ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مولوی را به ما بسپارید و تلویزیون را به کیفیت روزهای اول برگردانید. آشنایی با قطعات و ساختار تلویزیون های جدید ایکس ویژن مخصوصا تعمیر تلویزیون های هوشمند، عامل بسیار مهمی در انتخاب کارشناس حرفه ای تلویزیون ایکس ویژن است.

كارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس، مهارت و تخصص خوبی در زمینه تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن دارند. در نتیجه می توانید بدون جایجایی تلویزیون به محل تعمیرگاه تلویزیون ایکس ویژن، در محل خودتان تلویزیون را تعمیر كنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مولوی در ایکس ویژن سرویس

تلویزیون ایکس ویژن هم مثل هر وسیله دیگری، برای کارکرد بهتر و بیشتر به سرویس دوره ای نیاز دارد. با سرویس دوره ای تلویزیون ایکس ویژن، عمر مفید تلویزیون افزایش یافته و از مستهلك شدن قطعات جلوگیری می شود.

با کمک این سرویس، تلویزیون برای یك مدت طولانی بی نیاز از تعمیر خواهد بود. برای استفاده از سرویس دوره ای تلویزیون ایکس ویژن، می توانید از سامانه اعزام کارشناس به محل ایکس ویژن سرویس استفاده كنید.

بیشترین ایرادات در تلویزیون های ایکس ویژن

تمركز سرویسكار ایکس ویژن سرویس، بر تعمیر قطعات تلویزیون است تا قیمت اضافی برای تعویض قطعات پرداخت نشود. اما گاهی این قطعات تعمیر شدنی نیستند و عمر مفید آن ها تمام شده و تنها راه برای حل مشکل تلویزیون تعویض قطعه است. در این شرایط قیمت تعویض قطعه جدا از، قیمت تعمیر محاسبه خواهد شد.

تصویر تلویزیون ایکس ویژن من تیره شده و گاهی كاملا سیاه می شود

مدتی هست كه كمی بعد از روشن شدن تلویزیون، تصویر كم كم تیره می شود و گاهی اوقات این تیرگی به سمت سیاه شدن صفحه پیش می رود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مولوی

این ایراد عمدتا به خاطر اختلال بك لایت تلویزیون است، پس از بررسی میزان اختلال بك لایت تعمیر و یا تعویض شده است.

دور تصاویر در تلویزیون هاله نور رنگی دیده می شود

در زمان پخش فیلم رنگ ها از حالت طبیعی در می آیند و دایره های رنگی در اطراف تصویر دیده می شود. این ایراد معمولا مربوط به اختلال پنل تلویزیون است، پنل از قطعاتی است كه در بسیاری از اختلال ها قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. در مورد تغییر رنگ ها و به هم ریختگی آن ها لایه اول پنل یا همان liquid پنل مشکل پیدا ذکرده است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، دلایلی مثل اختلال مین برد،كابل HDMI خراب، ویروسی شدن تلویزیون، اختلال آی سی پاور و… در این مورد پیشنهاد می شود خیلی زود از کارشناس بخواهید تلویزیون را بررسی كند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مولوی

در ایکس ویژن سرویس تعمیر قطعات صورت می گیرد و یا تعویض قطعات؟

تمام تلاش کارشناسان تلویزیون ایکس ویژن در ایکس ویژن سرویس بر این است كه قطعات تلویزیون را تعمیر نمایند تا قیمت اضافه بابت تعویض قطعات پرداخت نشود. اما بعضی از قطعات تلویزیون ها قابل تعمیر نیستند و در نتیجه باید حتما آن ها را تعویض كنیم. بعضی از قطعاتی كه قابلیت تعمیر دارند قطعات زیر می باشند:

تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مولوی

قلب تپنده در تلویزیون مین بورد این است كه مدیریت و كنترل دیگر قطعات را در تلویزیون بر عهده دارد. تمام ورودی و خروجی ها، پردازشگرهای تصویر،حافظه های رم روی این قطعه سوار و توسط آن كنترل می شوند. اختلال مین بورد تلویزیون ایکس ویژن از مشکلات معمول آن است كه توسط کارشناس ایکس ویژن سرویس تعمیر می شود.

تعمیر بك لایت تلویزیون ایکس ویژن

تصویری كه روی تلویزیون تشكیل می شود حاصل عملکرد قطعه ای به نام بك لایت است. اختلال بك لایت در نمایش صحیح تصویر اختلال ایجاد می كند.

مثلا تصویر تیره می شود، یا تصویر ناگهان حذف می شود. تعمیر این قطعه بسیار حساس و ظریف بوده و امکان دارد انجان تعمیر ناشیانه آن، پنل را از كار بیندازد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مولوی

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

اصلی ترین قطعه هر تلویزیون، پنل آن است. اگر تلویزیون شما دیر روشن می شود،ناگهان خاموش می شود،تصویر تاریك و روشن می شود، به پیدا شدن ایراد در پنل تلویزیون ایکس ویژن مشكوك شوید. مادر محل شما این مورد را به خوبی بررسی و حل می كنیم.

لازم به ذكر است كه پیش از تعویض قطعه٬ موضوع “تعویض و قیمت قطعه” به اطلاع مشتری رسانده می شود و پس از تایید مشتری٬ تعویض انجام خواهد شد.

شما می توانید بعد از ثبت سفارش خود با كارشناسان واحد پشتیبانی ایکس ویژن سرویس سوالات خود را در زمینه قیمت ها در میان بگذارید.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: