ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بازهم با مقاله ( قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن ) نزد شما آمده ایم تا به اطلاعات شما را درباره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اضافه کنیم. قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن به عوامل زیادی بستگی دارد و مرکز ایکس ویژن سرویس یکی از معتبر ترین مراکزی است که تعویض و تعمیر پنل تلویزیون را با کم ترین هزینه برعهده می گیرد.

هر مشکلی برای پنل تلویزیون رخ داد، مثل آبخوردگی، شکستگی و نشان دادن خطوط در صفحه تلویزیون توسط ما تعمیر می شود. شما می توانید همین حالا برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید! قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

یكی از بزرگ ترین مشكلات تلویزیون ها، خراب شدن پنل است. این مشكلات در اشكال متفاوتی ظاهر می شود. وجود خط افقی در عكس یكی از متداولترین موارد اختلال به حساب می آید. هیچ علت خاصی برای به وجود آمدن این مشكل نیست و فقط استفاده طولانی مدت و گرما مي تواند از علل آن باشد.

برخی مدل ها با استفاده پنل های كم كیفیت، بیش در معرض این خطر قرار دارند.  همه نمایشگرها شامل لپ تاپ، تلویزیون و مانیتور امكان دارد دچار این مشکل شوند و تنها راه حل تعویض پنل بوده و یا این كه با این خط عصبی كننده به تماشای تصاویر بپردازید. مشكلات پنل تلویزیون -مشكل دوم مشکل در تصاویر و بهم ریختگی كلی است. در این مورد هم هیچ راهی به جز تعویض پنل نخواهد بود.

قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

مشکلات و قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

مشكل اول خرابی پنل وجود خط افقی در تصویر یكی از متداول ترین موارد خرابی است. هیچ علت خاصی برای به وجود آمدن این مشكل وجود ندارد و تنها استفاده طولانی مدت و گرما مي تواند از علل آن باشد. برخی مدل ها با استفاده پنل های كم كیفیت، بیشتر در معرض این خطر قرار دارند.لازم به ذكر است كه همه نمایشگرها شامل لپ تاپ، تلویزیون و مانیتور امکان دارد دچار این مشکل شوند و تنها راه حل تعویض پنل بوده و یا اینكه با این خط عصبی كننده به تماشای تصاویر بپردازید.

مشكل دوم خرابی پنل مشکل در تصاویر و بهم ریختگی كلی اما بر مبنای یك شكل فیزیكی منظم است. در این مورد هم هیچ راهی به جز تعویض پنل نخواهد بود و این راه حل نهایی مراکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خواهد بود. مشكل سوم خرابی پنل تاریكی و كم نور شدن همه و یا بخشی از تصویر است که باید بررسی گردد.

مشكل چهارم خرابی پنل مربوط به بهم ریختگی رنگها، اضافه شدن غیر عادی یك رنگ در همه و یا قسمتی از تصویر و یا وجود هاله ایی غیر عادی از یك عدد و یا بیشتر است.این مشكل به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) باز میگردد. در این مورد هم هیچ راه حلی به جز تعویض پنل نداریم.

مشكل پنجم خرابی پنل، مربوط به سوختگی پیكسل ها است.هر پیكسل شامل ۳ عدد ساب پیكسل برای ایجاد رنگ است.این پیكسل ها به صورت گروهی و توسط ترانزیستورهایی كنترل می گردند. در صورت بروز هر گونه مشكل در بخش های ذكر شده، پیكسل به حالت خاموش در آمده كه به آن در اصطلاح پیكسل سوخته هم اطلاق میگردد. در صورت بروز این مشكل از انجام راه های سنتی مثل فشار با سوزن بپرهیزید زیرا فقط باعث تشدید وضعیت خواهید شد.

طبق یك استاندارد جهانی هیچ شركتی كمتر از ۳ پیكسل سوخته در یك صفحه را جزو گارانتی نمی داند و سرویس تعمیر رایگان فقط به پنل هایی با ۳ پیكسل سوخته و یا بیشتر تعلق میگیرد. برای اطلاع از قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن با ما تماس بگیرید!

در تكنولوژی های جدید این مشكلات بسیار كمتر شده است و تعداد این موارد در فناوری هایی مثل OLED و SUHD بسیاركمتر است. اما به همان اندازه كه پیكسل سوختگی وجود دارد، روشن ماندن یك پیسكل و مشكل در فیلتر آن هم وجود دارد. به زبان ساده تر یعنی یك پیكسل و یا تجمعی از تعدادی پیكسل در آن واحد كارایی خود را از دست داده و با نور سفید روشن می مانند.

مشكل ششم خرابی پنل كند شدن تصویر تلویزیون است. این مشکل بیشتر در تلویزیون های سامسونگ و سونی دیده می شود و تصاویر به حالت اسلوموشن نمایش داده می شود و هاله ای از تصویر قبلی در تصویر بعدی دیده می شود. این كند شدن تصویر به علت عدم واكنش صحیح پنل به اطلاعات وارد شده و پاسخگویی پیكسل ها است.

آبخوردگی پنل تلویزیون ایکس ویژن

بسیاری از مراجعین از شنیدن این عبارت تعجب می كنند و فكر می كنند منظور ریخته شدن یك لیوان آب روی تلویزیون است اما آبخوردگی پنل تلویزیون های LED و LCD عبارتی است كه برای نفوذ مایعات پاك كننده مثل شیشه شوی از فاصله بسیار كم بین قاب و صفحه نمایش تلویزیون بكار برده می شود.

در زمان تمیز كردن تلویزیون به علت اسپری كردن مستقیم مایع پاك كننده روی صفحه، این مایعات كه معمولا رسانا هم است از پایین پنل وارد دستگاه شده و به علت قرار گرفتن فلت های منتقل كننده اطلاعات تصویر در زیر پنل تلویزیون باعث اتصال پین های مختلف این فلت ها به هم می شوند كه برخی از آن ها ولتاژ و برخی دیگر اطلاعات تصویر است.

رسیدن مایعات رسانا به فلت های انتقال تصویر باعث ایجاد جرقه، سولفاته مدار و سوختگی فیزیكی این مدارات ظریف و حساس می شود و مشکلات ظاهری مختلفی را باعث می شود كه خطوط رنگی عمودی، ایجاد نوارهای سفید و یا مشكی روی تصویر، تفاوت روشنایی در دو نیمه راست و چپ تلویزیون از معروفترین آن ها است و مشکلهای دیگری هم وجود دارد كه نمي توان به همه آن ها پرداخت، در صورت نیاز با بخش مشاوره تماس و اطلاعات كامل تری دریافت كنید.

تعویض پنل – قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

مشكلات پنل تلویزیون -مشكل سوم تاریكی و كم نور شدن پایان و یا بخشی از عكس است. این مورد به قسمت BackLight پنل برمیگردد. در این مورد اگر تكنسین توانایی تعویض BackLight را داشته باشد، مي توان بدون تعویض پنل مشكل را حل نمود.ولی این در شرایطی است كه قطعات یدكی در این زمینه موجود باشد زیرا این قطعات زیاد كم یاب است و در گونه نبود این قطعات پنل باید به طور كلی تعویض گردد.

 تاریكی و كم نور شدن بخشی از عكس

مشكلات پنل تلویزیون -مشكل چهارم مربوط به بهم ریختگی رنگها، اضافه شدن غیر عادی ۱ رنگ در پایان و یا قسمتی از عكس و یا وجود هاله ایی غیر عادی از ۱ عدد و یا بیش است.این مشكل به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) باز می گردد. در این مورد هم هیچ راه حلی به جز تعویض پنل وجود ندارد. قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

به بهم ریختگی رنگ ها

مشكلات پنل تلویزیون -مشكل پنجم از مشكلات پنل، مربوط به سوختگی پیكسل ها است.هر پیكسل شامل ۳ عدد ساب پیكسل برای درست كردن رنگ است. این پیكسل ها بصورت گروهی و بوسیله ترانزیستورهایی كنترل میگردند. در گونه بروز هر گونه مشكل در بخش های ذكر شده، پیكسل به حالت خاموش در آمده كه به آن در اصطلاح پیكسل سوخته هم اطلاق می گردد.

در گونه بروز این مشكل از انجام راههای سنتی همچون فشار با سوزن بپرهیزید زیرا فقط باعث تشدید وضعیت خواهید شد. طبق ۱ استاندارد جهانی هیچ شركتی كمتر از ۳ پیكسل سوخته در یك صفحه را جزو گارانتی نمیداند و سرویس تعمیر رایگان فقط به پنل هایی با ۳ پیكسل سوخته و یا بیش تعلق می گیرد. قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر و قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

در تكنولوژی های نو این مشكلات زیاد كمتر شده است ولی اگر بازهم با این موارد رو به رو شدید؛ تنها کافیست با ما تماس بگیرید. راه های ارتباط با ما در قسمت پایانی وب سایت ذکر شده است. قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: