ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه از خدمات بسیار تخصصی این مجموعه می باشد. از آنجایی كه به وجود آمدن اختلال و ایرادات احتمالی در وسایل برقی اجتناب ناپذیر است، به هر میزان كه استفاده و استقبال از یك وسیله بیشتر شود، متعاقبا موارد بیشتری هم برای تعمیر و حل اشكال به ما مراجعه خواهند نمود.

تلویزیون های LCD و LED هم از این قاعده مستثنی نیستند و خوشبختانه امكان حل بسیاری از اشكالات احتمالی به وجود آمده، فراهم است. اگر برای تلویزیون شما ایرادی به وجود آمده است، پیشنهاد می كنیم كه از دستكاری آن بپرهیزید و در اسرع وقت با تعمیرگاه ایکس ویژن سرویس، مرکز تعمیر تلویزیون LCD و LED تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه

در تعیین قیمت تعمیر تلویزیون دو عامل موثر می باشند: تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه

  1. كارشناسی و تشخیص صحیح ایراد و میزان حجم كار در حل ایراد
  2. قیمت قطعه تعویضی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه

بدیهی است اجرت دریافتی کارشناس به میزان ایراد و نوع اختلال تلویزیون بستگی دارد.

  • چنانچه تعمیر تلویزیون بدون تعویض قطعه باشد٬ تنها قیمت اجرت تعمیر گرفته خواهد شد.
  • اما چنانچه تعمیر با تعویض قطعه همراه باشد٬ قیمت قطعه تعویضی جدای از قیمت اجرت گرفته می شود.

با آسودگی خاطر تعمیر حرفه ای تلویزیون خود را به ما بسپارید

نقش و حضور تلویزیون در زندگی روزمره مان به قدری پررنگ است كه اختلال آن جز ایرادات آزاردهنده هر منزلی است. با توجه به قیمت بالای تلویزیون و قیمت تعویض قطعات آن و گاه كمیاب بودن بعضی از قطعات٬ پر واضح است كه تعمیر تلویزیون بدون داشتن دانش حرفه ای٬ كاری غیرمنطقی و غیر اصولی بوده و امکان دارد منجر به قیمت ای گزاف و یا حتی تعویض كل تلویزیون شود.

آیا تعمیر تلویزیون قدیمی هم جزء خدمات ایکس ویژن سرویس است؟

تعمیر تلویزیون های قدیمی٬ منظور نسل قبل از تلویزیون های مدرن و هوشمند٬ مثل تلویزیون های پلاسما در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تعمیر می شود، اما تلویزیون های قدیمی تری چون تلویزیون كمدی، دكوری، نفتی و… در ایکس ویژن سرویس تعمیر نمی شود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه

تعمیر بك لایت تلویزیون

بك لایت نور پشت صفحه تلویزیون های LED و LCD است. وقتی بك لایت تلویزیون خراب می شود نور صفحه قطع می شود و صفحه تلویزیون سیاه می شود. در این حالت تلویزیون روشن بوده و شما صدای تلویزیون را می شنوید و می توانید شبكه های تلویزیون را عوض كنید ولی تصویر دیده نمی شود.

یك سوال كه زیاد مطرح می شود قیمت تعمیر بك لایت چقدر می شود؟ خوب قیمت تعمیر بك لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه از بهترین قطعات LED در بازار استفاده می كند و با كمترین دستمزد تعمیر بك لایت را انجام می دهند.

 

تعمیر ایراد صدای تلویزیون

اختلال صدا یك ایراد شایع در تلویزیون های LED است. اگر صدای تلویزیون شما قطع شده است ابتدا به منوی تلویزیون بروید بعد در قسمت تنظیمات صدا خاموش یا روشن بودن صدای تلویزیون را چك كنید اگر تنظیمات درست بود از یك هدفون استفاده كنید و آن را به ورودی هدفون تلویزیون بزنید اگر صدا وجود داشت احتمال زیاد بلندگوی تلویزیون خراب شده و باید تعویض شود.

در این حالت شما می توانید با مركز تعمیر تلویزیون تماس بگرید. تعویض بلندگو در منزل امكان پذیر بوده و نیازی به حمل به تعمیرگاه ندارد.

 

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

یكی از مشکلهای شایع تلویزیون های LED جدید این است كه تصویر تلویزیون قطع می شود ولی صدا هست. این اختلال به این صورت است كه تصویر تلویزیون سیاه می شود ولی صدا وجود دارد. در این حالت معمولا اختلال از بك لایت تلویزیون است.

بك لایت در تلویزیون های 42 اینچ یك سری است و در صورت خراب شدن آن تصویر تلویزیون سیاه می شود. در صورت اختلال بك لایت باید كه بك لایت به صورت كامل تعویض شود. با تعویض كامل بك لایت از اختلال مجدد آن جلوگیری می شود و چندین سال بدون ایراد كار می كند.

تعمیر تلویزیون در محل تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه

ایکس ویژن سرویس با ارائه خدمت تعمیر تلویزیون در محل موجب شده است كه مشتری از بابت جابه جایی تلویزیون راحت شود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشریه

این خدمت به این صورت است كه شما با ایکس ویژن سرویس تماس می گیرید و آدرس محلی كه قرار است تلویزیون در آنجا تعمیر شود را می دهید و بعد از آن ساعت تقریبی كه شما حاضر هستید را مشخص می كنید.

ایکس ویژن سرویس با همكاران خود این قرار را هماهنگ می كند و بعد از آن متخصصین به همراه قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون شما به محل شما مراجعه و در زمان تقریبا یك ساعت تلویزیون شما را تعمیر می كند. تعمیر تلویزیون با ضمانت شش ماهه صورت می گیرد كه به صورت كتبی توسط متخصصین به شما ارائه می شود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: