ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سرویس تی وی  در خدمت شما است تا تكنسین و كارشناسان حرفه ای خود را برای بررسی خرابی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل اعزام كند.

همه اقدامات مثل تست تلویزیون / تشخیص عیب / تشخیص قطعه خراب و تعویض يا تعمیر آن در محل انجام شود تا قدمی برای رفاه حال و رضایت روز افزون شما عزیزان برداشته باشیم.

شما با داشتن هر مدل از تلویزیون x-vision و در صورت خرابی بک لایت می توانید با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن برای تعمیر بک لایت تلویزیون خود تماس بگیرید و نگران نبود قطعه و بک لایت بی کیفیت نباشید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی

بک لایت تلویزیون همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه است، كه می توان گفت مصرفی ترین قطعه استفاده شده در تلویزیون است و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت می باشد.

مثلا در يک مدل با مدل دیگر از تلویزیون های x-vision كاملا متفاوت است و نمی توان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر مدل و سری استفاده كرد.

بررسی و مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن

اطمینان از سالم بودن و كاركرد بی عیب و نقص تلویزیون بسیار مهم و حیاتی است.

با این حال اگر مشکلی در سیستم تلویزیون شما وجود داشته باشد، يا مشکلاتی جزئی در زمان كاركرد تلویزیون به چشم میخورد، نگران بررسی و رفع مشکل تلویزیون خود نباشید.

متخصصان مرکز حرفه ای تعمیر تلویزیون در سرویس تی وی، در بررسی و رفع مشکلات رایج تلویزیون به کمک شما خواهند آمد.

بررسی تلویزیون از چندین برای بسیار مهم است. روند بررسی صحیح تلویزیون، پیش از هر چیز به مشکلات و مشکلات تلویزیون پایان می دهد.

علاوه بر این، اگر مشکلات جزئی سیستم تلویزیون خود را شناسایی و بررسی كنید، می توانید از رخ دادن مشکلات بزرگتر و جدی تر تلویزیون جلوگیری كنید تا نیازی به صرف هزینه زیاد برای تعمیر تلویزیون نباشد.

بیشترین مشکلات تعمیری كه مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه تلویزیون شهرتان تماس برقرار كرده اند موارد زیر است.

مشکل به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش:

یکی از رایج ترین كه در تلویزیون های ایکس ویژن مشکل رنگ تصویر است. این مشکل به شکل های مختلفی دیده می شود؛

مثل پخش شدن رنگ در صفحه نمایش، به وجود آمدن خطوط افقی يا عمودی در ایکس ویژن، به هم ریختگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر و يا به هر شکلی كه کیفیت نمایش تصویر از بین برود.

رفع این مشکل انقدر پیچیده است و امكان دارد به ‍خاطر مشکل بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتور و يا برد كنترلر باشد.

در صورت بروز هر مشکلی كه مربوط به رنگ تصاویر باشد، بهتر است در سریع ترین زمان ممكن با مرکز حرفه ای تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

نداشتن تصویر:

قطع شدن تصویر در تلویزیون های ال ای دی (LED) و ایکس ویژن (LCD) يک مشکل رایج در این نوع تلویزیون ها است و مربوط به تكنولوژی تلویزیون های ال ای دی و ایکس ویژن است.

مشکل قطع تصویر با وجود داشتن صدا عمدتا مربوط به مدار بک لایتمثل و يا در بخش T CON است كه هر دو این موارد در مكان شما توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن حرفه ای قابل تعویض است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون:

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های با توجه به مدل تلویزیون، می تواند علل مختلفی داشته باشد كه عمده ترین علت آن، خرابی برد اصلی ويا خرابی برد پاور تلویزیون است و معمولا با تعویض مشکل رفع می شود.

نداشتن صدا:

بعضی اوقات پیش می آید كه صدای تلویزیون به طور ناگهانی قطع می شود! از آن جا كه تلویزیون يک تلویزیون پر مصرف در خانواده است، این مشکل برای افراد خانواده می تواند کسل كننده باشد.

قطع شدن صدا در تلویزیون های ایکس ویژن عمدتا يا به علت مشکل در بلندگو است كه با تعویض بلندگو مشکل رفع می شود و يا به علت مشکل برد اصلی تلویزیون است كه معمولا تعمیر می شود و در بعضی اوقات هم نیاز به تعوض برد داریم.

نکات مهم در تعمیر تلویزیون

توجه كنید اگر به هر علت كاركرد تلویزیون شما غیر عادی شده يا مشکلی در زمینه استفاده از تلویزیون مشاهده می كنید باید سریعا این مشکل توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بررسی و رفع شود.

چراكه ممكن است قطعات تلویزیون خراب شده و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیر و يا تعویض قطعات بپردازید.

نگذارید كه به علت مشکلات کوچک تلویزیون شما مشکل بزرگی پیدا كند! همین حالا درخواست تعمیر تلویزیون خود را به صورت آنلاین ثبت كنید و يا با مرکز حرفه ای تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

ما با کمک كارشناسان با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما می باشیم.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: