ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن در برابر هزینه کمتری كه نسبت به دیگر تلویزیون های مطرح بازار دارد بسيار مناسب است و می تواند انتظارات كاربر را بررسی كند. در این مقاله به بيان خصوصيات تلویزیون ايکس ویژن می پردازیم و در تلاشیم شما را با تلویزیون ايکس ویژن آشنا كنیم. برای تعمیر در نمایندگی تلویزیون ايکس ویژن می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای سرویس تلویزیون ايکس ویژن در منزل ثبت كنید. با ما همراه شوید تا خصوصيات تلویزیون ايکس ویژن را مورد بررسی قرار دهیم.

همه چیز درباره کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

بدون شک کیفیت تصویر مهم ترین عامل خرید هر تلویزیون است. دیگر استفاده از پنل UHD مختص تلویزیون های بالارده و گران قیمت نیست و لوگوی HDR روی جعبه بسياری از محصولات ميان رده هم به چشم می  خورد. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

ايکس ویژن در XKU635 از پنل هشت بیتی ساخت TCL استفاده كرده؛ اما آيا این پنل برای نمایش ایده آل محتوای HDR مناسب است؟ تلویزیون ال سی دی برای پخش محتوایی با گستره دینامیکی بالا طبق استاندارد HDR10 باید حداقل ۱۰۰۰ نیت روشنایی و ۰.۰۵ نیت روشنایی رنگ مشکی داشته باشد و پنل هشت بیتی گزینه مناسبی برای آن نخواهد بود.

در دنيای تلویزیون ها، کمتر نمونه ای يافت می شود كه به اندازه سیستم صوتی خارجی جواب گوی نيازهای سطح بالای يک حرفه ای باشد؛ بنابراین پیش از هرچیز اگر صدا يکی از خط قرمزهای شما محسوب می شود، باید حداقل ساندباری ميان رده داشته باشید. خوشبختانه ايکس ویژن از سیستم صوتی خوبی برای تلویزیون جدید خود بهره گرفته است.

XKU635 از اسپيكرهای هارمن كاردن برای ارائه تجربه  بهتر صوتی بهره می برد و ما هم حقیقتا این تصمیم ايکس ویژن را قدمی رو به جلو می دانیم. ايکس ویژن از دو اسپيكر دوازده واتی و دو توییتر شانزده اهمی برای افزایش جزئيات صداهای زیر استفاده كرده است. درمجموع، پنج حالت صوتی در این تلویزیون دردسترس است: News،Standard،Sport،Music و Movie. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

نظرات در مورد تلویزیون ايکس ویژن – کيا تلویزیون ايکس ویژن دارن

ما چند نظر كاربران را به اشتراک می گذاریم:

علی رضا گفت:

مدل KD30 رو از نزديک دیدم کیفیت تلویزیون ایکس ویژن خوبه.  نگران خریدش نباش اگر جنس معتبری نبود شرکت بزرگی مثل مادیران گارانتیش نمی كرد. فكر می كنم تلویزیون های XVision دو سال گارانتی دارن. درمورد بحث گیرنده دیجیتالش هم جای نگرانی وجود نداره چون کلا” بازار DVBT دست ايکس ویژن هست پس گیرنده دیجیتال داخلی تلویزیون هاش هم نمیتونه بد باشه.

مریم رحمانی گفت:

من كه خودم یه مدته به اکثر دوستان این مدل رو معرفی می كنم چون به نظرم علاوه بر امکانات و کیفیت خوب و گارانتی معتبر قیمت مناسبی هم داره و به کسانيكه میخوان با هزینه ای مناسب یه تلویزیون با امکانات خوب داشته باشن، معرفیشش می كنم. امکانات خوبش:
گیرنده دیجیتال داخلی، قابليت پخش تصوير، فيلم و موزيک از روی usb، زاویه دید وسیع، فرکانس 120 هرتز، قابليت ضبط برنامه های تلويزيونی، ماشین زمان و…

ابلفضل حدادپور گفت:

من دیروز 42KD30 xvision را 1180 تومان از جهموری خریدم. راستش منم برای خرید خیلی پرس و جو كردم و بالاخره این مدلو خریدم. به نظرم انتخاب خوبیه چون واقعا” این مدل ویژگی های خوب زيادی داره. فرکانسش 120 هرتز هست. قابلیت ضبط برنامه های تلویزیون و پخش اکثر فرمتها را از usb داره. دیشب چند تا فرمت رو با usb اش چک كردم و راحت پخش كرد. یه فیلم اکشن هم با usb دیدم. کیفیت تصویرش خوبه و فكر می كنم با توجه به مشخصاتی كه داره قیمتش هم مناسب بود.

شهلا خراسانی گفت:

به نظر من واقعا” کیفیت تصویر تلویزیون xvision با lg و samsung فرقی نداره. حتی بعضی از مدل های ايکس ویژن کیفیت تصویرش از بعضی مدلهای lg بهتره چون رنگ تصویرش نسبت به بعضی از مدلهای lg طبیعی تر و واقعی تره.
فرکانس این مدلی كه من گرفتم 120 هرتزه. باهاش تصویر متحرک و بخصوص فوتبال زياد دیدم این مدت. مشکلی نداشته و خوبه چون فرکانسش بالا هست.

 

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن 43 اینچ

تلویزیون «ايکس ویژن» (X.Vision) مدل «43XK570» تلویزیونی با کیفیت Full HD و قابلیت های بسيار كاربردی است كه برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده است. این تلویزیون تصویر را با رزولوشن 1080 × 1920 نمایش می دهد. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

با این كه امروزه تلویزیون 4K حرف اول را در بازار تلویزیون می زنند، باتوجه به این كه دسترسی به محتوای 4K در کشور ما آسان نیست كاربر چیز زيادی را از دست نخواهد داد. البته اگر كنسول بازی دارید تلویزیون های 4K می توانند تجربه شما از بازی های ویدئویی را متحول كنند. این تلویزیون همچنین به يک سیستم صوتی دو کاناله 20 وات مجهز شده است.

با توجه به این كه تلویزیون برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده، این سیستم صوتی جواب گوی این گونه فضاها خواهد بود. درگاه های ارتباطی متنوع يکی از مزايای این مدل محسوب می شود. این تلویزیون با درگاه های ارتباطی متنوع خود امکان اتصال انواع تلویزیون های پخش به آن را فراهم كرده است. از طرف دیگر امکاناتی نظیر PVR، EPG و ماشین زمان استفاده از این تلویزیون را ساده تر كرده و امکانات كاربردی در اختيار كاربر قرار داده اند. این تلویزیون همچنین طراحی شيکی دارد و قاب تمام مشکی آن ظاهر زیبایی به تلویزیون داده است.

تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XK570 مجهز به پنل LED IPS و دارای وضوح تصویر( full HD (1920×1080 و مجهز به تیونر دیجیتال داخلی است، همچنین قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی(PVR) و ماشین زمان (Time Shift) از خصوصيات این تلویزیون است.

قیمت تلویزیون ايکس ویژن

زاویه دید تلویزیون را برای بازه قیمتی آن قابل قبول می دانیم و تغییر رنگ  ها به خصوص مشکی در آن کمتر از بعضی رقبا است. تأخیر ورودی يا همان Input Lag خوشبختانه در بازه بین ۳۰ تا ۴۰ میلی ثانیه است؛ تأخیر ورودی بیش از هر چیز در بازی ها خود را نشان می دهد و این ارقام به دست آمده کاملا نيازهای يک گیمر غیرحرفه ای را هم برآورده خواهد كرد.

بهترین مدل تلویزیون ايکس ویژن

ايکس ویژن 55XT515 سایز 55 اینچ

مدل 55XT515، يکی از مدل های هوشمند برند ايکس ویژن است كه با امکاناتی بسيار خوب و كارآمد طراحی و تولید شده است. این تلویزیون به عنوان يکی از بهترین تلویزیون های ايکس ویژن در سایز 55 اینچی تولید می شود و برای فضاهای نسبتا بزرگ و متوسط کافی است.

کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با رزولوشن 1920×1080پيکسلی به نمایش می گذارد. تصاویر از وضوح و کیفیت قابل قبولی برخوردارند و كاربران از دیدن تصاویر این صفحه نمایش لذت می برند.

ايکس ویژن 49XK580 سایز 49 اینچ

مدل 49XK580 به عنوان يکی از بهترین تلویزیون های ايکس ویژن محصولی بادوام و خوش ساخت از این برند است كه امکانات متعددی را در اختيار كاربرانش می گذارد. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسيار خوبی نمایش می دهد. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن زاویه دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه نمایش را از محدوده  وسیعی فراهم می كند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می گذارد. سیستم صوتی تلویزیون 49XK580 دوکاناله است و به واسطه دو بلندگوی 10واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می كند.

شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می توانید فلش مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل كرده و از فایل های موجود در آن ها استفاده كنید. برای اتصال پخش كننده ها به این تلویزیون می توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت يکی را انتخاب كنید.

ايکس ویژن 55XTU745 سایز 55 اینچ

به عنوان يکی از بهترین تلویزیون های ايکس ویژن، مدل 55XTU745 محصولی بادوام و خوش ساخت از این برند است كه امکانات متعددی را در اختيار كاربرانش می گذارد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسيار بالایی نمایش می دهد. زاویه دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه نمایش را از محدوده  وسیعی فراهم می كند.

ايکس ویژن 43XT745 سایز 43 اینچ

به عنوان يکی از بهترین تلویزیون های ايکس ویژن کیفیت تلویزیون ایکس ویژن Full HD است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسيار خوبی نمایش می دهد. زاویه  دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه نمایش را از محدوده  وسیعی فراهم می كند.

نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می گذارد. سیستم صوتی تلویزیون 43XT745 دوکاناله است و به واسطه سیستم صوتی بسيار قدرتمند Pure sound می تواند کیفیت صدای مطلوبی را تولید نماید. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است.

با استفاده از این 2 پورت می توانید فلش مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل كرده و از فایل های موجود در آن ها استفاده كنید. برای اتصال پخش كننده ها به این تلویزیون می توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت يکی را انتخاب كنید. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ايکس ویژن 55

تلویزیون 4K هوشمند ايکس ویژن LED TV 4K XVision 55XTU725 سایز 55 اینچ
از 12,405,000 تا 18,200,000 تومان

  • کیفیت تلویزیون ایکس ویژن بسيار بالا (Ultra HD (3840×2160
  • مجهز به تكنولوژی HDR 10 بر روی پورت USB
  • دارای سیستم عامل اندروید ورژن 5.1
  • طراحی فوق باریک
  • دارای حافظه داخلی 8 گیگا بایتی
  • دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
  • مجهز به پردازشگر دو هسته ای
  • سیستم صوتی فراگیر DOLBY
  • دارای قابلیت LAN,WiFi ,dlna
  • دارای قابلیت MHL
  • دارای قابلیت WiFi Screen Mirror
  • قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR)
  • مجهز به ماشین زمان(Time Shift)
  • قابلیت پخش تصویر، موزیک و فیلم از روی حافظه USB
  • 3 ورودی HDMI و 1 ورودی USB.2 و 1 ورودی USB.3
  • قابلیت پخش تصویر با فرمت: H.264,H.265/MPEG2,MPEG4
  • قابلیت پخش عکس: GIF, BMP, PNG, JPEG
  • قابلیت پخش صدا با فرمت: MP3,AC3,HE-AAC,LPCM/WMA کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

نقد و بررسی تلویزیون ايکس ویژن

کمپانی مادیران در سال ۱۳۸۵، خط تولید تلویزیون های هوشمند و غیرهوشمند ايکس ویژن را راه اندازی كرد كه قابل رقابت با برندهای خارجی هم است. مادیران، شرکت «نمایندگی ماشین های اداری ایران» با بیش سال ها سابقه، در زمینه بازار لوازم خانگی فعال بوده است. از این رو برتری کیفیت تلویزیون ايکس ویژن، با بهره مندی از فناوری های به روز دنيا، این برند را جزو يکی از رقبای سرسخت برای سایر برندهای مطرح دنيا قلمداد كرده است.

يکی از بهترین تلویزیون های عرضه شده به بازار توسط ايکس ویژن تا به امروز مدل XKU635 است كه دارای پنل فورکا بوده و از سیستم صوتی هارمن كاردن پشتیبانی می كند. طراحی و کیفیت تلویزیون ایکس ویژن قابل قبول است و در بازه قیمتی مناسب است. استفاده از فلز در ساخت این تلویزیون يک حرکت هوشمندانه است اما مونتاژ قطعات آن هنوز جای كار دارد.

نمایندگی ايکس ویژن

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در محل توسط تعمیركاران متخصص نمایندگی و تعمیرگاه مجاز نمایندگی ايکس ویژن سرویس صورت می گیرد. ما تلویزیون SAMSUNG شما را عیب يابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی و فابريک استفاده می كنیم تا مشکل برای همی شه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر LCD و LED شما خراب شده يا نياز به سرویس دارد در هر نقطه از تهران و كرج كه هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی تلویزیون ايکس ویژن ايکس ویژن سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیركار به محل اعزام كنیم.

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن از خدمات پس از فروش شرکت ايکس ویژن است كه با نمایندگی هایی در کشور و شهرهای مختلف این خدمات را به مشتريان خود ارائه می دهد. نمایندگی تعمیر تلویزیون با كارشناسان آموزش دیده و واحد مجزا برای تعمیر تلویزیون های خراب در کمترین زمان تلویزیون های ايکس ویژن را به حالت اول تعمیر می كنند.

این نمایندگی با تلویزیون های هوشمند برای تعمیر پنل، تعمیر بک لایت، تعمیر فلت ها و … عیب يابی تلویزیون را انجام و مشکل تلویزیون را به طور دقیق شناسایی می كنند و پس از تعمیر هم با تلویزیون تست نهایی گرفته و از عملكرد صحیح تلویزیون تلویزیون اطمینان پیدا می كنند. تعمیر تلویزیون ايکس ویژن از تخصصی ترین واحد این نمایندگی است.

گروه ايکس ویژن سرویس با دارا بودن متخصصین حرفه ای و دوره دیده در اقصی نقاط شهر تهران دارای ظرفیت ارائه خدمات سریع، به موقعه و با کیفیت است. تا در کوتاه ترین زمان ممكن اقدام به تعمیر تلویزیون خود کنید. کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: