل هفتاد درصد قیمت تلویزیونه.

برسام فیروزی
برسام فیروزی
2 سال قبل

سلام بعد از چند روز نوسان برق یه خط سفید از چبپ به راست روی تصویر تلویزیون اومده وتصویر کمکم تار میشه لطفا راهنماییم کنین؟ هزینه تعمیرتلویزیون ایکس ویژن چقدره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  برسام فیروزی
2 سال قبل

سلام، پنل تلویزیون مشکل پیدا کرده و باید عوض شه.

fllahi
fllahi
پاسخ به  fllahi
2 سال قبل

سلام، احتمال زیاد مین برد تلویزیون مشکل پیدا کرده و مین برد باید عوض شه.

محبوبه سیدی
محبوبه سیدی
2 سال قبل

سلام تلوزیون 4اینچ ال ای دی ایکس ویژن دارم تصویر دارم بعد 7دقیقه تصویر قطع می شه صدا دارم خاموش روشن می کنم درست می شه بعد 7دقیقه دوباره تصویر قطع میشه علت چی میتونه باشه؟

سجاد برزگر
سجاد برزگر
2 سال قبل

سلام یه تلویزیون ال سی دی 32 اکس ویژن داریم. چند روز پیش وسط تماشاش یهو تصویر رفت و.صفحه سیاه شد. از برق که می کشی خود به خود روشن میشه و چراغ پاورش خاموش نمیشه چند ثانیه تصویر نشون میده اما بعد صدای خش بدی میده و صدا میره بعدش هم تصویر یهو شطرنجی کلا خط خطی رنگی میشه بعد به کل صفحه سیاه میشه. بعد سیاه شدن حتی تلویزیون خاموش هم نمیشه. ایرادش چیه

fllahi
fllahi
پاسخ به  سجاد برزگر
2 سال قبل

سلام، مین برد تلویزیون مشکل پیدا کرده و باید عوض شه.

چشم_آبی_۶۸
چشم_آبی_۶۸
2 سال قبل

با سلام. بتازگی تلویزیون led اسمارت 49 اینچ گرفتم متاسفانه کنترل و همچنین دفترچه راهنمای تنظیمات و نداره. خیلی جستجو کردم دفترچه اش و دانلود کنم نبود. ممنون میشم،کنترلش مدل و یا اسم خاصی اگه داره بفرمایید و دوم اینکه از کجا میتونم دفترچه راهنماش و دانلود کتم. مدل تلویزیون 49XL615، سپاسگزارم.

fllahi
fllahi
پاسخ به  چشم_آبی_۶۸
2 سال قبل

سلام دوست عزیز با مراجعه به سایت های فروشگاهی می تونین دفترچه تلویزیون رو با سرچ مدلش پیدا کنین. بهتره با نمایندگی های فروش تماس بگیرین.

ابراهیم
ابراهیم
2 سال قبل

با سلام تلویزیون led 46 in دارم چند سال خوب کار کرد اما جدیدا با کنترل وقتی روشن میکنم یه چند ثانیه بعد صفحه تلویزیون یه لحظه سفید میشه دوباره خاموش میمونه علتش چیه؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  ابراهیم
2 سال قبل

سلام دوست عزیز احتمالا پاور برد تلویزیون مشکل پیدا کرده که باید هرچه سریع تر برای تعمیرات اقدام کنین. می تونین با 02122873005 تماس بگیرین.

pezhman
pezhman
2 سال قبل

سلام مرسی خوب بود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل هم ضمانت نامه داره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  pezhman
2 سال قبل

سلام همراه عزیز – بله. ایکس ویژن سرویس همه تعمیراتی که انجام میده رو یک ماه ضمانت می کنه.

shilla
shilla
2 سال قبل

سلام ما روی تلویزیونمون یه نقطه نورانی افتاده، مشکل از بک لایته یا این پنل باید عوض بشه؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  shilla
2 سال قبل

سلام دوست عزیز! شما باید با مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین. فقط با بازدید مشخص میشه.

hesamnoooor
hesamnoooor
2 سال قبل

مقاله خوبی بود، من می خوام وارد حوزه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بشم، از کجا باید شروع کنم؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  hesamnoooor
2 سال قبل

سلام دوست عزیز. شما باید از گذراندن دوره های آموزشی و تجربی آموزشگاه ها شروع کنی.

aliakbar33
aliakbar33
2 سال قبل

می خواستم ببینم هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن چقدره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  aliakbar33
2 سال قبل

سلام همراه عزیز! هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن به عوامل زیادی مثل نوع خرابی، مدل تلویزیون، میزان اشغال وقت تعمیرکار و … داره. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرین.

تعمیرات ایکس ویژن
تعمیرات ایکس ویژن
ادمین
2 سال قبل

امتیاز بینندگان:5 ستاره

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
2 سال قبل

امتیاز بینندگان:5 ستاره

مامان آراد
مامان آراد
2 سال قبل

سلام کسی اینجا تلویزیون ایکس ویژن خریده؟ راضی هستین؟

alefba
alefba
پاسخ به  مامان آراد
2 سال قبل

سلام دوست عزیز از میان برندهای ایرانی برند ایکس ویژن با توجه به کیفیت و قیمتش در سطح مناسبی قرار دارد.

حنیف
حنیف
2 سال قبل

سلام تلویزیون ما مدل ایکس ویژن روشن میشه بعد از مدتی دوباره خاموش میشه خودش چیکار کنیم؟ لوگو رو نشون میده بعد زود خاموش میشه

alefba
alefba
پاسخ به  حنیف
2 سال قبل

سلام دوست عزیز! این مشکل می تونه دلایل زیادی داشته باشه ولی در وهله اول اتصال برقی رو چک کنین که مشکلی نداشته باشه، جای سیم روی تلویزیون روهم بررسی کنین ببینین سالمه یا نه، اگر این مشکلات وجود نداشت باید بخش پاور رو چک کنین، یعنی همونجا که تلویزیون رو باهاش خاموش و روشن می کنین و حتی تمیزش کنین. اگه در این بخش هم مشکلی نداشت اصلا دستکاری نکنین با بخش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس تماس بگیرید.

بهمن صادقی
بهمن صادقی
2 سال قبل

آقا ما تلویزیون ایکس ویژن داریم ولی کنترلش مدتی هست که کار نمیکنه و نمیتونم اصلش رو گیر بیارم. چه راهی وجود داره

alefba
alefba
پاسخ به  بهمن صادقی
2 سال قبل

سلام مطمئن باشین فقط کنترل مشکل داره و بعد اقدام به خرید کنین. برای خرید کنترل فروشگاه های اینترنتی مثل دی جی کالا هستن که می تونین ازشون کمک بگیرین.

غلامی نصب
غلامی نصب
2 سال قبل

سلام تلویزیون ما کلا نقطه های نورانی وسطش افتاده راهی به جز تعویض پنل هست با این هزینه ها اصلا صرف نمیکنه تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن و اقتصادی نیست اگه راهی برای تعمیر هست لطف کنین ممنون میشم

alefba
alefba
پاسخ به  غلامی نصب
2 سال قبل

سلام عزیزم، بله در این مواقع برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فقط باید پنل تلویزیون رو عوض کنین، اگه نظر بنده رو میخواین چنانچه بیشتر از 5 ساله تلویزیون رو دارین یک تلویزیون جدید بخرین در غیر این صورت تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن اقتصادی و کارسازه، در نهایت همه چیز به تصمیم شما بستگی داره.

پیشوا
پیشوا
2 سال قبل

تلویزیون های قدیمی ایکس ویژن رو جایی تعمیر نمیکنه، شما انجام می دین؟ در قسمت داخلی مشکل پیدا کرده

alefba
alefba
پاسخ به  پیشوا
2 سال قبل

دوست عزیز مشکلات تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی و صفحه تخت و برجسته و … در این مجموعه انجام میشه.

راسترو
راسترو
2 سال قبل

سلام خسته نباشین چند روزی میشه تلویزیون ما موقع روشن شدن خاموش میشه و از هر ده بار سه بار این اتفاق میفته مشکل جدی هست؟

alefba
alefba
پاسخ به  راسترو
2 سال قبل

دوست عزیز سلام ممنون از لطف شما! به احتمال زیاد اتصالات تلویزیون ایراد داره، جای برق و سیم تلویزیون رو چک کنین و حتی تلویزیون رو با یه پریز جدید امتحان کنین. اگه منشکل حل نشد تماس بگیرین تا راهتمایی های بیشتری رو از طریق کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارائه کنیم.

تقی پووووور
تقی پووووور
2 سال قبل

هزینه تعمیر برد تلویزیون ایکس ویژن خیلی زیاده؟ میشه تقریبی اعلام کنین؟

alefba
alefba
پاسخ به  تقی پووووور
2 سال قبل

سلام، بستگی داره مشکل برد شما چقدر حاد باشه، حتی گاهی تعویض برد هم جایگزین تعمیرات میشه، تا بازدید انجام نگیره نمیتونیم برای هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نظر قطعی بدیم.

لیلا افضلی
لیلا افضلی
2 سال قبل

تلویزیون ما حالت نگاتیو پیدا کرده و انگار رنگ هاش پر رنگ تر از حالت معمولیه توصیه شما چیه؟

alefba
alefba
پاسخ به  لیلا افضلی
2 سال قبل

سلام دوست عزیز، دو حالت داره، یا تنظیمات تلویزیون بهم خورده یا این که به تلویزیون ایکس ویژن شما ضربه وارد شده و باید برای حل مشکل از ایکس ویژن سرویس کمک بگیرین. توصیه می کنم اصلا به صورت غیر کارشناسانه تلویزیون رو دستکاری نکنین.

آروشا
آروشا
2 سال قبل

تعمیرات در محل هم دارین؟ ما در بخش جنوب خانی آباد هستیم و تلویزیون مشکل نرم افزاری داره

alefba
alefba
پاسخ به  آروشا
2 سال قبل

سلام دوست عزیز! بله تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل یکی از مهم ترین خدمات ما محسوب میشه و شما هرکجای تهران و کرج که باشین می تونین از این سرویس نهایت استفاده رو ببرین. ما در کنار شما هستیم. برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرین تا شما رو راهنمایی کنیم.

علی
علی
2 سال قبل

من برای تعمیر تلویزیونمون از آقای جوادپور ممنونم بسیار دلسوز و با انصاف هستند توصیه میکنم اگر تلویزیونتون مشکل داره از ایشان کمک بگیرید کارش خیلی درسته
با تشکر

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام
بعد از تعمیر تلویزیون چه مدت ضمانت میدید که دوباره خراب نشه؟

Ali Chopani
Ali Chopani
ادمین
پاسخ به  محمد
2 سال قبل

سلام ممنون از اینکه مارو انتخاب کردید.
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بر اساس نرخ نامه انجام میشه و بر اساس قوانین ایکس ویژن به شما ضمانت میدیم. برای اطلاعات دقیق بر اساس خرابی تلویزیون لطفا با ایکس ویژن سرویس شماره 02122873005 تماس بگیرید.

محمدرضا
محمدرضا
2 سال قبل

سلام خسته نباشید من برو پاور مدل ۲۲d20 کامل می خواستم لصفا راهنمایی کنید شما موجود دارید اگه هست به چه صورت میتونم خریداری کنم ممنونم

فرشاد
فرشاد
1 سال قبل

بله

علی
علی
1 سال قبل

سلام تی وی هوشمند 43XK565 داریم بعد از روشن کردن تصویر Androyd Rekavery میده ..در ضمن این تی وی هوشمند است