ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بازهم با مقاله ( شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ) نزد شما آمده ایم تا اطلاعات شما را درباره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارتقا دهیم. مهم نیست در كجای تهران سكونت دارید، كارشناسان با تجربه و حرفه ای ما خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را در همه مدل ها به شما ارائه می دهند. تنها كافیست با ما تماس گرفته تا از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ما بهره مند شوید.

چرا تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را به ما بسپارید ؟

  • تخمین هزینه با مشتری قبل از انجام تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • قیمت منصفانه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طبق نرخ اتحادیه الكترونیك تهران
  • به كارگیری از تكنسین و كارشناسان با تجربه بالا
  • انتخاب زمان تعمیر متناسب با وقت شما برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • یک ماه گارانتی خدمات تعمیر ارائه شده
  • به كارگیری از قطعات اورجینال و اصلی در تعویض قطعات
  • رتبه برتر تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران
  • آموزش تكنسین هایی با تجربه فنی بالا مسلط به علم روز شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

با شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید!

مركز تعمیر ایکس ویژن آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به شما در تهران است. مركز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن xvision سال هاست كه برای شما مشتریان گرامی خدمات تعمیری را به بهترین نحو ممكن فراهم كرده تا با خیالی آسوده از محصول خود استفاده كنید. این مركز به همراه برترین كارشناسان تلویزیون ایکس ویژن همراه با علم روز، سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را در همه تعمیرگاه های مجاز ایکس ویژن بر عهده گرفته است.

صرف كمترین هزینه شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

به علت آشنایی ما با نقاط ضعف و قوت تعمیر تلویزیون xvision در كمترین زمان تكنسین ما مشکل تلویزیون شما را برطرف می كنند و سعی ما بر تعمیر است نه تعویض تا هزینه شما كاهش یابد.

خدمات سریع

ما در تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن با داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و نزدیك بودن به شما این قابلیت را داریم تا در كمترین زمان ممكن برای تعمیر LCD یا تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن شما به محل كار یا منزلتان برسیم.

بهترین كارشناسان

همه تكنسین این مركز، بهترین افراد در این رشته هستند كه هر سال با سپری كردن دوره های تعمیری و شناخت محصولات جدید، بهترین گزینه برای تعمیر LCD یا تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن شما می باشند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را به تكنسین های حرفه ای و مجرب ما بسپارید. مهم نیست در كجای تهران سكونت دارید، كارشناسان با تجربه و حرفه ای ما خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را در همه مدل ها به شما ارائه می دهند. شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

مشكلات شایع تلویزیون ایکس ویژن (XVISION) شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

  • به هم ریختگی تصویر
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  • نبود تصویر
  • قطع شدن صدا
  • چرا تعمیر تلویزیون خود را به كارشناسان ایکس ویژن سرویس بسپاریم؟

ایکس ویژن سرویس  دارای چند سال سابقه در زمینه ارائه خدمات حرفه ای تعمیر تلویزیون در برندهای معتبر دنیا با به كارگیری كارشناسان دوره دیده و حرفه ای است. پس از درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تكنسین های آموزش دیده در همین برند بدون اتلاف وقت در محل شما حضور پیدا می کنند و در كوتاه ترین زمان ممكن اقدام به عیب یابی و برطرف كردن عیب های دستگاه شما می كند.

  • عیب یابی و تعمیر تلویزیون چقدر زمان میبرد؟

پس از تماس با مركز تعمیر ایکس ویژن تكنسین ها در مدت زمان كمتر از 1 ساعت در محل شما حاضر می شوند و اقدام به عیب یابی دستگاه می كنند. مدت زمان عیب یابی و تعمیر دستگاه های تلویزیون متفاوت است و بسته به مدل دستگاه و مشكل متفاوت است، مثلا اگر مشكل دستگاه به شکلی باشد كه نیاز به تعویض قطعه ای نایاب داشته باشد، و یا اگر برد تلویزیون ایکس ویژن شما نیاز به تعویض، تعمیر و تست داشته باشد نهایتا تا مدت زمان 2 روز كارشناسان ما اقدام به برطرف كردن عیب دستگاه های شما خواهند كرد.

  • هزینه تعمیر را چگونه پرداخت كنیم؟ شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

نحوه پرداخت هزینه به دلخواه مشتریان عزیز متفاوت است. شما مي توانید هزینه تعمیر را پس از پایان یافتن كار به خود كارشناسان پرداخت كنید.

  • گارانتی تعمیر تلویزیون ال جی شامل چه مواردی است؟

خدمات تعمیر ایکس ویژن سرویس شامل گارانتی و ضمانت نامه رسمی یک ماهه است، اگر دستگاه تا این زمان مشكل پیدا كند کارشناسان موظف هستند كه بدون دریافت هزینه دوباره مشكل دستگاه را به طور كامل برطرف كنند. شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

  • چگونه در خواست تعمیر كار تلویزیون ال جی را ثبت كنیم؟

برای درخواست تعمیركار مجاز مي توانید با شماره تلفن های این مركز تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست تكنسین های ما در هر زمانی كه آمادگی لازم را داشته باشید در محل شما حضور پیدا می كنند. شماره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

  • مناطق تحت پوشش خدمات ایکس ویژن سرویس چه مناطقی است؟

این مركز در همه نقاط شمال، جنوب، شرق، غرب و مركز تهران دارای مركز فعال است و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در همه مناطق شهر تهران از جمله سعادت آباد، شهرك غرب، پونك، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، تهرانپارس، حكیمیه، رسالت، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد و سهروردی است.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: