ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

ما در شرکت سرویس تی وی تخصصی ایکس ویژن کنار شما هستیم! برند ايکس ویژن که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمايندگی های بسیاری در کشور عزیزمان است.

مرکز تعمیر سرویس تی وی سرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها در زمینه تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در تهران اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون ايکس ویژن با بالاترین کیفیت را کرده است.

ایکس ویژن سرویس با برخورداری از کارشناسان متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در تهران، يک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان است.

نمایند

گی تخصصی ایکس ویژن

درباره برند ايکس ویژن نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

ورود ايکس ویژن به بازار ایران درسال 1385 بود اين برند که يکی از زیر مجموعه های شرکت مادیران بوده، با راه اندازی خط تولید تلویزیون های X.Vision وارد بازار تجهیزات صوتی و تصویری شد. کیفیت بالای محصولات موجب قرارگیری اين برند درجایگاه سوم بازار شد.

گروه مادیران در سال ۱۳۴۳ با عنوان شرکت امیری و شرکا شروع به کار کرد. مؤسس اين شرکت محمود امیری بود. وی در سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد و دوره تحصیلات خود در زمینه تجارت را در لندن گذراند. محمود امیری در خانواده متمول و روشن فکر آذری الاصل بزرگ شد. او در اواخر دهه سی شمسی به همراه پدرش اولین سوپرمارکت بزرگ را در تهران راه اندازی می کند. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

اوایل شرایط کاری سوپرمارکت بارونق همراه بود اما بعدها باوجود رقبا و شرایط اقتصادی کشور مجبور می شوند که سوپرمارکت را تعطیل کنند. محمود پس از آشنایی با ماشین حساب های برقی ژاپنی از آن ها نمايندگی فروش در ایران را گرفته و در اين زمینه شروع به کار می کند.

کار شرکت امیری و شرکا درواقع با فروش همین ماشین حساب ها پا می گیرد تا اينکه پس از مدتی شروع به فروش تلویزیون های اسکناس شمار هم می کند. ازآنجایی که اجناس فروخته شده ژاپنی بود پس قیمت مناسب تری نسبت به رقبای اروپایی و آمريکایی خود داشت. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

البته قابل ذکر است که شرکا درواقع اعضای خانواده امیری بودند. شرکت امیری پس از مدتی با شرکت شارپ شروع به همکاری و فروش ماشین حساب دیجیتال و تلویزیون های اداری می کند.

در ابتدای امر اين شرکت مادیران با شروع تولید تلویزیون به فعالیت خود در اين برند ادامه داد بعد از مواجه شدن با استقبال مردم کشور عزیزمان ایران و گستردگی فعالیت پیشین شرکت مادیران در سال 1389 اولین فضای اداری باز در ایران را افتتاح کرد.

گروه مادیران تمامی شعبات خود را به ساختمان اداری تازه تاسیس مادیران منتقل کرد. اين ساختمان تنها مرکز اداری با طراحی فضای باز در ایران است. علاوه بر شعبات گروه مادیران، دفاتر مرکزی چند شرکت بین المللی هم در ساختمان مادیران قرارگرفته است. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

بعد از 6 سال بالاخره شرکت مادیران فعالیت خود را در شبکه لوازم خانگی گسترده کرد و در سال 1395 مادیران در ادامه برنامه های روبه رشد خود، فعالیت در عرصه لوازم خانگی را آغاز کرده است. هم اکنون محصولاتی همچون یخچال فریزر و لباسشویی با برند X.Vision و گارانتی مادیران در بازار عرضه می شوند.

مادیران برای تمرکز بیشتر بر گروه محصولاتش، زیرمجموعه های مختلفی به خود اضافه کرده است. براساس اعلام رسمی، شرکت صنایع الکترونيک مادیران روی تولید و توسعه لوازم الکترونيکی تمرکز دارد و شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران با تمرکز بر لوازم خانگی بنیان گذاری شده است.

ناگفته نماند شرکت فروشگاه های زنجیره های مادیران و خدمات پس از فروش مادیران هم فعالیت می کنند. مادیران می گوید با فعالیت هایش زمینه اشتغال بیش از ۱،۵۰۰ نفر نیروی انسانی را به طور مستقیم و بیش از ۳،۰۰۰ نفر را به طور غیرمستقیم فراهم کرده است.

بررسی پنل تلویزیون

تمامی وسایل برقی خانگی پس از گذشت زمان دچار مشکلاتی می شوند. تلوزیون هم يکی از وسایل خانگی بوده که بسیار حساس است و از حساس ترین قسمت ها آن برد تلویزیون و صفحه نمایش آن است که بیشترین خرابی را دارند.

برای پیشگیری از خرابی تلویزیون می توان از آن مراقبت کرد ولی باز هم امکان خرابی تلویزیون وجود دارد. اين مطلب را با توجه به بیشترین خرابی های ایجاد شده برای مشتریان “خدمت از ما” تهیه کرده ایم. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

امروزه بررسی تلویزیون ايکس ویژن، ايکس ویژن و دیگر برندها در راستای تشخیص سریع مشکلات و حل آن ها قبل از ریشه دار شدن و آسیب رساندن به قسمت های اصلی تلویزیون و افزایش هزینه تعمیر صورت می گیرد. تلوزیون شما هم اگر مشکلاتی مثل موارد زیر دارد می توانید با مطالعه آن ها راه حل تعمیر تلوزیون خود را متوجه شوید.

تلویزیون صدا دارد و تصویر ندارد

اصولا وقتی اين مشکل به وجود می آید بک لایت تلویزیون با اختلال مواجه شده و درست عمل نمی کند به اين معنی که نوری از پشت پنل ساطح نمی شود که تصویر را روشن کند در اين موارد اگر به صفحه نزديک شویم متوجه می شویم که تصویر بسیار تاريک وجود دارد، اين مشکل می تواند به دلیل اختلال در عملکرد خود بک لایت و یا قسمت های مرتبط به وجود آمده باشد و احتمال دارد تلویزیونی با چنین مشکلی را بتوان در منزل تعمیر کرد.

دلیل قطع شدن صدای گیرنده دیجیتال و مشکلات مشابه را می توان با در اين موارد جستجو و حل کرد. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

خط عمودی روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود

الف: دلایل متفاوتی می تواند باعث بروز چنین مشکلی شود از قبیل ضربه خوردگی پنل و یا ایجاد مشکل در برد تيکان و یا فلت های ارتباط دهنده.

در بیشتر مواقع، اگر خط ایجاد شده به طور سراسری از بالاترین نقطه تا پایین ترین نقطه کشیده شده باشد دلیل را می توان در برد تيکان و فلت های ارتباطی یافت و اگر مشکل از پنل اصلی نباشد و مشکل در قسمت های یاد شده باشد، هزینه های تعمیر به شدت کم می شود.

ب: اگر خط تمام صفحه را در بر نگرفته باشد باید گفت مشکل اصلی را می توان در پنل یافت که به دلیل نوع ساختار پنل ها LED و LCD قابل تعمیر نیست و باید کل پنل تعویض شود. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

در نهایت باید گفت در رابطه با اين مشکلات قطعا بهتر است تلویزیون توسط کارشناس فنی بازدید شود و مشکلیابی دقیق صورت بگیرد. شما می توانید از طریق خدمت از ما اقدام به تعمیر تلویزیون خود کنید. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

قسمتی از تصویر تیره شده است

اگر صفحه ضربه نخورده باشد اين مشکل می تواند مربوط به بک لایت باشد، که با خاموش شدن قسمتی از LED BAR مشکل به اين شکل مشاهده می شود که در صورت وجود قطعات مورد نیاز قابل تعمیر است ولی اگر بر اثر ضربه خوردگی باشد احتمال نیاز به تعویض تمام پنل وجود دارد که هزینه بالایی دارد در نهایت توصیه می شود توسط کارشناس فنی بازدید شود. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

صفحه تلویزیون آب خورده است

در صورت نفوذ مایعات در پنل تلویزیون با مشکلات مختلفی در نمایش تصویر مواجه می شود از اين جمله اين مشکلات می توان به اشاره کرد، دلیل به وجود آمدن چنین مشکلاتی ایجاد يک اتصال کوتاه و یا هر نوع اتصالی در برد TCONو یا فلت های ارتباط دهنده است.

اصولا اين مشکل در صورت موجود بودن قطعات مورد نیاز در محل معتبر بر طرف می شود. برای تعمیر می توانید در وبسایت خدمت از ما درخواست ثبت کنید.

 يک رنگ غیر عادی به تمام صفحه اضافه شده است نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

در صورت وجود و بروز چنین مشکلی نیاز به تعویض کامل پنل وجود دارد و تعمیر پذیر نیست. مشکل به وجود آمده را می توان در پنل یافت که از اجزای اصلی پنل به شمار می آید، هزینه تعمیر اين مورد می تواند حتی بین ۸۰ الی ۹۰ درصد قیمت کل تلویزیون باشد.

يک نقطه سفید در تصویر وجود دارد

در برخی از موارد متوجه می شویم يک یا چند نقطه سفید و نورانی در تصویر وجود دارد باید بدانیم که در اينجا تلویزیون در اصطلاح دچار پيکسل سوختگی شده است به اين معنی که تمام اجزای مرتبط با هم برای اينکه پيکسل به نقطه ای تبدیل شود که رنگی باشد در ایجاد تصویر کمک کند درست عمل نمی کنند. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

در نتیجه پيکسل روشن می ماند و حالت نقطه سفید به خود می گیرد، باید دانست راهکار به خصوصی برای حل اين مشکل وجود ندارد مگر تعویض کامل پنل که بسیار گرانقیمت تمام می شود. در صورت بروز مشکل با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

تصویر دوتایی شده است

وقتی تصویر دوتایی شده است و یا دچار اختلال و به هم ریختگی شده است، پنل اصلی با مشکل مواجه شده است ولی احتمال وجود مشکل در بورد TCON هم وجود دارد، در اين مورد حتما برای تعیین دقیق مشکل نیاز به بازدید توسط کارشناسان وجود دارد.

صفحه شکسته است

هیچ راهکاری برای تعمیر وجود ندارد، و نیاز به تعویض کامل پنل وجود دارد که هزینه ای تا ۸۰ الی ۹۰ درصد قیمت کل تلویزیون را در برمیگیرد. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

صفحه ضربه خورده است

در صورت وارد شدن ضربه به صفحه و یا برخورد شی نوک تیز با صفحه مشکلاتی در تصویر به وجود می آید که تمام آن ها برای حل شدن نیاز به تعویض کامل پنل دارد. از مشکلات به وجود آمده می توان به ایجاد خط روی تصویر – تیره شدن تصویر اشاره کرد.

قطع و وصل شدن لحظه ای صفحه نمایش تلویزیون

اين اتفاق در بیشتر موارد زمانی رخ می دهد که تلویزیون به تلویزیون گیرینده دیجیتال و یا تلویزیون های مشابه دیگری از طریق پورت HDMI متصل باشد. مشکلات پیش آمده در اتصال گوشی به تلویزیون قدیمی، موارد اتصال لپ تاپ به تلویزیون و دیگر تلویزیون های جانبی در اين مورد دیده می شود.

وقتی شما از يک وسیله برقی با توان بالا مثل: لباسشویی، آبمیوه گیری و یا لوازم مشابه که دارای موتور می باشند در منزل استفاده می کنید به دلیل تولید نواسانات مغناطیسی، باعث ایجاد نویز در وسایل دیجیتال می شود. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

پس بخشی از موارد تعمیر یخچال ايکس ویژن، بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال و دیگر برندها در کنار خدماتی مثل تعویض تسمه ماشین لباسشویی، پیشگیری از آبریزی ماشین لباسشویی با رعایت اصول طریقه نصب شلنگ تخلیه لباسشویی با بررسی وضعیت برق و کابل های استفاده شده همراه است.

همین نویز در لوازم دیجیتال، مثل تلویزیون، باعث بروز مشکلاتی می شود که نمونه پر رنگ آن قطع شدن لحظه ای تلویزیون، عدم شناسایی هارد اکسترنال بعد از اتصال به تلویزیون و همین طور مشکلات نمایشی در حین نحوه اتصال سینما خانگی به تلویزیون است.

دیر روشن شدن تلویزیون ايکس ویژن

بعضی مواقع تلویزیون شما دیر روشن می شود یا باید چند بار دوشاخه تلویزیون را از پریز بکشید و دوباره بزنید تا تلویزیون روشن شود. اين عیب معمولا مربوط به برد پاور تلویزیون است. فرسودگی قطعات برد پاور معمولا بعد از 5 یا 6 سال به وجود می آید.

در اين حال اگر زود تعمیر شود برد پاور به درستی به کار خود ادامه می دهد و چند سال بدون مشکل کار می کند. اما بعضی وقتها تلویزیون دیر تعمیر می شود و با همین حالت خراب استفاده می شود. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

در اين صورت برد پاور به طور کامل خراب می شود. و در موارد کم باعث خرابی برد مین می شود که هزینه تعمیر بسیار بیشتر می شود. تعمیر برد پاور معمولا در منزل انجام می شود و نیازی به انتقال تلویزیون به تعمیرگاه نیست.

کارشناسان اعزامی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی تلویزیون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات خراب اقدام کنند. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

اين امر باعث صرفه جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد.

ریست کردن تلویزیون ايکس ویژن

ریست تلویزیون ايکس ویژن و یا هر تلویزیون دیگری به معنای برگرداندن آن به تنظیمات اولیه است. تلویزیون ها سیستم پیچیده ای داند و اگر تنظیمات مورد نظر کاربران روی آن اعمال شود و یا به عبارت بهتر تلویزیون شخصی سازی شود امکان دارد با مشکل مواجه شده و به ریست تلویزیون نیاز داشته باشید.

تلویزیون های ايکس ویژن هم از اين قاعده مستثنی نبوده و اگر با مشکل مواجه شوند به ریست تلویزیون ايکس ویژن نیاز خواهید داشت. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

در روش اول لازم است برای ریست کردن تلویزیون ايکس ویژن به تنظیمات رفته و گزینه تنظیمات کارخانه را اعمال کنید. اگر برای ریست تلویزیون و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه اطمینان دارید گزینه تایید را انتخاب کرده و برای ریست شدن تلویزیون منتظر بمانید.

استفاده از منوی مخفی تلویزیون روش دیگری است که برای ریست کردن تلویزیون ايکس ویژن مورد استفاده قرار می گیرد. نام گذاری ” منوی مخفی ” در تلویزیون به این خاطر است که برای ورود به اين تنظیمات لازم است کد دستوری خاصی را در تلویزیون وارد کنید. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

توجه داشته باشید گزینه هایی که در اين قسمت قرار دارند در صورت تنظیمات اشتباه امکان دارد کارایی تلویزیون را مختل کنند. در نتیجه اگر اطلاعات کافی برای تنظیم اين منو ندارید توصیه می کنیم از ورود به اين بخش خودداری کنید. اگر لازم است به اين منوی مخفی وارد شوید مراحل زیر را دنبال کنید.

برای اعمال درست تنظیمات لازم است تمامی اين دکمه ها پشت سر هم و بدون مکث و در حالت استندبای فشار دهید:

info + menu + mute + power نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

پس از فشار دادن اين کلید ها تلویزیون روشن شده و روی نمایشگر آن جدول منوی مخفی را مشاهده خواهید کرد. اولین گزینه در اين بخش option نام دارد.

اگر اين گزینه را انتخاب کنید زیر مجموعه آن باز شده که اولین آن گزینه reset است. با انتخاب گزینه “ریست”، تلویزیون ايکس ویژن به تنظیمات کارخانه بازگشته و در طی اين فرايند چند ثانیه تلویزیون خاموش شده و پس از چند لحظه روشن می شود.

قطع شدن تصویر در تلویزیون ايکس ویژن

اگر تلویزیون شما در شرایطی قرار گیرد که صدا داشته اما فاقد تصویر باشد، به این خاطر است که مین برد مشغول پردازش است. همینطور اين احتمال وجود دارد که پنل و یا خروجی بک لایت تلویزیون­ های ايکس ویژن دچار مشکل شده باشد. اما در بیشتر اوقات اين مشکل به دلیل اختلال در بک لایت تلویزیون می باشد.

بک لایت، نور پیش­زمینه­ی تلویزیون­ های ال­ای­دی و ال­سی­دی است، که با خراب شدن آن تصویر از بین رفته و صفحه سیاه می شود و تنها يک هاله کم نور از تصویر را می توان مشاهده کرد. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

وقتی بک لایت تلویزیون های ايکس ویژن دچار مشکل می شوند، کانال های تلویزیون ناگهانی تعویض می شوند و هم چنین با انداختن نوری مثل نور چراغ قوه به صفحه، می توانید تصویر تلویزیون را مشاهده کنید.

يکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تصویر تلویزیون دچار مشکل شود، آبخوردگی صفحه تلویزیون می باشد. اين حالت با اسپری کردن مواد شوینده و وارد شدن آن ها به قسمت پایین صفحه نمایش اتفاق می­افتد که باعث اتصالی و خراب شدن فلت های پنل تلویزیون می شود.

قطع شدن تصویر به دلیل خرابی برد پاور تلویزیون

بعضی اوقات امکان دارد قسمت ولتاژ بک لایت در برد پاور دچار مشکل شود. در اين صورت هم بک لایت تلویزیون خراب شده و نیازمند تعمیر برد پاور می باشد. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

قطع شدن تصویر به دلیل خرابی بک لایت

قطع شدن تصویر اگر صدا وجود دارد ولی صفحه تلویزیون کاملا سیاه شده باشد، مربوط به بک لایت تلویزیون است. اين مشکل امکان دارد در زمان روشن کردن تلویزیون رخ دهد. در اين حالت لوگوی تلویزیون نمایش داده شده و سپس تصویر بلافاصله قطع شود.

حتی اگر تصویر تلویزیون به طور چشمک زن در آید هم، حکایت از مشکل در بک لایت دارد. مشکل قطع شدن تصویر در تلویزیون های ايکس ویژن، به اين شکل است که قبل از قطع شدن کامل تصویر، قسمت های بالا و یا پایین تلویزیون تیره می شود.

وقتی اين مشکل به وجود می آید، بهترین راه حل اين است که بک لایت را تعمیر کنید تا به مین برد و برد پاور آسیب نرسد. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

قطع شدن تصویر به دلیل آبخوردگی تلویزیون ايکس ویژن

آبخوردگی صفحه تلویزیون يکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های ايکس ویژن است. اين اتفاق امکان دارد به دلایل مختلفی رخ دهد؛ مثلا: اسپری کردن مایعات تمیز کننده به طور مستقیم روی صفحه تلویزیون، گرفتن خاک پنل تلویزیون با يک دستمال کاملا خیس، قرار داشتن تلویزیون به مدت طولانی در يک محیط مرطوب.

در اين حالت ها به پنل آسیب وارد شده و مشکلاتی را برای صفحه­ تلویزیون ایجاد می کند. يکی از اين مشکلات، قطع شدن تصویر تلویزیون می باشد. در حالت آبخوردگی تلویزیون، تصویر آن به رنگ سرمه ای درمی­آید اما هم چنان صدا وجود دارد.

منظور از حالتی که صفحه تلویزیون سرمه ای شده اين است که با خاموش و روشن کردن تلویزیون تفاوت را متوجه می شوید.

چون در حالت خرابی بک لایت تفاوت خاصی وجود ندارد. یعنی در خرابی بک لایت با خاموش و روشن کردن تلویزیون هیچ تغییری در صفحه تلویزیون مشاهده نخواهید کرد. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

مشکل عدم نمایش تصویر در صورت وجود صدا، يکی از مشکلات رایج در تلویزیون ايکس ویژن می باشد. می توانید برای بررسی صحیح و حل اين مشکل به پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن مراجعه کنید.

تعمیر تخصصی ایکس ویژن

يکی از موارد مهم در تعمیر تلویزیون ايکس ویژن هزینه تعمیر است. البته لازم به ذکر است که بگوییم هزینه تعمیر تلویزیون ايکس ویژن کاملا متغییر بوده و بر اساس همین موضوع معمولا پس از آنکه کارشناسان نمايندگی تلویزیون ايکس ویژن به محل مورد نظر شما می آید و بررسی های لازم را انجام می دهد قیمت نهایی را اعلام می کند.

علاوه بر اين موضوع نوع قطعه ای که برای آن مشکل ایجاد آمده و باعث اين موضوع شده است که شما نیاز به تعمیرداشته باشید کاملا روی هزینه تعمیر تلویزیون ايکس ویژن تاثیر گذار خواهد بود.

در رابطه با اين موضوع باید بگوییم که اگر تصور می کنید که می توانید خودتان تعمیر تلویزیون را انجام بدهید تا جای ممکن اين ریسک را نکنید. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

در واقع گاهی صرفه جویی در هزینه باعث هزینه های بیشتری برای شما خواهد شد به همین خاطر شما باید به برای تعمیر با نمايندگی تلویزیون ايکس ویژن تماس بگیرید. هزینه تعمیر و تعویض قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است. معمولا تخفیفاتی هم برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته می شود.

البته هزینه های که در اتحادیه مطرح شده است مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیر است. در حال حاضر چون نرخ قطعات نوسان زیادی دارد و بر اساس نوع مدل تلویزیون خیلی متفاوت است در هنگام تماس تلفنی با شرکت هزینه تقریبی قطعات و تعمیر را بپرسید. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

نگهداری از تلویزیون ایکس ویژن

عموما نمايندگی برند تلویزیون ها در زمان خرید چند ترفند و راهنمایی به شما ارائه می دهند که باعث حفظ بلند مدت طول عمر و کیفیت تلویزیون شما می شود. در ادامه بعضی از اين نکات ضروری ذکر شده است که با رعایت آن می توانید کیفیت و طول عمر تلویزیونتان را تضمین کنید.

رطوبت و دما

تلویزیون شما نباید در مکان بسیار گرمی که گردش هوا در آن محدود است قرار بگیرد چون قطعات الکترونيکی حساس داخل تلویزیون نابود می شوند، و همین امر يکی از علل کوتاه شدن عمر تلویزیون شما است. مکانی که تلویزیون خود را روی آن قرار می دهید باید دارای تهویه هوای مناسب باشد.

در بعضی مواقع افراد مکان مناسبی را برای تلویزیون خود انتخاب نمي کنند برای مثال تلویزیون را بیش از حد به دیوار می چسباند و یا در کنار پرده های ضخیم قرار می دهند، که اين امر باعث محدودیت گردش هوا می شود. اگر تلویزیون را داخل دکور دیواری قرار داده اید، باید از فضای آزاد اطراف تلویزیون اطمینان داشته باشید.

تلویزیون شما باید از تلویزیون های حرارتی، رادیاتورها، شومینه و کولر ها فاصله مناسب داشته باشد. به طور کل تلوزیزیون باید از نوسان دما، رطوبت و نور مستقیم خورشید به دور باشد. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

تلویزیون خود را به محافظ وصل کنید

يکی از علل آسیب دیدن تلویزیون ها نوسان برقی است که در طولانی مدت باعث سوختن آن می شود. شما می توانید با استفاده از يک محافظ و ترانس خودکار با ولتاژ مناسب، تلوزیون را از اين آسیب در امان نگه دارید.

تلویزیون باید به محافظ مناسبی متصل شود که دارای منبع تغذیه صحیح باشد یعنی ولتاژ دقیق و مورد نیاز را به تلویزیون منتقل کند .پس زمان خرید محافظ تلویزیون توجه کنید.

اجتناب از لمس صفحه تلویزیون

هرگز نباید صفحه تلویزیون خود را لمس کنید چون باعث نابودی پيکسل های موجود در صفحه شده و در نهایت، کیفیت تصویر کم می شود. صفحه نمایش از مواد ظریف ساخته شده است. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

برخورد اشیا تیز با آن باعث خسارات جبران ناپذیر می شود. کودکان افرادی می باشند که دوست دارند روی صفحه نمایش را لمس کنند، پس به آن ها یاد دهید که ازانجام دادن این کار خودداری کنند.

از بین بردن گرد و غبار تلویزیون

روی تلویزیون گرد و غبار زیادی می نشیند، دلیل عمده آن به جریان هوای منطقه بستگی دارد. اگر در منطقه ای که زندگی می کنید گرد و خاک زیاد است، باید تلویزیون خود را سه تا چهار بار در هفته پاک کنید.

گرد و غبار هم می تواند باعث ایجاد شوک الکتريکی شود و بدترین نتیجه آن آسیب به قطعات داخلی تلویزیون است.

تلویزیون پلاسما، ال سی دی و ال ای دی به برق استاتيک حساس می باشند، پس استفاده از پاک کننده ها و پارچه های ضد استاتيک بسیار مهم است. شما می توانید زمان تمیز کردن تلوزیون خود از پارچه ميکرو فیبر کمک بگیرید.

پیشگیری از داغ شدن تلویزیون

يکی از علل داغ شدن تلویزیون، ثابت ماندن تصویر در طولانی مدت است که در بعضی مواقع باعث سوختن نمایشگر می شود. برای پیشگیری از احتمال سوختگی، می توانید صفحه نمایش خود را برای لحظه ای کوتاه خاموش کنید و یا کانال های دیگر را امتحان کنید، در اين صورت پیسکل های تلویزیون قادر به استراحت بوده و باعث حل خطر می شود.

تلویزیون خود را به درستی نصب کنید نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

تلویزیون های ال سی دی وزن سنگینی دارند، به همین خاطر تاکید می شود در جای مناسب نصب شوند. حتما از استحکام پایه های میز تلویزیون خود اطمینان پیدا کنید تا در صورت تکان احتمالی مشکلی برای تلویزیون ایجاد نشود.

اگر دوست دارید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید، حتما از پایه های نگهدارنده استاندارد کمک بگیرید و از استحکام دیوار خود اطمینان پیدا کنید.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: