ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد اگر به دست کارشناسان زبده و با کمک تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد نه تنها ایرادات ایجاد شده در تلویزیون را حل خواهد ساخت بلکه به علت اِعمال پاره ای گردگیری ها و عملیات ویژه در حین تعمیر، باعث بازیابی کیفیت اولیه تلویزیون و افزایش عمر مفید آن خواهد گشت.

مراجعین گرامی تلویزیون های ایکس ویژن به یاد داشته باشند در صورت بروز هر اختلال و مشکل در این تلویزیون ها، تعمیر و واکاوی قطعات آن صرفاً باید به دست تعمیرکاران متخصص و در مراکز مجاز انجام گیرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد

چون کارشناسان مراکز غیرمجاز، غالباً تعهدی دربرابر تعمیر ناشیانه انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیر ایکس ویژن، خود را ملزم به پاسخگویی نمی دانند. پس نخستین اقدام برای تعمیر ایکس ویژن حضور در یک نمایندگی مجاز و معتبر و یا مراجعه به مجموعه ایکس ویژن است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد

تعمیرکاران حاضر در مجموعه ایکس ویژن، دانشِ تخصصی تعمیر را با حضور در دوره های حرفه ای تعمیر و اخذ گواهینامه های بین المللی کسب کرده اند، از این رو به جرأت می توان گفت، کادر فنی این نمایندگی، از معدود مجموعه های متخصص در حوزه فعالیت خویش بوده که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیر و فروش محصولات ایکس ویژن است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد

تعمیرکاران مجموعه ایکس ویژن در راستای ارائه خدمتی دیگر درصدد برآمده اند تا شما مراجعین گرامی را در جریان جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط این حوزه قرار دهند.

جدیدترین اخبار نمایندگی تخصصی ایکس ویژن و رویدادهای مرتبط با کمپانی و محصولات ایکس ویژن از طریق قسمت زیر در اختیار شما مراجعین گرامی قرار داده شده است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد

گروه تخصصی ایکس ویژن سرویس به عنوان یکی از مجموعه های مجاز و دارای کارشناسان مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیر تلویزیون، تعمیر سینمای خانگی، تعمیر دی وی دی پلیر است.

مفتخر هستیم با کمک تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی کاربر در این عرصه بهترین باشیم مجموعه ایکس ویژن سرویس با سالها تجربه در زمینه خدمات بعد از فروش لوازم صوتی و تصویری و دارای مجوز از اتحادیه های مربوطه، مجموعه های معتبر و کارشناسان مجرب، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع تلویزیون، سینمای خانگی و دی وی دی پلیر در برندهای مختلف ایکس ویژن، ایکس ویژن، ایکس ویژن، پاناایکس ویژنک، فیلیپس، و دیگر برندهای معتبر را در محل با ضمانت نامه یک ماهه رسمی تعمیر کند.

با تماس با مجموعه ایکس ویژن سرویس میتوانید، با ارائه کردن مدل تلویزیونتان اطلاعات کاملی را در مورد بررسی، تعمیر و هزینه های تعمیر دریافت کنید، و اگر تمایل داشتید درخواستتان را برای اعزام تعمیرکار به محل ثبت کنید.

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان ایکس ویژن سرویس تی وی در کمترین زمان ممکن با ابزار و قطعات یدکی تلویزیونتان در محل شما حاضر خواهند شد و اقدام به تعمیر تلویزیون شما خواهند کرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد

تعمیر و تعویض قطعات

اگر مشکل تلویزیون شما به اندازه ای باشد که نیاز به تست با ابزار خاص یا قطعات یدکی خاصی داشته باشد، در صورت تمایل تلویزیون شما توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس به تعمیرگاه تعمیر صورت می گیرد و بعد از 24 ساعت گزارش کاملی از خدمات و هزینه های مورد نیاز دریافت خواهید کرد.

در صورت توافق خدمات مورد نیاز انجام خواهد شد و تلویزیون بعد از تست فنی و اطمینان از سلامت تلویزیون، توسط مجموعه ایکس ویژن سرویس به محل شما منتقل می شود.

تلویزیون های ایکس ویژن، در صدر بازار تلویزیون های ایران قرار دارند. کیفیت تصویر که هر ساله با رشد فناوری و تکنولوژی تکامل پیدا می کند یکی از اهداف این شرکت برای توسعه تلویزیون های خود است. به همین علت بیشتر انتخاب مراجعین برای خرید تلویزیون از این شرکت ها است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد

با افزایش تقاضا برای کیفیت هر چه بهتر تصویر، شرکت ها چندین حالت از پیش تعیین شده کیفیت برای همه نوع سلیقه مصرف کننده را در تلویزیون های خود تعبیه کرده است تا مراجعین بدون توجه به شرایط، کیفیت بهینه تصویر را تجربه کنند.

برای ایجاد حالت های بهینه در شرایط و محیط های مختلف بیشتر افراد برای تنظیم تلویزیون خود از خدمات کالیبراسیون استفاده می کنند و یا از اینترنت برای یافتن تنظیمات بهینه بر اساس نیاز های خود کمک می گیرند.

از حالاتی که در تلویزیون های هوشمند بیشتر مورد استفاده و توجه قرار می گیرند می توان به حالت پویا، استاندارد، طبیعی و فیلم اشاره کرد. که مصرف کنندگان می توانند بر حسب نیاز خود تلویزیون را در این حالات قرار داده و بهترین استفاده را از آن ببرند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مهرآباد

شرکت ها علیرغم داشتن توان تولید زیاد به منظور افزایش مصرف کنندگان می کوشد که تولید حدبیشتری قیمت را پایین آورده، همین امر باعث شده است تا در هر مدلی به نحوی کیفیت قطعات استفاده شده کاهش یابد که باعث نارضایتی بعضی مراجعین شده است.
تعمیرکاران نمایندگی تخصصی تعمیر تلویزیون تهران با داشتن اطلاعات و دانش کافی در مورد تلویزیون ها تخصص لازم را کسب کرده و آماده کمک به مراجعین محترم هستند تا ایرادات تلویزیون تلویزیون شما را رفع کنند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: