ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

یکی از خدمات حرفه ای سرویس تی وی، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج بوده که توسط تیم حرفه ای و کاربلد صورت می گیرد.

این مجموعه دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران بوده که خدمت رسانی به مراجعین را تسهیل و تسریع می کند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج تخصص ماست!

از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه رسمی xvision می توان به استفاده از قطعات یدکی اصل تلویزیون های ایکس ویژن و ضمانت قطعات و همینطور ضمانت سرویس تعمیر به مدت ۶ ماه بعد از ارائه اشاره کرد.

بعلاوه، این مجموعه رسمی و معتبر برای افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مراجعین، زمان ارایه خدمات، همی شه تخفیف های ویژه ای را جهت آن ها در نظر می گیرد.

تعمیر تلویزیون شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون ایکس ویژن خود جهت تعمیر و احتمالا مشکل دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا مرکز نباشید. ما سرویس کار را به محل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیر

اگر مشکل دوباره تلویزیون ایکس ویژن شما از همان ایرادی باشد که شما جهت رفع آن با تعمیرگاه ما تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی این مجموعه، تعمیر و رفع مشکل دستگاه شما رایگان صورت می گیرد.

تعیین زمان خدمات توسط شما

بعد از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید برای ارائه خدمات در محل حاضر می گردد.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی ایکس ویژن شما بستگی به نوع مشکل آن متغیر است. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که بررسی و رفع مشکل دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام گردد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج

مرکز های تعمیری ایکس ویژن هم در قبال اطمینان شما به این محصول تلویزیون شما را تا زمان پایان مهلت گارانتی و حتی بعد از آن هم پشتیبانی می کنند.

خدماتی که این مرکز ها به مراجعین تلویزیون ایکس ویژن ارائه می دهند شامل موارد زیر است:

  • همه سوالات و پرسش های شما را در اولین فرصت و به طور کامل پاسخ می دهند.
  • با اولین تماس و درخواست شما به محل مراجعه کرده و به تعمیر و یا سرویس تلویزیون شما می پردازند.
  • از بهترین و اورجینال ترین ابزار و قطعات جهت تعمیر و تعویض قطعات استفاده می کنند.

نکات نگهداری تلویزیون ایکس ویژن

کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج از شما می خواهند بعضی نکات را رعایت کنید تا تلویزیون شما طولانی مدت عمر کند و مشکل نبیند.

همانطور که می دانید تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج به علت پیشرفته بودن و حساس بودن بسیار سخت و زمانگیر است به خصوص بعضی از تلویزیون های امروزه که لمسی و حساس تر هستند.

در واقع شما با رعایت همه این نکات اطمینان خاطر می یابید که دیگر تا مدتی نیازی به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ندارید.
برای پیشگیری از پرداخت هزینه های کلان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج به شکل حرفه ای بهتر است این نکات را رعایت کنید.

  • حتما سیم برق را از پریز برق جدا کنید.
  • ازدست زدن به صفحه LCD خودداری کنید، این می تواند بیش از قسمت پایین یا خارجی صفحه نمایش باشد و امکان دارد باعث مشکل تلویزیون گردد.
  • مواد شوینده را اسپری نکنید مواد شیمیایی مانند حشره کش، بنزن، نازک تروغیره را اسپری نکنید.
  • این موارد امکان دارد به صفحه تلویزیون یا مدار الکتریکی مشکل برساند و می تواند انتهای آن را روی تلویزیون ببندد.
  • اجازه ندهید که جهت مدت طولانی تلویزیون با مواد لاستیکی یا وینیل تماس برقرار کند. تلویزیون امکان دارد رو به زوال باشد یا رنگ آن امکان دارد از بین برود.
    • تلویزیون خود را تمیز کنید، صفحه یا قسمت بیرونی آن را به آرامی با یک پارچه خشک و نرم مانند پاک کن عینک پاک کنید.
  • جهت جوهرهای نشانگرهای روغنی روی صفحه،یک پارچه را دریک پاک کننده بدون صابون رقیق شده با آب خیس کنید. آنرا محکم فشار دهید،سپس جوهر را پاک کنید. ازشوینده های بدون صابون با احتیاط استفاده کنید چرا که امکان دارد زمان دفع نادرست باعث ایجاد ایرادات محیطی گردد. بلافاصله بعد از آن، به آرامی صفحه را با یک پارچه نرم و خشک پاک کنید.
  • درصورت اعمال فشارزمان پاک کردنLCD، امکان دارد نظم کریستال مایع از بین برود و امکان دارد شبیه خاک باشد. تلویزیون را خاموش و روشن کنید تا این شرایط بازیابی گردد.
  • سطح چاپ شده مانندCH +، CH -، یا HDMI 1 تلویزیون را با دقت با پارچه خشک نرم پاک کنید. اگر سطح ناخن شما خراشیده گردد، سطح چاپی امکان دارد مشکل ببیند.
  • جهت تمیزکردن فضای باریک مانند تلویزیون و ایستاده توصیه می گردد از یک گرد و غبارگیر کوچک با دسته استفاده کنید.
  • امکان دارد گرد و غبار در نزدیکی دریچه تلویزیون بچسبد. گرد و غبارهای ذخیره شده در این منطقه امکان دارد باعث مشکل و گرمای بیش از حد گردد. توصیه می گردد یکبار در ماه آن را با جارو برقی جدا کنید.
  • یکپارچه رادرموادشوینده خنثی رقیق شده با آب خیس کنید، آنرامحکم بپیچید، خاک را روی کنترل از راه دور پاک کنید و سپس ریموت را به راحتی با یک پارچه خشک پاک کنید.
  • جهت حفاظت از تلویزیون حتما از محافظ های ویژه استفاده کنید.
  • اگر تخصص کافی در این امر ندارید از تعمیر تلویزیون دست بکشید و از کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج کمک بخواهید.
  • از زدن ضربه به صفحه پرهیز کنید.
  • در صورت نشت مایعات باتری، پیش از وارد کردن باتری های جدید، مایع موجود در قسمت باتری ریموت را پاک کنید.

همه این نکات به تنهایی می توانند به نحوی طول عمر تلویزیون شما را افزایش دهند و از مشکلات جدی پیشگیری کنند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: