ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن با همكاری مجموعه ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به همه تلویزیون های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن ها، لذت استفاده از یك محصولِ با كیفیت را مجدداً به كاربران آن ها ارزانی دارد. تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن سریع و ارزان!

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، بسته به درخواست متقاضی به دو شیوه قابل دریافت بوده كه این دو شیوه عبارت هستند از تعمیر تلویزیون در محل و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه.

در شیوه نخست –یعنی تعمیر در محل تلویزیون، نیازی به جابجایی تلویزیون نیست و كارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز برای تعمیر و بهسازی را بر روی تلویزیون پیاده می سازند. در شیوه دوم، لازم است تا كاربر تلویزیون را به نمایندگی حرفه ای تعمیر تلویزیون تحویل دهد تا سرویس های مورد نیاز برروی آن اِعمال گردد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر مین برد تلویزیون:

یكی از شایع ترین اشكالات پیش آمده در تلویزیون ها در صورت اختلال، اختلال مین برد است. بروز این اشكال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد. بروز این مشكل به این صورت بوده كه هنگام تماشای تلویزیون، تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن كردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمك می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود.

دیگر آنكه امكان دارد تلویزیون روی لوگو شركت سازنده بماند و با خاموش و روشن كردن تلویزیون تغییری نكند. در بیشتر موارد امكان تعمیر مین برد تلویزیون وجود دارد و نیازی به تعویض آن نیست. تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر داغ شدن تلویزیون

اگرچه داغ شدن تلویزیون در مدلهای LCD بسیار كمتر از مدلهای پلاسما است ولی این اتفاق در این تلویزیون ها هم مشاهده می شود. این امر از آن روست كه در تلویزیون های ال سی دی نور بك لایت بوسیله لامپهای فلورسنت تامین می شود. گرم شدن تلویزیون های ال سی دی ارتباط مستقیمی با میزان زمان روشن ماندن این تلویزیون دارد.

با بالا بودن زمان روشن ماندن تلویزیون و عدم تبادل حرارتی كافی میزان حرارت این تلویزیون از حد مطلوب خارج می شود و عاملی برای استهلاك تلویزیون و مخصوصا صفحه نمایشگر تلویزیون می شود. شما كاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون را با حضور در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن دریافت نمایید.

تعمیر بك لایت تلویزیون

در تعمیر بك لایت ال سی دی تلویزیون (LCD) همچون تعمیر سایر تلویزیون ها، تست قطعات و كنترل كیفیت اهمیت زیادی دارد. تست و بررسی تلویزیون پیش از اقدام به تعمیر، سبب شناسایی دقیق اشكال پیش آمده و پیشگیری از ورود به حوزه های نامرتبط می شود. تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن

ساختار تلویزیون ال سی دی طوری بوده كه استهلاك و اختلال بك لایت آن، سبب اختلال سایر بخش های این تلویزیون هم می شود و ناكارآمدی به سایر قطعات سرایت می كند. بروز اختلال در بك لایت تلویزیون معمولاً با اختلال بخش هایی چون لامپهای فلورسنت، مدارات، قطعات تأمین كننده ولتاژ و … همراه است.

تعمیر پنل تلویزیون

قویاً پیشنهاد می شود كه با بروز اختلال در پنل های تلویزیون خویش، برای تعمیر و بهسازی آنها صرفاً به مراكز استاندارد در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه نمایید. در غیر اینصورت این امكان وجود دارد كه نه فقط اشكال پیش آمده در تلویزیون رفع نشود، بلكه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشكالاتی دوچندان در تلویزیون باشید.

نكته دیگر آنكه، غالب اشكالات پیش آمده در پنل های تلویزیون های – جز در مواردی خاص نظیر شكستگی و …- قابل تعمیر می باشند و اصلاح آنها هزینه ای چندانی به صاحب تلویزیون تحمیل نمی كند. البته تجربه تعمیركار، طی صحیح فرآیند بررسی و استفاده از تجهیزات حرفه ای این كار، در نتیجه نهایی تعمیر پنل تلویزیون بسیار موثر خواهد بود.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امكان تعمیر آبخوردگی تلویزیون وجود ندارد. ضمن آنكه، در غالب موارد به دلیل بی توجهی كاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، فقط با تعویض آن امكان امكان پذیر می شود. تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن

رسیدن مایعات رسانا به فلت های انتقال تصویر باعث ایجاد جرقه، سولفاته مدار و سوختگی فیزیكی این مدارات ظریف و حساس می شود و عیوب ظاهری مختلفی را باعث می شود كه خطوط رنگی عمودی، ایجاد نوارهای سفید و یا مشكی روی تصویر، تفاوت روشنایی در دو نیمه ربوده و چپ تلویزیون از رایج ترین آنها می باشند.

تعمیر پاور تلویزیون تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن

گر چه منابع تغدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردند لیكن در حال حاضر، غالب پاورهای بكار رفته در تلویزیون ها از نوع كلیدی است. در منابع تغذیۀ كلیدی، به كمك یك ترانزیستور، جریان عبوری از ترانس، هزاران بار در ثانیه قطع و وصل می شود تا ولتاژ متناوب فركانس بالا تولید می شود. عمل قطع و وصل كلید، توسط یك نوسان ساز مرجع مربعی انجام می پذیرد.

در هر حال دارندگان كلیه مدلهای تلویزیون می توانند در صورت بروز اختلال در این بخش از تلویزیون خویش به نمایندگی تعمیر تلویزیون مراجعه كرده و خدمات حرفه ای تعمیر پاور ایکس ویژن را دریافت كنند. در صورت عدم امكان تحویل تلویزیون به این نمایندگی، می توان از سیستم سرویس در محل تلویزیون بهره برد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: