ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش توسط کارشناسان مجرب و کارآمد در اسرع وقت و تنها با یک تلفن تعمیر ما بنا به انتخاب شما در محل شما و یا در تعمیرگاه مجهز ما انجام می گردد.

کلیه تعرفه ها مطابق مصوبه اتحادیه و با تحویل فاکتور به کاربر صورت می گیرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

حتما حتما از سرویس کار مجرب برای مشاوره تعمیر تلویزیون خود استفاده کنید ویا حداقل از 2 یا 3 نفر برای مشاوره تعمیر استفاده کنید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

مثالی برای شما میزنیم: اگر نمایشگر تلویزیون شما نیاز به تعمیر داشته باشد و نیاز باشد که لامپ های پشت نمایشگر شما تعویض شود و تعمیرکار فقط تعداد به خصوصی از لامپ ها را تعویض کند چه اختلالی پیش می آید؟

بعد از چند ماه مجدد آن اختلال برای شما پیش می آید.

حتی اگر تعویض قطعات هم جلوی شما انجام شود؛ شما معمولا امکان تشخیص صحیح آن را ندارید.

تصویر سیاه شده است

سیاه شدن تصویر LED معمولا به این علت اتفاق می افتد که بک لایت و لامپ های LED خراب شده اند و به صفحه نمایش نور نمی رسانند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

در این حالت باید قسمتی از بک لایت یا تمام آن تعویض شود. هنگامی که قسمتی از بک لایت اختلال دارد، لکه های سیاه روی تلویزیون دیده می گردد.

پنل LED مشکل دیده است

این اختلال امکان دارد به علت ضربه شدید یا اصابت با اشیای تیز و سنگین ایجاد شود که با توجه به نوع آن امکان دارد دچار شکستگی یا خراشیدگی شود.

در این شرایط پنل تعمیر نمی گردد و تعویض آن مقرون به صرفه تر است. با این حال اگر فقط به صفحه نمایش اصلی مشکل رسیده باشد و مابقی پنل مثل صفحات پولاریزه یا بک لایت ها سالم باشند می توان فقط صفحه نمایش را عوض کرد.

تصویر نگاتیوی شده است

در این حالت تصویر به شکل مبهم و نگاتیوی دیده می گردد و امکان دارد به علت مشکل مدار گاما در برد تی کان (T-con) باشد. در این حالت با تعویض این برد اختلال رفع می گردد.

امکان دیگر مشکل برد اصلی یا مین برد بوده که بعد از بررسی می توان گفت تعمیر می گردد یا باید تعویض شود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

تلویزیون در حالت HDMI کار نمی کند

یکی از علل این اختلال عدم استفاده از کابل ارجینال HDMI است. در این حالت اتصال تلویزیون های ورودی به درستی انجام نمی گردد و امکان دارد تلویزیون کار نکند.

این اختلال امکان دارد باعث مشکل مین برد شود. مشکل مین برد باعث می گردد تلویزیون خود به خود خاموش شود و تلویزیون روی استندبای قرار گیرد.

تصاویر دوتایی شده اند و به هم ریختگی دارند

این اختلال به علت مشکل پنل است. معمولا در این حالت باید پنل عوض شود و تعمیر آن فقط هزینه اضافی را تحمیل می کند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

تصویر در همه جای تلویزیون یا در قسمتی از آن تاریک شده است

این اختلال هم به علت بک لایت ها است. در این حالت قسمتی از بک لایت و لامپ های LED یا تمام آن ها باید تعویض شوند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

صدای تلویزیون قطع شده است

در این حالت تلویزیون روشن است اما صدا ندارد. بعد از مدتی تأخیر صدای آن برمی گردد. این اختلال در واقع به برد پاور تلویزیون ارتباط دارد. در صورت عدم تعمیر برد اصلی هم دچار اختلال می گردد.

در شرایطی که تلویزیون کلا صدا ندارد و اسپیکرهای متصل کار نمی کنند باید ابتدا اسپیکرها را جداگانه بررسی کرد.

اگر آن ها اختلالی ندارند، امکانا مشکل به آی سی صدا ارتباط دارد که به بلندگوهای داخلی مربوط است. در این شرایط آی سی باید تعویض شود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

تلویزیون روشن است اما صدا و تصویر ندارد

امکان دارد برد منبع تغذیه یا برد پاور در داخل تلویزیون خراب شده باشد. گاهی، خازن ها روی این برد با دریافت جریان قوی اختلال پیدا می کنند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

در این حالت باید مجموعه را باز کرد و خازن ها را بررسی کرد که نشت نداشته باشند یا باد نکرده باشند. اگر این طور باشد با تعویض آن ها می توان اختلال را حل کرد.

در حالتی که تلویزیون تصویر ندارد اما چراغش روشن می گردد و تغییر رنگ می دهد، به این معنی است برد اصلی سیگنال استارت را به منبع تغذیه می فرستد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شوش

تلویزیون گاهی اوقات روشن می گردد و بعد از چند ساعت به یکباره خاموش می گردد

این اختلال به مشکل بک لایت تلویزیون LED برمی گردد. نشانه آن معمولا ۶ چشمک در چراغ جلوی تلویزیون است. از آنجا که این اتفاق هر از گاهی می افتد معمولا به آن توجهی نمی گردد.

این در حالی بوده که مشکل بک لایت می تواند به مشکل های بدتری منجر شود. پس تعمیر یا تعویض این قسمت ضروری است.

خطوط عمودی روی تلویزیون

این اختلال گاهی به علت مشکل در فلت های ارتباطی (که تصویر را انتقال می دهند)، مشکل برد تی کان، سوختن پیکسل های پنل و یا مشکل دیدگی پنل LED رخ می دهد.

اگر مشکل از پنل نباشد، قطعات خراب را می توان تعمیر یا عوض کرد. اما اگر پنل مشکل دیده باشد فقط باید تعویض شود که مسلما هزینه زیادی هم برمی دارد.

اگر پیکسل ها سوخته باشند، باز هم باید پنل به طور کامل تعویض شود. پیکسل ها نقاط ریز تشکیل دهنده صفحه نمایش می باشند که در صورت سوختگی به صورت نقاط سفید روی صفحه خودشان را نشان می دهند.

رطوبت و خیس شدن تلویزیون LED

اگر آب یا مایعات به درون پنل برسند، تصویر تلویزیون با اختلالاتی روبه رو خواهد شد. در این حالت امکان دارد برد تی کان یا فلت های ارتباطی با اختلال روبه رو شده باشند که در این صورت با تعویض قطعات حل می گردد.

اگر آب به حدی باشد که امکان اتصالی وجود داشته باشد باید تلویزیون از برق جدا شود و امکان دارد که نتوان اختلال آن را در منزل حل کرد.

تلویزیون دیر روشن می گردد

قطعه ای که به تلویزیون LED برق رسانی می کند منبع تغذیه یا برد پاور تلویزیون بوده که در صورت ضعیف شدن به خوبی برد اصلی و بک لایت را تغذیه نمی کند. در این حالت برد پاور باید تعمیر شود، چون در صورت تعمیر نشدن امکان دارد به برد اصلی مشکل برسد.

رنگ صفحه نمایش بهم ریختگی دارد

در این حالت رنگ تصاویر در هم مخلوط می گردد و حالت به هم ریختگی دارد و امکان دارد تصاویر سبز، آبی یا قرمز به نظر برسند. در این حالت امکان دارد مشکل از مین برد، برد پاور یا بک لایت باشد.

این اختلال در تمام برندهای LED رایج است. برای تعمیر آن می توان قطعات اختلال دار را تعویض یا تعمیر کرد. به عنوان مثال، برد پاور در بسیاری از موارد قابل تعمیر است اما مین برد و بک لایت معمولا باید تعویض شوند.

تلویزیون به طور ناگهانی خاموش شده است

برای این اختلال معمولا چند علت وجود دارد. ابتدا باید اتصال به برق بررسی شود. اگر تلویزیون به برق وصل است، امکان دارد به علت نوسان برق و سوختن خازن ها رخ دهد.

در این حالت باید وضعیت خازن ها بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند. اگر این موارد نباشد باید به مین برد یا منبع تغذیه توجه کرد. خازن ها و IC های روی این بردها باید بررسی شوند که بادکرده نباشند و نشتی نداشته باشند.

تلویزیون به طور مداوم روشن و خاموش می گردد

در این حالت مشکل از برد اصلی بوده که امکان دارد بعضی از ICهای آن سوخته باشند. در بیشتر موارد این برد قابل تعمیر است، اما اگر مشکل شدید دیده باشد باید تعویض شود.

در بعضی شرایط برد اصلی به علت خوب کار نکردن برد پاور و عدم برق رسانی آن ضعیف می گردد.

در این مورد باید هر دو را بررسی کرد. چون اگر برد مین را تعویض کنید، برد پاور خراب برد اصلی جدید را هم خراب خواهد کرد.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: