ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن یکی از خدمات اختصاصی ایکس ویژن سرویس است که در نهایت دقت و سرعت، توسط تکنسین آموزش دیده انجام می گیرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در هرکجای تهران و کرج باشید با بهترین قیمت توسط ما انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید! مهم نیست مشکل تلویزیون شما چیست، در همه موارد می توانید به ما اعتماد کنید.

در قسمت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اصلی ترین قطعه و گران ترین بخش تلویزیون های LED  و LCD  پنل و یا همان صفحه نمایش تلویزیون است كه بیشتر مواقع حدود 70% ارزش یک تلویزیون را شامل می شود و این مسئله باعث شده تلویزیون هایی كه در این بخش مشکل پیدا می کنند برای تعویض پنل با مشکل هزینه تعمیر تلویزیون روبرو شوند. در ادامه توضیحاتی در باره مراحل و شرایط تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن عرض می کنیم :

محدوده مشکلاتی که در پنل تلویزیون های led و lcd بروز می کند گستردگی زیادی دارد. شکستگی پنل (كه در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه بروز می کند)، آبخوردگی پنل تلویزیون كه به نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون و آسیب دیدگی فلت های انتقال دهنده تصویر گفته می شود و مشکلاتی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی كه در اثر کار کرد و استهلاک تلویزیون بروز می کند بخشی از مشکلات مختلفی است كه در پنل تلویزیون های led و lcd بروز می کند.

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن و مشکلاتی بروز می کند:

بسیاری از مشکلاتی كه تلویزیون ایکس ویژن در بخش پنل پیدا می کند قابل تعمیر بوده و هزینه بسیار پایین تری را نسبت به تعویض پنل تلویزیون برای ما ایجاد می کند اما تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن و هر برند دیگری شرایط و قواعد خاصی دارد كه باعث می شود هر مورد تعمیری شرایط خاص خود را داشته باشد و نتوان یک قاعده را برای تعمیر همه آنها بیان کرد. با این وجود به بیان شرایط کلی در هر بخش می پردازیم:

آب خوردگی پنل تلویزیون

اگر مایعاتی مثل (آب،اسپری،شیشه شور و…) بر روی صفحه ریخته شود تلویزیون در نمایش تصویر دچار مشکل می شود.مشکلاتی از قبیل (خط افتادن روی تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر و یا دو تیكه شدن تصویر) اشاره کرد. در اکثر مواقع آب خوردگی پنل تلویزیون باعث ایجاد خط افقی و عمودی بر روی صفحه تلویزیون می شود.

وقتی مایعات روی صفحه تلویزیون ریخته می شود این مایعات كه معمولا رسانا هم هستند از پایین پنل كه فاصله ی بسیار کمی بین قاب تلویزیون و صفحه نمایش دارد وارد تلویزیون شده و چون فلت های انتقال دهنده تصویر در زیر پنل قرار دارند باعث اتصال پین های مختلف این فلت ها به هم می شوند كه بعضی از آنها ولتاژ و بعضی دیگر اطلاعات تصویر است.

رسیدن مایعات رسانا به فلت های انتقال تصویر باعث جرقه زدن، سولفاته شدن مدار و سوختگی فیزیکی این مدارهای حساس شده و این مشکل باعث بروز خطوط عمودی، نوارهای سفید و یا مشکی روی تصویر و دو تیكه شدن تصویر می شود. برای تعویض و تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن می توانید با ما تماس بگیرید.

کند شدن تصویر

این مشکل بیشتر در تلویزیون های سونی و ایکس ویژن  دیده می شود. و تلویزیون های كه از این پنل ها استفاده کرده اند هم این مشکل را پیدا می کنند.

در این حالت تصویرها به صورت اسلوموشن نمایش داده می شود و یا هاله هایی از تصویر قبل در تصویر بعدی دیده می شود، معمولا تصویر قبلی چند ثانیه روی تصویر بعدی می ماند.

این کند شدن تصویر بخاطر عدم واکنش صحیح پنل به اطلاعات وارد شده و پاسخگویی پیکسل ها است. معمولا علت این خرابی فرسوده شدن قطعات برد آدرس تلویزیون می باشد. البته در مواردی این مشکل از لیکوید پنل می باشد. در اکثر مواقع با تعویض برد آدرس پنل مشکل برطرف می شود. اگر این مشکل برای تلویزیون شما پیش آمده است آن را خاموش کنید و با مرکز اختصاصی تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. اگر در این حالت از تلویزیون استفاده کنید باعث خرابی بیشتر پنل می شود.

سیاه شدن و دوتایی شدن تصویر تلویزیون از یک طرف

در تلویزیون های ایکس ویژن و یا پنل های ایکس ویژن كه برای برندهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد این مشکل شایع  تر است به طوری كه اول یک سوم بالای تصویر در سمت راست یا چپ دچار این حالت می شود و با استفاده کردن همه صفحه درگیر این حالت می شود.گاهی دیده شده كه بعد از کمی استفاده کردن از تلویزیون این مشکل برطرف شده و این باعث شده مصرف کنندگان از تلویزیون در همان وضعیت استفاده کنند تا اینكه مشکل به حد زیادی پیش می رود و این امر باعث افزایش هزینه تعمیر تلویزیون می شود.

فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن – پنل تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست؟ – هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن – آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن – تعمیر کنترل تلویزیون ایکس ویژن – آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن را به ما بسپارید!

در ابتدا ساختار پنل در تلویزیون های LED و LCD را بیان میکنیم.در تلویزیون های LED و LCD پنل تلویزیون شامل صفحه اصلی یا  ماژور است كه بر روی یک صفحه یا پلیت اصلی تلویزیون قرار میگیرد و در پشت آن لامپ های ال ای دی قرار دارد. در بین ماژور و لامپ های ال ای دی صفحات پولاریزه نور وجود دارد كه باعث توضیع و پراکندگی نور لامپ های بک لایت می شود و باعث یکنواختی نور در کل سطح پنل می شود.

زمانی كه ضربه ای به صفحه تلویزیون وارد می شود باعث شکسته شدن ماژور می شود و این موضوع دیگه قابل تعمیر نیست. ساختار ماژور طوری است كه در هیچ مارک وبرندی قابل تعمیر نیست و تنها باید عوض شود. تنها اگر ماژور صدمه دیده باشد میتوان فقط ماژور را عوض کرد و برای صرفه جویی کردن در هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن از بک لایت و صفحه پولاریزه قبلی استفاده کرد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: