ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر در جست و جوی تلفن نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا شما را با مشکلات احتمالی این تلویزیون که شما را نیازمند تماس با نمایندگی تعمیر تلوزیون کرده است آشنا کنیم!

تلویزیون ایکس ویژن یک برند ایرانی است که با کیفیت تصویر و صدای فوق العاده ای در بازارهای ایران و خواورمیانه ظاهر شده است. این برند دارای نمایندگی هایی در سراسر ایران است که برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نهایت تلاش خود را به کار می بندند. سرویس تی وی یکی از این مراکز به شمار می رود که در تهران و کرج آماده پاسخگویی به مشکلات شما می باشد.

با توجه به اختلالات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات تلویزیون بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و کمک قطعات اورجینال می کنند.

با توجه به اینکه این خدمات توسط کارشناسانی با سال ها تجربه ارائه می گردد و دارای یک ماه ضمانت است، شما می توانید با خیالی آسوده تلویزیون ایکس ویژن خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

آدرس و تلفن نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرگاه مجاز ایکس ویژن همه خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را به کاربران گرامی ارائه می دهد. در این راستا جمعی از زبده ترین متخصصین و مهندسان تعمیر با ما همکاری کرده و با بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات و ابزار، بالاترین سطح کیفی خدمات را به هم وطنان گرامی ارائه خواهیم داد.

تماس با ما:

(شعبه مرکزی) اعزام تعمیرکار به سراسر تهران

خ شریعتی پاینتر از پاسداران ساختمان پیشگام واحد ۷

تلفن: 02122873005

(شعبه 2) اعزام تعمیرکار به سراسر تهران

خ امام خمینی بعد از کارون ب سمت نواب پ ۲۱۵ واحد ۲

تلفن: 02165821416

02166178068

آدرس (شعبه 3): اعزام تعمیرکار به سراسر کرج

کرج میدان توحید خ ابان پ۴۴ ط۲

تلفن: 09120837021

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اگر در حین تماشای تلویزیون به یکباره تلویزیون خاموش گردد، یا در صورت وجود تصویر صدای تلویزیون قطع گردد یا بلعکس و یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی تصویر مشاهده گردد، به طور کلی می تواند لذت تماشای تلویزیون را از شما سلب کند. اختلالات رایج تلویزیون ایکس ویژن بسیارند که با توجه به عوامل مختلف و نوع استفاده کاربران امکان دارد ایجاد شوند. مثلا:

دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

این مشکل مربوط به برد پاور تلویزیون بوده که باید قطعات فرسوده شده برد پاور تعویض گردد. تعمیر برد پاور در محل مشتری صورت می گیرد. تعمیر با قطعات فابریک و با ضمانت یک ماهه صورت می گیرد.

بیشتر اوقات خراب شدن خازن های برد پاور باعث می گردد که تلویزیون دیر روشن گردد اما بعضی اوقات اوقات خراب شدن خود برد پاور باعث ایجاد این اختلال می گردد. از این رو بهتر است برای بررسی دقیق و تعمیر تخصصی برد پاور با مجموعه تعمیر سرویس تی وی که به عنوان تخصصی ترین مجموعه نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن شناخته می گردد تماس بگیرید تا متخصصین این مجموعه در محل مورد نظر حضور پیدا کنند. سپس با بررسی دقیق برد پاور، آن را به شکل حرفه ای تعمیر کرده و اختلال دیر روشن شدن تلویزیون شما را در کسری از زمان برطرف کنند.

روشن نشدن چراغ پاور تلویزیون ایکس ویژن

این خرابی مربوط به برد پاور تلویزیون  ایکس ویژن است. در بعضی مواقع هم از برد مین هم می تواند باشد. تعمیر برد پاور تلویزیون در محل صورت می گیرد. این خرابی بیشر مربوط به نیم سوز شدن قطعات نیمه هادی بوده که باید مورد بازبینی قرار بگیرد. تعمیر  ایکس ویژن با ضمانت یک ماهه صورت می گیرد.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

زمانی که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد به این معنی بوده که برد مین دارد پردازش را انجام می دهد. و به احتمال زیاد بخش پنل تلویزیون و خروجی ولت بک لایت خراب شده است. در بیشتر موارد این خراب شدن از بک لایت تلویزیون است. بک لایت نور زمینه تلویزیون های  و  بوده که با قطع شدن آن تصویر به طور کامل سیاه می گردد. و شما فقط یه هاله از تصویر را می توانید ببینید. زمانی که بک لایت تلویزیون خراب شده است کانل های تعویض می شوند و حتی با انداختن نور چراغ قوه به صفحه می توانید تصویر تلویزیون را ببینید.

یک علت دیگر که باعث می گردد تصویر تلویزیون قطع گردد. آب خوردگی صفحه تلویزیون است. که با وارد شدن آب به بخش پایین صفحه نمایش باعث اتصالی و خراب شدن فلت های پنل تلویزیون می گردد. در این صورت بهترین کار این بوده که تلویزیون را از برق بکشید و تا 48 ساعت آن را روشن نکنید. اگر اختلال حل نشد پنل تلویزیون باید تعمیر گردد.

قطع شدن تصویر به دلیل خراب شدن برد پاور تلویزیون. بعضی وقتها امکان دارد که بخش ولتاژ بک لایت در برد پاور خراب گردد. در این صورت هم بک لایت تلویزیون خراب می گردد و باید برد پاور تعمیر گردد.

تعمیر تلویزیون در محل موردنظر صورت می گیرد و نیازی به حمل و نثل تلویزیون تا تعمیرگاه نمی باشد. تعمیر با ضمانت سه ماهه صورت می گیرد.

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

جهت رفع این اختلال ابتدا باید علت ایجاد آن مشخص گردد. پس از این موضوع می توان اقدام به رفع قطع شدن تصویر در تلویزیون کرد. بناجهتن اگر ریشه اختلال برگرفته از خراب شدن بک لایت، مین برد، برد پاور و یا پنل باشد در این صورت با تعمیر یا تعویض این قطعات، اختلال برطرف می گردد. رفع اختلال قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون تنها پس از بازبینی تلویزیون و بررسی آن توسط تکنسین های فنی تعمیر تلویزیون صورت می گیرد. البته توجه داشته باشید هریک از قطعاتی که مشکل داشته باشند امکان دارد آسیب آنها به حدی باشد که امکان تعمیر نداشته باشند. در این صورت راه حل اختلال تنها با تعویض قطعات عملی می گردد.

این مشکل مربوط به بک لایت تلویزیون  ایکس ویژن بوده که در بعضی مواقع به دلیل خراب شدن برد پاور و اینورتر هم می تواند باشد. تعمیر این مشکل در محل شما صورت می گیرد و شامل یک ماه ضمانت است.

تلویزیون خاموش شده و چراغ جلوی تلویزیون چشمک می زند

این مشکل در تلویزیون های  ایکس ویژن مربوط به برد پاور تلویزیون بوده که تعمیر برد پاور در محل مشتری صورت می گیرد. تعمیر برد با ضمانت و قطعات اصلی صورت می گیرد. شما می توانید برای حل این مشکل از طریق تلفن نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن با ما در تماس باشید.

تلویزیون روی حالت استندبای مانده است

حضور حالت استندبای تلویزیون می تواند هشداری جهت خراب شدن تلویزیون باشد. به طور کلی در وضعیت استندبای، تلویزیون خاموش شده و چراغ پاور تلویزیون شروع به چشمک زدن می کند. این موضوع زمانی دردسرساز بوده که به دفعات تکرار گردد و تلویزیون مدت طویلی را در چنین شرایطی سپری کند. بعضی اوقات ورودی های HDMI تلویزیون هم غیرفعال می شوند. فراموش نکنید که چشم پوشی از تداوم اختلال استندبای شدن نه تنها خود عاملی جهت افزایش هزینه های تعمیری تلویزیون تلقی می گردد، بلکه بعضی اوقات تا از کار افتادگی کامل تلویزیون هم پیش می رود.

این مشکل در بیشتر موارد به دلیل فرسوده شدن قطعات پاور تلویزیون بوده که جهت تعمیر بای قطعات فرسوده با قطعات اورجینال تعویض گردد در مواردی از برد مین هم می تواند باشد.

با تماس با تلفن نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن متوجه می شوید که هیچ محدودیتی در اعمال تعمیرات نیست و همه اختلالات سیستماتیک تلویزیون های بزرگ و کوچک، قدیم و جدید را در بر می گیرد. خاطرنشان می کنیم توجه به فاکتورهای استاندارد و ارائه ضمانت و ضمانت نامه های معتبر کتبی از اولویت های اصلی سیستم کاری نمایندگی سرویس تی وی است.

وجود خط روی صفحه تلویزیون ایکس ویژن

با انداختن نور روی صفحه تلویزیون، مطمئن شوید شکستگی در پنل وجود ندارد.
اگر خطوط حرکت می کنند، امکان دارد اختلال ورودی تصویر باشد. سیم اتصال یا آنتن را بررسی کنید. این اختلال معمولا در ورودی های آنالوگ مانند DVI و Composite دیده می شود.
اگر خطوط بعد از مدتی ظاهر شوند یا در منوی تلویزیون هم وجود داشته باشند، فلت و پنل تلویزیون باید بازبینی شوند. این تعمیر در کارگاه پنل صورت می گیرد.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می تواند به عوامل بسیاری دیده شود که در این میان بعضی از این عوامل متداول تر و متداول ترند. کمک کابل HDMI نامرغوب، خرابی مین برد تلویزیون، فرسودگی قطعات مین برد تلویزیون، خرابی آی سی برد پاور، نوسانات برق و مواردی از این دست بعضی از متداول ترین عواملی می باشند که باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شوند. با ایجاد این اشکال، بدون این که فرد دکمه ای را فشار داده باشد و یا حتی تلویزیون را لمس کرده باشد، تلویزیون به ناگاه خاموش شده و از کار می افتد. مشخص است روش درنظرگرفته شده برای تعمیر و رفع این اشکال با توجه به دلیل پیدایش این مشکل تعیین و انتخاب می گردد.

مثلا اگر پیش آمده ناشی از خرابی مین برد باشد، تعمیر درنظرگرفته شده در راستای تعمیر و یا تعویض مین برد خواهد بود. در صورت روبه رو شدن با این اشکال می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون مراجعه کرده و تخصصی ترین تعمیرات مورد نیاز را دریافت کنید. اگر امکان جابجایی تلویزیون و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر تلویزیون در محل استفاده کنید.

تلویزیون ایکس ویژن دیر روشن می گردد

دیر روشن شدن تلویزیون جزو اختلالاتی بوده که کاربران بعضا با آن روبه رو می شوند. یعنی زمانی که دکمه پاور را فشار می دهند، تلویزیون با تاخیر روشن می گردد. در صورتی که خیلی از افراد در این شرایط نگران شده و تصور می کنند تلویزیوینشان در حال خراب شدن است، باید بدانید که این اختلال عوامل مشخصی دارد. در بیشتر موارد، قطعات داخلی مشکل داشته و نیاز به به بازبینی و تعمیر دارند. بعضی اوقات هم اختلال از دکمه پاور بوده و با تعویض آن، تلویزیون با سرعت عادی روشن می گردد.

این مشکل در تلویزیون های  ایکس ویژن بیشتر مربوط به برد مین بوده که بیشتر موارد به دلیل فرسودگی قطعات برد بوده که ما تعمیر را با قطعات درجه یک و مرغوب برعهده می گیریم. در بعضی موارد که دیر به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اقدام کنید برد قابل تعمیر نبوده و باید تعویض گردد. تعمیر برد مین در محل صورت می گیرد.

ورودی های تلویزیون ایکس ویژن کار نمی کند

این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون  ایکس ویژن بوده که تعمیر مین برد در محل مشتری صورت می گیرد. در بعضی مواقع به علت خراب بودن تلویزیون ورودی که به تلویزیون زده شده است این مشکل به وجود می آید. با تماس با تلفن نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن می توانید از کارشناسان این مجموعه بخواهید به محل موردنظر برای عیب یابی و رفع مشکل اعزام شوند.

قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن

مشکلات رخ داده در قسمت صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل رفع می باشند و چندان جدی محسوب نمی شوند. اصلی ترین دلیل ایجاد اشکال در صدای تلویزیون، وجود مشکل در قسمت مین برد تلویزیون است. اگر امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون ، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب تلویزیون و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد تلویزیون تعویض می گردد.

اگر بازبینی های متخصصین ما در مجموعه تعمیر تلویزیون درستی عملکرد مین برد را تأیید کند، دیگر قطعات تلویزیون مثل پاور، بلندگو و … مورد عیب یابی قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض شوند.

این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون بوده که تعمیر برد مین با ضمانت صورت می گیرد. این مشکل در تلویزیون های  ایکس ویژن متداول است.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به عوامل مختلفی مثل دلیل خراب شدن تلویزیون، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از بررسی و بازبینی تلویزیون توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. همه هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه بوده و پس از اتمام تعمیرات هزینه از شما گرفته می گردد.

تماس با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن

ثبت درخواست تعمیر تلوزیون در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن هیچ هزینه ای ندارد و شما می توانید فقط در طی یک تماس با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده، درخواست خود را ثبت کنید تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر مشکلات پیش آمده در محل حاضر شوند.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: