ما همراه همیشگی شما به هنگام خرابی تلویزیون تان هستیم. همین حالا درخواست تعمیرات خود را با اطمینان خاطر ثبت کنید!

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهرک دریا را به ایکس ویژن سرویس بخواهید و مطمئن باشید بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد!

تعمیرکاران متخصص ما در مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آماده خدمت رسانی در هر زمینه و پاسخ گویی به هر سوال در برای تعمیر دستگاه شما آماده اند تا با اطلاع رسانی دقیق به شما در تصمیم گیری جهت یک انتخاب آگاهانه کمک کنند.

از جمله راهنمایی ها و اطلاع رسانی به شما عزیزان میتوان به گزینه های زیر اشاره نمود :

  • برآورد هزینه تعمیر تلوزیون
  • مدت زمانی که نیاز است جهت تعمیر دستگاه
  • روند اعزام کارشناسان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهرک دریا
  • نیاز به قطعه داشتن یا نداشتن برای تعمیر
  • پاسخگویی به تمام پرسش ها و ایرادات شما

در صورت تأیید شما عزیزان ، تعمیرکاران ” مرکز تعمیر ” اقدام به تعمیر تلویزیون ال شما می کنند و تمام تلاش این مجموعه آن بوده که علتی که باعث مشکل تلویزیون ایکس ویژن شده است رفع گردد که موجب مشکل دوباره نگردد. و به شما اطمینان داده می گردد که همه قطعاتِ تعویضی اصل و دارای ضمانت باشند.

بعد از اتمام فرآیند تعویض یا تعمیر ایراد تلویزیون ایکس ویژن ، بررسی های نهایی انجام شده و متخصصین فنی، بعد از انجام تست های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح تلویزیون ایکس ویژن ، آن را تحویل میدهد. در غیر اینصورت، کالا به قسمت ” مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ” ارجاع داده خواهد شد. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهرک دریا

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهرک دریا

مشکلات زیادی امکان دارد در تلویزیون شما اتفاق بیافتد. تلویزیون شما چه LCD باشد و چه LED و یا پلاسما یا هر نوع دیگری ممکن دچار مشکلات متفاوتی شود. از جمله مشکلات رایج که جهت تلوزیون پیش می آید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تعمیر آب خوردگی تلویزیون
2- تعمیر پرش تصویر در تلویزیون
3- تعمیر افت صدا در تلویزیون تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهرک دریا
4- تعمیر بک لایت تلویزیون
5- تعمیر شکستگی فلت تلویزیون
6- تعمیر پاور تلویزیون

لیست بالا بخشی از مشکلات رایج تلویزیون ها است. که ما در مجموعه سیما تهران آماده هستیم به دو صورت آن را جهت شما تعمیر نماییم. روش اول تعمیر در محل مرکز بوده و روش دوم سرویس در محل و سرویس تلویزیون در محل است.

در زمان سرویس تلویزیون در محل شما ، کارشناسان ما قطعات و لوازم احتمالی را با خود به همراه می آورد. در صورت امکان و وجود لوازم تا حد امکان، الویت با سرویس در محل شما است. اما اگر قطعات بیشتری دچار مشکل شده باشند مجبور می شویم تلویزیون را به محل مرکز برده و تعمیر را در آنجا انجام دهیم.

انجام خدمات ما جهت انواع تلویزیون ها و برندها است . تلویزیون های ساده ، فلترون ، پروجکشن ، انواع پلاسما ، ال سی دی LCD ، ال ای دی LED جهت تعمیر میتوانند به ما مراجعه کنند.

تعمیر و تعویض فلت ، تعمیر و تعویض بلندگو ها ، گرفتن پرش تعویض ، تعویض فیش های ورودی ، تعمیر پاور ، تعمیربردهای مختلف و… از خدمات ما است.

بعد از تماس شما با ایکس ویژن سرویس جهت درخواست تعمیرکار تلویزیون، تازه؛ کار شروع می گردد. در این قسمت با ارسال تعمیرکار متخصص در ارتباط با برند دستگاه شما سعی در ارائه بهترین کیفیت خدمات را داریم.

هر کدام از کارشناسان مجموعه ایکس ویژن سرویس در ارتباط با برندهای متفاوت، آموزش دیده اند و زمان بررسی و تعمیر تلویزیون با استفاده از متد روز دنیا و ابزار پیشرفته به بررسی و تعمیر دستگاه شما میپردازند.

تعمیرکار تلویزیون در ایکس ویژن سرویس وظایفی دارد که در ادامه به شرح آن ها میپردازیم:

  • رعایت نکات بهداشتی در محل مشتری
  • رعایت قوانین مشتری مداری
  • استفاده از ابزار پیشرفته تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهرک دریا
  • رعایت زمانبندی زمان تعمیر تلویزیون در محل مشتری
  • متعهد به گارانتی و امور خدمات

نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

هزینه تعمیر تلویزیون در ایکس ویژن سرویس

کارشناسان ایکس ویژن سرویس گروه رسمی تعمیر تلویزیون در تهران، در وهله اول بعد از بررسی تلویزیون شما به دنبال مشکل آن خواهند گشت. در صورت نیاز به تعویض قطعه، با توجه به قطعات استاندارد و با کیفیتی که به همراه خود دارند، شروع به تعمیر آن ها می کنند.

بعضی از مراجعین فکر می کنند که حضور کارشناسان در محل جهتشان هزینه اضافی دارد، در حالی که چنین نیست. ایکس ویژن سرویس پیش از مراجعه به محل مورد نظر شما، هزینه را به طور تقریبی محاسبه خواهد کرد و این اطمینان را به شما خواهد داد که هزینه ای بیشتر نسبت به هزینه واقعی آن نخواهد گرفت.

بعد از بررسی های انجام شده و رفع کردن مشکل تلویزیون، در صورت مشکل دوباره آن، ایکس ویژن سرویس تعمیرکاران مجرب خود را ارسال خواهد کرد تا به صورت رایگان کار تعمیر تلویزیون شما را برعهده بگیرند. آن ها، درستی کار و فعالیت خود را تضمین می کنند که در صورت تعمیر، دچار ایراد و مشکل دیگر نشوند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهرک دریا

ضمانت کیفیت نمایندگان رسمی ایکس ویژن سرویس جهت بیشتر شهروندان تهرانی ثابت شده است. این شرکت در طی سال ها خدمت، زبانزد بسیاری از مردم مناطق مختلف تهران شده است. شما اولین کسی نیستید که با مشکل تلویزیون خود روبرو شده اید و آخرین نفر هم نخواهید بود.

برای ارتباط سریع با مسئولان فنی مجموعه می توانید از هر نقطه از تهران و کرج هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید: