ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن يک مشکل رایج بوده كه امکان دارد در همه مدل ها و برند های تلویزیون پیش بياید. این مشکل علل زيادی می تواند داشته باشد. خرابی و فرسوده شدن بعضی از قطعات تلویزیون و يا يک مشکل کوچک مثل تنظیمات تلویزیون می تواند باشد.

برای رفع مشکلات تلویزیون خود همین حالا با ما تماس بگیرید!

ما در سراسر تهران و کرج قعالیت داریم

تعمیر در محل جزو خدمات اصلی ما محسوب می شود!

در این مقاله علت روشن نشدن تلویزیون را مرحله به مرحله بررسی می کنیم. همان طور كه توضیح داده شد اگر در مراحل توضیح شده مشکل برطرف نشد، برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با نمایندگی حرفه ای سرویس تی وی تماس بگیرید.

بعد از تماس شما با نمایندگی تعمیر تلویزیون سرویس تی وی، کارشناس تعمیر تلویزیون با شما تماس می گیرد و در زمانی كه شما تعیین می کنید برای تعمیر به محل شما مراجعه می کند.

معمولا کارشناسان قبل از اینكه به در محل شما حاضر شود مدل تلویزیون شما را می پرسد تا قطعات مورد نياز برای تعمیر تلویزیون شما را با خود بياورد. علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

این نمایندگی سعی بر آن دارد تا در کمترین زمان ممکن مشکل روشن نشدن تلویزیون را برای شما برطرف کند. خدمات و سرویس های كه این نمایندگی انجام می دهد شامل شش ماه ضمانت است، كه بصورت کتبی به شما ارائه می شود.

علت روشن نشدن تلویزیون چیست؟

علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

وقتی تلویزیون روشن نمی شود، نمایندگی تعمیر تلویزیون قطعات مختلف این تلویزیون را بررسی می کند. فرسودگی قطعات اولین و پراهمیت ترین علت روشن نشدن تلویزیون است.

تشخیص شدت فرسودگی با کارشناس است. معمولا با تعویض يا به روزرسانی این قطعات مشکل خواهد شد. البته ویروسی شدن مین برد در روشن نشدن تلویزیون هم می تواند دخیل باشد.

این ویروس ها از اجرای درست برنامه های تی وی و روشن شدن آن جلوگیری می کنند.

امکان دارد کاربر به هیچ وجه از وجود این ویروس ها مطلع نباشد، تنها کارشناس نرم افزا تلویزیون بوده كه می تواند وجود این ویروس ها را تایید کند و شدت آسیبی كه به تلویزیون وارد کرده اند را مشخص کند. بهتر است برای جلوگیری از ایجاد چنین حالتی قبل از استفاده از فلش مموری حتما آن را ویروس کشی کنید.

وقتی تلویزیون روشن نمی شود، خراب و نامرغوب بودن کابل hdmi هم می تواند زمینه ساز این مشکل باشد؛ همیشه به ياد داشته باشید كه این کابل را از مراکز معتبر و معتبر تهیه کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.

ابتدا سعی کنید بدون توجه به کنترل به وسیله دکمه های روشن / خاموش كه روی تلویزیون نصب شده است سعی بر روشن کردن آن کنید.

در صورت کار نکردن پنل باید علل ایجاد این مشکل را بررسی و برطرف کنیم. در قدم اول دو شاخه را از پریز برق جدا و بعد از يک دقیقه آن را وصل کنید. علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

اما باید مطمئین شوید كه پریز برق مربوطه دارای جريان برق است يا خیر شما می توانید از تلویزیون برقی کوچک تر مثل اتو کمک بگیرید اگر آن روشن شد پس مشکل از پریز برق نیست.

چراغ استندبای زیر تلویزیون چشمک میزند اما تلویزیون روشن نمیشود

ابتدا بررسی کنید كه محافظ برق كه استفاده می کنید دچار مشکل نباشد زیرا در این حالت امکان دارد در تنظیم ولتاژ مناسب خروجی دچار ایراد شده باشد. این مورد می تواند باعث ایجاد این مشکل باشد.

تلویزیون آماده به کار و در حالت استندبای است اما چرا تلویزیون روشن نمیشود ؟

زمانی كه تلویزیون به برق باشد چراغی به عنوان اینكه تلوزیون آماده به کار است فعال می شود. اگر دکمه روشن خاموش را می زنید اما هیچ تغییر وضعیت در پنل نمی بینید بهتر است در قدم اول کنترل تلویزیون را بررسی کنید.

اگر ولتاژ باتری ها خالی می باشند آن ها را تعویض کنید. اما اگر با باتری های جدید هم تلوزیون روشن نشد امکان دارد خود کنترل خراب باشد. علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

سعی کنید از دکمه هایی كه روی تلویزیون نصب شده است برای روشن کردن آن کمک بگیرید. اگر در این حالت تصویر پنل بالا آمد پس علت روشن نشدن تلویزیون مشکل در کنترل يا گیرنده سیگنال کنترل تلویزیون است.

تعمیر تلویزیونی كه روشن نمی شود

وقتی تلویزیون روشن نمی شود، ابتدا باید بررسی دقیقی از علت این ایراد صورت بگیرد. سپس وارد فاز تعمیر شد. گاهی هم شدت ایراد تا حدی بوده كه کارشناس مجبور است از مسیر تعویض مشکل را حل کند. علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

در هر صورت بررسی درست کمک می کند تا منشا مشکل به وجود آمده به درستی شناسایی شود و تعمیر از مسیر صحیح پیش گرفته شود.

در نمایندگی تعمیر تلویزیون با کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته، بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیری اجرا می شود.

کارشناسان این نمایندگی به علت آشنایی با ساختار کلی و تکنولوژی های به کار رفته در انواع تلویزیون ها خدماتی منحصر به فرد را به کاربر اراده می دهند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: