ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

يکی از اشكالات تلویزیون های ايکس ویژن روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن و به حالت استند بای رفتن است كه این اشكال بیشتر به علت فرسودگی يک سری قطعات است كه باید تعویض و يا اینكه به روز رسانی شوند.

علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن می تواند ویروسی شدن برد مین تلویزیون باشد كه باعث می شود كه برنامه تلویزیون درست اجرا نشود و تلویزیون روشن نشود. در این صورت باید تلویزیون توسط تلویزیون پروگرمر دوباره برنامه ریزی شود و برای جلوگیری از این اشكال باید قبل استفاده از فلش مموری آن را توسط كامپیوتر ویروس کشی كرد.

يکی دیگر از مواردی كه می تواند باعث خرابی تلویزیون شود و تلویزیون روشن نشود استفاده از كابل hdmi نا مرغوب است كه باعث خرابی برد تلویزیون می شود باید از برای خرید كابل از فروشگاه های معتبر كابل را تهیه كنید. تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در منزل و منزل شما با قطعات اصلی و ضمانت يک ماهه انجام می شود.

علت اصلی روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

يکی از مهمترین علل روشن نشدن تلویزیون ايکس ویژن يا هر برند دیگری، فرسودگی و خرابی قطعات است. يکی از قطعات تاثیرگذار در این زمینه برد پاور تلویزیون است. اگر برد پاور تلویزیون به درستی كار نكند، تلویزیون دچار اشكالاتی می شود كه يکی از آن ها روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن است.

خرابی برد مین هم امكان دارد باعث روشن نشدن تلویزیون شود. حتی امكان دارد دکمه پاور اشكال داشته باشد و با فشار دادن آن تلویزیون روشن نشود. کیفیت پایین و يا خرابی بودن كابل hdmi نیز می تواند زمینه ساز این اشكال باشد. گاهی هم اشكال خاصی وجود ندارد و تلویزیون به علت خرابی كنترل يا تمام شدن باتری های آن روشن نمی شود. بسته به علت روشن نشدن تلویزیون ايکس ویژن، روش های مختلفی هم برای رفع این اشكال وجود دارد.

اشكال روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در تهران

ايکس ویژن سرویس پشتیبانی حرفه ای تلویزیون ايکس ویژن در سراسر تهران نمایندگی های را ایجاد كرد است تا همه كاربران تلویزیون ايکس ویژن برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران به راحتی به كارشناس دست يابی داشته باشند و با خيالی آسوده تعمیر تلویزیون خود را به ما بسپارند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سعی كرده كه در تمام مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران شعبه ایجاد كند تا همشهريان گرامی در سریع ترین زمان ممكن به کارشناسان تلویزیون ايکس ویژن دسترسی داشته باشند و فقط با يک تماس در کمترین زمان ممكن تكنسین تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل شما حضور پیدا كرده و اشكال تلویزیون شما را حل كند.

چند سال قبل در تهران برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن باید تلویزیون را با خود حمل می كردید تا يک تعمیرگاه مناسب برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن پیدا می كردید تا تلویزیون شما را تعمیر كند. در بعضی مواقع اشكال تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با این مرحله تمام نمی شد و بعد از پیدا كردن تعمیرگاه تلویزیون ايکس ویژن ممكن بود قطعه مورد نياز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا كردن قطعه باید منتظر می ماندید.

خوشبختانه امروزه ايکس ویژن سرویس با داشتن نمایندگی های متعدد در سرتا سر تهران این شرایط را ایجاد كرده كه شما با تماس با ایکس ویژن سرویس تعمیر تلویزیون در منزل انجام شود و نيازی نیست كه برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود تلویزیون را از منزل خارج كنید و دنبال نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن باشید.

ايکس ویژن سرویس با داشتن چندین نمایندگی در شمال تهران، شرق تهران، جنوب تهران، غرب تهران این شرایط را به وجود آورده كه تعمیر و سرویس تلویزیون شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای تعمیرات دوره ای تلویزیون خود با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگرید و در خواست سرویس دوره ای كنید تا از خرابی تلویزیون شما جلوگیری شود. تعمیرات دوره ای شامل تعویض قطعات فرسوده برد پاور و سرویس بک لایت تلویزیون است در منزل شما انجام می شود.

روشن نشدن تلویزیون ايکس ویژن نگرانی های بسياری را برای كاربرانی كه از این تلویزیون استفاده می كنند به وجود می آورد. روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن يکی از اشكالاتی است كه حتما باید توسط كارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.

این مشکل معمولا به علل مختلفی به وجود می آید. روشن نشدن تلویزیون ايکس ویژن به علت خرابی و مشکل در برد پاور يا تغذیه است.

برد پاور وظیفه تامین ولتاژ در تلویزیون را بر عهده دارد. برد پاور بر اثر عواملی مثل حرارت بالا و توان مصرفی بیش از حد و بالا بودن ولتاژ برق شهر كه به عنوان يک عامل بیرونی شناخته می شود تحت تاثیر قرار گرفته و دچار اشكال می شود.

برد پاور با هر عدم تعادل در ولتاژ برق دچار آسیب دیدگی می شود. دیگر بخش های تلویزیون از برد پاور تغذیه می كنند به عبارتی اگر این قطعه دچار اشكال بشود باعث روشن نشدن تلویزیون ايکس ویژن خواهد شد. برای تعمیر تلویزیون و رفع این مشکل حتما از افراد كارشناس استفاده كنید. تعمیر ناآگاهانه مشکلات بیشتری را برای تلویزیون به وجود می آورد.

برای رفع اشكال روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن چه كنیم؟

بسته به این كه علت روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن چه باشد، روش های مختلفی برای برطرف كردن این اشكال وجود دارد. گاهی تلویزیون فقط با تعویض كابل يا تعویض باتری ریموت كنترل روشن شده و نياز به ترمیم يا تعویض قطعات داخلی آن نیست.

اما در صورت خرابی قطعاتی مثل مین برد و پاور، نياز به تعمیر حرفه ای تلویزیون است. گاهی شدت آسیب دیدگی این قطعات به اندازه ای است كه حتی امكان تعمیر آن ها هم وجود نداشته و باید تعویض شوند.

تعمیر يا تعویض هريک از قطعات داخلی تلویزیون نياز به مهارت بالایی دارد و باید توسط كارشناسان با تجربه انجام شود. واحد حرفه ای تعمیر تلویزیون نمایندگی معتبر ايکس ویژن، تا رفع كامل این اشكال كنار شما عزیزان است. روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن

تعمیر تلویزیون ايکس ویژن در این واحد توسط كارشناسان حرفه ای انجام می شود. كارشناسان این واحد به علت بهره مندی از تمام ابزار آلات مورد نياز برای تعمیر می تواند خدمات تعمیری را در مدت زمانی کوتاه ارائه كند. انواع تلویزیون های ايکس ویژن با هر عیب و اشكالی كه باشند در این واحد قابل تعمیر می باشند.

تیم تعمیری ایکس ویژن سرویس بر تعمیر و ترمیم قطعات تلاش می كنند، اگر امكان تعمیر برای قطعه وجود نداشته باشد (در موارد سوختگی و شکستگی قطعه) باید قطعه فرسوده با نمونه اصلی خود جایگزین شود. تعویض قطعات فقط با اطلاع كاربران و رضایت آن ها انجام می شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: