ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن امامزاده حسن نیاز دارید این مقاله را از دست ندهید. با اینكه تلویزیون ایکس ویژن از كیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اما این تلویزیون هم، با استفاده بیش از حد و فرسودگی قطعات خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می كند.

سیستم الكترونیكی پیچیده، قطعات كمیاب و قیمت خرید بالای این تلویزیون، موجب می شود برای حل مشکل آن به دنبال کارشناسی ماهر و متخصص باشید. برای تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن، می توانید از سامانه اعزام کارشناس به محل ایکس ویژن سرویس استفاده كنید. در ادامه به بعضی از مزایای تعمیر تلویزیون با ایکس ویژن سرویس اشاره خواهیم نمود:

  • استفاده از قطعات اصل و با كیفیت
  • تعمیر تلویزیون در محل
  • اعزام کارشناس ماهر در زمان درخواستی شما
  • ضمانت و گارانتی یك ماهه تعمیر تلویزیون
  • قیمت ایاب و ذهاب رایگان کارشناس
  • ثبت درخواست به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری

مشکلات اساسی تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون تصویر دارد صدا ندارد.

در ابتدا تلویزیون را بررسی نموده و ببینید در حالت mute قرار گرفته است یا نه. سپس به سراغ تنظیمات صدای تلویزیون رفته و آن را هم بررسی كنید. اگر همه چیز در شرایط عادی قرار دارد، امکان دارد این ایراد به علت اختلال قطعات سخت افزاری یا بلندگو های داخلی درون تلویزیون رخ داده باشد. تعمیر قطعات سخت افزاری، نیاز به دانش و تخصص دارد، پس با مشاهده این ایراد به سرعت برای تعمیر تلویزیون اقدام كنید.

تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد

قطعی تصویر تلویزیون، اغلب به علت اختلال بك لایت تلویزیون است. همینطور اگر صفحه تلویزیون آب خورده باشد، می تواند موجب اختلال پنل و در نهایت قطعی تصویر شود. در این شرایطی باید، برای تعویض و یا تعمیر پنل اقدام نمود.

تلویزیون كم نور شده است

ایراد كم نور شدن تلویزیون، اغلب به علت استفاده زیاد و نادرست از تلویزیون پیش می آید. روشن ماندن تلویزیون برای زمان های طولانی، موجب از بین رفتن روشنایی تلویزیون خواهد شد. با توجه به قیمت فعلی خرید تلویزیون، در مواجه با این ایراد باید، برای تعمیر تلویزیون اقدام كنید.

قیمت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن چقدر است؟

قیمت و قیمت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، بسته به نوع ایراد پیش آمده برای تلویزیون و سرویس درخواستی متغیر است. اغلب کارشناسان تلویزیون، قیمت مشخصی برای تعمیر تلویزیون ندارند. اما تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با داشتن صفحه جدول قیمت، خیال مشتری را از بابت قیمت آسوده می كند.

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن امامزاده حسن

روش های تعمیر از گذشته تاكنون بسیار دچار تغییر و تحول شده و تعمیركنندگان برندهای معروف تلویزیون مثل ایکس ویژن، ایکس ویژن و سونی ملزم به داشتن تجربه و تبحر كافی كنار دانش به روز درباره تلویزیون ها می باشند.

مرکز تعمیر تلویزیون:

تلویزیون از بخش های متفاوتی تشكیل شده كه هر بخش با تمامی بخش ها در ارتباط مستقیم و یا غیر مستقیم است بدین خاطر ایجاد ایراد در هر بخش یا قطعه بر دیگر بخش ها تاثیر می گذارد و اصولا با ایجاد اختلال در سیستم های داخلی افراد نشانه هایی چون تیرگی صفحه، ایرادات در صدا، داغ شدگی بیش از اندازه و یا به صورت كلی روشن نشدن تلویزیون را مشاهده می نمایند و آنگاه افراد برای حل نقص به مرکز تعمیر تلویزیون مراجعه می كنند.

امروزه برند های متنوعی در زمینه تلویزیون مشاهده می شوند كه هر برند برای تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش دارای مرکز تعمیر تلویزیون به صورت حرفه ای می باشند كه البته قیمت هر یك با دیگری كاملا متفاوت است چرا كه هر برند در تامین قطعات تلویزیون دارای محدودیت هایی می باشند مثلا تلویزیون سونی به علت قیمت بالای قطعات قیمت تعمیر بالایی دارد.

نكات مهم در تعمیر تلویزیون

قبل از اقدام برای تعمیر تلویزیون و یا مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون باید با بعضی از نكات مهم در تعمیر تلویزیون آشنا شوید و همواره آن ها را رعایت کنید در حقیقت آگاهی به این نكات باعث می شود تا افراد به راحتی فرد متخصص و متعهد را بیایند و در خصوص تعمیر و انجام صحیح آن اعتماد داشته باشند.

  • تعمیر تلویزیون باید توسط متخصص در زمینه برند مربوطه صورت گیرد.
  • پس از انجام تعمیر لازم از متخصصین مربوطه برگه مربوط به گارانتی را دریافت کنید.
  • در صورت ایجاد ایراد برای تلویزیون هرگز خود و یا افراد غیر متخصص برای تعمیر اقدام نکنید چرا كه نه تنها نمی توانید ایراد را حل کنید بلكه باعث ایجاد ایرادات بیشتر هم می شوید.
  • قبل از تعمیر تلویزیون با چند نفر متخصص مشورت کنید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: