ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد یکی از حرفه ای ترین خدمات سرویس تی وی بوده که در نهایت دقت و تمجموعه صورت می گیرد.

ایکس ویژن نام تجاری ایرانی متعلق به گروه مادیران بوده که لوازم الکترونیکی مصرفی متعدد بازارهای داخلی و بین المللی رو تامین می کنه. بازار اولیه X.Vision در ایران و خاورمیانه است.

این شرکت محصولات خودش رو در یک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶، که در اون شرکت توزیع مادیران مسئول تمام جنبه های نام تجاری XVision در ایران شد، راه اندازی کرد.

یکی از با اهمیت ترین حرفه آن ها، تولید تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و همینطور OLED و QLED است.

از ویژگی های تلویزیون های جدید ایکس ویژن می توان به هوشمند بودن، جهز به پنل IPS LED با درجه کیفی +A، وضوح تصویر بسیار بالا، مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند harman/kardon، مجهز به تکنولوژی HDR10 بر روی پورت USB، سیستم عامل اندروید،حافظه داخلی، طراحی بسیار باریک و شیک، قابلیت اتصال به LAN و WIFI و … اشاره کرد.

خارج نشدن از حالت استند بای تلویزیون ایکس ویژن 

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد

تلویزیون هم مانند سایر لوازم خانگی برقی می تواند خطاها و مشکل هایی داشته باشد که بر اثر استفاده نادرست هم می تواند این مشکل ها بیشتر و جدی تر گردد.

کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن می گویند در اثر دستکاری تلویزیون توسط کودکان و یا خودتان این ایرادات جهت تلویزیون به وجود بیاید و یا گاهی امکان دارد ایراد از فرکانس شبکه باشد و یا آنتن تلویزیون دچار ایراد شده باشد.

کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد این علامت ها و علائم ها را در تلویزیون نوعی مشکل می دانند که شامل این موارد می باشد.

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون:

گاهی تلویزیون بعد از روشن شدن و نمایش لوگوی ایکس ویژن دوباره خاموش می گردد. در اصطلاح به این عمل ریبوت شدن می گویند که به علت ایراد در برد اصل تلویزیون این ایراد پیش می آید. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد

این ایراد توسط واحدی که منبع تغذیه داخل تلویزیون است، دیده شده است. واحد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد وظیفه دارد که تمام قطعات تلویزیون را در جریان بیندازد و تأمین کند و به راحتی قابل حل شدن نیست. مگر این که از کارشناسان درخواست کمک کنید.

یکی دیگر از عواملی که باعث قطع شدن تصویر تلویزیون می گردد مشکل بک لایت است. وقتی بک لایت خراب می گردد تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد که با تعویض بک لایت ایراد رفع می گردد. بک لایت های موجود در بازار تنوع زیادی دارند.

بهتر بوده که تعمیر تلویزیون خود را به یک مجموعه رسمی بسپارید تا از ضمانت بعد از تعمیر اطمینان داشته باشید. تعمیر بک لایت تلویزیون در محل و محل شما صورت می گیرد و ضمانت نامه به شکل کتبی به شما ارائه می گردد.

ریختن آب روی تلویزیون ایکس ویژن

خطای های موجود و نحوه رفع کردن آن ها:

کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد در تلویزیون های ایکس ویژن هم خطاهایی را شناسایی کرده اند که بهتر است با آن ها به خوبی آشنا شوید و در صورت نیاز به کمک جهت رفع این خطاها می توانید از کارشناسان و مراکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کمک بخواهید.

تلویزیون ایکس ویژن ایکس ویژن به طور خودکار تنظیم نمی گردد

ایراد دیگر تلویزیون ایکس ویژن LED عدم تنظیم خودکار یا تغییر در کانال های دیگر، از جمله ایرادات این دستگاه ها است. آیا می توانید تصور کنید که تمام روز به یک کانال تلویزیونی بسنده کنید؟ این کسل کننده خواهد بود و شما آن را دوست ندارید.

جهت این کار شما با استفاده از گزینه منو ریموت می توانید همه تغییرات را در شبکه ها ایجاد کنید. مثل تنظیمات صدا، رنگ، فریم و نوع نمایش. اما جهت تغییرات فرکانسی و حرفه ای باید از کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد کمک گرفت.

عدم اتصال به Wi-Fi

یکی از رایج ترین ایرادات تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن این بوده که بعضی از کاربران شکایت کرده اند که تلویزیون های ال ای دی بعضی از تنظیمات مانند وای فای را پیکربندی نمی کند.

از این رو اگر دستگاه را با امید به دسترسی به اینترنت از طریق Wifi خریداری می کنید، متاسفانه بهتر است در بودجه بندی خود به دستگاه دیگری فکر کنید.

راه حل تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد

این یک فرایند ساده است تنها کاری که باید انجام دهید اینست که بررسی کنید که آیا مسئله در روتر است یا تلویزیون. اگر تلویزیون در برقراری اتصال دستگاه تلفن همراه هیچ ایرادی نداشته باشد، احتمالاً روتر دچار خطا می گردد.

در اینجا، توصیه می کنیم سیستم عامل روتر را به روز کنید. در صورت عدم موفقیت، آن را مجددا تنظیم کنید.

چیز دیگری که می توانید انجام دهید اینست که توسعه دهنده Wi-Fi را قرض بگیرید و بررسی کنید که آیا آن ها می توانند یک اتصال اینترنتی برقرار کنند یا خیر. اگر در قدرت سیگنال مسئله ای نیست، دریافت یک آداپتور Wi-Fi جدید جهت تلویزیون امکان دارد لازم باشد!

خطوط افقی روی صفحه نمایش نشان داده می گردد

ایرادی دیگر که اغلب توسط کاربران تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن گزارش می گردد این بوده که کاربر خطوط تا حدودی افقی از بالای صفحه تا پایین را گزارش می دهد، به خصوص خاموش و روشن کردن دستگاه.

در اینجا در کابل جعبه تنظیم بالا که به تلویزیون وصل شده است مسئله اصل مربوط به کاهش قدرت سیگنال است.

جهت رفع کردن ایراد و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن هشتگرد توصیه می کنیم جهت سیگنال های بهتر مانند جعبه بالایHD-setاز یک کابل جعبه با قدرت ورودی بالاتر استفاده کنید.

اینها بعضی از ایراداتی بوده که کاربران تلویزیون ایکس ویژن با آن روبرو می باشند. اما این بدان معنا نیست که LG واقعاً محصولات بد تولید می کند.

این ایرادات در قسمت کوچکی قرار دارند و میلیون ها مشتری خوشحال هم از ایکس ویژن راضی می باشند. گذشته از این، این ایرادات در مارک های دیگر هم رخ می دهد.

تا زمانی که مراکز خدمات بعد از فروش از محصول شما حمایت می کند پس شما باید مطمئن باشید که در صورت بروز ایراد این افراد آماده می باشند تا ایراد تلویزیون شما را حل کنند و جای هیچ نگرانی نیست.

بهتر است به یاد داشته باشید همه لوازم برقی به نوبه خود می توانند دچار مشکل و یا مشکل و ارور شوند و هیچ مارک معتبری وجود ندارد که ادعا کند لوازم برقی من تا آخر عمر بدون خطا و مشکل باقی می مانند.

همه مارک ها و برند های معتبر هم ایراداتی دارند که گاهی بسیار ساده و ابتدایی بوده و گاهی به قدری اساسی بوده که باید از کارشناسان تعمیری مخصوص همان مارک باید کمک گرفت.

ایکس ویژن یکی از بهترین مارک ها در تولید لوازم برقی بوده و همه این مشکل ها کاملا احتمالی هستند و لازم نیست که 100% در هر تلویزیونی رخ بدهند و شما را نگران کنند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: