ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

اين پشتیبانی یکی از حرفه ای ترین تجهیزات در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری را داراست. اگر تلویزیون ایکس ویژن شما آسیب و نياز به تعمیر دارد با ارتباط با كارشناسان پشتیبانی ایکس ویژن ارتباط برقرار كنید تا در سریع ترین زمان در محل اعلام شده از سوی شما کارشناس متخصص ارسال گردد تا به تلویزیون شما رسیدگی شود.

خدماتی كه از توسط ما انجام می گیرد با ضمانت و گارانتی تحویل شما عزیزان می گردد تا نگران ایجاد مشکل مجدد در اينده نباشید. همینطور لازم است اشاره کنیم که اين پشتیبانی دارای  قطعات اورجینال و اصل تلویزیون های ایکس ویژن است تا در صورت نياز اقدام به تعویض قطعات تلویزیون انجام گردد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری با ایکس ویژن سرویس

بررسی دقیق مهم ترین بخش در فرايند تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری به شمار می رود و اگر به درستی انجام نگردد نتایج مطلوبی نخواهد داشت. به عبارتی وقتی كه بررسی تلویزیون به درستی انجام نگردد تعمیر بی نتیجه بوده و اشکالات تلویزیون حل نخواهد شد . کارشناسان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری در گام نخست با بررسی های دقیق به بررسی تلویزیون می پردازند و قطعه خراب را شناسایی می كنند.

پس از بررسی فرايند تعمیر شروع می گردد. تعمیر در واحد تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری با کمک جدید ترین ابزارآلات صورت می گیرد. کارشناسان حرفه ای در اين واحد به علت استفاده از به روز ترین روش های تعمیر در مدت زمان کوتاه همه اشکالات ایجاد شده در تلویزیون را رفع خواهند كرد. همه تلویزیون ها پس از اعمال فرايند تعمیر برای کاربران تست شده و در مرحله آخر در صورت داشتن عملكرد صحیح به مشتری تحویل داده می شود.

تعمیر مین برد به صورت حرفه ای

تعمیر مین برد تلویزیون یکی دیگر از سرویس های حرفه ای ارائه شده توسط كارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری است. از آنجا كه مین برد تلویزیون محل قرارگیری پردازشگر تلویزیون، حافظه رم تلویزیون و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی، HDMI و … است، هر اشکال پیش آمده در آن می تواند به نوعی با مین برد تلویزیون در ارتباط باشد.

به عبارتی دیگر علت بروز اشکال در صدا، تصویر، اتصالات تلویزیون و مواردی از اين دست را می توان در مین برد جستجو كرد، چرا كه بخش سخت افزاری مرتبط با اين قابلیت ها، بر روی مین برد قرار گرفته است.

مشکل مین برد تلویزیون نشانه هایی دارد كه بعضی از آن ها عبارتند از: خاموش شدن تلویزیون و به حالت استند بای stand by رفتن، خاموش شدن خودبخودی تلویزیون، هنگ كردن تلویزیون، گیر كردن تلویزیون بر روی لوگو، روشن و خاموش شدن تلویزیون و .. . سرویس های مرتبط با تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن، به صورت تعمیر در محل هم ارائه می گردد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با ایکس ویژن سرویس

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن با حذف واسطه توانسته خدمات خرید قطعات تلویزیون ایکس ویژن را برای مراجعین با قیمت منصافانه ارائه نماید. گاهی امکان دارد كه وقتی برای خرید قطعات حضوری نداشته باشید و به دنبال مکانی برای دريافت خدمات مورد نياز خود هستید. تعویض قطعات تلویزیون ایکس ویژن با ارائه کارت گارانتی صورت می گیرد تا در صورت نقص در قطعات با مراجعه به اين گروه بتوان قطعات را تعویض كرد.

ایکس ویژن سرویس با تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری آماده خدمت رسانی به کاربرانی است كه به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن نياز دارند. گروه گارانتی نمایندگی ایکس ویژن است كه در کارگاه های مجهز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری می پردازد.

تلویزیون های ایکس ویژن روز به روز به نوآوری بیشتری مجهز می شوند و به همین علت توانسته اند در ميان دیگر  برندهای تلویزیون خودی نشان دهند. اوج دقت و ظرافت در طراحی تلویزیون های ایکس ویژن موجب شده است تا بیشتر از همیشه حس خلاقیت و نوآوری به کاربران اين تلویزیون ها انتقال پیداكند.

در كنار طراحی زیبای تلویزیون های ایکس ویژن می توان به کیفیت ساخت بالای آن ها هم اشاره داشت. اگر شما هم دوست دارید یک تلویزیون ایکس ویژن داشته باشید تا از ویژگی های خارق العاده آن استفاده کنید، می توانید به پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن در تهران مراجعه كنید.

تعمیرکاران پشتیبانی تلویزیون ایکس ویژن فوری با مهارت و تجربه بالایی كه در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن فوری دارند از پس برطرف كردن هر یک از مشكلات تلویزیون ایکس ویژن از مشكل روشن نشدن اين تلویزیون گرفته تا مشكلات دیر روشن شدن، نمایش خطوط افقی و عمودی، پرش تصویر، کم نور شدن صفحه نمایش و … بربيايند.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: