ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون در خانه برای آن دسته عزیزانی است كه تلویزیون تلویزیون آن ها دچار اشكال و خرابی شده است و به هر دلیل امكان جابجایی و انتقال آن به پشتیبانی برایشان وجود ندارد.

ایکس ویژن سرویس برای راحتی و آسایش خاطر و رفاه حال هم شهریان، این امكان را فراهم كرده تا در صورت درخواست مشتریان گرامی، كادر فنی تعمیر و تعمیركاران این پشتیبانی برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شما به خانه ارسال شوند.

در این سرویس تكنسین های تعمیر خود به محل مورد نظر ارسال شده و همه خدمات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون را به کار می گیرند.

 

 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در هر وضعیتی که باشد تخصص ماست!

همین حالا تماس بگیرید و سفارش خود را برای ارسال تعمیرکار به خانه ثبت کنید!

ثبت سفارش با 02122873005

 

 پروسه تعمیر تلویزیون در خانه

پاسخگویی به همه پرسش های مشتریان توسط تعمیركاران و متخصصان پشتیبانی ایکس ویژن سرویس، پیش از هر اقدامی، اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند تا امكان یک انتخاب آگاهانه برای شما فراهم شود.

در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون بعضی از اطلاعات اولیه و راهنمایی های فوق الذكر شامل موارد زیر است :

  1. نحوه تعمیر تلویزیون
  2. مدت زمان مورد نیاز برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن
  3. نوع قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون
  4. برآورد هزینه تقریبی تعمیر
  5. هماهنگی زمان تعمیر با شما

در صورت تأیید مشتری، متخصصان اقدام به تعمیر تلویزیون خواهند كرد و همه تلاش این مجموعه این است تا خرابی و اشكال تلویزیون برطرف شود و خرابی تكرار نشود.

پس از همه شدن فرآیند تعمیر، بررسی های نهایی انجام شده و تعمیركاران فنی، پس از انجام تست  تلویزیون و اطمینان از عملكرد صحیح تلویزیون، آن را تحویل می دهد. تعمیر تلویزیون در خانه

تعمیر تلویزیون در تهران

ایکس ویژن سرویس با داشتن چند پشتیبانی فعال تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در سرتاسر شهر تهران و شهرستان های تهران این امكان را به وجود آورده كه همشهری های عزیز بتواند به راحتی به پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن دسترسی داشته باشند. پشتیبانی های ایکس ویژن سرویس آمادگی دارند كه در صورت نیاز تعمیر كار خود را به محل مشتری بفرستند.

البته اگر مایل باشید می توانید تلویزیون خود را به نزدیک ترین پشتیبانی ایکس ویژن سرویس برد و با تحویل تلویزیون خود به این پشتیبانی رسید دریافت كنید و حداکثر ظرف 24 ساعت می توانید تلویزیون خود را بعد از سرویس تحویل بگیرید. تعمیر تلویزیون در خانه

ایکس ویژن سرویس با داشتن چهار پشتیبانی فعال در جنوب تهران، شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران آمادگی دارد تا در سریع ترین زمان ممكن تكنسین تعمیر را به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون شما ارسال كند و تعمیر تلویزیون شما را در محل انجام دهد.

افتخار ایکس ویژن سرویس این است كه یک پشتیبانی تخصصی تعمیر تلویزیون است نه یک پشتیبانی واسطه، ایکس ویژن سرویس داری چند دهه تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون است. همه خدمات دارای یک ماه ضمانت کتبی است.

همچنین این مجموعه مفتخر است اعلام كند كه همه تعمیركاران و متخصصین ما دارای تجربه چند ساله در امر تعمیر انواع مدل های تلویزیون می باشند. كه علاوه بر تجربه كاری دارای اطلاعات علمی در سطح بالایی در زمینه آشنایی با همه قطعات تلویزیون می باشند.

همچنین یكی از علل متمایز نبودن این مجموعه نسبت به رقبا قیمت عادلانه و منصفانه تعمیر و تعویض قطعات است و در سریعترین زمان ممكن آماده ارائه خدمات به شما عزیزاین است. تعمیر تلویزیون در خانه

از این رو در صورت ایجاد اشكال از طریق راه های ارتباطی با ما تماس گرفته و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن خود را به ما بسپارید تا به نحو احسن این تعمیر را برای شما انجام دهیم.

همچنین اشاره كنیم كه این مجموعه دارای تلویزیون و تجهیزات مدرنی از جمله تلویزیون Banding و BGA است كه قادر به تعمیر تلویزیون تلویزیون شما به صورت كاملا تخصصی است.

تعمیر بک لایت در منزل

یكی از روش های تعمیر كه مورد استقبال اکثر كاربران قرار گرفت تعمیر تلویزیون در خانه است. بک لایت هم یكی از آن قطعاتی است كه تعمیرش در خانه قابل انجام است در توضیحات بالا به طور کلی راجع به بک لایت گفته شد حال در ادامه به نحوه تعمیر بک لایت در خانه خواهیم پرداخت.

وقتی با یكی از علائم اشكال در بک لایت تلویزیون روبرو شدید، كافی است از طریق سایت ایکس ویژن سرویس و مراجعه به قسمت راه های ارتباطی با شماره های ثبت شده در سایت با ما تماس گرفته و نسبت به تعمیر تلویزیون خود اقدام كنید.

اشكال به وجود آمده در تلویزیون و مدل تلویزیون پر اهمیت ترین اطلاعاتی است كه شما كاربران گرامی باید در اختیار ما قرار دهید.

همكاران ما بعد از تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر، آن را به كارشناس و متخصصی كه به محل و یا خانه سکونت شما نزدیک است ارجاع می دهند.

تعمیركاران ما با اطلاعات و تجربه های درخشانی كه در زمینه امر تعمیر انواع مدل تلویزیون ها دارند از روی اشكال و مدل اعلامی متوجه این جریان می شوند كه اشكال به وجود آمده مربوط به کدام قطعه در تلویزیون شما است.

پس هنگام حضور در محل شما، همراه با قطعات و تجهیزات مورد نیاز آمده تا به یک باره تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را انجام دهند. این عمل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما هم می شود.

تعمیركاران بعد از بررسی كامل تلویزیون و ریشه یابی اشكال به وجود آمده با برآورد هزینه و اعلام آن به شما اقدام به تعمیر تلویزیون می كنند. تعمیر تلویزیون در خانه

این تعمیر و تعویض قطعات در این مجموعه تنها با قطعات اصلی و اورجینال صورت می گیرد و همچنین خدمات صورت گرفته توسط ایکس ویژن سرویس دارای یک ماه ضمانت نامه کتبی است كه بعد از تعمیر تلویزیون به كاربر تحویل داده می شود.

آبی شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

یكی از عواملی كه باعث نگرانی می شود مشکل در تصویر تلویزیون است. بدین صورت كه دیگر رنگ ها را به درستی نمایش داده نمی شود و یا شدت نور لازم و همیشگی را ندارد در این میان یكی از مشکلاتی  كه باعث می شود برای تلویزیون پیش بیاید آبی شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن شما است.

یكی از علل آبی شدن تصویر می تواند ایجاد اشكال در قسمت پنل آن باشد كه می تواند از طریق استهلاک،ضربه خوردن و یا آبخوردگی تلویزیون باشد.

وقتی یكی از این موارد برای تلویزیون پیش آید در سیستم نوردهی تاثیر گذار است و باعث مشکل در آن قسمت می شود كه نهایت آن به درستی نشان ندادن رنگ ها است.

گاهی امكان دارد آبی شدن تصویر به دلیل مشکل در قسمت بک لایت تلویزیون باشد كه خوشبختانه تعمیر بک لایت قابل انجام است و این امر باید توسط متخصصین مربوطه در این زمینه صورت گیرد.

سیاه شدن تصویر تلویزیون

آسیب دیدگی تعدادی از لامپ ها و یا کل آن ها باعث  ایجاد اشكال سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود. همچنین امكان دارد قبل از سیاه شدن كامل، تصویر خود را به حالت های مختلف مثل:هاله های سیاه روی تصویر،کم نور و پر نور شدن تصویر،هاله های نورانی روی تصویر و…. نشان دهد.

در صورت ایجاد چنین حالت هایی باید بابت تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید و از تعمیركاران و مراکز تخصصی تعمیر بک لایت بابت این امر کمک بگیرید. تعمیر تلویزیون در خانه

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

این خرابی به این صورت است كه تصویر تلویزیون سیاه می شود ولی صدا وجود دارد. در این حالت معمولا خرابی از بک لایت تلویزیون است. بک لایت در تلویزیون های 42 اینچ یک سری است و در صورت خراب شدن آن تصویر تلویزیون سیاه می شود.

در صورت خرابی بک لایت بهتر است كه بک لایت به صورت كامل تعویض شود. با تعویض كامل بک لایت، از خرابی مجدد آن جلوگیری می شود و چند سال بدون اشكال كار می كند. تعمیر تلویزیون در خانه

تعمیر صدای تلویزیون

اگر صدای تلویزیون شما قطع شده است ابتدا به منوی تلویزیون بروید بعد در قسمت تنظیمات صدا خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون را چک كنید اگر تنظیمات درست بود از یک هدفون استفاده كنید و آن را به ورودی هدفون تلویزیون بزنید اگر صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون خراب شده است و باید تعویض شود.

در این حالت شما می توانید با پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. تعویض بلندگو در خانه امكان پذیر است و نیازی به حمل به پشتیبانی ندارد. تعمیر تلویزیون در خانه

تلویزیون خاموش و روشن می شود

این اشكال هم از متداول ترین اتفاقاتی است كه برای تلویزیون های ال ای دی پیش می آید. اولین كاری كه شما باید انجام بدهید جدا كردن همه ورودی های تلویزیون است.

در بعضی از مواقع فلش های ویروسی باعث خرابی برنامه تلویزیون می شود. یک مورد دیگر خرابی تلویزیونای مثل پلی استیشن و رسیور است كه باعث مشکل در كاركرد تلویزیون می شود.

یک نکته مهم اینكه از كابل های مرغوب استفاده كنید كابل های غیر استاندارد باعث خربی تلویزیون می شود. بهتر است قبل از اتصال فلش به تلویزیون آن را ویروس کشی كنید، احتمال ویروسی شدن تلویزیون های اندروید بالا است.

تعمیر تلویزیون در خانه تخصص ماست!

ایکس ویژن سرویس با ارائه خدمت تعمیر تلویزیون در خانه باعث شده است كه مشتری از بابت جابه جایی تلویزیون راحت شود.

این خدمت به این صورت است كه شما با  ایکس ویژن سرویس تماس می گیرید و آدرس محلی كه قرار است تلویزیون در آنجا تعمیر شود را می دهید و بعد از آن ساعت تقریبی كه شما حاضر هستید را مشخص می كنید.

پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن با همكاران خود این قرار را هماهنگ می كند و بعد از آن تكنسین به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما به محل شما مراجعه و در زمان تقریبا یک ساعت تلویزیون شما را تعمیر می كند. تعمیرات تلویزیون با ضمانت یک ماهه انجام می شود كه به صورت کتبی توسط تكنسین به شما ارائه می شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: