ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

یکی از اشكالات تلویزیون های ایکس ویژن روشن نشدن تلویزیون بوده بیشتر به خاطر فرسودگی يک سری قطعات بوده كه باید تعویض و يا اینكه بروزرسانی شوند.

علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن می تواند ویروسی شدن برد مین تلویزیون باشد كه باعث می شود كه برنامه تلویزیون درست اجرا نشود و تلویزیون روشن نشود. در این صورت باید تلویزیون توسط تلویزیون پروگرمر دوباره برنامه ریزی شود و برای پیشگیری از این اشكال بهتر بوده كه قبل استفاده از فلش مموری آن را توسط كامپیوتر ویروس کشی كرد.

یکی دیگر از مواردی كه می تواند باعث خراب شدن تلویزیون شود و تلویزیون روشن نشود استفاده از كابل hdmi نا مرغوب بوده كه باعث خرابی برد تلویزیون می شود بهتر از برای خرید كابل از فروشگاه های معتبر كابل را تهیه كنید. در منزل شما با قطعات اصلی و ضمانت يک ماهه صورت می گیرد.

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن نگرانی های بسیاری را برای كاربرانی كه از این تلویزیون استفاده می كنند ایجاد می كند. روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن يکی از اشكالاتی بوده كه حتما باید توسط تعمیركاران مورد بررسی قرار بگیرد. این مشکل معمولا به علل مختلفی به وجود می آید.

روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن به خاطر خرابی و مشکل در برد پاور يا تغذیه است. برد پاور وظیفه تامین ولتاژ در تلویزیون را بر عهده دارد. برد پاور بر اثر عواملی مثل حرارت بالا و توان مصرفی بیش از حد و همچنین بالا بودن ولتاژ برق شهر كه به عنوان يک عامل بیرونی شناخته می شود تحت تاثیر قرار گرفته و دچار مشکل می شود.

برد پاور با هر عدم تعادل در ولتاژ برق دچار آسیب دیدگی می شود. دیگر بخش های تلویزیون از برد پاور تغذیه می كنند به عبارتی در صورتی كه این قطعات دچار مشکل شود باعث روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن خواهد شد. برای تعمیر تلویزیون و حل این مشکل حتما از افراد حرفه ای استفاده كنید. تعمیر ناآگاهانه مشکلات بیشتری را برای تلویزیون ایجاد می كند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

 

شما می توانید همین حالا برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پشتیبانی معتبر با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات تعمیراتی را دریافت کنید! هرکجای تهران و کرج که هستید می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

02122873005

 

بررسی روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

بررسی تلویزیونی كه روشن نمی شود كار خیلی سختی نیست و شما تا حدی می توانید این كار را انجام دهید. برای این كار اول كنترل را بررسی كنید. به این ترتیب كه دکمه خاموش و روشن ریموت كنترل را بزنید و ببینید كه آیا تلویزیون يا چراغ های LED روشن می شوند يا نه.

اگر چراغ های LED روشن می شوند اما تلویزیون روشن نمی شود، راه اندازی دوباره يا ریست كردن تلویزیون ایکس ویژن به شما کمک می كند. اقدام بعدی برای ریشه یابی اشكال روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن، امتحان كردن دکمه پاور است. در صورتی كه تلویزیون با فشار دادن این دکمه روشن شد، یعنی اشكال از ریموت كنترل است.

اما در صورتی كه تلویزیون با دکمه پاور روشن نشد، احتمالا مشکل از خود تلویزیون يا قطعات داخلی آن است. در قدم بعدی، دوشاخه برق را از پریز بکشید و پس از چند دقیقه دوبارها آن را به پریز بزنید.

در صورتی كه باز هم تلویزیون روشن نشد، در سریع ترین زمان با يک كارشناس تماس بگیرید تا تلویزیون را به صورت حرفه ای بررسی كنید. چون در این شرایط مشکل از قطعات داخلی بوده و شما تخصص و مهارت كافی برای بررسی و تعمیر تلویزیون را ندارید.

وقتی تلویزیون روشن نمی شود، چیكار كنیم؟

گاهی امكان دارد با اشكال روشن نشدن تلویزیون رو به رو شوید و شروع كنید به نفرین فرستادن به آن. اما آیا این اشكال برای تلویزیون های دیگر با هر برند و مارکی رخ نمی دهد؟

باید اینگونه پاسخ دهیم كه این اشكال در هر وسیله برقی غیر قابل پیش بینی نخواهد بود. اما باید بگوییم كه متاسفانه اینبار شانس هم با شما همراه نبوده كه با این اشكال رو به رو شدید. برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود وقت را از دست ندهید.

برای حل اشكال روشن نشدن تلویزیون، قبل از هر چیزی چک كنید كه پریز و يا محافظ برق تلویزیون تان اشكالی نداشته باشد. پس تلویزیون را به برق مستقیم متصل كنید تا متوجه شوید كه مشکل از محافظ بوده و يا تلویزیون. شاید مشکل از محافظ بوده باشد.

بعضی از مدل های قدیمی، يک کلید پاور پشت يا زیر تلویزیون دارد، كه حتما باید چک كنید كه روی حالت روشن باشد، پس با دکمه پاور تلویزیون هم روشن بودن تلویزیون را چک كنید.

در صورتی كه فقط لوگوی ایکس ویژن ظاهر می شود باید به صورت حرفه ای اشكال تلویزیون بررسی شوداما در صورتی كه به طور کلی برق وارد تلویزیون شما نمی شود، در مرحله آخر تلویزیون های جانبی آن را قطع كرده و آن ها را هم بررسی كنید كه مشکل از برق رسانی آن ها است يا تلویزیون.

قیمت پنل تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیونم روشن و خاموش می شود، چاره چیست؟

در صورتی كه تلویزیون شما چند وقتیست با اشكال خاموش و روشن شدن رو به رو شده است، باید قبل از هر تصمیمی نكات طلایی حل این اشكال را بدانید تا بتوانید برای تعمیر آن تصمیم بهتری بگیرید.

اولین سوالی كه از شما پرسیده می شود این بوده كه آیا تلویزیون ایکس ویژن شما سر ساعت خاصی خاموش و روشن می شود؟ چون در این حالت امكان دارد كه تنظیمات تایمر آن را دستكاری كرده باشید. به این معنی كه در بخش تنظیمات تلویزیون مشخص كرده اید كه در ساعتی خاص خاموش شود.

البته فراموش نكنید كه در صورتی كه پشت سر هم تلویزیون ایکس ویژن خاموش و روشن می شود امكان دارد مربوط به برق تلویزیون شما باشد يا اینكه در صورتی كه به محافظ وصل است آن محافظ قطعی داشته باشد.

برای بررسی این موضوع دستگاه های متصل به تلویزیون خود را جدا كرده و بررسی كنید كه اشكالی نداشته باشد. چون امكان دارد خاموش و روشن شدن خودكار تلویزیون به خاطر نویز منتقل شده از طرف تلویزیون جانبی باشد.

در مرحله بعدی باتری كنترل را برای مدت زمانی خارج كنید تا متوجه شوید كه آیا كنترل پیغام اشتباه به تلویزیون شما ارسال می كند يا خیر؟ شاید اشكال از كنترل باشد و نه تلویزیون. 

و در آخر اگر اشكال مربوط به هیچکدام از این موارد نبود، نیاز است برای تعمیر تلویزیون، پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن را خبر كنید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: