ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

نمایندگی  در شرکت مایران بوده و شرکت سرویس تی وی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن در کنار شماست تا بهترین ها را به شما ارائه کند. در صورت بروز مشکل در تلویزیون های خود با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای ارسال تعمیرکار ثبت کنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در هرکجای تهران و کرج که هستید و هر مشکلی که دارید

می توانید برای ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید

02122873005

سرویس مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن

تعمیرات تلویزیون اولد (OLED) ایکس ویژن

  • سری جدید ال ای دی ایکس ویژن تلویزیون ها اولد xvision است، كه خیلی بیشتر آسیب پذیر تر می باشند و نسبت به نوع های دیگر این برند دچار خرابی های بیشتری می شوند، كه این امر باید مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.
  • اولد ها یکی از بهترین خصوصیات آن ها خم بودن پنل است، كه نتیجه این تغییر این است كه وقتی شما از كناره های تلویزیون هم اگر به تصویر نگاه كنید آن را مانند از روبرو نگاه كردن می بینید شاید این مهم ترین ویژگی این سری از تولیدات تلویزیون ایکس ویژن باشد.

تعمیرات تلویزیون ال سی دی (LCD) ایکس ویژن

  • تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن جزء اولین نمایشگرهای صفحه تخت وارد بازار شد كه خیلی مورد استقبال قرار گرفت، اگر ال سی دی ایکس ویژن شما با مشکل و خرابی مواجه شده است با تعمیرکاران ما در واحد تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید. نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن
  • عمده ترین خرابی تلویزیون های ال سی دی ( xvision ) : بهم ریختگی رنگ ها، خرابی یا سوختن بک لایت، مشکل پیکسل سوختگی و… كه در صورت مشاهده این خرابی ها توصیه می كنیم خودتان برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود هیچ گونه اقدامی نكنید.

تعمیرات تلویزیون ال ای دی (LED) ایکس ویژن

  • جدیدترین سری تلویزیون های تولیدی در سال های نه چندان دور تلویزیون ال ای دی بوده است كه واقعا تحولی در این صنعت بود و شاید بیشترین فراوانی را در منازل ما داشته باشند.
  • خرابی های این مدل ها خیلی متفاوت از یکدیگر است كه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر مین برد ایکس ویژن و تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن از خدمات ارائه شده به عزیزانی است كه نیاز به تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن خود دارند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در کرج

  • پیش از هر اقدامی در برای تعمیر از شما کسب تکلیف می شود.
  • مهم ترین مزیت این است كه بدون نیاز به جابه جایی تلویزیون، نمایندگان ما در تلویزیون ایکس ویژن به منزل ارسال می شوند. نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن
  • نظارت مزیت بعدی است كه با حضور تعمیرکاران ها نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در منزل شما به راحتی بر عملكرد آنان نظارت دارید.
  • استفاده از مشاوره تلفنی و حضوری برای تعمیر و یا تعویض قطعه خراب تلویزیون تلویزیون شما.
  • در استفاده از این سرویس از هزینه های اضافی برای جابه جایی تلویزیون جلوگیری می شو.
  • سرعت در تعمیر یا تعویض قطعه خراب تلویزیون، با ثبت و یا درخواست تعمیر در منزل به صورت تلفنی از سوی شما.

تعمیرات ایکس ویژن در تهران

مشکلاتی مانند روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا یا تصویر، پرش تصویر، سوختن پیکسل ها، ایرادات بک لایت، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و… را می توان به عنوان مشکلات رایج تلویزیون نام برد. نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن

اما این مشکلات با وجود تعمیرکاران زبده و باتجربه ایکس ویژن سرویس كه با دانش مجاز و تجهیزات پیشرفته خود می توانند بررسی تلویزیون و انواع تعمیرات تلویزیون شما را در سریعترین زمان ممكن و به اصولی ترین شیوه ممكن انجام دهند، برطرف می شوند!

آدرس تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن  از تعمیرکاران متخصصی برخوردار است كه با بررسی دقیق، منشأ مشکل در تلویزیون ایکس ویژن را پیدا كرده و آن را به بهترین شکل ممكن مورد تعمیر قرار می دهند. نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن

از آن جایی كه تعمیرکاران ها و تعمیرکاران این مرکز با همه مشکلات انواع تلویزیون های ایکس ویژن از تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن گرفته تا تلویزیون های ال ای دی و QLEL ایکس ویژن آشنایی کامل دارند، می توانند با سرعت و کیفیت بالایی به بررسی و تعمیرات مجاز تلویزیون های ایکس ویژن بپردازند.

تعمیر رسمی تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران

تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران خدمات بررسی و تعمیرات مجاز انواع تلویزیون های ایکس ویژن را به کاربرانی كه در مناطق جنوب کلان شهر تهران مانند: شوش، دروازه غار، مولوی، نازی آباد و … سکونت دارند ارائه می دهد. اگر شما هم در جنوب تهران ساكن هستید می توانید با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در جنوب تهران تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز برای تعمیر تلویزیون شما به محل مورد نظر ارسال شوند.

تلویزیون ایکس ویژن در شمال تهران

اگر ساكن مناطق شمالی تهران (تجریش، نیاوران، زعفرانیه، جماران، الهیه، فرشته، قیطریه، دزاشیب، دربند، جردن و …) هستید، می توانید از نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران برای دریافت سرویس های تعمیراتی این تلویزیون کمک بگیرید. شعب مختلف تعمیر ایکس ویژن در تهران، در خدمت شما می باشند تا ضمن ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل، انواع LCD، LED و … این برند را به شکل حرفه ای ترمیم كنند. نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن

تعمیرتلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

مناطق مختلف غرب کلان شهر تهران از وردآورد گرفته تا فردوس، آزادی، تهرانسر، شهرک اکباتان، چیتگر و … میزبان خدمات بررسی و تعمیرات انواع تلویزیون ایکس ویژن توسط نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران می باشند. علاوه بر اینكه می توانید برای دریافت خدمات بررسی و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن به شعبه های متعدد این مرکز مراجعه كنید.

می توانید تلویزیون معیوب شده خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران ارسال كنید؛ تعمیرکاران این مرکز پس از این كه تلویزیون مورد نظر شما را دریافت كردند به بررسی و تعمیرات مجاز آن می پردازند و تلویزیون شما را مانند روز اول، صحیح و سالم برایتان ارسال می كنند. نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن

درضمن اگر در غرب تهران سکونت دارید، می توانید برای بررسی و تعمیرات مجاز تلویزیون ایکس ویژن از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل توسط تعمیرا تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران کمک بگیرید.

تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران

تلویزیون ایکس ویژن در شرق تهران، خدمات ویژه ای را در زمینه فروش و تعمیر انواع مدل های تلویزیون ایکس ویژن به کاربرانی كه در مناطق غرب تهران سکونت دارند، ارائه می دهد؛ پس کاربرانی كه در مناطق غرب شرق شامل: شهرک اکباتان، گیشا، چیتگر، وردآورد، كن، فردوس، آزادی، حصارک، تهرانسر و … زندگی می كنند، می توانند از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط این مرکز استفاده كنند. نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون LED و LCD ایکس ویژن

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: