ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

شما می توانید برای دريافت خدمات پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ایکس ویژن سرویس تماس بگیرید.

امروزه مراکز تعمیر مختلفی وجود دارند كه به عنوان پشتیبانی تعمیر ایکس ویژن فعالیت می كنند. اين مراکز در واقع تعمیرگاه های خصوصی می باشند كه هیچ ارتباط خاصی با پشتیبانی های ایکس ویژن ندارند و معمولا برای امورات تعمیر از مشتريان خود هزینه های بالایی دريافت می كنند.

به همین علت باید برای دريافت خدمات و امورات تعمیر به پشتیبانی های واقعی مراجعه كرد. ما در اين مرکز به عنوان پشتیبانی حرفه ای خدمات و تعمیر انواع محصولات برند ایکس ویژن فعالیت داریم و در واقع به عنوان پشتیبانی تعمیر محصولات ایکس ویژن شناخته می شویم و با بهترین کیفیت و قیمت خدمات مشتريان خود را انجام می دهیم.

اگر هنوز نمی دانید که تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست باید بدانید که این کالا کاملا ایرانی بوده و با توجه به کیفیت بسیار مناسبی که دارد، توانسته است نظر بسیاری از افراد را جلب کند.

ما در تلاش هستیم تا خدمات ارزنده ای در زمینه پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری ارائه دهیم. همه کارشناس های اين مجموعه خبره و فنی می باشند و از پس همه تعمیر ایکس ویژن به خوبی بر می ايند.

حتما برای شما مورد پیش آمده كه تلویزیون تعمیری خود را به مراکز غیر معتبر و غیرحرفه ای بردید اما از کیفیت و تمیزی تعمیر راضی نبودید، ما اين ضمانت را به شما می دهیم كه همه خدمات ارائه شده از سوی ما همگی از کیفیت و تمیزی لازم برخوردار می باشند.

اگر نگران آن هستید كه تعمیرکار های غیره تلویزیون شما را به تعمیرگاه ببرد و از سلامتی آن بی خبر شوید، همه کارشناس های اين مجموعه عمده تعمیر تلویزیون را در منزل جلوی چشم شما انجام میدهند تا بتوانید فرايند تعمیر تلویزیون خود را از نزدیک مشاهده كنید.

در بعضی موارد امکان دارد کارشناس مربوطه تشخیص دهد كه تلویزیون شما نياز به تجهیزات حرفه ای و وقت بیشتری داشته باشد، در اين مورد هم کارشناس رسیدی بابت دريافت تلویزیون به شما می دهد و می توانید برای اطلاع از سلامت تلویزیون خودو پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری با کارشناس مربوطه در تماس باشید.

پشتیبانی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران دارای شعب متعددی است. این پشتیبانی مجموعه ای فوق تخصصی می باشد که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، پشتیبانی و بازیابی انواع تلویزیون های برند محبوب ایکس ویژن فعالیت حرفه ای دارد. پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تلویزیون های بزرگ و کوچک ایکس ویژنو کاهش هزینه های حمل و نقل به تاسیس شعب مختلفی در جای جای تهران پرداخته است.

محل قرارگیری شعب این مجموعه طوری انتخاب شده اند که همه مناطق گوناگون تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار می دهند. با مراجعه به یکی از شعبه های ستارخان، سعادت آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر می توانید از خدمات تخصصی پشتیبانی رسمی تلویزیون ایکس ویژنبهره مند شوید.

خاطرنشان می کنیم که همه سرویس ها و خدمات ویژه ی این مجموعه براساس پارامترهای اصولی و استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند تا تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص برای کاربر پدید آید.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری با ایکس ویژن سرویس

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی طبق قوانین کمپانی ایکس ویژن فعالیت می كند. ما برای ارائه خدمات پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری بهترین تعمیرکاران زمینه تلویزیون های ایکس ویژن را به خدمت گرفته ایم و به همین علت مطابق با آخرین استانداردهای روز دنيا امورات مشتريان خود را انجام می دهیم.

همینطور ما به عنوان پشتیبانی خدمات ایکس ویژن در زمینه تامین قطعات محصولات مختلف ایکس ویژن فعالیت داریم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دريافت خدمات و تعمیر انواع تلویزیون ایکس ویژن می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن یک مرکز تعمیر و حرفه ای است كه امورات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را انجام می دهد.

امروزه برندهای مختلفی در سراسر دنيا وجود دارند كه کار تولید محصولات مختلف را انجام می دهند. اين برندهای معمولا شهرتی جهانی دارند و محصولات خود را به سراسر دنيا ارسال می كنند.

به همین علت مراکزی كه در کشورهای مختلف وجود داشته باشند كه خدمات و امورات تعمیر لوازم تولیدی اين برندها را به صورت حرفه ای انجام دهند، اين مراکز به عنوان پشتیبانی شناخته می شوند. پشتیبانی های برندهای مختلف معمولا اين خدمات را انجام می دهند:

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری مرکزی است كه در زمینه تعمیر فعالیت دارد. امروزه به علت نياز شدید جامعه مراکز مختلفی راه اندازه شده اند كه به عنوان پشتیبانی یک يا چند برند امورات تعمیر و خدماتی را انجام می دهند.

در واقع بیشتر اين مراکز پشتیبانی های واقعی نیستند و برای جذب مشتری از تابلوهایی تحت عنوان برندهای مختلف استفاده می كنند. یک پشتیبانی تعمیر واقعی مرکزی است كه برابر با قوانین و استانداردهای تعریف شده از سوی برندهای مختلف فعالیت دارد و به مشتريان آن ها خدمت رسانی می كند.

برای مثال در زمینه تعمیر انواع تلویزیون های ایکس ویژن مراکز زيادی وجود دارند كه به عنوان پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فعالیت دارند، ولی نمی توان به خدمات آن ها اعتماد كرد و بهترین راه اين است كه به پشتیبانی های معتبر مراجعه كرد. پشتیبانی تعمیر محصولات ایکس ویژن یکی از اين مراکز است كه به صورت واقعی و حرفه ای به عنوان پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن شناخته می شود.

گارانتی پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن برای پیاده کردن استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی انجام می گیرد.

مدت زمان گارانتی خدمات در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن با توجه به تشخیص تعمیرکار است و غالباً پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می شود.

گارانتی تعمیرات ایکس ویژن، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت.

پس اگر تلویزیون شما، توسط کارشناسان پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تعمیر شود و پس از تعمیر، دوباره دچار مشکلات شود، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ایکس ویژن، درخواست خود برای تعمیر دوباره ثبت نمایید.

(سرویس رایگان مجدد، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل

مجموعه گارانتی به علت عدم امکان انتقال تلویزیون به تعمیرگاه ، خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل را برای مشتريان گرامی در نظر گرفته است. شما با استفاده پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری می توانید بدون اينكه تلویزیون را جا به جا كنید تعمیرکار سيار همه مشکل تلویزیون را در حضور شما تعمیر كند. 

اما در بعضی از موارد مشکل قطعات با تعمیر در محل انجام نمی شود و باید آن را به پشتیبانی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن انتقال داد تا تعمیر جدی بر روی آن انجام شود.

برای انجام تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل با پشتیبانی مرکزی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس گرفته تا كارشناسان شما را جهت ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل ياری کنند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: