ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

گروه مجرب و متخصص سرویس تی وی  تعمیر  تلویزیون ایکس ویژن فوری می تواند در کوتاه ترین وقت ممکن، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات همه مدل های تولید شده تلویزیون xvision، از جمله تلویزیون های هوشمند این برند، پلاسما، ال سی دی و ال ای دی را بر عهده بگیرد و خدمات ممتاز و متمایزی را در اختيار شما قرار دهد. یکی از خدمات برجسته و زياد مهم و کاربردی ایکس ویژن سرویس، تامین قطعات اورجینال و اصل برای تعمییرات تلویزیون های xvision است. کارشناسان ایکس ویژن سرویس در مرحله اول تعمیر، تلاش می کنند قطعه خراب را تعمیر کنند و فقط وقتی قطعه قابل تعمیر نبود، آن را با نمونه اصل و با کیفیت تعویض می کنند.

هر چه مشكل ایجاد شده سریعتر تر بررسی و حل گردد بهتر است زیرا امکان دارد همین مشكلهای کوچک قبل آمده، در دراز مدت سبب بروز مشكلهای بزرگ و قیمت بر شوند و حتی شاید پشت گوش انداختن مشكلات کوچک تلویزیون در آینده مسبب تعویض قطعات بکار رفته در آن گردد. دقت داشته باشید اگر به هر دلیل کاركرد دستگاه شما غیر عادی شده يا مشكلی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می كنید میبایست فوراً این مشكل با کمک متخصص فنی بررسی و برطرف گردد چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب گردد و مجبور شوید هزینه بیشتری برای تعمیر و يا تعویض قطعات پرداخت کنید.

متخصصان نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن، از میان بهترین کارشناسان این عرصه انتخاب شده و دوره های تخصصی را در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پشت سر گذاشته اند و توانمند به تعمیر تلویزیون هایی می باشند كه امکان دارد از سوی دیگر مراکز غیرقابل تعمیر اعلام گردند. سرعت، دقت واحترام به حقوق مشتريان، مهم ترین ارکان نمایندگی ایکس ویژن می باشد. گروه فنی و کارکنان این نمایندگی اصل احترام به ارباب رجوع را همواره مدنظر قرار داده اند. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن، با صبر و حوصله به همه سوالات شما پاسخ گفته و راهنمایی های لازم در اختيار شما قرار می دهند.

بررسی مشكلات در سرویس تی وی  تلویزیون ایکس ویژن فوری

اطمینان از سالم بودن و کاركرد بی عیب و نقص تلویزیون بسيار مهم و حياتی است. با این حال اگر مشكلی در سیستم تلویزیون شما وجود داشته باشد، يا مشكلاتی جزئی در زمان کاركرد تلویزیون تان به چشم می خورد، نگران بررسی و حل مشكل تلویزیون خود نباشید. تعمیرکاران نمایندگی تخصصی تعمیر تلویزیون در سرویس تی وی، در بررسی و حل مشكلات متداول تلویزیون به کمک شما خواهند آمد.

بررسی تلویزیون از چند جهت بسيار اهمیت دارد. روند بررسی صحیح دستگاه، پیش از هر چیز به مشكلات و مشكلات تلویزیون تان پايان می دهد. علاوه بر این، در صورتی كه مشكلات جزئی سیستم تلویزیون خود را شناسایی و بررسی كنید، می توانید از رخ دادن اشکالات بزرگتر و جدی تر دستگاه جلوگیری كنید تا نيازی به صرف هزینه زياد برای تعمیر تلویزیون نباشد. بیشترین مشكلات تعمیری كه مشتريان برای حل آن با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن فوری تماس برقرار می کنند قابل تعمیر است.

نمایندگی ایکس ویژن فوری

بهم ریختگی رنگ پنل تلویزیون

یکی از رایج ترین مشكلاتی كه در تلویزیون های ال سی دی به وجود می آید مشكل رنگ تصویر است. این مشكل به شکل های مختلفی دیده می گردد؛ مثل پخش شدن رنگ در صفحه نمایش، به وجود آمدن خطوط افقی يا عمودی در ال سی دی، به هم ریختگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر و يا به هر شکلی كه کیفیت نمایش تصویر از بین برود.
حل این اشکال قدری پیچیده است و امکان دارد به خاطر مشكل بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتور و يا برد کنترلر باشد. در صورت بروز هر مشكلی كه مربوط به رنگ تصاویر باشد، بهتر از در اسرع وقت با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن فوری تماس بگیرید.

ما در سرویس تی وی  تلویزیون ایکس ویژن منتظر شما هستیم!

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن همه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات ایکس ویژن را به کاربران گرامی ارائه می کند. برای همین گروهی از ماهرترین متخصصان و مهندسین تعمیر با ما همکاری می کنند و با کمک پیشرفته ترین امکانات و ابزار، بالاترین سطح کیفی خدمات را به هم وطنان گرامی ارائه خواهیم داد. اگر زمان تماشا تلویزیون ایکس ویژن، حس كردید عملكرد تلویزیون نسبت به گذشته دچار تغییر شده و شما را کلافه می کند، حتما با تیم ایکس ویژن سرویس مشكل را در ميان بگذارید و از دستکاری خود سرانه تلویزیون پرهیز كنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن از جمله خدمات نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن است. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن علاوه بر بهره مندی از بهترین کارشناسان، پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیر تلویزیون به کار گرفته است. در دنيای امروز شرکت هایی موفق می باشند كه خلاقیت ونوآوری را شعار خود قرار داده و در مقابل تغییرات و پیشرفت تکنولوژی دارای انعطاف هستند.

خدمات سریع

با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن فوری سرویس تی وی دستگاه خود را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر كنید.

ضمانت خدمات تعمیر انجام شده

با اطمینان دستگاه خود را تعمیر كنید، کلیه خدمات تعمیر ما دارای ضمانت است.

ثبت درخواست تعمیر

شما میتوانید درخواست نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن فوری خود را يا از طریق تماس تلفنی ثبت كنید.

مشاوره و پیشنهاد

شما به هرشکلی كه درخواست خود را ثبت كنید همکاران ما در کم ترین زمان ممکن پاسخگوی شما می باشند.

برای ثبت درخواست خود در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن فوری

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: