ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

کارشناسان حاضر در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک در قدم اول با بررسی های دقیق به بررسی تلویزیون می پردازند و قطعه مایرادات را شناسایی می کنند.

بررسی دقیق مهم ترین قسمت در فرآیند تعمیر تلویزیون به شمار می رود و اگر به درستی انجام نشود نتایج مطلوبی نخواهد داشت. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک

به عبارتی زمانی که بررسی تلویزیون به درستی انجام نمی گردد تعمیر بی نتیجه بوده و اختلالات تلویزیون حل نخواهد شد.

بعد از بررسی فرآیند تعمیر آغاز می گردد. تعمیر در واحد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس در تهران با کمک مدرن ترین ابزارآلات صورت می گیرد.

کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای در این واحد به علت بهره مندی از به روز ترین متد های تعمیری در مدت زمانی کوتاه همه ایرادات تلویزیون را رفع خواهند کرد.

کلیه تلویزیون ها بعد از اعمال فرآیند تعمیر برای مراجعین تست شده و در مرحله آخر در صورت عملکرد درست به کاربر تحویل داده می گردد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک

تعمیر مین برد تلویزیون یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس در تهران است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک

از آنجا که مین برد تلویزیون محل قرارگیری پردازشگر تلویزیون، حافظه رم تلویزیون و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی، HDMI و … است، هر مشکل پیش آمده در قابلیت های مذکور می تواند به نوعی با مین برد تلویزیون در ارتباط باشد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک

به عبارتی دیگر علت بروز مشکل در صدا، تصویر، اتصالات تلویزیون و مواردی از این دست را می توان در مین برد جستجو کرد، چون قسمت سخت افزاری مرتبط با این قابلیت ها، بر روی مین برد قرار گرفته است.

مشکل مین برد تلویزیون نشانه هایی دارد که بعضی از آن ها عبارتند از: خاموش شدن تلویزیون و به حالت استند بای stand by رفتن، خاموش شدن خودبخودی تلویزیون، هنگ کردن تلویزیون، گیر کردن تلویزیون بر روی لوگو، روشن و خاموش شدن تلویزیون و… سرویس های مرتبط با تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن سرویس، به صورت تعمیر در محل هم ارائه می گردد.

بعضی خدمات و ویژگی ها

ارائه خدمات در سراسر شهر کرج تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک

شما در هر جای شهر کرج باشید، کارشناسان متخصص و ماهر خود را در اسرع وقت به محل به اعلام شده میرساند.

انجام تعمیر در محل و منزل

تیم تعمیر برای جلب اعتماد تمام فرایند تعمیر را در جلوی چشمان شما انجام می دهد تا دیگر نگران تلویزیون خود نباشید.

کادر مجرب و متخصص

تمام کارشناسان تعمیرتیم مجرب، صلاحدیده و ماهر می باشند و در همه حال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نصب و راه اندازی

اگر شما نیاز به خدمات نصب و راه اندازی تلویزیون داشتید، میتوانید با تعمیرکاران تماس بگیرید تا فورا خود را به محل اعلام شده برساند.

فروش قطعات اصل

اگر نیاز به خرید قطعات فابریک تلویزیون با قیمت مناسب داشتید، میتوانید از فروشگاه قطعات تعمیرتیم استفاده کنید.

استفاده از قطعات اورجینال

اگر تلویزیون شما دچار مشکل جدی در قطعات شود، برای جایگزین کردن آن از قطعات اصل و اورجینال استفاده می گردد.

تعمیر در منزل تلویزیون در تهران

همه خدمات تعمیر تلویزیون را می توان در منزل مراجعین گرامی هم ارائه کرد، تا در برای رفاه حال مراجعین قدمی برداشته تا بتوانیم به همه افراد با هر شرایطی برای حل ایراد تلویزیون خدمت رسانی کنیم.

شما می توانید با تماس با تعمیرکاران ما در هر ساعت از شبانه روز و اطلاع از بروز اختلال در تلویزیون خود نیروی کارشناسان در منزل درخواست کنید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک

نیروی کارشناسان در اسرع وقت اعزام شده و با حضور و تشخیص او در منزل مشکلات تلویزیون شما رفع شده و دیگر نیازی به جابجایی و انتقال تلویزیون نبوده و خطرات ناشی از انتقال هم حذف می گردد.

سعی بر آن شده است تا حداقل مقدور بتوان تعمیر تلویزیون را در منزل انجام داد تا اختلال در محل رفع شده تا در وقت شما عزیزان صرفه جویی شود.

اما اگر این امکان وجود نداشته باشد کارشناسان ما تلویزیون تلویزیون شما را به نمایندگی تعمیر منتقل کرده و در حداقل زمان تلویزیون را تعمیر می کنند.

خدمات قابل انجام در مجموعه تهران

شرکت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس بر این باور بوده که در همه حال باید به رفاه حال کاربر کوشید.

به همین علت خدمات تعمیر در منزل را پشتیبانی می کند و ضمانت می کند که همه افرادی که اعزام می کند بدون سابقه و بیماری خاص می باشند و مورد تایید این شرکت بوده و اختلالی برای مراجعین ایجاد نخواهد شد.

خدماتی که این نمایندگی تعمیر ارائه می دهد شامل موارد زیر بوده که برای آشنایی شما عزیزان در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • تعمیر مین برد و برد پاور تلویزیون
  • تعمیر فلت و پنل تلویزیون
  • تعمیر بک لایت تلویزیون
  • تعمیر برد تغذیه تلویزیون
  • تنظیم نرم افزاری تلویزیون
  • نصب و سرویس تلویزیون
  • تعمیر اسپیکر و بلندگو تلویزیون
  • تعمیر کنترل عددی و لمسی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بریانک

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی تماس گرفته و بعد از مشاوره با تعمیرکاران، در صورت نیاز به تعمیر و بازبینی کارشناسان متخصص به منزل شما اعزام خواهد شد تا با تعمیر تلویزیون شما در منزل نیازی به جا به جایی تلویزیون نبوده و خطر امکانی هم کم می شود

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: