ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن چیست؟ آيا تلویزیون شما هم خود به خود خاموش می شود؟ آيا پس از چند ثانیه و بی هیچ علتی تلویزیون ناگهان خاموش می شود؟ از همه بدتر وقتی است كه اين اتفاق زمان دیدن برنامه مورد علاقه شما رخ دهد! دلایل بسیاری وجود دارد كه موجب خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود.

ما در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن اين موارد را برای پی بردن به دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون و يا دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون بررسی می كنیم و راه كار های مختلف را توضیح می دهیم. علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

بررسی علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

عوامل مختلفی می توانند در خاموش شدن ناگهانی و خودبخودی تلویزیون دخالت داشته باشند. بررسی ها نشان داده اين دلایل تا حد بسیاری بستگی به نوع، مدل و برند تلویزیون دارند. در قسمت زیر به بعضی از شایع ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اشاره شده است:

  • خرابی مین برد تلویزیون

یكی از مشکلات موجود در تلویزیون ها كه علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن به شمار می رود، خرابی مین برد است. خرابی مین برد معمولاً به اين صورت خود را نشان می دهد كه تلویزیون زمان كاركردن خاموش می شود و وقتی دوباره دكمه پاور فشار داده می شود، چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می كند اما تلویزیون روشن نمی شود.

  • فرسودگی قطعات مین برد

مورد دیگری كه موجب خاموش شدن خودبخودی تلویزیون می گردد، فرسودگی قطعات مین برد است. اين مشکل به علت روشن ماندن های طولانی مدت تلویزیون اتفاق می افتد. از اين رو پیشنهاد می شود در صورت عدم استفاده از تلویزیون، برق تلویزیون كاملا قطع شود.

استفاده از كابل HDMI نامرغوب

یكی دیگر از عوامل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، استفاده از كابل نامرغوب HDMI است. استفاده از كابلهای نامرغوب و فیک برای اتصال سایر دیوایس ها به تلویزیون، موجب اتصالی دستگاه و خرابی آن خواهد شد. پس پیشنهاد می شود برای وصل كردن دستگاه های دیگر به تلویزیون خود صرفاً از كابل ارائه شده همراه خود دستگاه کمک بگیرید.

  • فلش مموری ویروسی

مورد دیگری كه قابلیت خاموش كردن ناگهانی تلویزیون را دارد، وصل كردن یک فلش مموری ویروسی به تلویزیون است. اين كار، گاه باعث انتقال ویروس ها به تلویزیون های هوشمند شده و برنامه های اصلی تلویزیون را از كار می اندازند.

  • خرابی آی سی برد پاور

یكی دیگر از علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن خرابی ic برد پاور تلویزیون است. اگر بررسی ها نشان دهد كه مشکل پیش آمده ناشی از خرابی آی سی است می بایست اين قطعه از تلویزیون تعویض شود. برای پیشگیری از خرابی دوباره پیشنهاد می شود خازن های اطراف IC هم تعویض شود.

  • نوسانات برق

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می تواند به علت نوسانات ایجاد شده در برق و خرابی پاور هم اتفاق بیفتد. تلویزیون های جدید به علت اينكه با ولتاژ بسيار پایین كار می كنند، غالباً با نوسانات برق دچار خرابی می گردند. پس پیشنهاد می شود كه از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق خودداری كنید و در اين ميان از محافظ های برق کمک بگیرید.

در اين مركز برای كسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، همه سرویس های تعمیر، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه ضمانت عرضه می گردد. خدمات ارائه شده در نمايندگی تعمیر تلویزیون به برکت وجود كارشناسان ماهر با بیشترین سطح كیفیت و با کمک تاثیرگذارترین روش های تعمیر انجام می گیرد. علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

نمايندگی تعمیر تلویزیون ارائه دهنده همه خدمات مورد نياز به كاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. كاربران گرامی می توانند با مراجعه به مركز تعمیر تلویزیون حرفه ای ترین خدمات مرتبط با تعمیر انواع پنل های تی وی را دريافت کنند. تعمیر تلویزیون در اين مركز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از همه خدمات تعمیر، تعویض و تعمیری كه در فهرست خدمات پس از فروش اين نمايندگی ذكر شده است، پشتیبانی می كند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: