ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تلویزیون یک تلویزیون ظریف و حساس بوده که با کمی اختلال در جریان نیروی برق ورودی به تلویزیون یا استفاده نادرست موجب بروز اختلالاتی در تلویزیون خواهد شد. همین اختلالات و اختلالات می توانند تلویزیون شما را از کار اصلی خود باز دارند.

اگر تلویزیون خود را از مکان های معتبر و با گارانتی تهیه کرده باشید نگرانی از بابت مشکل تلویزیون خود نخواهید داشت. چون مجموعه تعمیر خود را ملزم به ارائه خدمات بعد از فروش می داند که وظیفه تعمیر و رفع کردن همه اختلالات و مشکلات به وجود آمده را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت را دارا است.

اگر گارانتی تلویزیون شما به اتمام رسیده و مجموعه ها و مراکز خدمات بعد از فروشآن ها را قبول نمی کنند، نگران نباشید. مراکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر آماده ارائه خدمات بعد از فروش با قیمت و کیفیت مناسب به مراجعین محترم است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر

مجموعه تعمیر تلویزیون همه خدمات بعد از فروش تلویزیون ها را عهده دار بوده و به صورت شبانه روزی در اختیار مراجعین عزیز است. شما می توانید با تعمیرکاران مشاور ما در هر ساعت تماس حاصل کرده و نسبت به حل اختلال خود اقدام کنید.

درگاه های ارتباطی با مشاوران ما به صورت آنلاین و تلفنی است. با تماس با ما و تکمیل فرم درخواست تعمیر و پرسش و پاسخ، کارشناسان ما در اسرع وقت به منزل شما مراجعه کرده و پاسخگوی شما عزیزان می باشند. پیشاپیش از صبوری و همکاری شما کمال تشکر را داریم.

تعمیر مین برد تلویزیون

پردازش تصاویر و مدیریت قطعات از وظایف اصلی مین برد است. کوچکترین اختلال در عملکرد قطعات اصلی باعث می گردد تا تلویزیون دچار اختلال شده و روشن نشود. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر

پس اگر چراغ پاور روشن بود یعنی برق در پاور در جریان بوده ولی بعد از روشن کردن تلویزیون، هیچ عکس العملی وجود نداشت به امکان زیاد مین برد عامل اصلی روشن نشدن تلویزیون است.

البته مین برد می تواند یکی از هزاران علت روشن نشدن تلویزیون باشد، اگر کارشناسان تشخیص دهند که اختلال از مین برد تلویزیون شما است بایستی اقدام به تعمیر آن کنید. تعمیر مین برد تلویزیون به تجهیزات تخصصی نیاز دارد که در نمایندگی تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران بهترین خدمات ارائه می گردد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر

در بسیاری مواقع مین برد قابل تعمیر نیست و فقط باید عوض شود. از آنجا که مین برد را به صورت تکی به شما عرضه نمی کنند تا شما خود مراجعه کرده و خریداری کنید، ما با جمع آوری انواع مدل های مین برد در صدد پاسخگویی به حل نیاز شما عزیزان برآمدیم.

تعمیر پنل تلویزیون

در مجموعه تهران تعمیر پنل تلویزیون هم انجام می پذیرد. بدین صورت که با تماس شما با مجموعه تعمیر تلویزیون و درخواست تست و بازبینی تلویزیون شما در منزل در اسرع وقت نسبت به اعزام کارشناس مجرب به منزل شما اقدام می کنند.

بعد از اعزام و بازدید تلویزیون شما توسط کارشناس، ایرادات تلویزیون مشخص شده و کارشناس ما اطلاعات لازم برای حل ایرادات را به شما می دهد تا در صورت رضایت شما تلویزیون را به واحد تعمیر منتقل کنند تا نسبت به حل ایرادات تلویزیون اقدام شود.

امکان مشکل خودکار پنل پایین بوده و پنل بیشتر بر اثر ضربه و یا آبخوردگی دار مشکل می گردد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر

اگر بر اثر ضربه پنل شکسته باشد، نمی توان آن را تعمیر کرد و ناچار به تعویض آن هستیم. تعمیر پنل فقط با تلویزیون بندینگ و یا تعویض فلت انجام می گردد و تعویض پنل هم به صرفه نیست.

قیمت پنل تقریبا با قیمت تلویزیون نو برابری می کند. پس اگر با شکستگی پنل رو به رو شدید بهتر است به فکر یک تلویزیون جدید و نو باشید چون خرید یک تلویزیون نو به صرفه تر و معقول تر است.

تعمیر بک لایت تلویزیون

بک لایت تلویزیون همان لامپ های LED در سینی پشت صفحه نمایشگر تلویزیون هستند که از پر مصرف ترین اجزای استفاده شده در تلویزیون است. تنوع نوع و شکل بک لایت ها در هر مدل از انواع برند ها گوناگون و متفاوت است.

به قدری تنوع بک لایت ها بالا بوده که در مدل های مختلف از بک لایت های متفاوت استفاده شده و نمی توان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص آن سری استفاده کرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر

تعمیر بک لایت نیازمند تخصص و مهارت بالا است چون در صورت نبود مهارت و تجربه کافی پنل تلویزیون شما مشکل خواهد دید و باعث شکستگی پنل خواهد شد.

عموما نشان ندادن تصویر در تلویزیون از بزرگترین اختلالات مشکل بک لایت ها است. به راحتی می توانید با بررسی نور صفحه نمایش تلویزیون متوجه شوید که آیا اختلال از بک لایت ها بوده یا قسمت های دیگر تلویزیون مشکل دیده است.

اگر قسمتی از صفحه نمایش تلویزیون تیره باشد و یا تصویری نشان ندهد ولی صدا داشته باشد، می توان با کمک یک چراغ قوه و یا فلش گوشی به صفحه نمایش نور تابانده و بررسی کنید که تصویر وجود دارد و فقط تاریک است.

چون تلویزیون های جدید از تکنولوژی بالایی برخوردارند بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا تلویزیون شما را تعمیر کند و خود دست به کار نشوید.

توصیه می گردد به یک نمایندگی تعمیر دارای مجوز مراجعه کنید چون تعمیرگاه های غیر مجاز مشکل بیشتری به تلویزیون شما وارد خواهند کرد.

تعمیر فلت تلویزیون

فلت پنل یک کابل ارتباطی بوده که وسط آن یک قطعه آی سی پردازشگر وجود داشته و ورودی آن اطلاعات تصویر از برد آدرس و خروجی آن اطلاعات تصویر پردازش شده برای خطوط مختلف تصویر است.

اتصال فلت ها بصورت باندینگ بوده و معمولا به علت آب خوردگی و نفوذ آب به داخل قسمت پنل و فلت ها دچار اختلال می شوند و به اصطلاح سولفاته می شوند.

سوختن فلت ها موجب قطع تصویر در پنل می گردد و تنها تلویزیونی که می تواند فلت ها را تعویض کند، تلویزیون بندینگ یا تعویض فلت نام دارد. فلت ها را نمی توان با دست عوض کرد و فقط با تلویزیون تعویض فلت یا بندینگ می توان اقدام به تعویض فلت ها کرد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر

در انبار شرکت ایکس ویژن سرویس انواع فلت ها در گستره وسیعی از مدل ها برای حل نیاز مراجعین عزیز موجود است. با اینکه مدل های فلت ها متنوع است، باید در هنگام تعویض دقیقا همان فلت و خط کشی استفاده شود در غیر اینصورت موجب مشکل جدی به پنل خواهد شد.

شما می توانید با کشیدن تلویزیون از برق بلافاصله بعد از آبخوردگی از بروز مشکل جدی به تلویزیون جلوگیری کرده و شدت مشکل دیدن فلت ها کاهش خواهد یافت. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مالک اشتر

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: