ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اگر به یک تعمیر کار سرویس تی وی   تلویزیون ایکس ویژن در تهران نیاز دارید، ایکس ویژن سرویس مطمئن ترین مرکزی است که می توانید به آن اعتماد کنید! یکی از تلویزیون های برند ایرانی که بسیار در این روزها پرطرفدار شده است، تلویزیون ایکس ویژن می باشد که ساخت ایران بوده و به دیگر کشور های خاورمیانه هم ارسال می شود. این تلویزیون با هزینه پایین و کیفیت مناسبی که دارد توانسته است یکی از برندهای مطرح بازار شناخته شود.

اما مثل هر لوازم صوتی و تصویری دیگری هر تلویزیونی مستعد مشکلاتی است که ممکن است بر اثر گذر از عمر مفید و یا استفاده اشتباه کاربر رخ دهد. در این صورت شما باید به یک مرکز نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران مراجعه کنید تا مشکلات در سریع ترین زمان ممکن حل شوند.

سرویس تی وی تلویزیون ایکس ویژن در تهران با  سرویس تی وی 

تلویزیون ایکس ویژن یکی از محصولات ایرانی می باشد که مانند هر تلویزیون دیگری احتمال دارد با مشکلاتی روبرو شود. اگر می خواهید با مشکلات متداول تلویزیون ایکس ویژن آشنا شوید، با ما همراه باشید. ما در ایکس ویژن سرویس همه تلاش خود را به کار می بندیم تا در کمترین زمان ممکن هر مشکلی که به تلویزیون ایکس ویژن شما مربوط است را برطرف سازیم.

خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

این یک مشکل متداول در این تلویزیون ها می باشد. باید موارد زیر را برای حل این مشکل و مسئله امتحان کنید.
– کابل تلویزیون را از پریز برق جدا کنید و بگذارید یک دقیقه بدون اتصال برق بماند، بعد دوباره آن را به پریز وصل کنید. برخی مواقع تنظیم دوباره سیستم می تواند عملکرد آن را به حالت عادی بازگرداند.
– تلویزیون های کنترل از راه دور و لوازم جانبی كه در نزدیکی تلویزیون قرار دارد را حذف کنید. چون سیگنال های مادون قرمز ساطع شده توسط آنها امکان دارد در تلویزیون تداخل ایجاد کند.
– باتری های کنترل را بررسی کنید.

تغییر رنگ تلویزیون ایکس ویژن

این مشکل برخی مواقع به طور عادی شروع می شود اما بعضی از اوقات تصویر تحریف شده یا تغییر رنگ در تصاویر رخ می دهد. برای حل این مشکل کابل تلویزیون را از برق جدا کرده و سوکت آن را هم جدا کنید و تلویزیون را برای یک دقیقه در حالت خاموش نگه دارید و بعد دوباره آن را وصل کنید در صورت امکان، تلویزیون را با منبع ویدیویی دیگری مانند تلویزیون پخش دی وی دی یا گزینه های بازی مانند ایکس باکس و پلی استیشن بررسی کنید. اگر تصویر هنوز هم مشکل داشته باشد، این بدان معنی است كه تلویزیون شما نیاز به تعمیر اساسی دارد.

تلویزیون دارای تصویر است اما صدا ندارد و یا بالعکس تلویزیون دارای صدا است اما تصویر ندارد.

این مشکل می تواند به علت مشکلات ساده در تنظیم صدا یا تصویر ایجاد شود پس تنظیمات صدا و تصویر تلویزیون خود را بررسی کنید. برای رفع مشکل تلویزیون ایکس ویژن با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

خطی افقی یا عمودی رنگی تلویزیون ایکس ویژن

این مورد می تواند ناشی از امواج مغناطیسی باشد كه از بلندگوها یا دیگر تلویزیون های الکترونیکی قرار گرفته در نزدیکی تلویزیون استفاده می شود پس آنها را از تلویزیون خود دور کنید، مدتی تلویزیون را خاموش کنید بعد آن را روشن کنید و بررسی کنید كه آیا درست شده یا خیر.

کار نکردن تلویزیون با کنترل

برای برطرف کردن این مشکل کنترل را از همه گوشه ها امتحان کنید و ببینید كه در کدام قسمت بهتر عمل می کند. اشیاء را از جلوی تلویزیون دور کنید، باتری های کنترل را عوض کرده و در صورتی كه هیچ یک این راه ها موثر واقع نشد با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

عدم وجود سیگنال تلویزیون  ایکس ویژن

این مشکل عموماً به اختلال در آنتن ها مربوط است و معمولاً یک مشکل متداول در این تلویزیون ها می باشد. عدم وجود سیگنال می تواند به علت عواملی مانند تنظیم نبودن ارتفاع آنتن، پیدا نکردن ایستگاه برای دریافت سیگنال و یا تداخلات سیگنال ها اتفاق افتد. برای حل این مشکل کافیست ارتفاع آنتن را تنظیم نموده و از تقویت کننده های سیگنال استفاده کنید.

وصل نشدن تلویزیون ایکس ویژن به وای فای

برای حل این مشکل باید تلویزیون را از طریق اترنت به روتر وصل کنید و بروز رسانی ها را نصب کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل با تعمیرکار تلویزیون تماس بگیرید.

برفک تلویزیون ایکس ویژن

قبل از هر چیز بررسی کنید كه همه چیز به درستی بین تلویزیون و منبع تغذیه وصل شده باشد. در این صورت با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید.

کانال تلویزیون ایکس ویژن تغییر نمی کند

برای برطرف کردن این مسئله تمام کاری كه باید انجام دهید این است كه تلویزیون خود را بر روی برنامه ریزی خودکار تنظیم کرده و یا به گزینه های منو دسترسی داشته باشید. همچنین تنظیم دوباره کابل تلویزیون هم امکان دارد در بر طرف شدن این مسئله موثر باشد. اگر مشکل حل نشد می توانید روی نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران حساب کنید.

تماس با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران

حالا كه با عیوب متداول تلویزیون آشنا شدید حتما این سدوال برایتان پیش می آید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، به کجا مراجعه کنید.
ایکس ویژن سرویس، شرکت اراده دهنده خدمات گارانتی، نصب و تعمیر کلیه لوازم خانگی، از جمله تلویزیون است. پس اگر ساکن کرج و  تهران هستید، با یک تلفن به تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن سرویس دسترسی دارید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: