ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

ایکس ویژن سرویس با فراهم کردن امکان نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران در تلاش است خدمات رسانی خود را در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرعت ببخشد و بهترین ها را به شما ارائه کند.

راه های تماس با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

از ساعت 8 صبح تا 10 آماده ثبت سفارش هستیم!

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

شما تنها با یک تماس از طریق راه های ارتباطی ذکر شده می توانید درخواست خود را مبنی بر اعزام تعمیرکار در محل ثبت کنید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن یوسف آباد

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی ایکس ویژن سرویس، تعمیر تلویزیون در شهرستان های تهران, ارسال نیروی مجرب و متخصص به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در سریع ترین زمان ممكن, پذیرش كار از همكاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون است.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن امیرآباد

یكی از نكات مهم در انجام تعمیر تلویزیون، عدم جابجایی آن می باشد. خیلی از شكستگی ها و ترك های ایجاد شده روی قطعات تلویزیون مربوط به همین جابجایی هاست. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

گاهی اوقات قطعه ای كه تعمیركار تلویزیون می تواند آن را تعمیر كند با دستكاری های غیر اصولی و یا جابجایی كاملا از دور خارج می شود و باید تعویض گردد و قیمت بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن عباس آباد 

تعمیر تلویزیون LED و LCD یكی از حرفه ای ترین انواع تعمیر لوازم خانگی است، هر یك از برند های ایکس ویژن، ایکس ویژن، سونی، ایکس ویژن و… دارای مدل های مختلفی از انواع تلویزیون می باشند كه امكان دارد شما در محل خود یكی از آن ها را داشته باشید.

امكان دارد تلویزیون شما تصویر نداشته باشد، یا روشن نگردد، یا قسمتی از پنل LED یا LCD شما دچار اختلال شده باشد، اصلا نگران نباشید شما میتوانید تنها با یك تماس تلفنی از میزان قیمت تعمیر تلویزیون خود مطلع شوید و به راحتی درخواست ارسال تعمیر كار به محل خود كنید !

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن جلفا

برای بدست آوردن یك نتیجه مطلوب تخصص و آشنایی كامل با تعمیر یك برند خاص نیاز است. كارشناسان مورد اعتماد به عنوان نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن از هر لحاظ آشنا به برند ایکس ویژن بوده و از این رو خیال شما مشتریان را راحت میكنند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن خواجه عبدالله

مدل تلویزیون شما چیست؟ چه ایرادی برای تلویزیون شما به وجود آمده است؟ آیا تلویزیون شما روشن نمی شود، صدا دارد ولی تصویر ندارد یا پرش تصویر دارد؟ تلویزیون شما از هر برند و هر مدلی كه باشد و هر ایرادی كه برای آن به وجود آمده باشد، توسط كارشناسان متخصص مجموعه تعمیر تلویزیون مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بهارشیراز

شما كاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون حرفه ای ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت كنید و یا در صورت نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون از طریق یكی از راه های درج شده در سایت درخواست ارسال متخصص را به محل مورد نظر خویش ثبت كنید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مجموعه تعمیر انواع تلویزیون در قسمت زیر معرفی می گردند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن زرتشت

خدمات تعمیری انواع مدل های تلویزیون با هر برندی را می توانید از مجموعه تعمیر ایکس ویژن سرویس دریافت كنید. این مجموعه، ضمن استخدام كادر فنی مجرب، كلیه امور مربوط به تعمیر تلویزیون را در سطح كیفی بالا انجام می دهد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بهجت آباد

انجام خدمات ما برای انواع تلویزیون ها و برندها است. تلویزیون های ساده، فلترون، پروجكشن، انواع پلاسما، LCD LCD ، LED LED برای تعمیر میتوانند به ما مراجعه كنند. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

تعمیر و تعویض فلت، تعمیر و تعویض بلندگو ها، گرفتن پرش تعویض، تعویض فیش های ورودی، تعمیر پاور، تعمیربردهای مختلف و… از خدمات ما است.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تخت جمشید (طالقانی)

ایکس ویژن سرویس با داشتن چهار نمایندگی فعال در جنوب تهران، شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران آمادگی دارد تا در سریع ترین زمان ممكن كارشناسان تعمیر را به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون شما بفرستد و تعمیر دستگاه شما را در محل انجام دهد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تخت طاووس

سفارش شما به تعمیركاران مربوطه ارجاع می شود. نزدیك ترین متخصص ما با شما تماس می گیرد و در محل حاضر می شود. تلویزیون ال سی دس یا تلویزیون LED در حضور شما تعمیر می شود. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

در صورت نیاز، تلویزیون شما به مجموعه تعمیر ایکس ویژن سرویس ارسال می شود. بعد از یك ساعت دستگاه شما تعمیر شده می باشد. قیمت را بعد از تعمیر پرداخت می كنید. قطعات تعویض شده ضمانت می شوند. همه چیز مثل سابق كار می كند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سهروردی

پس از اتمام فرآیند بازسازی و تعمیر، بررسی های نهایی انجام شده و تعمیركاران فنی، پس از انجام تست های اولیه و اطمینان از عملكرد صحیح تلویزیون، آن را تحویل میدهد. در غیر اینصورت، كالا به قسمت مجموعه فنی ارجاع داده خواهد شد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن توحید

با كمك تجهیزات پیشرفته و دقیق كارگاه حرفه ای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس، حل هر ایراد پیش آمده برای تلویزیون شما تضمین شده می باشد. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

خدمات كارشناسان ما در محل و محل كار شما ارائه شده و با توجه به ایراد دستگاه شما، امكان دارد نیازمند انتقال به كارگاه حرفه ای باشد.

در این صورت، به جهت رفاه حال مشتریان همه مراحل انتقال دستگاه به كارگاه و بازگرداندن آن، توسط كارشناسان و بدون هیچ قیمت ای انجام می شود.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن جمهوری

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات باكیفیت از مهمترین اهداف ایکس ویژن سرویس است و به همین دلیل تمام خدمات این مجموعه شامل گارانتی یك ماهه است. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

اگر از خدمات ارائه شده توسط كارشناسان ما راضی نباشید، ایراد از طریق واحد خدمات مشتریان پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن استانبول

به عنوان قسمتی از با اهمیت ترین خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن باید به بررسی كامل تلویزیون، عیب یابی حرفه ای، تعمیر و تعویض پنل، تعمیر آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیكر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی كان، تعمیر بك لایت، تعمیر تیونر و تعمیر تلویزیون در محل اشاره كرد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن توپخانه

ایراداتی مثل سیاه شدن قسمتی از تصویر, نداشتن صدا یا تصویر, خاموش و روشن شدن ناگهانی, چشمك زدن چراغ پاور به صورت ممتد, روشن نشدن تلویزیون, كم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون LCD یا LED, قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه, شكستن پنل LCD بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز كردن وجود دارد كه امكان دارد باعث بوجود آمدن ایراداتی برای تلویزیون یا LED شما گردد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن لاله زار

این مجموعه شعبه های مختلفی در تهران دارد از سعادت آباد و تجریش در شمال تهران گرفته تا میرداماد و فرجام در شمال شرق تهران، ستارخان در غرب تهران، پیروزی در شرق تهران و ولیعصر و امیرآباد در مجموعه تهران. با این وجود در هر كجای این كلان شهر كه هستید می توانید با اطمینان خاطر از خدمات نمایندگی تلویزیون استفاده كنید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن باغ صبا

برای اینكه ابتكار عمل كارشناسان گرفته نگردد و خللی در روند تعمیر ایجاد نشود، مدیریت این مجموعه اقدام به تجهیز واحدهای تعمیر به ابزارآلات سطح اول و تجهیزات پیشرفته تعمیر تلویزیون كرده می باشد. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن فاطمی

افتخار ایکس ویژن سرویس این بوده كه یك مجموعه حرفه ای تعمیر تلویزیون است نه یك شركت واسطه، ایکس ویژن سرویس داری چند دهه تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون می باشد. همه تعمیر دارای یک ماه ضمانت كتبی است.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن آرژانتین

خدماتی که توسط كارشناسان به مشتری های گرامی ارائه می شوند كه از نظر كیفی در سطح بالایی قرار دارند. تعمیر تلویزیون در نمایندگی مجاز ایکس ویژن به صورتی انجام می شود كه شما كاربران گرامی با خیالی آسوده مجددا بدون هیچ مشكلی از این دستگاه استفاده كنید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن آذربایجان

اگر دستگاه شما ایرادی دارد كه در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید كه به چه علت تلویزیون یا LED شما به درستی كار نمی كند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یك كارشناسان جهت عیب یابی تلویزیون یا LED شما ارسال گردد.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تهران

تلویزیون ایکس ویژن یکی از برندهای مطرح در بازار داخلی خاورمیانه است و به دلیل قیمت کم تر از تلویزیون های برندهای خارجی و کیفیت متناسب توانسته است مهمان خانه های بسیاری باشد.

اما با این وجود این تلویزیون هم مانند هر تلویزیون دیگری می تواند دچار مشکلاتی شود و شما فقط باید برای تعمیرات تلویزیون به یک مرکز متخصص و معتبر اعتماد کنید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای ثبت تعمیر کار در محل ثبت کنید. نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مرکز تهران

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: