ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طرشت با حضور در منزل شما به بررسی تلویزیون می پردازد و همه اختلالات مرتبط با قطع و وصل شدن تصاویر آن را در مدت زمان کوتاهی حل می کنند.

اختلالات رایج و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طرشت

چرا تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی گردد؟

از دیدگاه مراجعین روشن نشدن تلویزیون بزرگ ترین اختلالی بوده که امکان دارد زمان استفاده طولانی مدت از این دستگاه دیده شود. اما گاهی این مسائل واقعا اهمیتی ندارند.

اختلالات کوچک و ناچیزی چون مشکل کابل های برق و ریموت تلویزیون می توانند موجب روشن نشدن تلویزیون شوند. از طرفی اختلالات ساختاری دو برد مهم تلویزیون یعنی برد پاور و مین برد هم در روشن نشدن تلویزیون نقش دارند.

برای پیشگیری از بروز اختلالات برد پاور و مین برد در استفاده صحیح از تلویزیون کوشا باشید. فراموش نکنید که بردهای ظریف و دیجیتال تلویزیون به شدت بر عوامل مخربی چون اصابت ضربه و نفوذ مایعات حساس می باشند.

اگر به تازگی با اختلال روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن رو به رو هستید؛ با تعمیرکاران ما در مجموعه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

چرا تصویر تلویزیون ایکس ویژن پرش دارد؟

پرش تصویر در تلویزیون اتفاق اختلال سازی بوده که در صورت تداوم موجب از کار افتادگی کامل تلویزیون هم می گردد. البته امکان دارد به صورت ناخودآگاه در حال استفاده از motion interpolation باشید و تصویر تلویزیون پرش داشته باشد. پس ابتدا قابلیت motion interpolation را غیر فعال کنید.

این قابلیت بر فریم ویدیو و تاری تصاویر افزوده و کیفیت نمایش را تحت تاثیر قرار می دهد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طرشت

ضعیفی پنل، مشکل مین برد، ناکارآمدی پاور و ضعیفی لامپ های تصویر تلویزیون عمده ترین عللی می باشند که به پرش تصاویر نمایشگر می انجامند. چنین اختلالاتی را می توانید با حضور در مجموعه تلویزیون ایکس ویژن رفع کنید.

چرا صفحه نمایش تلویزیون تاریک و روشن می گردد؟ تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طرشت

تاریک و روشن شدن تصاویر تلویزیون های ایکس ویژن و یا هر برند دیگری عموما ریشه در مشکل پنل دارد. این اختلال در اغلب موارد از بالای نمایشگر آغاز می گردد. برای تعمیر پنل حتما باید از مراکز تعمیری معتبر کمک بگیرید. پنل مهم ترین و در عین حال گران قیمت ترین قسمت هر تلویزیون است.

از این رو باید تحت نظر تعمیرکاران مجرب تعمیر گردد. مجموعه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ضمن استفاده از دانش به روز تعمیرکاران خود با به کارگیری تجهیزات فنی پیشرفته کلیه قسمت های ناکارآمد پنل را تعمیر می کنند. لازم به ذکر بوده که همه خدمات تخصصی مجموعه رسمی ایکس ویژن به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

علت قطع و وصل شدن مداوم تصویر تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

سخت افزار داخلی تلویزیون با یک اختلال کوچک ضعیف شده و کاربر با قطع و وصلی مداوم تصویر روبه رو می گردد. این اختلال دارای دو حالت کلی در تمام تلویزیون های امروزی از جمله تلویزیون های ایکس ویژن است. گاهی تصویر به طور کامل قطع شده و مجددا بعد از چند ثانیه باز می گردد. در بعضی مواقع هم قسمتی از صفحه نمایش شروع به تیره شدن می کند و کم کم تصویر تلویزیون محو می گردد. در هر روی این اختلالات به علت مشکل قطعاتی چون بک لایت، پاور، پنل و مین برد به وجود می آیند.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

چرا صفحه نمایش تلویزیون کم نور شده است؟

استفاده بیش از اندازه از تلویزیون تلویزیون و روشن ماندن طولانی مدت آن عاملی برای کم نور شدن تصویر است. البته گاهی با یک بررسی کوچک و تنظیم مجدد قسمت نور تلویزیون می توانید بدون نیاز به تعمیر تخصصی اختلال کم نور شدن تلویزیون ایکس ویژن را رفع کنید. اگر تنظیمات در حالت متعادلی قرار دارند، اما همچنان شاهد نور کمی از تصاویر تلویزیون ایکس ویژن هستید، اختلال ناشی از بی کیفیتی فسفر موجود در تلویزیون است.

بی کیفیتی فسفر تلویزیون امری طبیعی بوده که با ایجاد فرصت استراحت تلویزیون در ساعات شبانه روز به تعویق می افتد. خاطرنشان می کنیم که مجموعه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اختلال کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون های بزرگ و کوچک ایکس ویژن را در سطح کیفی بالایی رفع می کند. با مراجعه به این مجموعه استفاده دوباره از کیفیت اولیه تلویزیون امکان پذیر است.

شما می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و در نزدیک ترین نمایندگی تعمیر تلویزیون بهترین کیفیت خدمات و بالا ترین تخصص را جستجو کنید. این افتخار بزرگی بوده که در این نمایندگی تلاش شده است با پیشرفته ترین و مدرن ترین امکانات کیفیت مطلوب خدمت رسانی شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments