ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن 02122873005 است و ما قصد داریم در این مطلب شما را با تعمیرات و نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن آشنا کنیم. برند ایکس ویژن كه از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمايندگی های بسياری در كشور عزیزمان است. مركز تعمیر و خدمات پس از فروش ایکس ویژن سرویس به علت ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خيال آن ها در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با بالاترین كیفیت را نموده است.

گروه ایکس ویژن سرویس با برخورداری از کارشناسان متخصص، ماهر و كارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران (X.VISION)، یک مركز تخصصی و منحصر به فرد در تهران و کرج بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مراجعین عزیزمان است. شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

ریختن آب روی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

در صورت نياز به تعویض قطعات، مركز تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کند و دستگاه های تعمیر شده و همینطور قطعات تعویض شده توسط كارشناسان اين مركز دارای گارانتی معتبر بوده و بدون قید و شرط در صورت عدم کارآیی مناسب دستگاه و يا خراب شدن، هزینه شما بازگشت و يا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

دلایل عمده مشتريان برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران

مشكلات معمولی كه امکان دارد جهت تلویزیون و LED ایکس ویژن پیش بياید می تواند یكی از موارد زیر باشد:

– سياه شدن قسمتی از تصویر

– نداشتن صدا يا تصویر

– خاموش و روشن شدن ناگهانی

– چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد

– روشن نشدن تلویزیون شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

– كم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون LCD يا LED

– قطع يا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه

– شكستن پنل LCD بر اثر افتادن، ضربه و يا فشار به زمان تمیز كردن

مشكلات دیگری هم وجود دارد كه امکان دارد باعث بوجود آمدن خرابی هایی جهت تلویزیون يا LED شما شود. اگر دستگاه شما مشكلی دارد كه در لیست فرضی بالا وجود ندارد و يا نمی دانید كه به چه علت تلویزیون يا LED شما به درستی كار نمی كند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تكنسین برای بررسی تلویزیون يا LED شما اعزام شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

10 علت انتخاب مركز تخصصی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران

– کارشناسان با سابقه كاری بالا و مختص تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران

– سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

– كمترین زمان جهت حاضر شدن در منزل و شركت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

– تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پایین تر از آن

– ضمانت كتبی و گارانتی قطعات

– استفاده از قطعات فابریكی و اصلی شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

– سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات

– تعمیر در محل

– اياب و ذهاب رایگان در صورت انجام كار

ما در ایکس ویژن سرویس با برخورداری از تكنسین ها و سرویس كاران متخصص و با سابقه توانسته ایم به صورت كاملا تخصصی در زمینه تعمیر، نصب و سرویس انواع تلویزیون و صنعتی مشغول خدمات رسانی به همشهريان و مشتريان محترم باشیم. سرعت در سرویس دهی، ارائه قیمت مناسب زیر نظر نهادهای نظارتی و كیفیت بالای خدمات را وظیفه و اساس كار خود قرار داده ایم.

كادر متخصص شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

همه كارشناسان و تعمیرکاران نصب، سرویس تعمیر تلویزیون كه در مجموعه سرویس تی وی فعالیت می كنند موظف به گذراند دوره های فنی و تخصصی در زمینه تعمیر تلویزیون بوده تا با جدیدترین تنكولوژی های روز دنيا آشنا شوند.

جلوگیری از هزینه های اضافی

به علت اینکه تمام کارشناسان مجموعه ما در زمینه تعمیر تلویزیون به تمام نقاط قوت و ضعف اين وسایل گران بها آگاه می باشند، میتوانند در كوتاه ترین زمان ممكن اقدام به بررسی تلویزیون شما نموده و از هزینه های گزاف جلوگیری کنید. شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

خدمات دقیق، سریع و باكیفیت

مجموعه سرویس تی وی با دارا بودن تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده در اقصی نقاط شهر تهران دارای ظرفیت ارائه خدمات سریع، به موقعه و با كیفیت است. تا در كوتاه ترین زمان ممكن اقدام به تعمیر تلویزیون خود کنید. شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

تماس با شماره تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن

از آن جا كه تلویزیون هم همچون دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار استهلاک می شود و يا در استفاده نا درست ضربه می بیند، بحث تعمیر آن مهم و برجسته است.

ایکس ویژن سرویس مفتخر است كه اعلام دارد با کمک بهترین و جدید ترین تعمیرکاران و مهندسین آشنا به زمینه تعمیر و بررسی انواع تلویزیون های موجود در بازار كشور عزیزمان ایران و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنيا توانسته است گام بلندی در زمینه خدمت رسانی به صاحبان تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد آن ها را جلب کند.

کارشناسان فنی ایکس ویژن سرویس با اشراف و تسلط كامل بر روی همه مدل های تلویزیون x.vision می توانند خدمات متمایز و با كیفیتی را به شما صاحبان تلویزیون xvision ارائه دهند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: