ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

آیا ضربه خوردگی تلویزیون قابل تعمیر است؟ این سوالی است كه در روز چندین و چند بار از کارشناسان ما سوال می شود. اگر بخواهیم به طور خلاصه و در يک کلام بگوییم، خیر تلویزیونی كه ضربه خورده است قابل تعمیر نیست.

معمولا مشتریان با عنوان اینكه ” اعصابم خرد شد و وسیله ای سمت تلویزیون پرتاب کردم “، ” بچه کوچيک به صفحه تلویزیون ضربه زد ” یا ” در هنگام اسباب کشی صفحه تلویزیونم شکست “. این دست سوالات همگی جواب يکسانی دارند. هیچ کاری نمی شود کرد جز تعویض پنل تلویزیون.

ضربه خوردگی تلویزیون ایکس ویژن

حال مجددا کاربران از ما میپرسند كه پنل تلویزیون موجود دارید یا خیر؟ جواب این سوال هم به صورت خلاصه، خیر است. حتی اگر پنل تلویزیون هم موجود بود به دلیل اینكه 70 تا 80 درصد قیمت تلویزیون را پنل یا همان صفحه ای آن تشکیل می دهد، توجیه اقتصادی ندارد كه اقدام به تعویض آن کنید. بهترین راه حل خرید يک تلویزیون جدید است.

خرابی پنل تلویزیون به هر دلیل كه اتفاق بیفتد، مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و استاندارد تعمیر تلویزیون بهترین اقدام جهت رفع این مشکل است. در غیر این صورت این احتمال وجود دارد كه نه تنها مشکل پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلكه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت شاهد به وجود آمدن مشکلاتی دوچندان در تلویزیون باشیم.

نکته دیگر این است كه اغلب این مشکلات پیش آمده در پنل های تلویزیون ها جز در مواردی خاص نظیر شکستگی و … قابل تعمیر هستند و تعمیر آن ها هزینه چندانی به صاحب دستگاه تحمیل نمی کند. البته تجربه تعمیرکار، طی شدن صحیح فرآیند عیب یابی و استفاده از تجهیزات تخصصی این کار، در نتیجه نهایی تعمیر پنل تلویزیون بسیار موثر خواهد بود.

پنل تلویزیون

تعویض پنل تلویزیون ايکس ویژن

مشکلاتی كه در پنل تلویزیون های LED و LCD ايکس ویژن ایجاد می شود بسیار گسترده است. شکستگی پنل، آبخوردگی پنل تلویزیون، خرابی در تصویر و … بخشی از مشکلاتی است كه در پنل تلویزیون های LED و LCD ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن را ضروری می سازد.

به طور کلی در میان مشکلات ایجاد شده در پنل، ایراد هایی كه در اثر ضربه خوردگی تلویزیون و عوامل مشابه در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر پنل تلویزیون ايکس ویژن در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است.

پنل تلویزیون قطعه ای متشکل از سینی فلزی، بیس اصلی، لامپ های بک لایت، صفحات پولاریزه نور بک لایت و پنل اصلی است. در صورت وجود يک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش ليکوئید را تعویض کرد.

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون ایکس ویژن

اگر ال سی دی شما شکسته است یا در اثر ضربه خوردگی تلویزیون خطوطی روی آن افتاده است باید خود را برای خرید يک تلویزیون جدید آماده کنید زیرا در حال حاضر پنل یا همان شیشه ال سی دی و ال ای دی موجود نمی باشد، البته درصورتی كه ضربه خوردگی کم باشد می توانید از تلویزیون خود استفاده کنید اما باید مدت زمان استفاده را کاهش دهید تا سوختن تلویزیون به تاخیر بیفتد.

شکستن پنل تلویزیون ایکس ویژن

شاید شما برای خرید تلویزیون به فروشگاه رفته باشید و فروشند تلویزیونی كه به شما فروخته باشد به عنوان پنل یا تصویر ضد ضربه خوردگی تلویزیون فروخته باشد اما بعد از يک ضربه، پنل خیلی راحت شکسته شده باشد، پنل ضد ضربه يک حرف بی معناست همه ی پنل ها قابلیت شکستن و یا آسیب دیدن را دارند، شکستن پنل اتفاق خوشایندی نیست.

چون هزینه ی تقریبا بالایی برای شما به وجود می آورد، بد نیست بدانید كه پنل در تلویزیون ال ای دی و ال سی دی ايکس ویژن دارای صفحه اصلی یا ماژور است. این صفحه روی پلیت اصلی دستگاه قرار دارد و لامپ های بک لایت در بخش پشتی آن تعبیه شده اند.

صفحات پولاریزه نور هم مابین این بخش ها قرار دارند كه باعث پخش شدن نور لامپ های بک لایت شده و در نتیجه نور در تمام سطح پنل يکنواخت دیده می شود. حالا اگر این ماژور بر اثر ضربه خوردگی تلویزیون بشکند، به هیچ عنوان نمی توان آن را تعویض کرد.

با توجه به ظرافت بالای قطعات ذکر شده، بیشتر کارشناسان در چنین شرایطی پنل را تعویض می کنند. بنابراین می توان گفت در صورت شکستن پنل تلویزیون ايکس ویژن یا هر برند دیگری، بهترین کار تعویض این قطعه خواهد بود.

امروزه اکثر مردم در خانه خود دارای تلویزیوه صفحه تخت هستند، تلویزیون های صفحه تخت مزایای بیشتری نسبت به تلویزیون های قدیمی هستند. اگرچه امکان دارد قیمت این تلویزیون های مدرن و شيک بسیار زیاد باشد. با قیمت های سنگینی كه این تلویزیون ها دارند کار نکردن آن ها می تواند کابوسی وحشتناک باشد.

اما خوشبختانه، پیدا کردن مشکل و تعمیر تلویزیون های صفحه تخت به طبع راحت تر از تلویزیون های قدیمی است. در بروز مشکل در تلویزیون های صفحه تخت تعمیر آن ها بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تلویزیون جدید خواهد بود. پس در بروز مشکل از قبیل شکستگی، آب خوردگی و آسیب دیدگی های این چنینی می توانید با ايکس ویژن سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ال سی دی شکسته تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

زمانی كه نیاز به تعمیر ضربه خوردگی تلویزیون پیدا کردید، راه حل های متفاوتی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن وجود دارد. بیشتر آسیب و مشکلاتی كه در تلویزیون ها به وجود می اید مربوط به صفحه و نمایشگر تلویزیون ها است.

اگر چیزی به داخل صفحه تلویزیون LCD و پلاسما شما نفوذ نکرده باشد، تعمیر آن در خانه ممکن خواهد بود. اما اگر لایه های داخلی آن آسیب دیده باشد باید از کارشناسان و کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید یا کلا تلویزیون خود را عوض کنید.

خراش خوردگی صفحه تلویزیون ایکس ویژن

برای تعمیر صفحه تلویزیون خش خورده و ضربه خوردگی تلویزیون راه حل های تنوعی وجود دارد. اما برای این كه خود تعمیر را در خانه انجام دهید نیازمند ابزارهای لازم این کار هستید.

  1. ضد خش مخصوص تلویزیون، يکی از راحت ترین و امن ترین روش های از بین بردن خط و خش از روی دستگاه تلویزیون شما است.
  2. ماشین های ضد خش و لک خودکار پوشش ضد انعکاس بر روی پنل كه در آن منطقه خراشیدگی به وجود آمده است را برداشته و با دقت پوشش دائمی لایه را در جای مناسب بکشید.
  3. نفتالین، محيط اطراف آن را با ايزوپروپيل الكل رقيق كنيد، يك قطره كوچك از روغن مايع به را به سر پنبه بپاشيد و بر روی منطقه خش برداشته بکشید.

تعمیر پنل خرد شده

برای از بین بردن خراشیدگی های کوچک می توانید از روش های بالا استفاده کنید. ابتدا با الکل ایزوپرپیل سطح آسیب دیده و اطرافش را تمیز کنید. سپس با استفاده از دستمال تمیز مقداری نفت ژلی را بر روی سطح شکسته شده بکشید. از مسطح شدن نفت ژل و کاملا تمیز شدن صفحه اطمینان حاصل کنید.

نفت به خوبی به عنوان يک راه حل سریع، آسان و مقرون به صرفه عمل می کند، اما راه حل کلی و ثابت نیست، و به طور کلی تنها برای آسیب های جزئی مناسب است. برای ترک های بزرگ یا ترک در نقاط اصلی روی صفحه، احتمالا جایگزین کردن صفحه به طور کامل بهتر است. بنابراین باید با کارشناسان حرفه ای تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنند.

صفحه شکسته تلویزیون ایکس ویژن

برای کسانی كه پنل دستگاه تلویزیون شان شکسته باشد، دو گزینه وجود دارد: يک تلویزیون جدید بخرند، صفحه دستگاه تلویزیون شان را تعویض کنند.

توصیه ما برای تعویض صفحه شکسته تلویزیون تماس با کارشناسان و تعمیر کاران حرفه ای ايکس ویژن سرویس است كه به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روز های تعطیل در حال ارائه خدمت به مشتریان عزیز هستند.

پس از ثبت درخواست شما در کم تر از ۲۴ ساعت کارشناسان و کارشناان حرفه ای نمایندگی ايکس ویژن سرویس به مقصد شما اعزام می شوند تا در کم ترین زمان مشکل مشتریان عزیز را حل کنند.

هزینه تعویض پنل تلویزیون ایکس ویژن

در بخش های قبل چندین بار اشاره کردیم پنل یا همان تصویر تلویزیون يک قطعه گران قیمت می باشد، به همین دلیل اگر پنل تلویزیون شما نیاز به تعویض باشد کارشناسان ما اول هزینه ی آن را با شما براورد می کنند، البته مبلغی كه به شما گفته می شود تقریبی است احتمال تغییر آن وجود دارد.

اگر شما رضایت داشته باشید شروع به تعمیر می کنند، کارشناسان نمایندگی تعمیرات ايکس ویژن از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا تلویزیون دچار ایراد نشود، گاهی هزینه تعویض پنل به اندازه قیمت يک تلویزیون می باشد و کارشناسان ما به شما خرید يک تلویزیون را پیشنهاد می کنند. پس خیلی دقت کنید و از تلویزیون خود مراقبت کنید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: