ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون Xvision تخصص اصلی ما در این مجموعه می باشد. بدون شک شما هم دوست ندارید که با خرابی تلویزیون، مجبور به تعویض آن شوید. قیمت تلویزیون بالاست و برای خرید یک تلویزیون جدید، باید هزینه بسیاری پرداخت کنید.

این در حالی است که با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به شکل درست و حرفه ای، می توان تا مدتها بعد هم از این تلویزیون استفاده کرد. تعمیر تلویزیون Xvision سرویس، از بررسی این تلویزیون شروع شده و پس از ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده، در نهایت به برطرف شدن ایرادات آن ختم می شود.

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در هرکجای تهران و کرج که هستید و هر مشکلی که دارید

می توانید برای ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید

02122873005

 

تعمیر تلویزیون Xvision با ضمانت نامه حرفه ای

آنچه اهمیت دارد این است که تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن سرویس بتواند منشأ مشکلات را به درستی شناسایی کرده و اقدامات موثری در برای برطرف کردن آن ها انجام دهد. در ادامه شما را با روند تعمیر تلویزیون Xvision آشنا می کنیم. همکاران ما در نمایندگی ایکس ویژن سرویس پشتیبانی ایکس ویژن سرویس، انواع ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و سینمای خانگی این برند را با تجهیزات مدرن و پیشرفته بررسی کرده و به بهترین شکل، ترمیم می کنند.

تعمیر مشکلات رایج تلویزیون ایکس ویژن سرویس

رایج ترین مشکلاتی که کاربران در تلویزیون ایکس ویژن سرویس با آن روبرو می شوند شامل: قطع شدن صدای تلویزیون، ایجاد لکه های رنگی در تصویر تلویزیون، ایجاد نوار صورتی رنگ در بالای تصویر و خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون می باشد. اگر شما هم از کاربران تلویزیون ایکس ویژن سرویس هستید به احتمال زیاد با یکی از این مشکلات در این تلویزیون روبرو شده اید که اکنون در حال خواندن این مطلب هستید.

مطمئناً دوست دارید که مشکل تلویزیون شما با سرعت بالایی توسط یک تعمیرکار خبره برطرف شود. در این صورت تنها راه شما این است که با نمایندگی تعمیر تلویزیون Xvision تماس بگیرید. پس از تماس شما، کارشناسان این پشتیبانی به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات بررسی و تعمیر تلویزیون Xvision را با دقت و سرعت بالایی به شما ارائه می دهند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس در محل

زمانی که با مشکلی در تلویزیون روبرو می شوید، حمل کردن تلویزیون ایکس ویژن سرویس به نمایندگی تعمیر تلویزیون Xvision دغدغه بزرگی است.

زیرا هم باید هزینه زیادی را برای جابجایی آن پرداخت کنید و هم زمان زیادی را از دست بدهید. برای اینکه با یک تیر چند نشان بزنید به گونه ای که هم تلویزیونتان با سرعت و کیفیت بالایی تعمیر شود و هم مجبور به جابجایی و انتقال آن به پشتیبانی تعمیر تلویزیون نباشید ، می توانید از سرویس تعمیر تلویزیون Xvision در محل استفاده کنید.

تنها کافی است که با نمایندگی تعمیر تلویزیون Xvision تماس بگیرید تا کارشناسان این پشتیبانی به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به بررسی و برآورد هزینه تعمیر این تلویزیون بپردازند. سپس اگر با هزینه تعمیر تلویزیون خود مشکلی نداشتید، پروسه تعمیر تخصصی آن را شروع کنند.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سرویس

اگر دنبال یک پشتیبانی حرفه ای برای تعمیر انواع تلویزیون های برند ایکس ویژن سرویس هستید، نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سرویس بهترین انتخاب برای شماست. در این پشتیبانی کارشناسانی حضور دارند که سالها در حوزه تعمیر لوازم خانگی فعالیت کرده اند. تجربه و دانش به روز این کارشناسان ها توانایی بررسی تخصصی و ترمیم اجزای آسیب دیده انواع مدل LED، LCD، اسمارت تی وی و … را داده است.

تجهیزات مورد استفاده از واحد تعمیر تلویزیون Xvision جزو پیشرفته ترین نمونه های موجود هستند. لذا سطح کیفی خدمات ارائه شده مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیاست. همه خدمات فروش، پس از فروش و تعمیر در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن سرویس، با گارانتی پشتیبانی ایکس ویژن سرویس همراه هستند. برای دریافت سرویس های مورد نظرتان کافی است از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما با این پشتیبانی تماس بگیرید.

بررسی و تعمیر تخصصی تلویزیون ایکس ویژن سرویس

فرآیند تعمیر تخصصی تلویزیون ایکس ویژن سرویس زمانی موفق آمیز بوده و موجب بازیابی کارکرد اصلی تلویزیون می شود که از دانش و تجربه چند ساله کارشناسان زبده استفاده شود. بررسی صحیح نقش کلیدی در تعمیر تلویزیون Xvision اجرا می کند. اگر تلویزیون خراب مورد نظر به درستی بررسی نشود، امکان دارد هزینه های تعمیر چند برابر شود و حتی خرابی به بخش های دیگر سیستم هم سرایت پیدا کند.

کارشناسان پشتیبانی تعمیر تخصصی تلویزیون ایکس ویژن سرویس با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به ریشه یابی و بررسی دقیق و ریز بینانه تلویزیون پرداخته و سیستم شما را مطابق با استانداردهای جهانی تعمیر می کنند. اشاره کنیم که در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعات تخریب شده تلویزیون، تعویض با قطعه های مشابه اورجینال شکل می گیرد.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن سرویس

این پشتیبانی دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز ایکس ویژن سرویس می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون های ایکس ویژن سرویس و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیر به مدت یک ماه پس از ارائه اشاره کرد. به علاوه، این پشتیبانی مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در زمان ارایه خدمات، همیشه تخفیفات ویژه ای را برای آن ها در نظر می گیرد.

تعمیر تلویزیون شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون ایکس ویژن سرویس خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیر

اگر خرابی مجدد تلویزیون ایکس ویژن سرویس شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه ایکس ویژن سرویس تماس گرفته باشید و کمتر از یک ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی ایکس ویژن سرویس تعمیر و رفع مشکل تلویزیون شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیر تلویزیون Xvision تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید برای ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی ایکس ویژن سرویس شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در همه نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که بررسی و رفع مشکل تلویزیون شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

 

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: