ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

ارائه خدمات تلوزیون ایکس ویژن یکی از خدمات حرفه ای و کاربردی ایکس ویژن سرویس است که در نهایت کیفیت و سرعت انجام می گیرد. تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن در تلاش است با ارائه بهترین خدمات نظر شما را جلب کند.

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در هرکجای تهران و کرج که هستید و هر مشکلی که دارید

می توانید برای ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید

02122873005

 

خدمات تلوزیون ایکس ویژن

خدمات تلوزیون ایکس ویژن مدیریت، طرح ریزی و اجرای پشتیبانی اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد كه با حجم عظیمی از مشتریان كه از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.

از جمله خدمات تلوزیون ایکس ویژن (X vision) كه در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره كرد.

ضمانت تعمیر و ضمانت کیفیت قطعات استفاده شده نوعی تضمین است تا به شما عزیزان نشان دهیم كه خدمات مجاز با بهترین کیفیت و هزینه ای معقول را برای شما آماده كردیم، از این رو برای خدمات تعمیرانواع تلویزیون های xvision ضمانتی ب را برای شما عزیزان آماده كرده ایم كه بسته به نوع خدمات بعد از انجام سرویس، خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

راه اندازی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر انواع تلویزیون در محل شما انجام می پذیرد. در صورتی كه این تعمیرات زمان بر باشد، تلویزیون شما به صورت رایگان به مرکز تعمیرات مرکز سرویس ایران انتقال یافته و تعمیرات مجاز بر روی آن انجام می شود.

از جمله مشکلات متداول تلویزیون های ال سی دی ایکس ویژن، به وجود آمدن ایراد در صدا و رنگ تلویزیون است كه می تواند به صورت خطوط افقی در تصویر، پرش تصویر، پخش شدن رنگ، حذف صدا و غیره ایجاد نماید.

بسیاری از این مشکلات می تواند در برد اصلی تلویزیون یا به اصطلاح مین برد ال سی دی باشد. علاوه بر برد، فلت های انتقال دهنده تصویر و پنل تلویزیون LCD ایکس ویژن هم كه از جمله گران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید، در ایجاد اختلال در تصویر نقش مهمی دارند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می كند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن كه در این مرکز به صورت مجاز ارائه می شود می توان به نصب و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن اشاره كرد.

پشتیبانی ایکس ویژن

در صورتی كه led یا lcd و یا دیگر مدل های تلویزیون ایکس ویژن شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می توانند با یکی از شعب ایکس ویژن سرویس به عنوان نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از تعمیرکاران ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می كنند ایراد تلویزیون را پیدا كنند. در این مرحله در صورتی كه مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید.

در غیر این صورت، می توانید درخواست كنید كه یکی از تعمیرکاران ما برای خدمات تلوزیون ایکس ویژن در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تعمیرکاران ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است كه کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف های مورد نظر اخذ خواهد شد.

فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرکاران تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن در مرکز سرویس ایران، با گذراندن دوره های مجاز سالانه در به روز نگه داشتن دانش فنی خود کوشا بوده و با تکیه بر سالها تجربه، انواع خدمات تعمیرات تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن را با ضمانت تعمیرات انجام شده، ارائه می نمایند.

حل مشکلات رایج تلویزیون های ال ای دی از جمله ایراد بک لایت، پاور، آبخوردگی پنل یا فلت، قطعی صدا یا نبود تصویر و غیره، توسط تعمیرکاران باتجربه مرکز سرویس ایران در منزل شما انجام خواهد شد و در صورت لزوم، با انتقال تلویزیون به نمایندگی و به بخش تعمیر تلوزیون با کمک تجهیزات پیشرفته در تعمیر تلویزیون LED ایکس ویژن شما، به اصولی ترین شیوه و بالاترین کیفیت ممكن مشکل تلویزیون شما حل می شود.

خدمات پس از فروش ایکس ویژن در تهران

در صورت افت عملكرد تلویزیون تلویزیون ایکس ویژن و یا ایجاد هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و تعمیرکاران نمایندگی ایکس ویژن سرویس در زمینه تعمیر و اصلاح تلویزیون خود استفاده كنید.

برای ارتباط با نمایندگی ایکس ویژن سرویس می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در کرج

مدیریت خدمات تلوزیون ایکس ویژن به منظور آسودگی هموطنان گرامی سرویس تعمیر در محل و تعمیر در منزل را به فهرست خدمات ارائه شده در این مرکز افزوده است.

این امر پس از درخواست های مكرر مشتریان گرامی مبنی بر ارسال کارشناس تعمیر به محل و منزل، صورت گرفت. تعمیرکاران نمایندگی ایکس ویژن سرویس از زمان تعمیر تا اصلاح و راه اندازی دوباره تلویزیون، با شما همراه خواهند بود. با بهره مندی از این سرویس شما از سردرگمی ها و دردسرهای ناشی از یافتن تعمیرگاه مجاز و حمل و جابجایی تلویزیون به تعمیرگاه موردنظر رهایی خواهید یافت.

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

خدمات تلوزیون ایکس ویژن توسط نمایندگان متخصص، مجرب و متعهد در ایکس ویژن سرویس با رعایت نکات بهداشتی، قوانین مشتری مداری و رعایت اصول زمانبندی مناسب به بررسی و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شما عزیزان میپردازند.

نصب تلویزیون ایکس ویژن

خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در تهران منحصر به مدلی خاص از این تلویزیون نیست و کلیه مدل ها، LCD، LED، پلاسما، QLED و … را شامل می شود. شایان ذكر است سرویس های مرتبط با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به صورت سرویس در محل هم ارائه می شود چون گاهی جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه، برای بعضی از کاربران دشوار است.

آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن سرویس، به آموزش تعمیرات رایگان و پرسش به همه سوالات شما در زمینه تعمیرات تلویزیون میپردازد، تا با ما بهترین خدمات تلوزیون ایکس ویژن آنلاین و حضوری را تجربه نمایید.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: