ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن یکی از معضلاتی است که افراد بسیاری که از این برند استفاده می کنند با آن روبرو می شوند. در واقع هر برند تلویزیون با استفاده اشتباه کابر و با گذشت زمان با مشکل روبرو می شود و این موضوع فقط به تلویزیون ایکس ویژن مربوط نمی شود!

اینجا تعمیرگاه تخصصی تلویزیون های ایکس ویژن است، ما با کمک کارشناسان خود در سریع ترین زمان ممکن مشکلات شما را حل می کنیم و تلویزیون شما را به حالت عادی برمیگردانیم! همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را در هر کجای تهران و کرج که هستید ثبت کنید.

 تعمیرگاه معتبر ایکس ویژن سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و کرج است. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سال بسیاری پشتیبانی و خدمات دهی تلویزیون ها را برعهده دارد و توانسته در طی سال ها فعالیت در این زمینه خاطرات خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان ثبت کند.

این نمایندگی با کمک بهترین و با مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون ایکس ویژن توانسته قدم به قدم با فناوری روز دنیا، سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را در همه تعمیرگاه های معتبر ایکس ویژن قبول کند.

به این خاطر كه ما به همه نقاط قوت و ضعف تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آشنایی کامل داریم در صورت ایجاد هر مشکلی در کوتاهترین زمان آن را یرظرف می کنیم. ما همه تلاش خود را نسبت به تعمیر قطعات و تعویض آن به کار می بندیم.

تلویزیون های ایکس ویژن یکی از برندهای جدیدی هستند كه در سال های گذشته در بازار عرضه می شوند. بازار اولیه این دسته از تلویزیون ها در ایران و خاورمیانه می باشد. ایکس ویژن یکی از محصولاتی است كه در یک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶ به نمایندگی توزیع ماد ایران پیوست و به این ترتیب نام تجاری X.Vision در ایران راه اندازی گردید.

خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن و تعمیرات تخصصی ما!

برای فهمیدن علل خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن در ابتدا باید همه ویژگی های این دسته از تلویزیون ها را بشناسیم. در این بررسی، قطعات به کار رفته نمایندگی های تولیدی از همه چیز مهم تر است.

اکثر مدل های تلویزیون های ایکس ویژن از پنل هایی ساخته شده اند كه قطعات آن دارای بخش های لایت برد و تیکان می باشند. این پنل ها شباهت زیادی به قطعاتی دارند كه برندهای ایرانی و نمایندگی های داخلی آن ها را تولید می کنند. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن در این زمینه را می توان با بررسی این پنل ها حل کرد.

ویژگی های تلویزیون ایکس ویژن

در جواب سوال اینكه آیا تلویزیون ایکس ویژن خوب است؟ از ویژگی های تلویزیون ‎های ایکس ویژن كه آن ها را از دیگر تلویزیون ها مجزا می کند می توان به این چند مورد اشاره کرد: خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

  • مجهز به پانل LED با درجه کیفی +A
  • دارای DVBT داخلی با کیفیت HD
  • وضوح تصویر بالا Full HD یا رزولوشین ۱۹۲۰ x 1080
  • زاویه دید بسیار وسیع ۱۷۸ درجه افقی و عمودی
  • روشنایی و وضوح بسیار بالا در تصویر
  • قابلیت پخش فیلم به حالت ۲۴ فریم در ثانیه خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن
  • قابلیت پخش صدا با فرمت های MP3,WMA,AAC
  • مجهز به ماشین زمان Time Shift
  • قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR حتی در حالت آماده به کار
  • قابلیت نمایش عکس ها با فرمت های JPG,JPE,PNG,BMP
  • قابلیت پخش تصاویر با فرمت های DIVX,MPG,MPEG,MP4,MOV,MKV
  • قابلیت پخش تصاویر، فیلم ها و موزیک از روی حافظه USB
  • مجهز به پردازشگر چند هسته ای

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن چه عللی می تواند داشته باشد؟

از دیگر موارد خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن روشن نشدن آن است. گاهی اوقات با روشن نشدن تلویزیون به ایجاد مشکل پی می بریم. این ایراد به طور معمول مربوط به بخش پاور تلویزیون می شود.

با تعویض قطعه خراب پاور سوپلای به احتمال قوی مشکل پاور حل خواهد شد، ولی اگر مشکل حل نشد خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن شما با تعویض کلی پاور حل می شود. بیشتر مواقع این قطعه یک ماه ضمانت دارد كه اگر شامل ضمانت باشید می توانید از این خدمات برای حل خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن خود استفاده کنید.

بررسی روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن
  • روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن به خاطر خراب شدن برد پاور تلویزیون
  • روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن به خاطر ویروسی شدن مین برد تلویزیون
  • دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن به خاطر فرسودگی قطعات برد پاور
  • روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن به خاطر خراب شدن cpu مین برد
  • حل مشکل روشن نشدن تلویزیون با ریست کردن تلویزیون ایکس ویژن
  • اعزام سرویس کار و تکنسین حرفه ای تلویزیون در سریعترین زمان ممکن به منزل شما

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

گزینه دیگر كه در خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن می تواند رخ دهد روشن نشدن تلویزیون است. گاهی اوقات با روشن نشدن تلویزیون به ایجاد مشکل پی می بریم. این ایراد به طور معمول مربوط به بخش پاور تلویزیون می شود.

با تعویض قطعه خراب پاور سوپلای به احتمال قوی مشکل پاور حل خواهد شد، ولی اگر مشکل حل نشد خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن شما با تعویض کلی پاور حل می شود. بیشتر مواقع این قطعه یک ماه ضمانت دارد كه اگر شامل ضمانت باشید می توانید از این خدمات برای حل خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن خود استفاده کنید.

خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای

یکی دیگر از مشکلاتی كه می تواند در لیست خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن به حساب آید خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای است. حتی امکان دارد تلویزیون از حالت استند بای خارج شود ولی صدا و تصویر نداشته باشد و حتی کنترل تلویزیون هم کار نکند. مشکل و خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن در این حالت مرتبط با بخش مین برد است كه این بخش هم به طور معمول شامل یک ماه ضمانت است كه می توان اگر در تاریخ مقرر قرار گرفته باشید از این خدمات استفاده کنید.

  • چراغ استندبای قرمز: تلویزیون خاموش است.
  • چراغ استندبای چشمک زن زرد: تلویزیون ایکس ویژن در حال روشن شدن است
  • چراغ استندبای سبز: تلویزیون روشن و آمده است. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

شما می توانید از روی چراغ نشانگر، مشکلات مربوط به تغذیه POWER و یا بکلایت BACKLIGHT تلویزیون های LCD ایکس ویژن و LED ایکس ویژن را تشخیص داد. توجه کنید كه اگر پس از روشن کردن چراغ زرد تعداد زیادی چشمک می زند اما تلویزیون ایکس ویژن XVISION روشن نمی شود مشکل از برد تغذیه است كه باید سریعا برد را تعمیر کنید.

اگر دوباره چراغ به وضعیت استندبای یعنی چراغ قرمز برشود ولتاز 12 ولت را ندارد. اگر سبز شود و یک صدای شدید دهد مشکل مسیر منفی ولتاژ دی سی DC VOLTAGE را دارد. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

اگر سبز شود و تصویر نیاید اما صدا داشته باشید بکلایت سوخته است. حال برای تعمیر بکلایت و برد تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر پاور، تعمیر LCD و… روی کارشناسان ایکس ویژن سرویس حساب کنید.

روشن و خاموش شدن پشت سر هم

گاهی اوقات امکان دارد تلویزیون روشن شود لوگو مشاهده شود و مجدد خاموش شود. تکرار این حالت یا در حقیقت reboot شدن مکرر تلویزیون از خراب شدن بخش مین برد است. برای حل این مشکل باید از نرم افزارهای مخصوص مدل تلویزیون خود استفاده کنید.

قطع شدن تصویر هنگامی كه صدا وجود دارد

این مشکل و خراب شدن تلویزیون های ایکس ویژن در بیشتر مدل های بدون ضمانت رخ می دهد. حالتی كه تصویر تلویزیون قطع می شود در حالی كه صدا به طور کامل و واضح در حال پخش شدن است.

یک بخش به نام LN در این رده تلویزیون ها دچار ضعف کارخانه ای است كه می تواند باعث خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن شود. تلویزیون های سایز ۴۷ اینچی دارای دو سری الی ای دی می باشند كه بیشتر از دیگر مدل ها دچار این مشکل می شود چون LN در برد این مدل ها بیشتر پروتکت کرده و این عمل باعث قطع شدن تصویر می شود.

پیدا شدن نوار صورتی در بالای تصویر

از دیگر مشکلاتی كه می تواند در سیستم های تلویزیون ایکس ویژن ایجاد شود پیدا شدن یک نوار در حدود ۱۰ سانتی متر در بالای تصویر است كه رنگی شبیه به صورتی دارد. این نوار خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن به شمار می رود كه به مرور زمان افزایش پیدا کرده و در همه جای پنل گسترش پیدا می کند. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

هر چه نور پنل تلویزیون را کم کنید این نوار هم محوتر و کم رنگ تر می شود. پس می توان گفت كه این نوار با مشکلاتی در لامپ تصویر پیدا می شود كه در بعضی موارد پس از تعویض لامپ تصویر نور به حالت اولیه برگشته و این مشکل رفع می شود.

قطع شدن صدای تلویزیون به چه دلیل است؟

در این حالت به طور عادی تلویزیون کار می کند اما صدا نسبتا تاخیر داشته و گاهی هم قطع می شود. برای خراب شدن تلویزیون های ایکس ویژن در حالت قطع شدن صدا باید ابتدا پاور تلویزیون را کنترل کرد، چون خراب شدن پاور می تواند منشا این مشکل باشد.  خراب شدن پاور می تواند به بخش سیستم کنترل تلویزیون هم سرایت کرده و کنترل تلویزیون را هم دچار نقصان کند.

روند تعیین هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی خدمات نمایندگی ایکس ویژن سرویس

روند تعیین هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس به صورت کاملا شفاف و منصفانه مدیریت می شود. انجام تعمیر در مقایسه با روش هایی مثل تعویض تلویزیون یا مواردی از این دست قطعا موجب مدیریت هزینه ها برای کاربران می شود.

حتی می توان گفت كه در این حالت نباید نگران هزینه های سنگین هم بود، چون نمایندگی ایکس ویژن سرویس در قالب یک نمایندگی معتبر و حرفه ای فعالیت داشته و در نتیجه کاربران و متقاضیان تعمیر به سادگی فرصت مقایسه کیفیت و هزینه تعمیر با دیگر مراکز دیگر را هم خواهند داشت.

در نمایندگی ایکس ویژن سرویس هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با توجه به چه پارامترهایی تعیین می شود؟

  • تعمیرکار تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس تنها از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات استفاده می کنند.
  • این عامل نقش مهمی در تعریف و تعیین هزینه ها برای متقاضیان خواهد داشت. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن
  • اولویت قرار دادن تعمیر الگو مهم دیگری است كه هزینه هایی منصفانه را در نهایت برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.
  • بهره مندی از تلویزیون ها و تجهیزات پیشرفته، فرصت افزایش موفقیت مراحل تعمیر را ایجاد می کند.
  • این موضوع نقش مهمی در بررسی دقیق تلویزیون ایکس ویژن و پیشگیری از خراب شدن های جزئی این نمایشگر در آینده خواهد داشت.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در شمال تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون ارائه دهنده همه خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان تلویزیون های تلویزیون است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون حرفه ای ترین خدمات مرتبط با تعمیر انواع تلویزیون های تلویزیون و پنل های تلویزیون را دریافت نمایند. تعمیر تلویزیون در این نمایندگی محدود به مدل و برند خاصی نیست و از همه خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری كه در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران

کارشناسان ایکس ویژن سرویس مفتخرند خدمات تعمیر در انواع LED , LCD , Plasma , 4k , OLED و انواع سیستم های صوتی، تعمیر دی وی دی و سینمای خانگی را در منزل شما و در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند.

شما می تونید در اولین تماس با تکنسین تعمیر مربوط به تلویزیون خود مشاوره تلفنی انجام داده و با اعلام مدل و مشکل تلویزیون اطلاعات کاملی از بررسی قطعات خراب، مراحل تعمیر، زمان مورد نیاز و هزینه خدمات دریافت کنید.

با ثبت سرویس و درخواست کارشناس در زمانی کمتر از 2 ساعت کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون غرب تهران در منزل شما حاضر شده و شروع به بررسی و تعمیر تلویزیون خراب شما می کنند. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران

بهترین مکان برای تعمیر تلویزیون شما تعمیری است كه در نزدیکی منزل شما قرار دارد. تعمیر تلویزیون شرق تهران مجموعه سیاری را فراهم نموده است كه در صورت نیاز شما فورا در منزل حاضر شده و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد.

مشتریان گرامی برای ثبت در خواست می توانند از شماره های تماس ما استفاده کنند و یا فرم درخواست آنلاین را از مجموعه تعمیر تلویزیون شرق تهران درخواست کنند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در غرب تهران

نمایندگی حرفه ای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طی سال ها تجربه در زمینه سرویس دهی خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به خوبی به این نتیجه دست پیدا کرده است كه تلویزیون در منزل و منزل شما از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و نمایندگی ها و برندها هم برای این کار همه توان خود را به کار برده اند تا محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کنند.

ما اعتقاد داریم كه تولید محصول با کیفیت نیازی به تبلیغات نداشته و همه هزینه های هنگفتی را كه در بخش تبلیغات نیاز به صرف کردن است را در بخش تعمیر و کیفیت تولید لوازم خانگی ایکس ویژن به کار می بریم. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر یک ایراد شایع در تلویزیون های LED و LCD است كه بیشتر به خاطر خراب شدن پنل تلویزیون است. البته كه برد پاور و برد مین در این زمینه بی تقصیر نیستند. این ایراد بیشتر در تلویزیون های LED مربوط به بکلایت تلویزیون است. كه در تلویزیون های 47 تا 55 اینچ پیش می آید. پرش تصویر و سیاه شدن گوشه تصویر باعث تیک در تصویر می شود مربوط به لیکویید است.

بخاطر همین تشخیص دقیق دلیل پرش تصویر تلویزیون نیاز به بررسی تلویزیون و تست عملکرد همه قطعات آن توسط تکنسین تعمیر تلویزیون دارد. در هر حال، اگر خراب شدن در تصویر تلویزیون خود دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون مشکل تلویزیون خود را حل کنید. باید تلویزیون در حالت خراب استفاده نشود در غیر این صورت امکان دارد آسیب دیدگی بیشتر شود.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

منظور از آب خوردگی نفوذ آب از بخش جلویی تلویزیون به پایین پنل است كه باعث خراب شدن فلت پنل می شود. اگر آب خوردگی تلویزیون زیاد باشد احتمال تعمیر کم می شود. البته اگر تلویزیون دچار آب خوردگی می شود باید سریعا تلویزیون را خاموش کنید و به هیچ وجه دیگر آن را روشن نکنید.و به یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر تلویزیون مراجعه کنید، اگر آب خوردگی کم باشد احتمال تعمیر بالا است.

تعمیر تلویزیون آب خورده با تلویزیون بندینگ انجام می شود. تلویزیون بندینگ یک ماشین برای تعمیر تلویزیون های آب خورده است. برای تعمیر پنل تلویزیون باید تلویزیون به تعمیرگاه منتقل شود. برای تعمیر پنل باید برد آدرس به طور کامل تعویض شود و از فلت های نو استفاده شود.

دلیل خاموش شدن تلویزیون

یکی از علل مهم خاموشی تلویزیون نوسان برق است. كه باعث خراب برد پاور تلویزیون می شود. برای جلوگیری از این خراب شدن می توان از محافظ برق استفاده کرد. برد پاور در صورت خراب شدن قابل تعمیر است و با تعویض قطعات خراب به حالت اول برمی شود. برد پاور دارای چندین ترانزیستور و آی سی است كه با نوسان برق دچار مشکل می شوند.

یکی دیگر از علل خاموش شدن تلویزیون خراب شدن مین برد تلویزیون است. خراب شدن مین برد هم علل متنوعی دارد كه ما در اینجا چند نکته را شرح می دهیم. اول این كه مین برد به خاطر ویروسی شدن با فلش ویروسی دچار مشکل می شود و از کار می افتد. دلیل دوم استفاده از کابل hdmi نا مرغوب است كه cpu تلویزیون خراب می کند. معمولا باید پس از چند سال کابل hdmi را تعویض کنید. خراب شدن برد پاور هم باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود.

دلیل خاموش شدن در منزل و منزل شما بررسی می شود و شما می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون در غرب تهران تماس بگیرید و در خواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون – خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

مهمترین بخش در صدای تلویزیون مین برد تلویزیون است. همه پردازش های تلویزیون در بخش مین برد اتفاق می افتد و پس از پردازش صدای تلویزیون به بخش آمپیلی فایر می رود كه در بیشتر اوقات آمپیلی فایر بر روی مین قرار دارد.

اگر کارشناسان تعمیر درستی عملکرد مین برد را تأیید کند، دیگر قطعات تلویزیون مثل بلندگو، برد پاور و … مورد بررسی قرار می گیرند تا در صورت نیاز سرویس و یا تعویض شوند.

خوشبختانه غالب مشکلات پیش آمده در بخش صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل حل می باشند و خیلی جدی به شمار نمی آیند. همانطور كه گفته شد، مهم ترین دلیل ایجاد مشکل در صدای تلویزیون، وجود مشکل در بخش مین برد تلویزیون است.

اگر امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب تلویزیون و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد تلویزیون تعویض می شود.

عوامل مؤثر بر پرش تصویر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، به دو روش انجام می شود. روش اول مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن و تحویل تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن است. در این روش همه عملیات مورد نیاز برای سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه انجام می شود. روش دوم، ثبت درخواست «تعمیر در منزل تلویزیون » توسط شما و حضور تکنسین تعمیر در منزل است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن چه در منزل مورد نظر و چه در نمایندگی آن محصول، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست کارشناسان با تجربه و با به کارگیری از پیشرفته ترین ابزار و تلویزیون های روز انجام می پذیرند. برای کسب رضایت و آسایش خاطر کاربران همه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این نمایندگی، شامل یک ماه ضمانت کتبی است.

پروسه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن چقدر زمان بر است؟

پس از تماس با نمایندگی معتبر تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، کارشناسان در مدت زمان کمتر از 1 ساعت در منزل شما حاضر می شوند و شروع به بررسی تلویزیون می کنند. مدت زمان بررسی و تعمیر تلویزیون های تلویزیون متفاوت است و بسته به مدل تلویزیون و مشکل متفاوت است.

به عنوان مثال اگر مشکل تلویزیون به نحوی باشد كه نیاز به تعویض قطعه ای نایاب داشته باشد، و یا اگر برد تلویزیون ایکس ویژن شما نیاز به تعویض، تعمیر و تست داشته باشد نهایتا تا مدت زمان 2 روز کارشناسان ما شروع به حل کردن ایراد تلویزیون های شما خواهند کرد. خراب شدن تلویزیون ایکس ویژن

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: