پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

ایکس ویژن سرویس
اگر تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکلاتی شده است که نمی توانید مثل گذشته از آن لذت ببرید، ایکس ویژن سرویس بهترین مجموعه تعمیراتی است که می تواند به شما کمک کند!

ارائه خدمات ایکس ویژن سرویس در محل انجام می گیرد و تلاش این گروه بر این است که به منظور کاهش هزینه های تعمیر، تا جای ممکن به جای تعویض قطعات آن ها را تعمیر کنند. قابل ذکر است که تعمیرات در این نمایندگی معتبر با ارائه ضمانت نامه انجام می شود.

کیفیت خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در این مجموعه با کمک کارشناسان باتجربه و تجهیزات بروز به دست آمده و شما می توانید همین حالا برای ثبت سفارش و اطلاع از هزینه های تعمیر در این پشتیبانی با ما تماس بگیرید.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن و تعمیرات ایکس ویژن

مرکز پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن سرویس تی وی یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات گسترده تعمیر تلویزیون بوده و در تلاش است با همکاری کارشناسان ماهر در امر تعمیرات یکی از بهترین های ایران شمرده شود.

سرویس TV با پشتیبانی تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی به همراه چندین سال سابقه در زمینه تعمیرات اختصاصی، با کمک کارشناسان تعمیر تلویزیون، آمادگی برعهده گرفتن خدمات تعمیر تلویزیون شما را در اسرع وقت و با مناسب ترین تعرفه های ممکن را داراست. مرکز پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تسلط کاملی بر آخرین فناوری های ساخت و تولید تلویزیون های ایکس ویژن دارد و برای همین می تواند مناسب ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد، مورد مهمی که در این مجموعه توانسته است نظر کارشناسان را جلب کند این است که این مرکز با ارائه گارانتی تعمیر به شما این اطمینان را می دهند که پشتیبانی خدمات خود را با بهترین شکل ممکن برعهده می گیرند.

از خدمات قابل ارائه توسط سرویس TV تعمیر تلویریون در همه جای تهران و کرج و ارسال تعمیرکاران متخصص و مجرب با تجهیزات به روز بوده که کلیه این خدمات در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. سرعت و دقت بالای کادر تعمیرات مرکز پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن می تواند شما را متوجه حرفه ای بودن خدمات این مجموعه کند.

مراحل ارتباط با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

مشکل کجاست؟

در اولین قدم شما باید با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ارتباط برقرار کنید و به درمیان گذاشتن مشکل پیش آمده با کارشناس مربوطه بپردازید. در صورت نیاز به اعزام تعمیرکار در محل این کار صورت گرفته و کارشناسان بعد از دریافت اطلاعات تماس و آدرس در محل برای رفع مشکلات پیش آمده حضور پیدا می کنند.

حضور تعمیرکار در محل

بعد از این که سفارش شما در پشتیبانی تلویزیون xvision ثبت شد، کارشناس مربوطه در محل اعزام شده و شروع به عیب یابی و تعمیرات می کند. تلویزیون شما در حضور شما تعمیر می شود و در صورت نیاز، تلویزیون برای بررسی های اصولی تر مثل تعویض پنل به کارگاه فرستاده می شود.

دستگاه تعمیر می شود

با گذشت زمان بازم برای تعمیرات (زمان تعمیرات به نوع مشکل بستگی دارد) تعمیرات صورت می گیرد و شما هزینه تعمیر تلویزیون خود را پرداخت می کنید. در صورت استفاده از قطعات جدید، به شما ضمانت داده می شود و بعد از تمام شدن تعمیرات گارانتی تعمیر دریافت می کنید. همچنین اشاره کنیم که بعد از تمام شدن تعمیرات دستگاه مجددا بازبینی می شود تا ایراد دیگری شما را غافلگیر نکند.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل برای آن دسته از افرادی است که دستگاه تلویزیون آن ها خراب شده و به هر دلیل امکان جا به جایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. شرکت سرویس TV برای آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، امکانی را به وجود آورده تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کارشناسان حرفه ای این مرکز، برای تعمیر تلویزیون در محل مورد نظر حاضر شوند. در صورت عیب یابی تلویزیون در محلُ تعمیرکاران کلیه عملیات موردنیاز برای تعمیرات  و تست کامل دستگاه را اجرا می کنند.

تعمیرکاران قطعات و لوازم جانبی تعمیر تلویزیون را با خود به همراه دارند تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام کنند. این امر موجب صرفه ‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل شده و شما را از سردرگمی برای تهیه قطعات مناسب و اصلی می رهاند. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و همه ایرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را تشکیل می دهد. شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما به صورت رایگان برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن خود مشاوره کنید.

کارشناسان این مرکز بخشی از دانش اطلاعاتی خود را در خصوص تعمیر و فناوری هایی این دستگاه ها را در بخش پاسخگویی به شما همراهان عزیز ارائه می دهند. لطفا برای اینکه بتوانیم بهتر به سوالات شما پاسخ بدهیم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلویزیون درج شده برای ما بخوانید. معمولا در هر مدل تلویزیون یک نقطه ضعف رایج می بینیم که با اعلام مدل برای ما می تواند به صرف وقت و هزینه شما کمک کند.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در منزل

متخصصان تعمیرات سرویس TV قبل از وارد شدن به پروسه تعمیرات، اطلاعات و راهنمایی‌ های مورد نیازشان را با شما در میان می گذارند تا از هزینه و زمان مورد نیاز برای تعمیرات مطلع شوید. پس از تایید گرفتن از شما شروع به انجام عملیات مورد نیاز می کنند.

در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون بعضی از اطلاعات اولیه و راهنمایی ها شامل موارد زیر می باشد:

  1. ما با حوصله به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم
  2. مراحل تعمیرات را با شما در میان می گذاریم (نیاز به تعویض قطعات و…)
  3. به شما زمانی که برای تعمیر تلویزیون نیاز داریم را اعلام می کنیم
  4. هزینه نهایی برای انجام تعمیرات را با شما در میان می گذاریم

 

به محض تایید گرفتن از شما، کارشناسان شروع به تعمیرات موردنیاز می کنند و همه تلاش خود را به کار می برند تا عاما وجود اختلال در تلویزیون برطرف شود و شاهد بروز مشکل دیگری نباشیم. همجنین به شما این اطمینان داده می‌شود که همه قطعات تعویضی ارجینال ‌هستند.

با به پایان رساندن مراجل تعمیر و پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن، با انجام بررسی ‌های نهایی توسط تعمیرکاران مجرب، با به پایان رسیدن تست‌ های اولیه و اطمینان از عملکرد درست تلویزیون، دستگاه به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط نمایندگی

سرویس تی وی با کمک چندین پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در سراسر تهران و شهرستان های آن، توانسته است کاری ند که همشهری های عزیز بتوانند به راحتی به تعمیرگاه تلویزیون دسترسی پیدا کنند و ایرادات پیش آمده را در سریع ترین زمان ممکن رفع کنند. پشتیبانی های سرویس TV در صورت نیاز تعمیر کار خود را به محل ارسال کنند. البته اگر علاقمند باشید می توانید تلویزیون خود را به نزدیک ترین پشتیبانی سرویس تی وی بسپارید و با تحویل دستگاه خود به این مرکز رسید بگیرید و حداکثر ظرف 24 ساعت تلویزیون خود را بعد از اعمال تعمیرات تحویل بگیرید.

سرویس TV با داشتن مراکز پشتیبانی فعال در جنوب تهران، شمال، شرق و غرب در سریع ترین زمان ممکن تکنسین تعمیرات را به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون شما می فرستد و تعمیر دستگاه شما را در محل انجام دهد. افتخار سرویس تی وی این است که یک مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون است نه یک شرکت واسطه، سرویس تی وی داری چند دهه تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون است.

عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

به طور معمول تلویزیون به اشکالاتی دچار می شود که نیازی به تعمیر ندارند و شما می توانید با چند کار ساده مشکلات پیش آمده را برطرف کنید. در این قسمت رایج ترین اشکالاتی که امکان دارد برای تلویزیون شما به وجود بیاید را مورد بررسی قرار می دهیم و به واسطه این اطلاعات شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا تعمیر تلویزیون نیاز دارید یا خودتان می توانید برای رفع ایراد دست به کار شوید؟

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

بک لایت نوری است که از پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی روشنایی را تامین می کند. هنکام وارد شدن اختلال به بک لایت تلویزیون نور صفحه قطع  شده و صفحه تلویزیون تیره می گردد. در این حالت تلویزیون روشن بوده و شما صدای تلویزیون را می شنوید و می توانید شبکه های تلویزیون را تغییر دهید اما تصویر مشاهده نمی شود. سوالی که بسیار پرسیده می شود این است که هزینه تعمیر بک لایت چقدر است؟ هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون فرق دارد. سرویس تی وی از بهترین قطعات ال ای دی در بازار کمک می گیرد و با کم ترین دستمزد تعمیرات بک لایت را برعهده میگیرند.

تعمیر ایراد صدای تلویزیون ایکس ویژن

خرابی صدا یک ایراد رایج در تلویزیون های ال ای دی می باشد. اگر صدای تلویزیون شما قطع شده است ابتدا به منوی تلویزیون بروید بعد در قسمت تنظیمات صدا خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون را چک کنید اگر تنظیمات درست بود از یک هدفون کمک بگیرید و آن را به ورودی هدفون تلویزیون بزنید اگر صدا وجود داشت ممکن است بلندگوی تلویزیون ایراد پیدا کرده و باید عوض شود. در این حالت شما می توانید با پشتیبانی تلویزیون تماس بگیرید. تعویض بلندگو در منزل ممکن است و نیازی به حمل به تعمیرگاه ندارد.

تلویزیون ایکس ویژن خاموش و روشن می شود

این ایراد هم از رایج ترین اتفاقاتی است که برای تلویزیون های ال ای دی پیش می آید. اولین کاری که شما باید انجام بدهید جدا سازی همه ورودی های تلویزیون است. در اکثر اوقات فلش های ویروسی باعث خرابی برنامه تلویزیون می شود. یک مورد دیگر خرابی دستگاه هایی مثل پلی استیشن ها و رسیور است که بروز مشکل در عملکرد تلویزیون را به دنبال دارند. یک نکته مهم اینکه از کابل های با کیفیت کمک بگیرید کابل های غیر استاندارد باعث خرابی تلویزیون می شود. باید پیش از اتصال فلش به تلویزیون آن را ویروس کشی کنید.

تلویزیون ایکس ویژن صدا دارد ولی تصویر ندارد

یکی از مشکلات رایج تلویزیون های ال ای دی جدید این است که تصویر تلویزیون قطع می شود ولی صدا را داریم. این خرابی به این شکل است که تصویر تلویزیون سیاه می شود ولی صدا وجود دارد. در این حالت معمولا خرابی از بک لایت تلویزیون می باشد. بک لایت در تلویزیون های 42 اینچ یک سری می باشد و در صورت خراب شدن آن تصویر تلویزیون سیاه می شود. در صورت خرابی بک لایت باید که بک لایت به صورت کامل عوض شود. با تعویض کامل بک لایت از خرابی مجدد آن جلوگیری می شود و چندین سال بدون ایراد کار می کند.

تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن

مقایسه ماندگاری تلویزیون های پلاسما با تلویزیون های ال سی دی

اگر از ماندگاری تلویزیون های نسل جدید اطلاعاتی ندارید و نمی دانید تلویزیون پلاسما بهتر است یا نوع ال سی دی، ادامه مقاله را که درباره مقایسه عمر تلویزیون ال سی دی و پلاسما نوشته ایم را از دست ندهید. در ادامه عمر پنل این دو تلویزیون را با هم مقایسه می خواهیم سعی می کنیم اطلاعاتی درباره ماندگاری آن ها به شما ارائه دهیم.

پنل تلویزیون های پلاسما از سایز 42 تا 65 اینچ تولید می شوند و برق بالاتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی مصرف می کنند. البته نوع جدید تلویزیون های جدید پلاسما در مصرف برق صرفه جویی بیشتری دارند. عمق رنگ مشکی در تلویزیون پلاسما از تلویزیون ال سی دی و ال ای دی ها بیشتر است.همجنین باید بدانید که تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی نسبت به تلویزیون های پلاسما روشنایی بیشتری دارند و نزد کاربران، رنگ های تلویزیون های  ال سی دی وال ای دی بسیار بیشتر است.

با وجود همه خوصصیاتی که درباره تلویزیون های پلاسما به آن ها اشاره کردیم، تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی طراحی لوکس دارند و همین موجب شده طرفداران بیشتری هم داشته باشند. عده ای اعتقاد دارند که پنل تلویزیون پلاسما عمر کوتاهی دارند و خرید آن ها کار صحیحی به نظر نمی رسد اما آیا واقعا این نظر درست است و عمر پنل تلویزیون های پلاسما از تلویزیون های ال سی دی کوتاه تر است؟

بیان این مسئله که تلویزیون پلاسما یا تلویزیون ال سی دی وال ای دی چند سال عمر می کنند کاراشتباهی است. در واقع روشنایی یا Brightness تلویزیون ها پس از عملکرد زیاد، کم می شود. عمر تلویزیون پس از مدت اعلام شده، تمام نمی شود، بلکه روشنایی تصویر کمتر خواهد شد. از این پس منظور از عمر تلویزیون، مدت زمانی است که پس از آن روشنایی تصویر به نصف میزان اولیه می رسد.

شرکت های تولید کننده تلویزیون های پلاسما عمر آن ها را بیشتر از حد معمول اعلام می کنند. ولی در واقعیت عمر این تلویزیون ها با هم فرق دارد. عمر تلویزیون های ال سی دی با توجه به کیفیت پنل آن ها میان 30،000 تا 60،000 ساعت است. یعنی اگر روزانه 6 ساعت از این تلویزیون ها استفاده کنید، پس از 28 سال، روشنایی تصویر تلویزیون شما، به نصف روشنایی اولیه تبدیل می شود.

در حالی که روشنایی تصویر تلویزیون های پلاسما پس از 20،000 تا 30،000 ساعت به نصف روشنایی اولیه می رسد. یعنی اگر به طور متوسط 6 ساعت از تلویزیون خود کمک بگیرید پس از 14 سال روشنایی تلویزبون شما به نصف میزان اولیه می رسد. باید اشاره کنیم که عمر تلویزیون های پلاسمای جدید افزایش پیدا کرده است. به طوری که پاناسونیک ادعا می کند، تلویزیون های پلاسمای پاناسونیک، 100،000 عمر دارند.

تعمیر تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و پلاسما

ایکس ویژن سرویس با تکیه بر تجربه چند ساله خود در امر تعمیر و پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تعمیر و تعویض انواع پنل، بک لایت و… را دارد. کلیه تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و پلاسما در این محل عیب یابی می شوند و در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می شوند. در نتیجه برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود می توانید با خیالی آسوده روی این مجموعه حساب باز کنید و بدانید که بهترین نتیجه را از تعمیرات خواهید گرفت.

بهتر است این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید و در صورت بروز مشکل هرگز با دستکاری های غیر تخصصی و یا سپردن تلویزیون به افرادی که تجربه چندانی در این زمینه ندارید مشکل را تشدید نکنید. بلکه فقط از کارشناسانی که دارای ضمانت نامه هستند و می توانند پشتیبانی درست و اصولی ارائه دهند کمک بگیرید.

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

بعضی مواقع تلویزیون شما دیر روشن می شود یا باید چند بار دوشاخه تلویزیون را از پریز بکشید و دوباره بزنید تا تلویزیون روشن شود. این عیب معمولا مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد. فرسودگی قطعات برد پاور معمولا بعد از 5 یا 6 سال به وجود می آید. در این حال اگر زود تعمیر شود برد پاور به درستی به کار خود ادامه می دهد و چندین سال بدون مشکل کار می کند. اما بعضی وقتها تلویزیون دیر تعمیر می شود و با همین حالت خراب استفاده می شود. در این صورت برد پاور به طور کامل خراب می شود. و در موارد کم باعث خرابی برد مین می شود که هزینه تعمیر خیلی بیشتر می شود. تعمیر برد پاور معمولا در منزل انجام می شود و نیازی به انتقال تلویزیون به تعمیرگاه نمی باشد.

تکنسین های اعزامی مجموعه ای از ابزارها و لوازم جانبی دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورتی که نیاز به تعویض قطعات معیوب داشتید سریعا کار را تمام کنند. این امر باعث صرفه ‌جویی در وقت و سریع تر شدن روند تعمیر تلویزیون خواهد شد و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام تکنسین تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت کنید.

خرابی برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

یکی از دلایلی که باعث می شود تلویزیون روشن نشود. خرابی برد پاور تلویزیون می باشد. برد پاور تلویزیون وظیفه ولت رسانی به تمام قسمت های تلویزیون را دارد در صورتی که ولت کم باشد یا قطع شده باشد، تلویزیون روشن نمی شود.

برد پاور معمولا در اثر نوسان برق دچار خرابی می شود. نوسان برق به معنی بالا و یا پایین آمدن زیاد ولتاژ تلویزیون می باشد. وقتی برد پاور به علت نوسان برق دچار سوختگی می شود باید تمام قطعات خراب تعویض شوند. برای اینکه برد پاور بیشتر عمر کند قطعات فرسوده نیز باید تعویض شود.

ویروسی شدن مین برد تلویزیون ایکس ویژن

یکی از دلایلی که باعث روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن می شود، ویروسی شدن مین برد تلویزیون می باشد. معمولا ویروسی شدن در تلویزیون های اندروید و اسمارت اتفاق می افتد.

با نظر قراردادن اتصال 80 درصد از تلویزیونهای هوشمند به اینترنت از سال 2015 مجهز نمون اسمارت تی وی ها به آنتی ویروس جزء اولویت تولید کنندگان تلویزیون های هوشمند قرار گرفت. در حال حاضر اکثر تلویزیون های هوشمند دارای آنتی ویروس می باشند و انواع برنامه های آنتی ویروس در منابع معتبر قابل دسترسی و استفاده هستند.

طبق تحقیقیاتی که توسط کارشناسان انجام شده اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت می تواند باعث هک سیستم شود که این به منزله دعوت افراد ناخوانده به منزل شما است. با توجه به افزایش دانلود انواع فیلم ها از اینترنت و محبوبیت پیدا کردن انواع کانال های تلویزیونی که با اتصال به اینترنت قابل دسترسی هستند احتمال آلوده شدن تلویزیون به ویروس وجود دارد.

با توجه به توضیحات بالا بهتر است که در ماه یک بار تلویزیون خود را اسکن کند تا از ویروسی شدن آن جلوگیری کنید. بهتر است قبل از اتصال هارد و فلش ممری آن را ویروس کشی کنید.

راهکارهای اصولی برای خراب نشدن تلویزیون

بیشترین سوالاتی که در بخش پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن از ما پرسیده می شود این است: چه کار کنیم تا تلویزیون مجددا نیاز به تعمیر پیدا نکند؟ با ما همراه باشید تا نکات مهم و ساده ای که رعایت آن ها موجب می شود تلویزیونتان به مشکل برنخورد را بیان کنیم.

در فواصل زمانی 2 تا 3 ساعت به مدت 15 دقیقه به تلویزیون استراحت دهید

با رعایت کردن این کار به کاهش دمای داخلی دستگاه و قطعات کمک می کنید. چرا که قطعاتی گرم می شوند بیشتر در معرض پوسیدگی قرار می گیرند. همین خاموش کردن تلویزیون گرمای تولید شده در قطعات را کاهش داده و با هم دما شدن دستگاه با محیط از فرسودگی قطعات جلوگیری می کتد.

تلویزیون را در مدت زمان طولانی در حالت استندبای قرار ندهید

در واقع منظور ما این است که حالت استند بای را حالت آماده به کار درنظر بگیرید و بدانید که تعدادی از قطعات دستگاه در این حالت روشن هستند و به کار خود ادامه می دهند. اکثر کاربران جهت خاموش کردن تلویزیون از کنترل استفاده می کنند و تا استفاده بعدی که احتمال دارد میان چند دقیقه تا چند روز بعد باشد دستگاه در همان حالت باقی می ماند. در طراحی های درست سعی  شده است که در حالت استندبای کم ترین قطعات و در بخش های مجزا روشن باشند اما در نظر داشته باشید که همین قطعات محدود هم مثل دیگر قطعات تلویزیون دارای عمر مفید هستند و 24 ساعته روشن بودن آن ها موجب ایجاد فرسودگی خواهد شد. 

پیشنهاد می کنیم برای همه سیستم های صوتی و تصویری خانه که معمولا در یک جا قرار دارند یک چند راهی کلید دار بگذارید و در مواقع بیکاری دستگاه ها کلید چند راهی را خاموش نمایید.

با کاهش نور زمینه عمر بک لایت را افزایش دهید

شاید در این باره زیاد با شما صحبت نشده باشد اما به قدری مهم است که یکی از عواکل تاثیرگذار در سلامت قطعات تلویزیون می باشد. در تلویزیون های ال سی دی قسمتی که بیشترین انرژی را استفاده می نماید، بک لایت تلویزیون بوده و در مقابل این مصرف انرژی گرمای بالاتری تولید می شود. این امر موجب به وجود آمدن تغییراتی در این بخش و استفاده از لامپ های ال ای دی به جای لامپ های فلورسنت و تلویزیون های ال ای دی شد. پس فرق تلویزیون های ال ای دی با تلویزیون های ال سی دی این است که در قسمت بک لایت آن ها لامپ های فلورسنت با لامپ های ال ای دی جایگزین شده است.

همین کار خواه یا ناخواه باعث بالارفتن راندمان دستگاه تا حد بسیاری خواهد شد اما افت کیفیت قطعات باعث شد تا کل این اقدامات یک قدم به جلو و یک قدم به عقب باشد. آمار ورودی تعمیرگاه های تلویزیون در بخش خرابی بک لایت نسبت به سایر ایرادها آنقدر افزایش پیدا کرده که شاید اگر بخواهیم از روی این آمار به شما بگوییم که چگونه به بالا بردن عمر مفید تلویزیون خود کمک کنیم؟ پیش از هرچیزی اشاره می کنیم که باید میزان نور بک لایت تلویزیون ها را بر اساس نیاز و نور محیط تنظیم شود و اگر به طور مستقیم از تصویر تلویزیون استفاده نمی شود آن را در حالت بدون تصویر بگذارید.

تعمیر تلویزیون در محل

سرویس تی وی با ارائه خدمت تعمیر تلویزیون در محل باعث شده که کاربر از بابت جابه جایی تلویزیون راحت شود. این خدمت به این شکل است که شما با  سرویس تی وی تماس می گیرید و آدرس محلی که قرار است تلویزیون در آنجا تعمیر شود را می دهید و بعد از آن ساعت تقریبی که شما حاضر هستید را مشخص می کنید. سرویس TV با همکاران خود این قرار را هماهنگ می کند. و بعد از آن تکنسین به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون شما به محل شما مراجعه و در زمان تقریبا یک ساعت تلویزیون شما را تعمیر می کند. تعمیرات تلویزیون با ضمانت شش ماهه انجام می شود که به صورت کتبی توسط تکنسین به شما ارائه می شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

پشتیبانی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر ال سی دی ایکس ویژن و تعمیر ال ای دی ایکس ویژن با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و کرج می باشد. پشتیبانی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، ال سی دی و ال ای دی ایکس ویژن (xvision) سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را بر عهده داشته و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران تلویزیون، ال سی دی و ال ای دی ایکس ویژن توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا، کار سرویس و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را در همه تعمیرگاه های مجاز ایکس ویژن به عهده‌ بگیرد.

همین حالا با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!

مرکز پاسخگویی به پرسش های کاربران سرویس tv وظیفه پاسخگویی به همه پرسش های دریافتی از سوی کاربران را بر عهده دارد. در این مجموعه تیمی از کارشناسان و تکنسین های تعمیر حضور دارند تا پاسخگوی پرسش های حضوری و غیرحضوری کاربران این مرکز باشند. راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به پرسش های کاربران مبتنی بر این باور بوده که کاربر ‌گرایی در یک سازمان از مهمترین عوامل موفقیت در هر سازمان است و این استراتژی باید مبتنی بر رفع اشکالات و مسائل کاربر از طریق شناسایی خواست ‌های پنهان و آشکار او چه در زمان حال و چه در آینده باشد. در همین راستا کارشناسان ما در پشتیبانی تلویزیون سرویس tv پاسخگوی پرسش های شما کاربران خواهند بود تا حتی الامکان برطرف کننده پاره ای از اشکالات و مسائل شما در این زمینه باشند.

شما کاربران گرامی می توانید از قسمت تماس با ما هر گونه پرسش در زمینه تعمیرات را با کارشناسان این مرکز در میان گذاشته و همچنین برای دریافت خدمات پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن می توانید به این مجموعه اعتماد کاملی داشته باشید.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن با گارانتی

در شمال تهران ساکن هستید یا جنوب، غرب و شرق تهران؟ در هر کجای پایتخت که ساکن باشید و به دنبال تعمیر هر یک از دستگاه های ایکس ویژن که باشید، می توانید از خدمات پشتیبانی ایکس ویژن استفاده کنید.

یعنی چه در شمال تهران باشید، چه در جنوب، غرب و شرق آن، می توانید بدون هیچ محدودیتی از سرویس های فوق العاده پشتیبانی ایکس ویژن در تهران بهره مند شوید.

این پشتیبانی خدمات پذیرش و تعمیر دستگاه در محل را به کاربران محصولات ایکس ویژن در هر کجای این کلان شهر که باشند؛ از امیرآباد گرفته تا سعادت آباد، ستارخان، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی، ولیعصر و … ارائه می کند.

همه خدمات و تعویض قطعات تلویزیون در ایکس ویژن سرویس به همراه گارانتی یک ماهه انجام می شود و تا یک ماه اگر مشکل تکرار شد به رایگان مورد تعمیر قرار می گیرد.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در شرق – غرب تهران

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن برای رعایت حال مشتریان شعبه های را در تمام نقاط شهر تهران و کرج ایجاد کرده است.

این شعبات برای تعمیرات سریع به مشتریان عزیز تشکیل شده و بعد از تماس با شرکت مرکز تعمیرات ایکس ویژن ، نزدیک ترین شعبه، نیرو برای سرویس و تعمیر تلویزیون ارسال می کند.

سرعت، دقت، هزینه رقابتی جزو ویژگی های ایکس ویژن سرویس است که باعث شده این مجموعه در میان تعمیرکاران در صدر جدول قرار داشته باشد.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در شمال – جنوب تهران

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران برای جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران و مشتریان گرامی خود، خدماتی مبنی بر سرویس در محل را در نظر گرفته است.

کاربرانی که متوجه وجود اشکال در عمکلرد تلویزیون خود شده اند اما به هر دلیل امکان جابجایی تلویزیون و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند، می توانند از خدمات سرویس در محل تلویزیون ایکس ویژن در تهران استفاده کنند.

برای استفاده از این سرویس کافی است از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان تماس گرفته و درخواستی مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار تلویزیون را ثبت کنید.

استفاده از جدیدترین امکانات در واحد تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن، کارشناسان این مجموعه را در ارائه تخصصی تر خدمات پشتیبانی یاری ساخته است.

برای آسودگی خیال کاربران از کیفیت خدمات دریافتی، همه سرویس های مرتبط با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن دارای ضمانت و گارانتی معتبر است.

ایکس ویژن سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیرات تلویزیون  در کنار شماست و برای ارتباط با این مجموعه و شرکت معتبر می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت استفاده کنید.

 

شما می توانید همه خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن ( تعمیر، ترمیم و نصب) را در ایکس ویژن سرویس دریافت کنید.

 

هزینه تعمیرات تلویزیون به شدت خرابی و نیاز تلویزیون به قطعات جدید بستگی دارد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. کلیه هزینه های دریافتی توسط این مجموعه زیرنظر مصوبه می باشد.

 

برای ارتباط با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن و دریافت خدمات پس از فروش تلویزیون با 02122873005 تماس بگیرید. بعد از تماس شما کارشناس مربوطه به محل موردنظر اعزام می گردد.

 
3.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
43 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احد
احد
3 سال قبل

تلویزیون ایکس ویژن داریم، دیر روشن می شه، در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تعمیر میشه؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  احد
3 سال قبل

این مشکل در تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن مربوط به برد مین هست که به خاطر فرسودگی قطعات برد دیده میشه و ما تعمیر رو با قطعات درجه یک و مرغوب انجام میدیم. اگه دیر برای تعمیر تلویزیون اقدام شه برد قابل تعمیر نیست و باید عوض بشه. تعمیر برد مین ال ای دی در محل صورت می گیره.

2nya
2nya
3 سال قبل

ورودی های تلویزیون کار نمی کنه، چیکار کنیم؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  2nya
3 سال قبل

این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون ال ای دی ایکس ویژنه و تعمیر مین برد در محل و محل مشتری صورت می گیره. گاهی به علت خراب بودن تلویزیون ورودی که به تلویزیون زده شده این مشکل دیده می شه.

behtooyi
behtooyi
3 سال قبل

من تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 48دارم که چراغ قرمز آن روشن می شه ولی سبز نمی شه و ناگهانی عبارت ایکس ویژن ظاهر می شه ولی روشن نمی شه. لطفا بگین مشکلش کجاست؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  behtooyi
3 سال قبل

سلام، این مشکل مربوط به برد پاور تلویزیون و قابل تعمیره و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل صورت می گیره.

اهورا
اهورا
3 سال قبل

علت تفاوت قیمت ال ای دی ایکس ویژن بامشخصات فنی مشابه با برندهای ال جی وسامسونگ درچیست ؟آیا کیفیت پنل وقطعات ایکس ویژن پایین تره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  اهورا
3 سال قبل

سلام، برند سامسونگ و ال جی کیفیت بهتری دارند و تنوع بیشتری دارند. همچنین این قطعات خارجی هستن.

سعیده
سعیده
3 سال قبل

سلام، وقتی تلویزیون روشن میشه کانال های یک تا آموزش به صورت قطع و وصلی تصویر میاد بعد یک دقیقه خوب میشه و هر چقدر هوا گرم تر باشه این تاخیر تصویر کمتره یعنی تو صبح دیرتر تصویر میاد، ولی اگه روی کانال های اچ دی باشه همون لحظه تصویر میاد.

fllahi
fllahi
پاسخ به  سعیده
3 سال قبل

سلام. به احتمال زیاد آنتن تنظیم نیست، اگه از تنظیم بودن آنتن اطمینان دارین و مشکل همچنان پابرجاست با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین.

علی رضا
علی رضا
3 سال قبل

سلام یک تلوزیون ایکس ویژن ۵۰ابنج ال ای دی دارم صفحه ضربه خورده صداداره ولی تصویرنه خرجش چه قدری هست

fllahi
fllahi
پاسخ به  علی رضا
3 سال قبل

سلام، بستگی به مدل تلویزیون داره. با تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین.

محمد رضایی
محمد رضایی
3 سال قبل

چرا وقتی تلویزیون رو روشن کنیم چند دقیقه طول می کشه سیگنال کامل شه و تصویر رو درست نشون بده .

fllahi
fllahi
پاسخ به  محمد رضایی
3 سال قبل

سلام، تلویزیون رو به تنظیمات کارخانه برگردونین و اگه مشکل حل نشد با مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین.

منصوری
منصوری
3 سال قبل

سلام تلویزیون 42 اینچ ایکس ویژن صفحه اش با جسم خارجی ضربه خورده و از وسط صفحه یه خط به عرض 5 سانت به صورت عمودی افتاده امکان تعمیر یا تعویض هست یا نه؟ اگه هست قیمتش چقدر می شه. چطوری می تونم با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرم؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  منصوری
3 سال قبل

سلام، پنل شکسته شده قابل تعمیر نیست و برای تعمیر تلویزیون باید پنل عوض شه که معولا قیمت پنل هفتاد درصد قیمت تلویزیونه. در هر صورت می تونین برای تعویض پنل با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین.

aram
aram
3 سال قبل

سلام تلویزیون 55 اینچ اسمارت حدود یکسال هست خریدم .صدا حدود 5 ثانیه قطع میشه بعد تصویر موج میزنه درست میشه .این هر 5 دقیقه تکرار میشه .آنتن رو چندین بار چک کردم . همه کانالهای دیجیتال به همین شکله.

fllahi
fllahi
پاسخ به  aram
3 سال قبل

سلام، احتمال قطع بودن سیم آنتن وجود داره اگه از لحاظ آنتن و سیم آنتن ایرادی نباشه تیونر تلویزیون مشکل پیدا کرده.

shahyad pirooz
shahyad pirooz
3 سال قبل

تلویزیون مدلLE-42KF2 صداش نمیاد و مدتی بود که با روشن و خاموش کردن، صدا بر می گشت ، الان دیگه صدا نداره ، راهنمایی کنین.

fllahi
fllahi
پاسخ به  shahyad pirooz
3 سال قبل

سلام، برد مین مشکل پیدا کرده و توسط تیم تعمیر تلویزیون ایکس ویژن قابل تعمیره.

khaghani
khaghani
3 سال قبل

سلام ال ای دی 42 تولید 1391 داریم چند روزه بعد از 15 دقیقه روشن بودن خود ب خود سیاه میشه . صدا تصویر ایراد نداره. مرکز سیاه شدن هم از گوشه سمت چپ پایین تا مرکز صفحه به صورت مورب. خاموش روشن کنیم درست میشه و دوباره سیاه میشه

fllahi
fllahi
پاسخ به  khaghani
3 سال قبل

سلام، ایراد از بک لایته برای راهنمایی بیشتر با تیم حرفه ای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرین و مدل تلویزیون رو اعلام کنین.

شیلا فرا
شیلا فرا
3 سال قبل

با سلام بنده دوسالیه که ال ای دی ایکس ویژن دارم جدیدا تلویزیون و که روشن میکنم تصویر پنجاه درصد پایین تلویزیون تیره هستش اما پنجاه درصد بالای تلویزیون واضح هست لطفا بگین ایراد چیه و هزینش چقدره

fllahi
fllahi
پاسخ به  شیلا فرا
3 سال قبل

سلام، بک لایت تلویزیون مشکل پیدا کرده . تلویزیون قابل تعمیره. برای اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ما تماس بگیرین.

شقایق ناصری
شقایق ناصری
3 سال قبل

سلام
تلویزیون ایکس ویژن روی دیجیتال که بود چندین بار ریست میشد تا روشن بشه
حالا زدم روی فلش راحت بدون ایراد روشن میشه روی تلویزیون شبکه های آنالوگ هم ایرادی نداره ولی دیگه روی دیجیتال نمیره. میزنم روی دیجیتال بوق میزنه ریست میشه میره روی فلش یا تلویزیون انالوگ

fllahi
fllahi
پاسخ به  شقایق ناصری
3 سال قبل

سلام، احتمالا آی سی فلش تلویزیون مشکل پیدا کرده و باید دوباره راه اندازی کنین.

elham
elham
3 سال قبل

سلام من یه تلوزیون 42ایکس ویزن دارم وقتی از پریز درمیارم 24ساعت بعد روشن میشه ایراد از چیه

سجاد مشتاقی
سجاد مشتاقی
3 سال قبل

سلام
من یه تلویزیون ایکس ویژن ۴۲اینچ دارم تقریبا یک ماهی هست که نیمه پایین صفحه تیره شده ولی بالای صفحه روشنه فقط یه مقداری خط طوسی بالای صفحه داره بعضی وقتها خاموش میکنیم و دوباره روشن میکنیم درست میشه ولی بعد ۵دقیقه دوباره ایراد تکرار میشه.

fllahi
fllahi
پاسخ به  سجاد مشتاقی
3 سال قبل

سلام، احتمال زیاد بک لایت تلویزیون مشکل پیدا کرده و در محل قابل تعمیره.

ابلفضل نارمک
ابلفضل نارمک
3 سال قبل

سلام من تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن دارم که ۲ ساله کار میکنه وهیچ ایرادی هم تا الان نداشته ولی چند روز کاملا ناگهانی تصویر حالت نگاتیوی شد و دیگه هر کاری کردیم تصویرش به حالت اولیه برنگشت ممکنه بگین چه ایرادی براش پیش اومده؟ هزینه تعمیر در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن چقدره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  ابلفضل نارمک
3 سال قبل

سلام، این مشکل از پنل تلویزیونه که اکثرا پنل قابل تعمیره. اگه تلویزیون ضربه خورده باشه برای تعمیر باید صفحه تلویزیون عوض شه که هزینه تعمیر مقرون به صرفه نیست. در هر صورت برای تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن می تونین از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین سایت با ما تماس بگیرین.

فرشاد زرگری
فرشاد زرگری
3 سال قبل

سلام و .ال سی دی ایکس دارم که به علت پرتاب چاقو به شیشه اش تمام تصاویر خط خطی شده وفقط صدا رو دارم .قیمت ال سی دی شو میخواستم .42 اینچه.ممنون میشم

fllahi
fllahi
پاسخ به  فرشاد زرگری
3 سال قبل

سلام، صفحه تلویزیون باید عوض شه و هزینه تعویض پنل هفتاد در صد قیمت تلویزیونه. برای اطلاع از هزینه ها با ما تماس بگیرین.

عباس قلی
عباس قلی
2 سال قبل

سلام من زنگ زدم به پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن شما، خیلی خوب راهنمایی کردین. ممنونم

fllahi
fllahi
پاسخ به  عباس قلی
2 سال قبل

سلام همراه عزیز! رضایت شما، افتخار ماست.

کامران روحی
کامران روحی
2 سال قبل

درود تلویزیون ما مدتی هست که مشکل پیدا کرده و کلا خاموش روشن میشه و یا این که گاهی دیر بالا میاد… چیکار کنیم؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  کامران روحی
2 سال قبل

سلام احتمالا مشکلات مربوط به پاور پیدا کردین. برای عیب یابی در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن با ما تماس بگیرین.

محمد رضا املشی
محمد رضا املشی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید چرا تلویزیون ایکس ویژن ما انقدر دیر شبکه هارو میاره؟

fllahi
fllahi
پاسخ به  محمد رضا املشی
2 سال قبل

سلام دوست عزیز از لحاظ آنتن و دریافت سیگنال مشکلی ندارین؟

bizhan
bizhan
2 سال قبل

سلام مدتی رسیور به تلویزیون جواب نمیده. چه کاری می تونم انجام بدم؟ مدلش ایکس ویژنه

fllahi
fllahi
پاسخ به  bizhan
2 سال قبل

سلام. اگر فیش های رسیور مشکلی نداره با 02122873005تماس بگیرین تا تیم پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در محل حاضر بشه.

فرشاد
فرشاد
2 سال قبل

باسلام،تلویزیون۵۵اینچ ایکس ویژن سری۸خریدم درپیامهای بازرگانی یک خط ممتدبنفش رنگ که مدام حباب هایی کوچک روشن وخاموش میشوند که درتمامی کانالها اتفاق می افتد وپس ازپیامهای بازرگانی تلویزیون به حالت عادی برمیگردد،با انکه کیقیت سیگنال بالای ۹۵درصداست،باتشکر

هادی
هادی
2 سال قبل

با سلام

تلویزیون ایکس ویژن سری ۸ تازگی خریدم.

بعد از حدود ۱ ساعت روشن بودن پشت تلویزیون داغ می‌کنه. این مورد در تلویزیون ال جی دیده نمیشه

علت داغ شدن پشت تلویزیون ایکس ویژن من چی هست؟
فکر میکنم غیر عادی هست این مورد