ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون Xvision در تهران نیاز به مهارت و دانش فنی دارد. برای بررسی و ترمیم درست و اصولی انواع ال سی دی، ال ای دی و …، باید دوره های ویژه آموزشی را گذرانده و با آخرین متدها و استانداردهای جهانی آشنا شوید. نمایندگی ایکس ویژن مرکز ایکس ویژن سرویس در راستای ارتقا سطح کیفی و مجاز دانش نمایندگان و هم تربیت تعمیرکاران ماهر، اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن كرده است.

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

در هرکجای تهران و کرج که هستید و هر مشکلی که دارید

می توانید برای ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت کنید

02122873005

 

عمده ترین خرابی تلویزیون های ال سی دی ( xvision ) بهم ریختگی رنگ ها، خرابی یا سوختن بک لایت، مشکل پیکسل سوختگی و… كه در صورت مشاهده این خرابی ها توصیه می كنیم خودتان برای تعمیر تلویزیون Xvision در تهران هیچ گونه اقدامی نكنید.

برآورد هزینه تعمیر تلویزیون Xvision در تهران به عوامل متعددی از جمله: علت خراب شدن تلویزیون، نوع خرابی تلویزیون، تعمیر یا تعویض قطعه معیوب شده تلویزیون و … بستگی دارد؛ تعمیرکاران متخصص نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن با بررسی دقیق این تلویزیون هزینه تعمیرات آن را برآورد كرده و به کاربر اطلاع می دهند تا درصورت تمایل کاربر، پروسه تعمیرات مجاز این تلویزیون را آغاز كنند؛ پس از اتمام تعمیرات مجاز تلویزیون ایکس ویژن هم به بررسی نهایی این تلویزیون می پردازند تا از برطرف شدن مشکلات آن اطمینان حاصل كنند.

تعمیر تلویزیون Xvision در تهران

یکی از مهمترین موضوعات در تعمیرات تلویزیون، کارآزموده بودن تعمیرکاران مربوطه است به طوری كه در مواجه با خرابی تلویزیون، در همان ابتدا به فكر تعویض قطعات نباشد و تا حد امکان با تعمیر تلویزیون به افزایش عمر مفید آن کمک كند و هزینه های تعمیرات تلویزیون شما را بی علت بالا نبرد. این موضوع هدف اصلی تعمیرکاران تعمیر تلویزیون Xvision در تهران بوده كه به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش مجاز و به روز خود، اولویت کار خود را نه تعویض قطعات، بلكه تعمیر آن ها قرار می دهند و خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون، تعمیر مقاومت و فلت تلویزیون و… را با بالاترین کیفیت ارائه می نمایند.

تلویزیون های امروزی به خاطر بزرگی ابعاد و یا سنگینی، جابجایی آن بسیار دشوار است. به همین علت ما تعمیرکاران تعمیرات خود را برای ارائه خدمات در منزل برای رفاه حال شما عزیزان آماده كرده ایم و همه خدمات مربوط به تعمیر انواع تلویزیون های xvision شما را در منزل انجام می دهیم كه با این کار خیال شما هم از بابت ضررهای احتمالی كه امکان دارد به تلویزیون شما وارد شود راحت می شود.

آموزش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

مهم ترین حسن و مزیت انتخاب یک مرکز مجرب برای تعمیرات تلویزیون، حل عیب و مشکلات احتمالی و افزایش طول عمر تلویزیون به واسطه انجام بعضی بررسی های فنی و مجاز حین مراحل کار است.

مرکز مجاز تعمیرات ایکس ویژن هر ساله با برگزاری دوره های آموزشی برای نمایندگان تلویزیون ایکس ویژن، این نمایندگان را با روش های تعمیر لوازم خانگی ایکس ویژن آشنا كرده و نحوه تعمیر تلویزیون Xvision در تهران را به آن ها آموزش می دهد.

فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در ایکس ویژن سرویس با اجرای بهترین متدها در حوزه تعمیرات لوازم خانگی به ویژه بررسی و تعمیر تلویزیون Xvision در تهران ارائه دهنده خدماتی فوق العاده رضایت بخش به مشتریان خواهند بود.

  • تعمیرکار تعمیر تلویزیون Xvision در تهران تنها از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات استفاده می كنند.
  • این عامل نقش مهمی در تعریف و تعیین هزینه ها برای متقاضیان خواهد داشت.
  • اولویت قرار دادن تعمیرات الگو مهم دیگری است كه هزینه هایی منصفانه را در نهایت برای مشتریان ایجاد خواهد كرد.
  • بهره مندی از تلویزیون ها و تجهیزات پیشرفته، فرصت افزایش موفقیت مراحل تعمیرات را ایجاد می كند.
  • این موضوع نقش مهمی در بررسی دقیق تلویزیون ایکس ویژن و پیشگیری از خرابی های جزئی این نمایشگر در آینده خواهد داشت.

نمایندگی xvision تهران

روند تعیین هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در مرکز خدمات نمایندگی ایکس ویژن سرویس به صورت کاملا شفاف و منصفانه مدیریت می شود. انجام تعمیرات در مقایسه با روش هایی مانند تعویض تلویزیون یا مواردی از این دست قطعا باعث مدیریت هزینه ها برای کاربران می شود. حتی می توان گفت كه در این حالت نباید نگران هزینه های سنگین هم بود، چون مرکز ایکس ویژن سرویس در قالب یک نمایندگی مجاز و حرفه ای فعالیت داشته و در نتیجه کاربران و متقاضیان تعمیرات به سادگی فرصت مقایسه کیفیت و قیمت تعمیرات با دیگر مراکز دیگر را هم خواهند داشت.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

  • اگر تلویزیون تلویزیون ایکس ویژن شما دچار مشکل شده و برای حل مشکل آن نمی توانید برای جابه جایی آن اقدام كنید از سرویس تعمیر تلویزیون Xvision در تهران شرکت ما کمک بگیرید.
  • نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در خدمت شما است تا تعمیرکاران و تعمیرکاران حرفه ای خود را برای بررسی خرابی و تعمیر تلویزیون Xvision در تهران ارسال كند و همه اقدامات اعم از تست تلویزیون / تشخیص عیب / تشخیص قطعه خراب و تعویض یا تعمیر آن در محل انجام گیرد تا قدمی برای رفاه حال و رضایت روز افزون شما عزیزان از خدمات ما برداشته باشیم.

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

  • سرعت عمل در تعمیر منوط به داشتن همه قطعات به کار برده شده در تلویزیون است كه خیلی از این قطعات همراه نمایندگان متخصص ما هست تا نیاز به وقت تلف كردن برای پیدا كردن قطعه با کیفیت از سوی شما نباشد و اگر قطعه ای نیاز باشد كه همراه تعمیرکاران نباشد سریعا از سمت نمایندگی تلویزیون xvision شرکت پشتیبانی می شود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است كه خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می كند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز xvision می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون های ایکس ویژن و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت یک ماه پس از ارائه اشاره كرد. به علاوه، این مرکز مجاز برای افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آن ها در نظر می گیرد.

مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به آموزش تعمیرات رایگان و پرسش به همه سوالات شما در زمینه تعمیرات تلویزیون میپردازد، تا با ما بهترین خدمات آنلاین و حضوری را تجربه نمایید.

 

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: