ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن يا لرزش تصویر تلویزیون امکان دارد به سمت بالا يا پایین پنل اتفاق بیفتد. در هر حالت، علل مختلفی باعث ایجاد این پدیده شده و مشکل خاصی را در تلویزیون گوشزد می کند. پرش تصویر در هر مدل از تلویزیون ها و در هر نوع برندی احتمال رخ دادن دارد.

برای رفع مشکلات تلویزیون خود همین حالا با ما تماس بگیرید!

ما در سراسر تهران و کرج قعالیت داریم

تعمیر در محل جزو خدمات اصلی ما محسوب می شود!

اگر مشکل پرش تنها يک بار اتفاق بیفتد، جای نگرانی نیست اما در صورت تکرار و پرش مکرر تصویر يا سو سو زدن آن، باید تلویزیون مورد بررسی قرار بگیرد و قطعات مرتبط با پنل بررسی شود.

در نمایندگی تعمیر حرفه ای تلویزیون، با کمک تجهیزات کامل برای حل مشکل مربوطه، تلویزیون بررسی و حل اشکال می شود.

اگر با این مشکل مواجه هستید و يا تصویر مطلوبی از تلویزیون خود دريافت نمی کنید، می توانید با کارشناسان این نمایندگی تماس گرفته و از خدمات حرفه ای تعمیر تلویزیون کمک بگیرید.

عوامل مؤثر بر پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

همانطور كه گفتیم امکان دارد علل مختلفی باعث قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون شود. به طور کلی تصویر تلویزیون با معياری به نام Image Flicker سنجیده می شود.

در ایمیج فليکر، الگوهای روشنایی نمایشگر برای اینكه تصویری را به نمایش بگذارند، شروع به انجام محاسبات و کم و زياد کردن نور می کنند.

این عمل به شکل نوارهای عمودی در تست قابل روئیت می باشند. اگر این نوارها مطابق استاندارد پیش نروند، پرش تصویر تلویزیون را به همراه دارد. اما علل مختلفی این مشکل را ایجاد می کند كه در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

عوامل مؤثر بر پرش تصویر تلویزیون

ضعیف شدن پنل تلویزیون

ضعیف شدن پنل و يا ایجاد ایراد در عملکرد آن، از پراهمیت ترین علل پرش يا لرزش تصویر تلویزیون است. پنل، مهمترین قطعه تلویزیون بوده و بیش از نیمی از ارزش تلویزیون مربوط به پنل يا پنل می شود.

اگر این قسمت دچار مشکل شود، تلویزیون يا تصویر نداشته و يا با قطع و وصل شدن تصویر مواجه خواهد شد. تعویض پنل برای حل مشکل پرش تصویر تلویزیون می تواند هزینه زيادی در بر داشته باشد.

در نمایندگی تعمیر تلویزیون به علت بهره مندی از تجهیزات پیشرفته تلاش می شود تا حد امکان با مناسب ترین هزینه پنل تلویزیون تعمیر شود. 

خرابی لامپ های تصویر تلویزیون

لامپ تلویزیون با ایجاد روشنایی مورد نياز در نمایش تصویر نقش بسياری دارد. اگر لامپ تصویر تلویزیون دچار مشکل شود، تصویر محو شده و يا قطع و وصل می شود. پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

يکی از پراهمیت ترین عللی كه باعث خرابی لامپ ها می شود، کار کردن بیش از حد تلویزیون است.

اگر تلویزیون مرتبا روشن باشد، گرمای زيادی در قطعات آن ایجاد می شود. افزایش تدریجی حرارت تلویزیون به قطعات آن آسیب جدی وارد می کند كه معمولا لامپ تصویر تأثیر بیشتری از این موضوع می گیرد.

مشکل در پاور و منبع تغذیه پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

مشکل در پاور و منبع تغذیه تلویزیون هم می تواند در پرش تصویر تلویزیون نقش داشته باشد.

پاور وظیفه تأمین انرژی الکتريکی تلویزیون را برعهده دارد و در صورت خرابی می تواند اجزای مختلف آن را با مشکل مواجه کند. البته توجه داشته باشید خرابی پاور می تواند علائم دیگری هم داشته باشد.

برای مثال تلویزیون روشن نشده و يا خاموش و روشن می شود. در صورت خرابی منبع تغذیه، تعمیر و يا تعویض آن در اولویت کارشناسان قرار می گیرد.

خرابی مین برد تلویزیون

مین برد از قطعات مهم در تلویزیون است و ارتباط همه اجزا با يکدیگر را آماده می سازد. مین برد از قطعات مختلفی تشکیل شده كه هر کدام وظیفه خاصی برعهده دارند.

پنل در ارتباط مستقیم با مین برد قرار دارد و در صورت خرابی يکی از قطعات مین برد، امکان دارد تصویر تلویزیون با ایراد مواجه شود. پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

برای حل این مشکل قطعات خراب مین برد تعویض شده و در صورت سوختن يا نیم سوز شدن آن، مین برد به کلی عوض می شود.

تعمیر تلویزیون در تهران و کرج

نمایندگی حرفه ای تعمیر تلویزیون، خدمات متنوعی را در تهران و کرج به کاربران عزیز ارائه می دهد. عزیزان ساکن در تهران و کرج می توانند در صورت مشاهده هر مشکل در تلویزیون خود با این نمایندگی تماس گرفته و خدمات مربوطه را دريافت کنند. پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

در این نمایندگی خدمات سرویس در محل ارائه شده و می توانید درخواست ارسال کارشناس به محل مورد نظر خود داشته باشید. در پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن همه خدمات تعمیر و تعویض قطعات با ارائه ضمانت نامه کتبی به شما تقدیم می شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: