ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مسعودیه از خدمات عالی مجموعه ایکس ویژن سرویس بوده که با نهایت سرعت و در برابر هزینه ای بسیار معقول صورت می گیرد.

ایکس ویژن توانست با تامین نیاز خریداران بازار، نامی دست و پا کند، محصولات زیادی را به فروش برساند و مهمان خانه ها یا محل کار شما باشد.

از آن جایی که تلویزیون هم همچون دیگر وسایل برقی مصرفی در خانه ها دچار فرسودگی می گردد و یا در استفاده نا درست ضربه می بیند، بحث تعمیر آن مهم و برجسته است. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مسعودیه

ایکس ویژن سرویس  اعلام می کند با استفاده از بهترین و به روز ترین محرفه این و مهندسین آشنا به حوزه تعمیر و بررسی انواع تلویزیون های موجود در بازار کشور عزیزمان ایران و استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص روز دنیا توانسته است قدم بلندی در زمینه خدمت رسانی به صاحبان تلویزیون برداشته و رضایت و اعتماد آن ها را جلب نماید.

تعمیرکاران فنی ایکس ویژن سرویس با اشراف و تسلط کامل بر روی همه مدل های تلویزیون x.vision می توانند خدمات متمایز و با کیفیتی را به شما صاحبان تلویزیون ایکس ویژن ارائه بدهند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مسعودیه

اگر در حین تماشای تلویزیون به یکبار دستگاه خاموش گردد، یا در صورت وجود تصویر صدای تلویزیون قطع شود یا بلعکس و یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی تصویر مشاهده گردد، به طور کلی می تواند لذت تماشای تلویزیون را از شما سلب کند.

ایرادات متداول تلویزیون ایکس ویژن بسیارند که با توجه به عوامل مختلف و نوع استفاده کاربران امکان دارد بروز یابند. به طور مثال:

  • روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مسعودیه
  • بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
  • بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
  • ترکیب شدن رنگها
  • از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
  • شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
  • و…

محرفه این مجرب ما با تکیه بر دانش حرفه ای و هم تجهیزات پیشرفته و به روز خود در کارگاه مجهز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن سرویس، تضمین رفع هر گونه ایراد دستگاه شما را می دهند. علاوه بر این، مهم نیست که مدل و نوع تلویزیون ایکس ویژن شما کدام است. همه تلویزیون های ایکس ویژن صرف نظر از نوع، مدل و سایز توسط محرفه این حاذق ایکس ویژن سرویس پشتیبانی می شوند.

مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن جهت اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون ایکس ویژن که در این مجموعه به شکل حرفه ای ارائه می گردد می توان به نصب و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اشاره کرد.

دقت داشته باشید اگر به هر علت کارکرد دستگاه شما غیر عادی شده یا ایرادی در زمینه استفاده از دستگاه مشاهده می کنید باید فوراً این ایراد توسط کارشناس فنی بررسی و رفع گردد چون احتمال دارد قطعات دستگاه خراب گردد و مجبور شوید هزینه بیشتری بابت تعمیر و یا تعویض قطعات بپردازید.

اجازه ندهید که به علت ایرادات کوچک تلویزیون شما مشکل اساسی پیدا کند! هم اکنون با مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. ما با کمک محرفه این با تجربه خود همی شه آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

ایرادات رایج در تعمیر تلویزیون

  • ترک برداشتن صفحه تلویزیون
  • روشن نشدن تلویزیون و یا تاخیر طولانی زمان روشن و خاموش شدن
  • خاموشی خود به خود تلویزیون
  • بروز ایراد در پورت ها
  • وجود خطوط عمودی و افقی رو تصویر صفحه نمایشگر
  • شکستن ال سی دی
  • قطع شدن صدای تلویزیون
  • تنظیم نبودن رنگ ها تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مسعودیه
  • هر یک از موارد بالا در صورت وجود می توانند توسط تعمیرکار تلویزیون رفع شوند.

تعمیر پنل تلویزیون تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مسعودیه

از مزایای ثبت درخواست تعمیرکار تلویزیون جهت انجام تعمیر تلویزیون این بوده که زمان مراجعه تعمیرکار را شما تایید خواهید کرد و باتوجه به اینکه نزدیک ترین تعمیرکار باتجربه و واجد شرایط جهت رفع کردن ایراد دستگاه شما تخصیص داده می گردد امکان ارائه خدمات در کمتر از چند ساعت جهت شما فراهم است.

شما می توانید به شکل رایگان در سایت، ثبت درخواست تعمیر تلویزیون را انجام دهید و با پاسخ دادن به چند سوال، از هزینه حدودی خدمات تعمیر تلویزیون و تعمیر ال سی دی در محل مطلع شوید. جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت از با اهمیت ترین اهداف مراکز ما، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون ال ای دی و برندهای دیگر است. اگر از خدمات ارائه شده جهت تعمیر تلویزیون توسط کارشناسان ارسال شده از سایت راضی نباشید، ایراد از طریق واحد خدمات مراجعین پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

تعویض پنل تلویزیون تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مسعودیه

هزینه تعمیر تلویزیون به عوامل مختلفی مانند علت مشکل دستگاه، نیاز به تعویض پنل تلویزیون یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و هزینه دقیق تعمیر تلویزیون بعد از بررسی و بررسی دستگاه توسط کارشناسان اعلام خواهد شد. هزینه های دریافتی از شما منصفانه ومطابق نرخ اتحادیه بوده و بعد از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: