ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

نمایندگی در مادیران بوده و تعمیرات ایکس ویژن خدمات اصلی این مجموعه بوده و شما می توانید در خواست خود را از طریق تماس با ما ثبت کنید. دقت داشته باشید اگر به هر علت کاركرد تلویزیون شما غیر عادی شده یا مشکلی در زمینه استفاده از تلویزیون مشاهده می كنید باید فورا این مشکل توسط کارشناس سرویس تی وی  تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فنی بررسی و برطرف شود چون احتمال دارد قطعات تلویزیون خراب شود و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیرات و یا تعویض قطعات بپردازید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در هرکجای تهران و کرج که هستید و هر مشکلی که دارید

می توانید برای ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید

02122873005

اجازه ندهید كه به خاطر مشکلات کوچک تلویزیون شما اشکال اساسی پیدا كند! هم اكنون با سرویس تی وی  و تعمیرات ایکس ویژن تماس بگیرید. ما با کمک تعمیرکاران با تجربه خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما هسیم.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن از مجاز ترین بخش های سرویس تی وی و تعمیرات ایکس ویژن است با کمک تلویزیون های هوشمند تست و بررسی پنل و برد تلویزیون به سریع ترین زمان و کمترین هزینه و البته جلوگیری از خرابی های قسمت های دیگر جلوگیری می كند.

به کارگیری تعمیرکاران آموزش دیده در دوره های مجاز تعمیرات درصد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را بالا برده و همین باعث کمتر شدن هزینه و زمان تعمیر شود. برد تلویزیون، پنل تلویزیون، بک لایت تلویزیون، و دیگر خرابی ها در سرویس تی  وی تعمیر می شود.

نمایندگی و تعمیرات ایکس ویژن

جمعی از دوره دیدگان متبحر، نمایندگان حرفه ای در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون TV، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت در مرکز  سرویس  تی وی می باشند.

برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان این تلویزیون، جدیدترین تلویزیون ها و ابزارآلات تعمیری موجود، در واحد تعمیرات تلویزیون ما فراهم شده است.

  • تعمیر پرش تصویر در تلویزیون
  • تعمیرات بک لایت تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل شما
  • تعمیرات آبخوردگی تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل
  • تعمیر قطعات تلویزیون
  • نمایندگی و تعمیرات ایکس ویژن
  • خرابی پاور سوپلای تلویزیون

شما مشتریان گرامی چنانچه در زمینه تعمیر تلوزیون ایکس ویژن خود سوالی دارید و یا نسبت به مشکل تلویزیون خود دچار سردرگمی هستید می توانید از پاسخگویی تعمیرکاران متخصص ما در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کمک بگیرید فقط کافی است مدل تلویزیون خود را برای ما ارسال كنید تا تعمیرکاران ما با داشتن اطلاعات مجاز به کمک شما آیند.

فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن

شما با داشتن هر مدل از تلویزیون xvision و در صورت خرابی بک لایت می توانید با نمایندگی و تعمیرات ایکس ویژن بک لایت تلویزیون ایکس ویژن برای تعمیر بک لایت تلویزیون خود تماس بگیرید و نگران نبود قطعه و بک لایت بی کیفیت نباشید.

تعمیرکاران متخصص ما در سرویس تی وی و تعمیرات ایکس ویژن آماده خدمت رسانی در هر زمینه و پاسخ گویی به هر سوال در برای تعمیر تلویزیون شما می باشند تا با اطلاع رسانی دقیق به شما در تصمیم گیری برای یک انتخاب آگاهانه کمک كنند، از جمله راهنمایی ها و اطلاع رسانی به شما عزیزان می توان به گزینه های زیر اشاره كرد :

  • برآورد هزینه تعمیر تلوزیون
  • مدت زمانی كه نیاز است برای تعمیر تلویزیون
  • روند ارسال تعمیرکاران
  • نیاز به قطعه داشتن یا نداشتن برای تعمیر
  • پاسخگویی به همه پرسش ها و مشکلات شما عزیزان

در صورت تأیید از سوی شما، تعمیرکاران نمایندگی و تعمیرات ایکس ویژن اقدام به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما خواهند كرد و همه تلاش این پشتیبانی آن است كه علتی كه باعث خرابی تلویزیون ایکس ویژن شده است برطرف شود كه باعث خرابی دوباره آن نشود و به شما اطمینان داده می شود كه همه قطعاتِ تعویضی دارای ضمانت باشند.

پس از پایان فرآیند تعویض یا تعمیر مشکل تلویزیون xvision ، بررسی های نهایی انجام شده و تعمیرکاران فنی، پس از انجام تست های اولیه و اطمینان از عملكرد صحیح تلویزیون ایکس ویژن، آن را تحویل شما می دهد. در غیر این صورت، کالا به بخش ” نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن ” ارجاع داده خواهد شد.

با توجه به قطعه آسیب دیده و اقدامات تعمیراتی انجام شده، مدت ضمانت متفاوت است. به طور متوسط، شما چند روز فرصت دارید تا در صورت مشاهده ایرادی در عملكرد تلویزیون تعمیر شده خود، مسئله را به صورت رسمی از طریق بخش تعمیر تلویزیون مرکز ایکس ویژن سرویس پیگیری نمایید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در کرج

بررسی دقیق نحوه بررسی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط سرویس  تی وی قطعا اطلاعاتی مشخص و مفید را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تعمیرات همواره یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران لوازم خانگی بوده است. تلویزیون از جمله انواع لوازم خانگی است كه به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرد، در نتیجه افزایش احتمال خرابی های این تلویزیون بسیار بیشتر از دیگر لوازم خانگی است.

همه شرکت ها یا مراکز تعمیرات لوازم خانگی، گزینه ای ایده آل برای تعمیرات به شمار نمی روند. نه تنها عدم اطمینان از نحوه ارائه خدمات در این مراکز، بلكه عدم اطمینان از تخصص تعمیرکاران این مراکز، موضوعی است كه شما باید به آن توجه داشته باشید.

با این حال در بین بسیاری از مراکز فعال در حوزه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن معرفی نمایندگی رسمی ایکس ویژن سرویس خالی از لطف نیست. آنالیز مشکل یا مشکلات مهم حتی بسیاری از عیب ها و نواقص جزئی از جمله مولفه هایی است كه تعمیرکاران ایکس ویژن سرویس در ارائه خدمات به مشتریان آن را به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار می دهند.

آدرس  تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

 تعمیرات ایکس ویژن در تهران ارائه دهنده مجاز ترین سرویس ها در حوزه تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن به متقاضیان است. در این حوزه پشتیبانیی از برترین اساتید تعمیر حضور دارند و بالاترین سطح کیفی خدمات را به متقاضیان ارائه می دهند.

تعمیر مجاز تلویزیون ایکس ویژن در تهران در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را به هموطنان گرامی ارائه نماید.

اگر شما هم از تلویزیون ایکس ویژن استفاده می كنید كه با مشکلی مواجه شده است و می خواهید هزینه دقیق تعمیر آن را بدانید؛ تنها کافی است كه با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.

تعمیرکاران این مرکز پس از بررسی این تلویزیون مشکل اصلی آن را پیدا كرده و هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را تخمین زده و به شما اطلاع می دهند؛ تا اگر تمایل داشتید، پروسه تعمیرات آن را آغاز كنند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: