ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

بازهم با مقاله خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن نزد شما آمده ایم تا اطلاعات شما را درباره تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ارتقا دهیم.  تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل توسط كارشناسان متخصص مركز و تعمیرگاه مجاز مركزی ایکس ویژن سرویس صورت می گیرد.

ما تلویزیون Xvision شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی و فابریك استفاده می كنیم تا مشكل برای همیشه و به صورت كامل برطرف گردد. اگر LCD و LED شما خراب شده یا نیاز به سرویس دارد در هر نقطه از تهران و كرج كه هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی تلویزیون ایکس ویژن سرویس تماس بگیرید تا در كوتاه ترین زمان تعمیركار به محل اعزام كنیم.

چرا خدمات پس از فروش تلویزیون سرویس تی وی ؟

استفاده از قطعات اصلی خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

ما مركز تعمیر  تلویزیون ایکس ویژن هستیم و با قطعات اصلی و اورجینال تعمیر تلویزیون شما را انجام می دهیم.

سرعت در خدمات

خدمات تعمیر تلویزیون ایکس  ویژن با تعمیركار و در مناطق مختلف تهران و حومه سریع انجام می شود.

قیمت مناسب خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن طبق مصوبه شركت است و نرخ تعمیر ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی كنترل می شود.

گارانتی خدمات

تعمیر تلویزیون شما شامل گارانتی است و اگر خرابی مجددا تكرار شود رفع اشكال مجدد شامل هزینه نمی شود.

 در راستای تعمیر سرویس تی وی س ویژن، علاوه بر تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن، امكان ارائه خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. قبل از آشنایی با خدمات عرضه شده در مركز ایکس ویژن سرویس، نگاهی به مادیران، شركت عرضه كننده محصول های ایکس ویژن خواهیم داشت:

مادیران یكی از شركت های تولیدكننده و پیشرو در زمینه تكنولوژی، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش در ایران است. گروه مادیران، مجموعه ای از ۳ شركت خصوصی است. خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

این گروه از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را در زمینه ماشین های اداری شروع كرده و اكنون با تجربه ای مفید و مستمر، پیشرو در زمینه تولید و عرضه برترین تجهیزات اداری و انفورماتیك در ایران بوده و مسئولیت خدمات پس از فروش آنان را هم به عهده دارد. گروه شركت های مادیران متشكل از ۳ شركت: صنایع ماشینهای اداری ایران، مركز ماشینهای اداری ایران و خدمات ماشینهای اداری ایران است.

ایکس ویژن تنها برند درج شده و انحصاری مادیران، در خصوص محصول های تولیدی است. تعمیر تلویزیون را مي توان یكی از اقدامات حرفه ای مركز تعمیر مركز ایکس ویژن سرویس دانست كه با وجود كارشناسان تمركز ویژه ای روی آن دارد. خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

جمعی از دوره دیدگان متبحر، كارشناسان حرفه ای در زمینه تعمیر بخش های مختلف تلویزیون TV، با بهرمندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت در مركز سرویس ایکس ویژن سرویس است. برای ارائه خدمات بهتر و با كیفیت تر به مشتریان این دستگاه، جدید ترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود، در واحد تعمیر تلویزیون ما فراهم شده است.

  • تعمیر پرش عكس در تلویزیون
  • تعمیر یک لایت تلویزیون
  • تعمیر تلویزیون در محل و در منزل شما
  • تعمیر آبخوردگی تلویزیون
  • تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن
  • تعمیر قطعات تلویزیون
  • مركز تعمیر حرفه ای تلویزیون
  • خرابی پاور سوپلای تلویزیون

از آن جا كه تلوزیون بسیار پركاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه کارآیی آن تاثیرگذار است، چرا ایکس ویژن سرویس ؟

  • استفاده از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های تعمیر روز دنیا
  • بهرمندی از نیروی كار ماهر و كارشناسان زبده
  • امانت داری و مشتری مداری
  • استفاده از قطعات مرغوب و اصل

خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. در صورتی كه این تعمیر وقت بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مركز تعمیر مركز ایکس ویژن سرویس انتقال یافته و تعمیر حرفه ای بر روی آن انجام می شود.

از جمله مشكلات شایع تلویزیون های LCD ایکس ویژن، به وجود آمدن مشکل در صدا و رنگ تلویزیون است كه مي تواند به صورت خطوط افقی در عكس، پرش عكس، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره بروز نماید.

بسیاری از این مشكلات مي تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد LCD باشد. علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده عكس و پنل تلویزیون LCD ایکس ویژن هم كه از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در بروز مشکل در عكس نقش مهمی دارند. خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

كارشناسان ما در مركز تعمیرتلویزیون پاسخگوی پرسش های شما كاربران خواهند بود تا حتی الامكان برطرف كننده پاره ای از مشكلات و مسائل شما در این زمینه باشند.

شما مشتریان گرامی مي توانید از طریق راه های ارتباطی ذكر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر اعزام كارشناسان تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت كنید. كارشناسان این مركز بخشی از دانش اطلاعاتی خویش درباره تعمیر و فناوری های مرتبط با این دستگاه ها را در قسمت پاسخگویی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند. خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: