ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

پشتیبانی ایکس ویژن در تهران ایکس ویژن سرویس، یکی از معتبرترین مراکزی است كه می توانید برای تعمیر به آن ها اعتماد كنید. در صورتی كه تلویزیون شما دچار مشكلاتی در رنگ، تصویر، صدا و… شده است از طریق تماس با ما سفارش عیب یابی و پشتیبانی ایکس ویژن در تهران را ثبت كنید تا كارشناسان در زمان تعیین شده به محل اعزام شوند.

پشتیبانی ایکس ویژن در تهران

دلیل اینكه بعد از خرید تلویزیون ایکس ویژن از ما خواسته می شود تا از تعمیرگاه مجاز ایکس ویژن در تهران و یا تعمیرگاه های مجاز دیگر نقاط کمک بگیریم دلایل زیر است:

  1. متخصصان مجاز ایکس ویژن غرب تهران و یا تعمیرگاه مجاز هر نقطه از ایران از پیشرفته ترین ابزار ها و متد ها برای تعمیر استفاده می كنند. همه این ابزار های پیشرفته باعث می شود تا متخصصان به راحتی مشكل را پیدا كنند و آن را تعمیر كنند.
  2. همچنین مشاورین پشتیبانی ایکس ویژن در تهران همه این پشتیبانی ها را به شما ارائه می کنند تا در صورت بروز مشكل به صورت تلفنی و یا حضوری به مشكل شما رسیدگی كنند.
  3. متخصصان تعمیرگاه مجاز ایکس ویژن سرویس غرب تهران و یا هر نقطه از تهران برای استخدام شدن در این مراکز تخصصی امتحان ورودی داده و به دلیل داشتن تخصص بالا قبول شده اند.

مهم ترین سوالی که برای هر کاربری درصورت خراب شدن تلویزیون به وجود می آید این است که هزینه تعمیر تلویزیون چقدر می شود؟ همانطور که می دانید نمی توان بدون تشخیص مشکلی که برای تلویزیون به وجود آمده است، هزینه تعمیر آن را تخمین زد؛ طوری که ابتدا باید پروسه عیب یابی تلویزیون انجام شود تا مشخص شود که دقیقا چه مشکلی برای این دستگاه به وجود آمده است.

در پروسه عیب یابی تلویزیون علاوه بر مشخص شدن منشا مشکل تلویزیون، مشخص می شود که امکان تعمیر قطعه معیوب شده وجود دارد یا باید آن را تعویض کرد. براساس این موارد، میزان هزینه تعمیر تلویزیون تخمین زده می شود.

اگر شما هم از تلویزیون ایکس ویژن استفاده می کنید که با مشکلی مواجه شده است و می خواهید هزینه دقیق تعمیر آن را بدانید؛ تنها کافیست که با پشتیبانی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. تکنسین های این مرکز پس از عیب یابی این دستگاه مشکل اصلی آن را پیدا کرده و هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را تخمین زده و به شما اطلاع می دهند؛ تا اگر تمایل داشتید، پروسه تعمیرات آن را آغاز کنند.

شماره تلفن خدمات پس از فروش ایکس ویژن

ایکس ویژن یکی از برندهای خارجی باکیفیت در تولید لوازم خانگی و برقی، بخصوص انواع مختلف تلویزیون های LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره است. با وجود کیفیت و كارایی بالای محصولات ایکس ویژن، بروز مشكل و خرابی در تلویزیون های ایکس ویژن كه از جمله لوازم پرمصرف خانواده است، رایج بوده و اتفاق می افتد.

در این مواقع مهمترین كار مراجعه به تعمیركار متخصص ایکس ویژن برای رسیدگی به تلویزیون است. پشتیبانی ایکس ویژن در تهران ایکس ویژن سرویس با بیش از صدها متخصص مجرب تلویزیون ایکس ویژن، می تواند در همان روز یا فردای آن به منزل شما آمده و با تعمیر اصولی تلویزیون ایکس ویژن تان، مجددا اعضای خانواده را برای تماشای سریال محبوب تان دور هم جمع کند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما صرف نظر از نوع و مدل آن

تلویزیون ایکس ویژن شما یکی از حساس ترین و ظریف ترین لوازم برقی خانه شماست. هر تنش الکتریکی و یا نیرو و ضربه فیزیکی وارد شده به آن می تواند باعث مشكل در قطعه و یا مدارات داخلی تلویزیون شده و به بروز مشكلاتی مختلف منجر شود. ساختار داخلی پیچیده و تكنولوژی های به كار رفته در تلویزیون های ایکس ویژن هم سبب شده كه تنها متخصصین دوره دیده ایکس ویژن امکان انجام كار و تعمیر آن را داشته باشند.

از جمله خدمات پشتیبانی ایکس ویژن در تهران سرویس نصب و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط متخصصین باتجربه و حرفه ایست كه با استفاده از تجهیزات تخصصی پیشرفته و به روز در كارگاه تخصصی تلویزیون ما به ارائه خدمات و رفع تضمینی هر گونه مشكل پیش آمده برای تلویزیون ایکس ویژن شما می پردازند. البته دردسرهای نقل و انتقال تلویزیون را هم از شما سلب كرده ایم و همه موارد توسط تكنسین ما و بدون هزینه انجام می شود.

پشتیبانی ایکس ویژن در كرج و تهران

بسیاری از افراد نگران خسارات وارده به تلویزیون خود از طرف تعمیركاران تازه وارد هستند. ایکس ویژن سرویس متعهد است كه تنها از تكنسین های باتجربه ای كه بیش از هزاران تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را در كارنامه خود دارند، استفاده كرده و علاوه بر آن با بیمه تلویزیون در طول تعمیر، همه نگرانی های شما را برطرف می سازد. همچنین در پشتیبانی ایکس ویژن در تهران به همه خدمات انجام شده گارانتی معتبر تا چندین ماه پس از انجام خدمات هم تعلق می گیرد.

مشكلات متداول تلویزیون ایکس ویژن کدام است؟

  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است
  • پورت های HDMI و USB تلویزیون از كار افتاده است
  • تصویر وضوح ندارد و تار است
  • رنگ های تلویزیون قاطی می شوند
  • خطوط سفید در تصویر مشاهده می شود
  • تلویزیون اصلا روشن نمی شود یا خیلی كند روشن می شود
  • تصاویر کش می آیند یا جمع می شوند

اگر هر یک از موارد بالا و یا مشكلات دیگری را در تلویزیون ایکس ویژن خود مشاهده كردید، بلافاصله برای تعمیر آن اقدام كنید تا مشكل شما تشدید نشود. متخصصین پشتیبانی ایکس ویژن در تهران با تجربه و دانش تخصصی به روز خود قادر به رفع اصولی همه مشكلات تلویزیون های ایکس ویژن، صرف نظر از مدل و نوع آن هستند. برای پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن با ما تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش ایکس ویژن در كرج و تهران

اولویت ما در ایکس ویژن سرویس این است كه تلویزیون شما حتی الامکان تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعه نداشته باشد. اما اگر تلویزیون شما نیاز به قطعه داشته باشد هر چقدر كه تلویزیونتان کمیاب تر و تكنولوژی جدید تری داشته باشد قطعات آن گران تر خواهد بود و ناچارا هزینه آن بالا خواهد رفت. برای ارائه خدمات با پشتیبانی ایکس ویژن در تهران در تماس باشید.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: