ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

امكان دارد از خود بپرسید بهترین برند تلویزیون ساخت ایران كدام محصول است؟ آیـا اصلاً تلویزیون ساخت ایران داریم؟ ما در این مطلب به معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی موجود در بازار پرداخته كه به نوعی جزو پرفروش ترین ها هم محسوب می شوند.

با خواندن این مطلب می توانید با مشخصات كامل تلویزیون های ایرانی از لحاظ كیفیت تصویر، كیفیت صدا و سایر امكانات آن ها آشنا شوید؛ تا پایان با ما همراه باشید.

ایکس ویژن سرویس، نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن را برعهده دارد و یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات تعمیراتی محسوب می شود.

معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی

ما در مطلب بهترین تلویزیون ساخت ایران لیستی از برندهای معروف ایرانی را تهیه كرده ایم كه با مطالعه هر كدام به مزایای آن پی می برید.

با توجه به بالا رفتن قیمت تلویزیون های خارجی مردم ترجیح می دهند تلویزیون ایرانی را كه از قیمت پایین تری برخوردار است خریداری كنند؛ در هر بخش به توضیح خصوصیات مهم مدل های مطرح شده می پردازیم كه امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید خرید عالی رقم بزنید.

1- تلویزیون جی پلاس

جی پلاس یكی از برندهای تولید كننده تلویزیون در ایران بوده كه در حال حاضر مشغول به فعالیت است؛ جی پلاس از سال 1397 و پس از خروج شركت های صاحب نامی همچون ال جی و سامسونگ از ایران زیر سایه گلدیران شكل گرفت و هم اكنون یكی از گزینه های انتخابی برای شما از بین دیگر برندهای ایرانی است. تلویزیون های جی پلاس در سایزها و ابعاد متنوع به بازار عرضه می شوند.

جی پـلاس كه با شعار قهرمان تازه نفس، امروزه بیلبوردهای تبلیغاتی خود را سطح كلان شهرها نصب كرده، فعالیت خود را در زمینه تولید تلویزیون، لباسشویی و تلفن همراه گسترش داده است.

محصولات جی پلاس به دلیل امكانات و ویژگی های متنوع خود، توانسته سهم خوبی از بازار لوازم ایرانی را به خود اختصاص دهد و هم اكنون رقیبی جدی برای دیگر برندهای ایرانی محسوب می شود.

تلویزیون های جی پلاس در سایز های 32 تــا 82 با سیستم عامل اندروید روانه بازار می شود كه بالاترین سری آن در حال حاضر سری K بوده كه دارای كیفیت تصویر 4K UHD هستند. معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی

2- تلویزیون ایکس ویژن

دومین برندی كه در لیست بهترین تلویزیون ساخت ایران قرار می گیرد، ایکس ویژن است. اولین بار ایکس ویژن در سال 1385 زیر نظر مادیران به بازار ایران راه پیدا كرد. محصولات ایکس ویژن دارای قطعات چین و مونتاژ ایران با سیستم عامل اندروید می باشند.

این تلویزیون ها با سایز های 24 تــا 65 در بازار عرضه شده اند كه از كیفیت تصویر و صدای نسبتاً خوبی برخوردار می باشند. به گفته كارشناسان فروش مادیران بالاترین مدل ایکس ویژن XTU745 بوده كه در حال حاضر موجود است. در ابتدا نگاهی كلی به مشخصات و امكانات تلویزیون های ایکس ویژن خواهیم داشت كه در اغلب مدل های آن این ویژگی ها یكسان است.

  • مجهز به پنل LED
  • وضوح تصویر بالا
  • سیستم عامل اندروید معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی
  • مجهز به پردازنده چهار هسته ای
  • سیستم صوتی pure sound یا Harman kardon

3- تلویزیون پارس الكتریك

به جرأت می توان گفت كه پارس الكتریك قدیمی ترین برند تولید كننده تلویزیون در ایران به شمار می آید. به نسبت سایر برندهای ایرانی محصولات پارس الكتریك از قیمت مناسب تری برخودار می باشند؛ جالب اینجبوده كه هر تلویزیونی كه به فروش می رسد همراه با گارانتی 18 ماهه است. پس بهتر است قبل از هر چیزی به توضیح كیفیت تصویر و صدای محصولات برند پارس الكتریك بپردازیم.

  • رزولوشن عالی
  • نوع پنل: TFT LCD معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی
  • نرم افزار طراحی: MSD۳۶۶۳
  • طول عمر پنلك 20000 ساعت

تلویزیون ایرانی یا تلویزیون مونتاژ ایران ؟

آیا تلویزیون ایرانی داریم یا اینكه تلویزیون هایی كه در بازار ایران به عنوان برند ایرانی به فروش می رسند مونتاژ می باشند؟ در سال های گذشته با وجود شركت های خارجی نیاز خاصی به تولید تلویزیون در ایران دیده نمی شد ولی به دنبال تحریم ها و خروج این كمپانی ها از ایران نیاز وافری به ساخت تلویزیون دیده می شد كه به دنبال آن چندین شركت شروع به مونتاژ تلویزیون كردند كه از قیمت همه شده كمتری نسبت به نمونه های خارجی برخوردار بودند و فقط نكته مثبتی بود كه در این محصولات دیده می شد. معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی

اكنون هم اگر چه تلاش های بسیار زیادی در برای ارتقای فناوری های به كاربرده شده در این تلویزیون ها صورت گرفته ولی چون این صنعت در كشور به صورت نوپا است هنوز توانایی رقابت با شركت های صاحب نامی همچون ال جی، سامسونگ، سونی و… وجود ندارد و دست كم در گردونه رقابت با این محصولات به بیرون انداخته می شوند.

در حال حاضر در ایران فقط مدار تلویزیون را مونتاژ می كنند و سایر قطعات مربوط به تولید داخلی نیست. البته در در زمینه بدنه و پایه تلویزیون ها در این سالهای اخیر اقدامات مثبتی صورت گرفته به نحوی كه شاهد ساخت قاب های پلاستیكی محكم برای تلویزیون ها هستیم. معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی

شاید یكی از موضوعاتی كه به آسانی ذهن هر مخاطبی را به خود مشغول كند تفاوت تلویزیون ایرانی و خارجی باشد؛ آیـا باید از تولید ملی حمایت كرد یا منتظر بود تا این شركت های ایرانی فناوری های خود را تا سطح جهانی بالا ببرند؟ در واقع باید گفت تا وقتی از طرف خریدار ایرانی از این كالاها حمایت نشود این شركت ها قادر نخواهند بود تا در زمینه ارتقای محصولات خود سرمایه گذاری كنند ولی آیا خریدار باید بهای این كار را بپردازد؟

به زبان ساده اگر می خواهید با بودجه ای كم یك تلویزیون را در حد انتظارات خود تهیه كنید، تلویزیون ایرانی یك گزینه مناسب است به این صورت كه با هزینه همه شده كمتر می توانید تلویزیونی با سایز بالاتر را تهیه كنید ولی اگر بیشتر به دنبال كیفیت و به روز ترین تكنولوژی های دنیا هستید صداقانه باید گفت تلویزیون خــارجی انتخاب بهتری است.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments