ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

یکی از مهم ترین خدماتی که در مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن به شما عزیزان ارائه می گردد، خدمات مربوط به نصب و راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن می باشد. این تلویزیون ها از برندهای مطرح بازار بوده و به علت قیمت اقتصادی در برابر کیفیت متناسب روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. سرویس تی وی یکی از مراکز معتبر در زمینه تعمیراعت و نمایندگی تلویزیون بوده و در تلاش است مشکلات شما در سریع ترین زمان ممکن حل کند. ما چرا باید سرویس تی وی را انتخاب کنیم؟

خدمات سریع

ما در گروه مجاز خود با دارا بودن از تعمیرکارانی که به اندازه کافی در زمینه برندهای تلویزیون تخصص لازم پیدا کرده اند، در سریع ترین زمان ممکن به داد تلویزیون شما در هرکجای تهران شهرستان های اطراف آن باشید می رسیم. همچنین دانش بالای کادر سرویس تی وی امر مهمی در بالا بردن سرعت عملیات رسانی می باشد.

صرفه هزینه کم تر

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن با کمک کارشناسان مجرب و تجهیزات پیشرفته برای تعمیرات به محل اعزام می شوند و در ازای انجام خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات اصل و درجه یک، از شما همان مبلغ تعیین شده را دریافت می کنند و اضافه تر از هزینه ای که اول به شما اعلام شده مطالبه نخواهد شد.

متخصصین متعهد

همه متخصصین و کارشناسانی که در تهران و کرج مشغول به فعالیت می باشند، از بهترین افراد در این زمینه می باشند که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای خدمات راه اندازی تلویزیون شما خواهند بود. همچنین برای بالا بردن سطح امنیت شما و تضمین خدمات خود، از تعمیرکاران مورد تحقیق قرار می گیرند.

Launch of X-Vision TV

راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن

ما خدمات راه اندازی تلویزیون را برای همه مدل ها و برندها ارائه می دهیم. اهمیتی ندارد تلویزیون شما چه برند و مدلی دارد. متخصصین تعمیر و راه اندازی تلویزیون ما با همه مدل ها آشنا می باشند و در با بیشترین سرعت ممکن خدمات راه اندازی تلویزیون شما را به بهترین شکل انجام می دهند.

راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن خود را به ما بسپارید، چون:

  • ما با هزینه منصفانه راه اندازی تلویزیون برابر با نرخ مشخص‌شده از سوی نهادهای نظارتی مشغول به فعالیت هستیم
  • از قطعات اصل برای نصب و راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن استفاده می کنیم
  • دارای کادر آموزش دیده هستیم
  • به وقت شما احترام می گذاریم

راهنمای نصب تلویزیون ایکس ویژن – مرتب سازی کانال تلویزیون ایکس ویژن – دفترچه راهنمای تلویزیون ایکس ویژن43xt725 – راهنمای استفاده از کنترل تلویزیون ایکس ویژن – تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن ۴۳ اینچ – بلوتوث تلویزیون ایکس ویژن کجاست – ویرایش کانال تلویزیون ایکس ویژن – وای فای تلویزیون ایکس ویژن کجاست

سوالات متداولی که از نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن پرسیده می شود:

دلایل اصلی خراب شدن پنل تلویزیون

تلویزیون های صفحه تخت، LCD و پلاسما، پنل هایی بسیار حساس دارند. گاهی آسیب به پیکسل یا صفحه نمایش قابل اصلاح است، اما در اکثر مواقع مشکل پنل رفع نشده و باید کل آن را عوض کنید. رعایت نکات برای نگهداری صحیح تلویزیون های صفحه تخت برای پیشگیری از بروز مشکل اهمیت زیادی دارد. یکی از این نکات این است که باید هنگام تمیز کردن تلویزیون به هیچ وجه به صورت مستقیم از مایعات و اسپری کردن آن روی صفحه نمایش استفاده نکنید و اگر کودک دارید به آن ها هشدار دهید هیچ گکونه ضربه و وسیله ای به سوی تلویزیون پرت نکنند.

وقتی پیکسل های تلویزیون صفحه تخت یا صفحه نمایش به علت ضربه مشکل پیدا کرد، تعمیر آن سخت بوده و اکثرا به تکنسین متخصص تلویزیون برای تعویض پنل نیاز دارد. ضربه می تواند در زمان جا به جایی یا حمل و نقل تلویزیون، گذاشتن تلویزیون در جای پر رفت و آمد ایجاد گردد. برای پیشگیری از لمس صفحه، اقدامات احتیاطی ممکن را رعایت کنید. اگر تلویزیون را جا به جا می کنید، تولیدکنندگان پیشنهاد می کنند آن را با پارچه ای نرم بپوشانید تا از ایجاد خراش پیشگیری شده و تلویزیون را رو به صفحه نمایش روی زمین نگذارید. حرارت بالا، سرما، رطوبت می تواند صفحه نمایش تلویزیون شما برای همیشه دچار اشکال سازد.

عمر تلویزیون صفحه تخت

طول عمر تلویزیون های ال سی دی با صفحه تخت به تازگی به 100000 ساعت رسیده است. طول عمر تلویزیون ال سی دی از تلویزیون های پلاسما در بیشتر است. ولی در جواب اینکه آیا بعد از این ساعت تلویزیون روشن نمی شود باید گفت، خیر. روشن می شود و کار می کند ولی امکان دارد در کیفیت تصویر مشکلاتی دیده شود.

بروز مشکل در نور پنل تلویزیون

خرابی مدار نور پس زمینه می تواند در اثر آسیب به مدار های الکتریکی در صفحه مدار دیده گردد. اگر آثار الکتریکی مدفون در برد ناخواسته قطع گردد –(مثلا، از تلاش برای بستن صفحه با یک پیچ گوشتی خیلی بزرگ) مدار نور پس زمینه برق ال ای دی های نور پس زمینه را هدایت نمی کند.

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

ترک خوردن و دیگر مشکلات پنل تلویزیون  می تواند توسط دلایل مختلفی ایجاد گردد. بعضی از آن ها شامل ضربه زدن به صفحه با یک شی، کنترل تلویزیون، توپ یا هر چیز دیگری بروز می کند. اگر صفحه تلویزیون شما شکسته، هیچ راهی برای تعمیر صفحه تلویزیون وجود نداردو باید صفحه تلویزیون را عوض کرده یا یک تلویزیون جدید خریداری کنید.

تماس برای تعمیر، نصب و راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن

ارائه خدمات در مرکز سرویس تی وی با کیفیت بالا و هزینه منصفانه صورت می گیرد. راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن را به مراکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بسپارید، برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید!

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: