ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر به یک پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران نیاز دارید، ایکس ویژن سرویس مطمئن ترین مرکزی است که می توانید به آن اطمینان کنید! تلویزیون ایکس ویژن یکی از محصولات پرطرفدار ایرانی در بازار خاورمیانه است که با توجه به کیفیت بالا و هزینه مناسب برای خرید توانسته است مورد توجه بسیاری از خانواده های ایرانی قرار بگیرد.

از آنجا که تلویزیون ها در خانه ها در ساعات طولانی مورد استفاده قرار می گیرند به دلایل بسیار مختلفی ممکن است دچار مشکل شوند و شما مثل گذشته از تماشای آن لذت نبرید.

برای رفع هر ایراد سخت افزاری و نرم افزاری در تلویزیون باید با کارشناسان مجرب و کاربلد ایکس ویژن سرویس تماس بگیرید و درخواست پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران را ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست شما کارشناسان به محل اعزام شده و مشکلات شما را حل می کنند.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران با ایکس ویژن سرویس

تلویزیون ایکس ویژن یکی از محصولات ایرانی می باشد که مانند هر تلویزیون دیگری ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. در صورتی که تمایل به اطلاع از مشکلات متداول تلویزیون ایکس ویژن دارید، با ما همراه باشید.

ما در ایکس ویژن سرویس سعی داریم در سریع ترین زمان ممکن هر مشکلی که به تلویزیون ایکس ویژن شما مربوط است را رفع کنیم. پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن

قطعی صدا یکی از مشکلات متداول تلویزیون است كه می تواند بر اثر دلایل متعددی نمایان شود. اشکال مین برد سیستم، ناکارآمدی اسپیکرهای تلویزیون و هم تنظیمات نادرست به قطع شدن صدای تلویزیون ختم می شوند.

اینكه دقیقا مشکل قطعی صدای تلویزیون بر اساس کدام علت رخ داده است، باید با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه تعیین شود.

پیش از مراجعه به پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران برای حل مشکل صدا نداشتن تلویزیون ابتدا تنظیمات تلویزیون را ریست کنید و در حالت Default قرار دهید. در این حالت اگر مشکل از تنظیمات باشد، صدای تلویزیون دوبارهاً برقرار می شود.

از طرفی باید كه بلندگوهای تلویزیون تلویزیون را هم تمیز کنید، بلكه مشکل صدای سیستم رفع شود. به هر حال پشتیبانی سرویس تی وی در کنار شماست تا در مدت زمان کوتاهی انواع مشکلات سیستماتیک تلویزیون ها را برطرف می کند.

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

یکی دیگر از مشکلات متداول تلویزیون كه فارغ از نوع، مدل و برند سازنده آن رخ می دهد، قطع و وصل شدن یکسره تصویر در صفحه نمایش تلویزیون است. این مشکل می تواند در اثر اختلالات سخت افزاری مختلفی گریبانگیر کاربر شود.

پیش از مراجعه به پشتیبانی تعمیری در راستای حل مشکل صدا نداشتن تلویزیون ابتدا تنظیمات تلویزیون را ریست کنید و در حالت Default قرار دهید. در این حالت اگر مشکل از تنظیمات باشد، صدای تلویزیون دوبارهاً برقرار می شود.

از طرفی باید كه بلندگوهای تلویزیون تلویزیون را هم تمیز کنید، بلكه مشکل صدای سیستم رفع شود. به هر حال پشتیبانی سرویس تی وی در کنار شماست تا در مدت زمان کوتاهی انواع مشکلات سیستماتیک تلویزیون ها را برطرف می کند.

شکستگی و آبخوردگی پنل تلویزیون ایکس ویژن

از دیگر مشکلات متداول تلویزیون ها شکستگی و آبخوردگی پنل تلویزیون می باشد. دلیل این اختلال معمولا اصابت ضربه های ناگهانی به تلویزیون و یا نفوذ مایعات به آن می باشد. پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

ضربه ها در موارد تنها نمایش تصاویر را با مشکل مواجه می کند و در مواردی دیگر پنل را دچار شکستگی می کند. بروز هر کدام از این مشکلات به شدت ضربه وارد شده به تلویزیون بستگی دارد.

نفوذ مایعات و یا آبخوردگی پنل تلویزیون به دو علت رخ می دهد. اول آنكه آب یا مایعات به صورت مستقیم بر روی تلویزیون ریخته شده و یا استفاده های مداوم از اسپری های پاک کننده منجر به بروز این مشکل می شود.

استفاده مستقیم از اسپری ها به مرور باعث آسیب دیدگی پنل خواهد شد. پس باید برای تمیز کردن نمایشگر تلویزیون از یک پارچه لطیف و اسپری تنها به میزان نم دار کردن پارچه استفاده کنید. پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

در صورت شکستگی پنل فقط تعویض این قطعه کیفیت و کارایی اولیه را به تلویزیون برمی گرداند.در صورت نفوذ مایعات تعمیر امکان دارد اما هزینه ای معادل با تعویض یکی پنل را به همراه دارد.

برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید. پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

پرش تصاویر تلویزیون ایکس ویژن

پرش تصاویر در تلویزیون جزیی از مشکلات متداول تلویزیون است كه معمولا کاربران عادی هیچ کاری برای حل آن نمی توانند انجام دهند. این مشکل عملکرد کلی تلویزیون و استفاده از تلویزیون را مختل می کند. به طور کلی پیدایش معضل پرش تصویر و سوسو زدن آن دلایل سیستماتیک و فنی بسیاری دارد.

معمولا حضور مشکلاتی مثل اشکال مین برد، ضعیفی پنل، اختلالات منبع تغذیه و پاور و ضعیفی لامپ های تلویزیون با پریدن تصاویر همراه می شوند. پشتیبانی سرویس تی وی هر یک از اختلالات ذکر شده را با صرف مدت زمان کوتاهی تعمیر می کند.

به هنگام پیدایش این مشکل تنها کاری كه از عهده کاربر برخواهد آمد، غیر فعال کردن قابلیت motion interpolation است. این ویژگی باعث افزایش فریم ویدیو و تاری تصویر شده و امکان دارد در بی کیفیتی تصاویر صفحه نمایش تلویزیون موثر واقع شود. اگر مشکل حل نشد با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

سیگنال نداشتن تلویزیون ایکس ویژن

سیگنال نداشتن تلویزیون كه عموما به اختلال آنتن ها مربوط است یکی دیگر از ایرادات متداول تلویزیون به شمار می رود. عواملی مثل تنظیم نبودن ارتفاع آنتن، تداخلات سیگنال ها و پیدا نکردن ایستگاه ها برای دریافت سیگنال بر سیگنال نداشتن تلویزیون موثر هستند. در صورتی که نتوانستید این مشکل را حل کنید با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

ترکیب رنگ ها در تصاویر

یکی از مشکلات متداول تلویزیون به هم خوردگی ترکیب رنگ آن ها است. به هنگام بروز این اختلال شما هاله هایی را از رنگ های متفاوت از هم و لی نزدیک به هم مثلا طیف بنفش و صورتی را در کنار هم مشاهده خواهید کرد در صورتی كه کل تصویر بنفش است، یا در نمایش اعداد در کنار آن ها هاله ای وجود دارد و انگار دو عدد در کنار هم نوشته شده.

دلیل ترکیب رنگ ها در تصاویر با پنل و لایه ابتدائی آن یعنی Liquid مرتبط است و برای رفع آن می توانید با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران در ارتباط باشید. پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

اختلال در ساختار فیزیکی تصاویر

اختلال در ساختار فیزیکی تصاویر به معنی دو نیم شدن تصاویر و یا شطرنجی شدن آن ها می باشد. دلیل اختلال در ساختار فیزیکی تصاویر باید در مادربرد تلویزیون بررسی شود.

البته دلایل بسیاری برای به وجود آمدن این اختلال وجود دارد كه اشکال مادربرد یکی از آن ها است. متاسفانه اشکالاتی از این قبیل كه باز هم به پنل تلویزیون مرتبط است فقط با تعویض پنل حل می شود. به طور کلی مشکلات تصویری تلویزیون مثل وجود خطوط عمودی در تصاویر و یا سوختگی پیکسل ها تنها با تعویض پنل برطرف می شود.

اغلب مشکلات متداول تلویزیون به پنل تلویزیون مربوط می باشد. هزینه تعمیر پنل بسیار سنگین بوده و در نتیجه پیشنهاد پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران برای کاربران تعویض آن می باشد.

پر نور و کم نور شدن تلویزیون ایکس ویژن

یکی از متداول ترین مشکلات به وجود آمده برای انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی پر نور و کم نور شدن بخش هایی از تصاویر است. در صورتی كه تصاویر با دو نور متفاوت نمایش داده می شدند می توانید از وجود این مشکل اطمینان داشته باشید.

این مشکل به بک لایت مرتبط بوده و دلیل آن نحوه برخورد TFT ها به صفحه نمایش می باشد. برای برطرف سازی آن با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

 

هزینه تعمیر ایرادات ساختاری و مشکلات متداول تلویزیون در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

هزینه تعمیر و برطرف سازی هر یک از مشکلات متداول تلویزیون بستگی به مواردی چون شدت آسیب وارده، برند سازنده و مدل تلویزیون دارد. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم كه در پشتیبانی سرویس تی وی تعرفه قیمتی حل مشکلات احتمالی تلویزیون های مختلف در مناسب ترین حالت خود قرار داشته باشند.

از طرفی کیفیت و درستی مراحل تعمیری اعمال شده با ارائه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی اثبات می شوند. برای کسب اطلاعات دقیق تر و تخمین مرتبط با هزینه حل مشکلات تلویزیون با واحد پشتیبانی پشتیبانی سرویس تی وی تماس بگیرید.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments