ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بازهم با مقاله ( آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ) نزد شما آمده ایم تا اطلاعات شما را درباره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارتقا دهیم.  تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن با برخورداری از تخصص و تجربه و تجربه طولانی در زمینه سرویس، خدمات و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خدمت شما مشتریان گرامی است.

آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در راستای رفاه حال شما مشتریان عزیز تعمیرگاه تلویزیون این امكان را فراهم كرده كه تا در كوتاه ترین زمان ممكن با اعزام كارشناسان مجاز خود برای تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن (LED) و تعمیر تلویزیون LCD ایکس ویژن (LCD)، تلویزیون های هوشمند smart، انواع ساندبار و سینمای خانگی به منزل یا محل كارتان مراجعه كنیم.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینكه تكنسین های ایکس ویژن سرویس در سراسر شهر و در نزدیكی محل كار یا زندگی شما حضور دارند امكان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

همه هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه است. حدود قیمت هم پیش از انجام كار به شما اعلام شده و همه هزینه ها، پس از پایان كار از شما دریافت خواهد شد. آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشكلات اقتصادی كشور، اولویت تكنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی كه امكان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

نكات مهم برای تعمیر تلویزیون

  • تعمیر تلویزیون خود را به افراد متخصص دهید. آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • حتما بعد از تعمیر تلویزیون خود از تكنسین و متخصص مربوطه گارانتی دریافت كنید.
  • در برخی اوقات مشاهده شده است كه افرادی كه حرفه ای در این كار ندارند اقدام به تعمیر تلویزیون كرده و نه تنها از پس تعمیر بر نیامده اند بلكه خطراتی را هم به جان خریده اند. پس هیچوقت خودتان اقدام به این كار نكنید و حتی درب تلویزیون خود را هم باز نكنید.

از آنجا كه تعمیر تلویزیون امری حساس است و باید در كمترین زمان ممكن صورت بگیرد ایکس ویژن سرویس با داشتن تیم حرفه ای در فع مشكل تلویزیون شما عزیزان همه سعی و تلاش خود را به كار می گیرد تا در كمترین زمان با بهترین كیفیت و حداقل هزینه تعمیر تلویزیون شما دوستان گرامی انجام شود.

افزایش طول عمر تلویزیون

افزایش طول عمر تلویزیون

رعایت برخی نكات مي تواند به افزایش طول عمر تلویزیون منجر شود كه در این قسمت ما به برخی از این نكات اشاره می كنیم: آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

  • محل قرارگیری تلویزیون اهمیت زیادی دارد و نقشی تعیین كننده در افزایش یا كاهش عمر مفید این دستگاه دارد. این محل باید دور از سرما یا گرما باشد. همینطور از قرار دادن تلویزیون در محلی كه امکان دارد رفت و آمد در آن نقطه زیاد باشد پرهیز كنید، زیرا شرایط آب وهوایی مختلف باعث از بین رفتن سیستم های داخلی تلویزیون می شود.
  • از آنجایی كه این روزها بیشتر تلویزیون ها باریك یا حتی فوق باریك است باید مراقب ضربه خوردن های آن باشید. هر ضربه محكمی كه به تصویر تلویزیون برخورد كند باعث از بین رفتن یك پیكسل یا سوختن یك لامپ آن می شود. از این تلویزیون ها باید با دقت نگهداری كرد.
  • بیشتر آسیب های وارده زمان تمیز یا گردگیری به تلویزیون وارد می شوند. به همین علت باید زمان تمیز كردن تلویزیون نكاتی را رعایت كنیم. برای پاك كردن صفحه نمایش از دستمال های مخصوص كه معمولا درون جعبه تلویزیون است استفاده كنید. دقت داشته باشید كه هیچ آب یا ماده شوینده ای را نباید به صفحه نمایش بزنید. همینطور برای تمیز كردن تلویزیون نباید از دستمال های زبر كه به صفحه نمایش آسیب می رسانند استفاده شود.
  • از كنترل تلویزیون به دقت محافظت كنید، زیرا این روزها بسیاری از كارهای این جعبه جادو با استفاده از كنترل انجام می شود. محل های قرار دادن كنترل كه كنار صندلی ها وصل می شوند خریداری كنید تا هر كنترل جای مخصوصی داشته باشد. همینطور اجازه ندهید تا فرزندان كوچك دست به آن بزنند؛ چرا كه كار كردن الکی با دكمه ها باعث خراب شدن آن می شود.
  • قابی را كه دور صفحه نمایش وجود دارد همی شه با استفاده از دستمال های میكروفایبر به همراه چند قطره آب تمیز كنید. شما همینطور مي توانید از هوای فشرده یا سشوار برای خارج كردن گرد و خاك از میان درزها استفاده كنید. آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن شامل خدمات به تلویزیون ایکس ویژن بوده كه دارای شعب متعدد مركز تعمیر ایکس ویژن در سرویس، تعمیر و خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن است. با این پشتیبانی شما به هیچ وجه نگران تلویزیون ایکس ویژن خود نباشید و اگر مشكلی داشتید با خدمات تلویزیون ایکس ویژن این مجموعه از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس بگیرید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: