ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن يکی از حرفه ای ترین خدماتی است كه در ایکس ویژن سرویس به بهترین شکل ممكن در اختيار شما عزیزان قرار می گیرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج را به ما بسپارید و بهترین و سریع ترین نتیجه را بگیرید! اگر نمیدانید تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست و چگونه باید برای تعمیر آن اقدام کنید باید بکوییم که این برند ایرانی بوده و برای تعمیرات آن می توانید با ما در ارتباط باشید.

تلویزیون شما خراب شده؟ همین حالا با 02122873005 تماس بگیرید!

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل تخصص ماست!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن از حرفه ای ترین خدمات نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن است و با کمک ابزارهای هوشمند تست و بررسی پنل و برد تلویزیون به سریع ترین زمان و کمترین هزینه انجام شده و جلوگیری از خرابی های قسمت های دیگر انجام می گیرد. به كارگیری کارشناسان آموزش دیده در دوره های حرفه ای درصد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را بالا برده و همین باعث کمتر شدن هزینه و زمان تعمیر گردد. برد تلویزیون، پنل تلویزیون، بک لایت تلویزیون، و سایر خرابی ها در این نمایندگی تلویزیون تعمیر می گردد.

پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مهم ترین تخصص ما!

مارک تلویزیون ایکس ویژن يکی از محصولات داخلی ایران بوده كه توانست با کیفیت خوب و قیمت مناسبی كه دارد نظر افراد زيادی را جلب كند. این تلویزیون يکی از بهترین محصولات ایرانی است كه به کشورهای دیگر خاورميانه صادر می شود و از این رو می توان آن ها را افتخار ایران دانست. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن در برابر هزینه ای که برای آن پرداخت می شود، بسیار به صرفه می باشد. پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره دارد که اکثر مشکلات این دستگاه توسط استفاده نادرست ایجاد شده اند.

اگر سری به تظرات تلویزیون ایکس ویژن دیجی کالا بزنید، متوجه این امر می شوید! اما همانطور كه می دانید می تواند هر تلویزیونی به دلایل مختلفی خراب گردد، تلویزیون هم از این قائده مستثنی نیست و به این دلایل مورد خرابی قرار می گیرد، دلایلی مثل:

سوختن پيکسل تلویزیون ایکس ویژن

پيکسل­ ها، کوچک­ترین اجزای تشکیل ­دهنده تصویر تلویزیون می باشند. هر نمایشگر LED، ال سی دی يا پلاسما، از هزاران هزار پيکسل بسيار ریز ساخته شده.. تصویری كه شما در تلویزیون مشاهده می­ كنید، از كنار هم قرار گرفتن و روشن بودن این پيکسل ­ها تشکیل شده ­است.

هريک از پيکسل­ ها برای روشن شدن به جريان الکتریسیته نياز دارد. حال اگر هريک از پيکسل­ ها به هر علت، روشن نگردد، تصویر در آن ناحیه به رنگ سياه دیده می­ گردد. در واقع پيکسل ­های خاموش، باعث ایجاد نقاط سياه در نمایشگر می­ شوند.

اگر تعداد پيکسل­ های سوخته، کم باشد، تأثیر چندانی روی تصویر خروجی نخواهد داشت، اما سوختن تعداد بیشتری از پيکسل­ ها می­ تواند لكه ­های سياه قابل رؤیتی را روی نمایشگر ایجاد كند و واقعا آزاردهنده باشد.

پيکسل­ های سوخته را نمی ­توان جایگزین يا تعمیر كرد چون كاملا از كار افتاده ­اند. فقط راه ­حل در این موارد تعویض پنل نمایشگر تلویزیون است كه هزینه بالایی دارد. در هر صورت برای دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به کارشناسان توسط تیم ایکس ویژن سرویس به بهترین شکل انجام شده است.

شکستگی صفحه تلویزیون ایکس ویژن

پیشتر گفته ­شد كه ظرافت تلویزیون­ های جدید، آن ها را بیش از پیش آسیب­ پذیر كرده ­است؛ طوری كه برخورد اشيا کوچک يا هر ضربه فیزيکی، خطر بالقوه ­ای برای سلامت تلویزیون محسوب می­ گردد. تا حد ممکن تلویزیون ایکس ویژن خود را در جایی نصب کنید که از رفت و آمد به دور باشد.

نمایشگر تلویزیون ­های LED و ال سی دی بسيار شكننده و حساس می باشند. در اثر ضربه به این نمایشگرها، ترک ­های ریزی روی پنل نمایشگر ایجاد می ­گردد. می تواند به خاطر این شکستگی، خطوط قرمز، سفید يا صورتی افقی يا عمودی روی تصویر دیده گردد. گاهی هم، در اثر شکستگی پنل، قسمتی از نمایشگر، به طور كامل خاموش می ماند.

متأسفانه پنل نمایشگر شکسته قابل تعمیر نیست و باید به طور كامل جایگزین گردد. گاهی هزینه تعویض پنل انقدر بالاست كه خرید يک تلویزیون نو، صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت! برای تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن می توانید با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!

سوختگی تصویر تلویزیون ایکس ویژن

سوختگی تصویر، مشكلی است كه زمان ثابت ماندن قسمتی از تصویر دیده می گردد. برای مثال اگر شبكه خاصی را برای ساعات زيادی در شبانه ­روز و به طور مكرر تماشا ­كنید، می تواند لوگوی شبكه به صورت شبح کم رنگی همیشه روی تصویر دیده ­گردد.

این مشكل در بعضی مواقع پس از دقایقی به طور خودكار رفع می­ گردد. اما باید برای پیشگیری از ایجاد سوختگی تصویر، از تماشای طولانی مدت يک تصویر يا شبكه خاص پیشگیری كنید، چون گاهی سوختگی تصویر برای همیشه روی نمایشگر باقی می­ ماند. البته بعضی از تلویزیون ­های جدید برای رفع كردن مشكل سوختگی تصویر، نرم ­افزارهایی را روی سیستم عامل تلویزیون نصب كرده­ اند.

ریختن آب روی تلویزیون ایکس ویژن

نفوذ آب و مایعات به درون تلویزیون، می­ تواند مشكلات عمده ­ای را برای آن ایجاد كند. معمولا پس از ورود آب به تلویزیون قسمتی از تصویر دچار تغییرات غیرعادی خواهد شد. علت سوختن تلویزیون، در بسياری از مواقع، ورود آب و مایعات به درون تلویزیون و در نتیجه آسیب دیدن مدارهای الکتريکی آن است. آبخوردگی تلویزیون ایکس ویژن اگر شدید باشد موجب سوختگی کل تلویزیون شده و دیگر اجزای آن قابل تعمیر نخواهد بود. در صورت مواجه شدن با چنینی مشکلی سریعا با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!

اگر به طور تصادفی آب يا هر مایعی با تلویزیون تماس پیدا كرد، این اقدامات را انجام دهید:

  1. قبل از هركاری، سریعا تلویزیون را از جريان برق جدا كنید.
  2. در صورت امكان ناحیه خراب را با سشوار خشک كنید. اگر لازم است برای خشک كردن قسمت خیس ­شده، قاب پشتی تلویزیون را باز كنید. این كار باید به سرعت انجام گردد.
  3. به اندازه كافی صبر كنید تا آب وارد شده به تلویزیون كاملا خشک گردد. باید چند روز تلویزیون را باز كرده و در معرض هوای خشک اتاق قرار دهید تا آب وارد شده به آن، كاملا تبخیر گردد.
  4. اگر هیچ يک از این روش­ ها مفید نبود و پنل نمایشگر دچار آسیب شد، در اسرع وقت به تعمیرگاه تلویزیون مراجعه كنید يا از سرویس پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن کمک بگیرید.
  5. تلویزیون خراب را روشن نكنید، چون ادامه روشن ماندن آن باعث آسیب ­های شدیدتر شده و منجر به سوختن تلویزیون خواهدشد.

نوسان برق تلویزیون ایکس ویژن

نوسان خفیف جريان برق، در طول زمان، باعث آسیب ­های جزئی به تلویزیون ­های الکتريکی خواهد شد. اما يک نوسان جريان شدید، صدمات بزرگتری به تلویزیون ­ها وارد كرده و حتی می ­تواند علت سوختن تلویزیون باشد. برای جلوگیری از ایجاد هر مشكل، باید از ثابت­ كننده ولتاژ استفاده كنید و تلویزیون را مستقیما به جريان برق خانگی وصل نكنید و در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!

شماره تلفن خدمات پس از فروش ایکس ویژن در همین وب سایت درج شده است! با ما تماس بگیرید و سفارش بازدید از تلویزیون در محل را ثبت کنید!

سوختن بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

بک لایت تلویزیون، قسمتی است كه نور نمایشگر را تأمین كرده و شما را قادر می ­سازد تصویر ساخته شده در صفحه ال سی دی را مشاهده کنید. با خاموش بودن بک لایت، تصویر در نمایشگر ساخته می ­گردد، اما انقدر تاريک است كه بیننده نمی تواند آن را ببیند. وقتی بک­ لایت، روشن می­ گردد از پشت نمایشگر، به آن نور می ­تاباند تا بیننده بتواند تصویر را مشاهده كند. علت سوختن تلویزیون در بعضی موارد، خرابی يا از كارافتادگی بک لایت آن است.

گاهی با روشن شدن تلویزیون صدا پخش شده ولی هیچ تصویری مشاهده نمی شود. این مشكل خراب شدن قسمت بک لایت تلویزیون را نشان می ­دهد. بک لایت مهم ترین بخش تلویزیون ایکس ویژن بوده که با گذشت عمر مقید تلویزیون نیاز به تعمیر تخصصی آن پیدا می کنید!

در بعضی موارد هم، قسمتی از تصویر تیره و تاريک دیده می­ گردد. این حالت می تواند حاکی از مشكل بک لایت تلویزیون باشد. البته خراب شدن برد و پنل هم می ­تواند باعث ایجاد این مشكلات گردد. باید كارشناس حرفه ای تلویزیون را بازبینی كرده و مشكل اصلی را پیدا كند. خوشبختانه تعمیر بک لایت ممكن است و كارشناس حرفه ای پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن می­ تواند به راحتی این كار را انجام دهد.

سوختن بُرد الکترونيکی تلویزیون ایکس ویژن

بُرد اصلی تلویزیون، وظیفه تبدیل جريان برق شهری به جريان مستقیم را برعهده دارد. برد اصلی كه گاهی به عنوان “برد Tcon” هم شناخته می ­گردد، الکتریسیته مورد نياز برای عملكردهای تلویزیون را تأمین می­ كند. پس در صورت خراب شدن برد اصلی، تلویزیون روشن نخواهد شد. برای تعویض و تعمیر برد تلویزیون ایکس ویژن ما بهترین گزینه ای هستیم که پیش روی شما قرار داریم، چرا که با بهترین تعمیرکاران در سراسر تهران و کرج همکاری می کنیم!

نوسان جريان برق، خرابی منبع تغذیه، خراب شدن IC و ورود مایعات به درون محفظه تلویزیون، می ­توانند از جمله دلایل خرابی برد الکترونيکی تلویزیون باشند. در صورت ایجاد این مشكل، باید به كارشناس پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مراجعه كنید تا در صورت لزوم، قطعات خراب را تعویض كند. درصورت ایجاد مشكل در تلویزیون روی پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن حساب کنید! فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن در مراکزی انجام می شود که ما به نمونه های اصل آن ها دسترسی داریم!

خراب شدن كنترل تلویزیون ایکس ویژن

شاید تعجب كنید اما، گاهی مشكل اصلی در كنترل تلویزیون است و خود تلویزیون هیچ مشكلی ندارد! در این زمان كاربر، فقط به خاطر نقص فنی كنترل، نمی ­تواند تلویزیون را روشن كند.

اگر دکمه ریموت را می­ فشارید، اما تلویزیون روشن نمی ­گردد، باید ابتدا سلامت ریموت را بازبینی كنید.

  • آيا كنترل به اندازه كافی شارژ يا باتری دارد؟
  • آيا كنترل دچار شکستگی يا خرابی شده­ است؟
  • آيا تلویزیون از طریق دکمه ­های فیزيکی روی بدنه روشن می­ گردد؟

اکر کنترل خراب شده یک کنترل جدید بخرید، در غیر این صورت برای رفع مشکلات با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن خدمات خود را برای رعایت حال شما در منزل مشتری انجام می دهد و اگر تعمیرات آنقدر گسترده بود که نیاز به بازبینی های بیشتری داشت به تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن  منتقل می گردد. شما در این مجموعه کامل ترین خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن  را دریافت می کنید!

 بررسی تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی ­گردد، اقدامات زیر را انجام دهید، ابتدا جريان برق ورودی را بازبینی كنید.

  • آيا تلویزیون به برق متصل است؟
  • آيا كنترل سالم است؟

موارد خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

  • آيا نمایشگر تلویزیون پس از روشن شدن تصویر را به صورت عادی نشان می ­دهد؟
  • آيا در تصویر خطوط عمودی يا افقی غیر عادی وجود دارد؟
  • آيا در تصویر لكه يا نقاط تاريک وجود دارد؟
  • آيا صدا پخش می شود ولی نمایشگر خاموش مانده­ است؟
  • آيا آب يا مایعات وارد تلویزیون شده­ است؟

در هريک از موارد بالا، تلویزیون را از برق جدا كرده و منتظر رسیدن كارشناس حرفه ای پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن بمانید. به شما پیشنهاد می کنیم دست از دستکاری های غیر اصولی بردارید تا مشکل دیگری تلویزیون را تهدید نکند!

تعمیر تلویزیون های LED و ال سی دی ایکس ویژن در منزل

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل يکی از خدمات ایکس ویژن سرویس است كه برای راحتی مشتريان و رهایی از دردسرهای حمل و نقل تلویزیون تا تعمیرگاه و همینطور اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات ارجینال و اصلی ارائه می گردد. ما خدمات پس از فروش برندهای ایرانی و خارجی معتبر را در منزل به شما ارائه می كنیم.

در زمان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن صفحه نمایش و همه قطعات الکترونيکی مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد و مشكلات موجود رفع می شوند. همینطور اگر صفحه شکسته يا سوخته باشد خدمات تعویض صفحه نمایش برای شما انجام می گردد.

 

مشكلات متداول تلویزیون ایکس ویژن

در بازبینی مشكلات تلویزیون ایکس ویژن قطعات به كار رفته شرکت های تولیدی از همه نكات مهم تر است. بیشتر مدل های تلویزیون های ایکس ویژن از پنل هایی تشکیل شده اند كه قطعات آن دارای قسمت های لایت برد و تیكان می باشند. این پنل ها شباهت زيادی به قطعاتی دارند كه برندهای ایرانی و شرکت های داخلی آن ها را تولید می كنند. مشكلات تلویزیون ایکس ویژن در این زمینه را می توان با بازبینی این پنل ها رفع كرد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل ایکس ویژن سرویس، شامل نصب، سرویس و تعمیر تضمینی تلویزیون می گردد. تلویزیون شما از هر برند و مدلی كه باشد، آن را در هر نقطه از تهران و هر زمانی كه شما بخواهید در منزل تعمیر می كنیم.

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

گزینه دیگر كه در مشكلات تلویزیون ایکس ویژن می تواند رخ دهد روشن نشدن تلویزیون است. در بعضی مواقع با روشن نشدن تلویزیون به ایجاد مشكل پی می بریم. این مشكل معمولا مربوط به قسمت پاور تلویزیون می گردد.

با عوض كردن قطعه خراب پاور سوپلای به احتمال قوی مشكل پاور رفع خواهد شد، ولی اگر مشكل رفع نشد مشكلات تلویزیون ایکس ویژن شما با تعویض کلی پاور رفع می گردد. بیشتر مواقع این قطعه يک ماه ضمانت دارد كه اگر شامل ضمانت باشید می توانید از خدمات پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن برای رفع مشكلات تلویزیون ایکس ویژن خود استفاده كنید.

هر نوع مدل تلویزیون ایکس ویژن مثل تلویزیون ایکس ویژن 55 و تلویزیون ایکس ویژن سری ۸ و … در این مجموعه تعمیر می شود.

روشن و خاموش شدن پشت سر هم تلویزیون ایکس ویژن 

در بعضی مواقع تلویزیون روشن شده، لوگو مشاهده می شود و دوباره خاموش می شود. تكرار این حالت يا در حقیقت reboot شدن مكرر تلویزیون از خرابی قسمت مین برد است. برای رفع كردن این مشكل باید از نرم افزارهای مخصوص مدل تلویزیون خود استفاده كنید. این مشكل در بیشتر مدل های سری LED و LB به وفور دیده می گردد. برای رفع این مشکل با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!

خارج نشدن از حالت استند بای تلویزیون ایکس ویژن 

يکی از مشكلاتی كه می تواند در لیست مشكلات تلویزیون ایکس ویژن به حساب آید خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای است. حتی می تواند تلویزیون از حالت استند بای خارج گردد ولی صدا و تصویر نداشته باشد و حتی كنترل تلویزیون هم كار نكند. مشكل و مشكلات تلویزیون ایکس ویژن در این حالت مرتبط با قسمت مین برد است كه این قسمت هم به طور معمول شامل یک ماه ضمانت است كه می توان اگر در تاریخ مقرر قرار گرفته باشید از این خدمات استفاده كنید.

تنظیمات صدای تلویزیون ایکس ویژن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد كه به خاطر صدای ضعیف تلویزیون و يا خش خش صدا نتوانید برنامه مورد علاقه تان را تماشا كنید در این مواقع اکثرا مشكل را بلندگوهای تلویزیون می دانند. همانطور كه می دانید مشكل قطع شدن صدای تلویزیون می تواند مربوط به مشكلات سخت افزاری و نرم افزاری باشد پس باید قبل از بازبینی مشكلات سخت افزاری مشكلات نرم افزاری را با کمک پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن رفع كنید شاید يک مشكل ساده منجر به قطع صدا تلویزیون شما گردد.

قطعی تصویر تلویزیون ایکس ویژن وقتی صدا وجود دارد

این مشكل و مشكلات تلویزیون های ایکس ویژن در بیشتر مدل های بدون ضمانت دیده می گردد. حالتی كه تصویر تلویزیون قطع می گردد در حالی كه صدا به طور كامل و واضح در حال پخش شدن است. این مشکل توسط پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن قابل حل است!

يک قسمت به نام LN در این رده تلویزیون ها دچار ضعف كارخانه ای است كه می تواند باعث مشكلات تلویزیون ایکس ویژن گردد. تلویزیون های سایز ۴۷ اینچی دارای دو سری الی ای دی می باشند كه بیشتر از دیگر مدل ها دچار این مشكل می گردد چون LN در برد این مدل ها بیشتر پروتکت كرده و این عمل منجر به قطعی تصویر می گردد. این مشکلات در سریع ترین زمان ممکن توسط پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن رفع می شوند. برای اطلاعات بیشتر کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن

در این حالت به طور عادی تلویزیون كار می كند اما صدا نسبتا تاخیر داشته و گاهی با قطعی روبرو می شود. برای مشكلات تلویزیون های ایکس ویژن در حالت قطعی صدا باید ابتدا پاور تلویزیون را كنترل كرد، چون خرابی پاور می تواند منشا این مشكل باشد. همینطور خرابی پاور می تواند به قسمت سیستم كنترل تلویزیون هم سرایت كرده و كنترل تلویزیون را هم دچار نقص كند. پس هر چه سریع تر از طریق پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن مشکل پیش آمده را حل کنید!

پیدا شدن نوار صورتی در بالای تصویر تلویزیون ایکس ویژن 

از دیگر مشكلاتی كه می تواند در سیستم های تلویزیون ایکس ویژن ایجاد گردد پیدا شدن يک نوار در حدود ۱۰ سانتی متر در بالای تصویر است كه رنگ صورتی مانندی دارد. این نوار مشكلات تلویزیون ایکس ویژن محسوب می شود كه کم کم افزایش پیدا كرده و در همه صفحه تلویزیون گسترده می گردد.

هر چه نور صفحه نمایش تلویزیون را کم كنید این نوار هم محوتر و کم رنگ تر می گردد. پس می توان گفت كه این نوار با مشكلاتی در لامپ تصویر پیدا می شود كه در بعضی موارد بعد از تعویض لامپ تصویر نور به حالت اولیه برگشته و این مشكل برطرف می گردد.

ایجاد لكه های رنگی در تصویر تلویزیون ایکس ویژن

این مشكل در بیشتر مدل های تلویزیون های ایکس ویژن با سایزهای بزرگ مثل ۵۰ يا ۶۰ اینچ مشاهده می گردد. ایجاد لكه های رنگی در کل صفحه نمایش تلویزیون نشان از مشكلات تلویزیون ایکس ویژن به خصوص در قسمت ال سی دی و يا RGB است. این مشكل از مشكلاتی است كه در اثر استفاده طولانی مدت از تلویزیون به وجود می آید و نیاز به پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن دارد.

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

يکی از مشكلات تلویزیون های ایکس ویژن دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن است كه این مورد هم مرتبط به پاور می گردد. زمانی كه به وسیله كنترل و يا حتی دکمه پاور تلویزیون را روشن می كنید می تواند مدت زمان طولانی تلویزیون روشن نگردد. برای بازبینی و رفع كردن این مشكل باید قسمت پاور بازبینی و رفع مشكل گردد.

حال اگر تلویزیون شما دچار نقص فنی شد كه قادر به تعمیر آن نبودید، پیشنهاد می كنیم با يک كارشناس حرفه ای پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مشورت كنید. در حال حاضر ایکس ویژن سرویس، آماده ارائه خدمت به مشتريان خود است. شما مشكلات تلویزیون خود را از تماس با ما ثبت كنید تا پشتیبان با شما تماس گرفته و در اولین فرصت كارشناس با تجربه برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به منزل شما ارسال گردد.

نگهداری از تلویزیون ایکس ویژن و بالا بردن عمر آن

اصلا پسندیده نیست كه بعد از انجام تعمیر تلویزیون در پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مجددا بعد از مدتی مجبور به صرف وقت و هزینه برای رفع مشكلات دیگری شویم، پس می خواهیم با اشاره به موارد پر اهمیت برای افزایش عمر مفید تلویزیون ها، به شما کمک كنیم خودتان را از این وضعیت دور کنید. در ایکس ویژن سرویس با ظهور هر نمایندگی تلویزیون آخرین مدل تلویزیون ایکس ویژن دانش ما بروزرسانی می گردد!

اگر به تلویزیون ایکس ویژن  نيازی ندارید، آن را خاموش كنید

طول عمر تلویزیون ها تقریبا 65 هزار ساعت است كه شما با روشن كردن بی مورد، آن را اتلاف می كنید! اگر تلویزیون شما وقتی كه آن را نياز ندارید روشن باشد طول عمرش كاهش می پیدا كند و با گذشت چند سال مجبور به صرف هزینه برای پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن می شوید، پس در ساعاتی كه مشغول كاری به جز تماشای تلویزیون هستید، آن را خاموش كنید.

از تنظیم كننده يا محافظ ولتاژ غافل نشوید

باید به به كاهش يا افزایش ولتاژ دقت كنید كه می تواند غیر از تلویزیون مشكلاتی در عملكرد سایر لوازم های الکتريکی مثل یخچال، لباسشویی و… به همراه داشته باشد. ولتاژ در زمان قطعی برق قطع می گردد، اما نوسان ولتاژ با وجود برق يا حتی رعد و برق هم دیده می گردد. تنظیم كننده و محافظ ولتاژ، از تلویزیون محافظت كرده و مشكلاتی كه می تواند به این علت رخ دهد را خنثی می كنند.

توجه به روشنایی و كنتراست تلویزیون

تنظیمات روشنایی تلویزیون در بیشترین سطح در هر زمان باعث كاهش عمر تلویزیون شما می گردد. پس از روشنایی زياد صفحه كه خستگی چشم را هم به دنبال دارد جلوگیری كنید و آن را در حالت متوسط بگذارید. سطح كنتراست بالا باعث کم شدن کیفیت تصویر در طی چند ساعت خواهد شد. برای این كه از قدرت پردازش بسياری در سطح كنتراست استفاده می گردد. پس گاهی سطح كنتراست را تغییر دهید. این نکته بارها توسط پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن به مشتریان توصیه شده است.

تهویه مناسب برای تلویزیون ایکس ویژن در نظر بگیرید

به خاطر میزان برق مصرفی و گرمای تولید شده توسط تلویزیون آن را در فضای مناسب و بدون رطوبت بگذارید تا موقع خاموش كردن، تلویزیون ایکس ویژن خنک گردد. این كار باعث می گردد حتی در زمان استفاده از تلویزیون ایکس ویژن، مدار داخلی آن گرم نشده و طول عمر تلویزون ایکس ویژن بالا برود. همین کار ساده می تواند تا حد بسیاری نیاز شما را به تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن کاهش دهد.

دمای فضایی كه تلویزیون در آن قرار دارد

دمای کم، باعث تراکم رطوبت می شود و به بقیه قسمت های داخل تلویزیون نفوذ می كند، پس تلویزیون ایکس ویژن را درجای سرد قرار ندهید. مكان قرار گیری تلویزیون در افزایش عمر مفید تلویزیون اثرگذار است. باید تلویزیون را در نزديکی پنجره قرار ندهید، چون نور خورشید برای اجزای سازنده تلویزیون مضر است. تلویزیون ایکس ویژن را نزديک شومینه هم نگذارید چون گرد و غبار چوب، خاکستر و گرما برای تلویزیون آسیب زا است.

تمیز كردن مداوم تلویزیون به صورت اصولی

برای تمیز كردن تلویزیون ایکس ویژن از محصولات و پارچه های با کیفیت كه مخصوص تمیز كردن صفحه تلویزیون کمک بگیرید. در تحت هیچ شرایطی از آب برای پاک كردن صفحه تلویزیون کمک نگیرید پاک كننده های ضد الکتریسیته هم برای پاک كردن تلویزیون گزینه خوبی می باشند.

جابجایی تلویزیون را با احتياط كامل انجام دهید

به گزارش پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تلویزیون ایکس ویژن ال سی دی پنل نازک و حساسی دارد، پس زمان حرکت دادن آن ها باید هیچ ضربه ای به تلویزیون وارد نكنید. نمایشگرهای صفحه تخت در برابر فشار و ضربه آسیب پذیر می باشند و فشار باعث خرابی صفحات داخلی می گردد.

مراقب اجسام تیز باشید

از راهكار های مهم برای نگهداری از تلویزیون، دور بودن تلویزیون از وسایل تیز است. اشيای تیز صفحه نمایش را از نابود كرده و باعث مشكلات روی دائمی پنل نمایش می شوند.

تلویزیون ها بسیار حساس هستند و باید توسط کارشناسان تعمیر شوند، در غیر این صورت مشکلات زیادی شما را تهدید خواهد کرد. همین حالا با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید!

برای تعمیر تلویزیون فقط از پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن استفاده كنید!

برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به هر كارشناسی اعتماد نكنید و فقط از كارشناسان با تجربه مثل سرویس تی وی كه توانایی رفع مشكلات و تعویض قطعات آن را دارند، تماس بگیرید. برای مشاهده راه های تماس با ما به سایت xvision.servictv.com مراجعه كنید. برای اطلاع از آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران به بخش تماس با ما وب سایت مراحعه کنید.

 

ثبت سفارش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران

پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن سرویس در رسالت، تهرانپارس، نظام آباد، نیرو هوایی، حکیمیه، زین الدین، نارمک، باقری، استخر، فرجام، امام حسین، افسریه، محلاتی، مشیریه، پیروزی، کلاهدوز و…

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران

پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در اوین دركه، شهرک غرب، شهرک المپيک، سعادت آباد، مرزداران، گیشا، صادقیه، آزادی، تهرانسر، مهرآباد، اکباتان، سه راه آذری، نواب، هاشمی و…

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شمال تهران

پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در زعفرانیه، الهیه، ولنجک، نياوران، اندرزگو، جردن، دولت، شریعتی، دروس، ظفر، میرداماد، هروی، قیطریه، کوی فراز، لویزان، شهران، بلوار ارتش و…

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران

پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ری، باقر آباد، صالح آباد، نازی آباد، 13 آبان، دولت آباد، راه آهن، خانی آباد، شوش، مولوی، پارک شهر، رجایی، نعمت آباد، چیت سازی، بعثت، خزانه و…

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج

در هر کجای كرج كه باشید فاصله شما تا ما برای استفاده از خدمات پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در به اندازه يک تماس تلفنی است!

 

 

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را ارائه می كند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن  می توان به پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره كرد.

متخصصان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن  در پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن با گذراندن دوره های حرفه ای سالانه در به روز نگه داشتن دانش فنی خود کوشا بوده و با تکیه بر سال ها تجربه، انواع خدمات تعمیر تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن را با ضمانت تعمیر انجام شده، ارائه می كنند.

رفع مشكلات رایج تلویزیون های ال ای دی از جمله مشكل بک لایت، پاور، آبخوردگی پنل يا فلت، قطعی صدا يا نبود تصویر و…، توسط متخصصان مجرب نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سرویس در منزل شما انجام خواهد شد و در صورت لزوم، با انتقال تلویزیون به نمایندگی تلویزیون و به قسمت تعمیر تلوزیون با کمک تجهیزات پیشرفته در تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن شما، به اصولی ترین شیوه و بالاترین کیفیت ممكن مشكل تلویزیون شما رفع می گردد.

توجه كنید اگر به هر علت عملكرد تلویزیون شما غیر عادی شده يا مشكلی در زمینه استفاده از تلویزیون مشاهده می كنید باید این مشكل توسط كارشناس فنی نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بازبینی و رفع شود چون ممکن است قطعات تلویزیون خراب شده و شما را مجبور کند هزینه بیشتری برای تعمیر و يا تعویض قطعات پرداخت کنید.

نگذارید به خاطر مشكلات کوچک تلویزیون شما مشكل اساسی پیدا كند! هم اكنون با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. ما با کمک متخصصان با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: